BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Alistair Overeem naar de UFC in 2011?

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 12 december 2010 - 02:35   quote  deeplink  
Alistair Overeem naar de UFC in 2011?

Na de brute overwinning op Peter Aerts in de K-1 World GP 2010 van gisteren de nu 'world heavyweight champion' in Stikeforce EN K-1, Alistair Overeem gaf lopend terug van de ring in een tv interview aan dat hij nog niet tevreden genoeg is met beide titels en dat hij er nog twee meer op zijn naam wil hebben staan. He zei er niet bij welke dat waren maar doordat hij zonder kleerscheuren uit de 3 partijen is gekomen tijdens het K-1 tournooi kunnen we er vanuit gaan dat de eerste die van de 'DREAM Heavyweight Title' zal zijn. In de post-fight interviews na de K-1 finale gaf hij aan dat hij van plan is om te vechten tijdens het Dynamite!! 2010 toernooi, gehouden op 31 December van dit jaar in het Saitama Super Arena in Saitama, Japan, onder het DREAM management, maar enkel als het om de zwaargewicht titel gaat.
De tweede zwaargewicht titel kan dan niets anders zijn dan die in de UFC. Omdat Overeem flink gehyped werd tijdens de K-1 promotie, zelfs veel meer dan vier-voudig kampioen Semmy Schilt verwacht ik dat DREAM het zwaargewicht titelgevecht voor Alistair met genoegen zal willen geven.
Dus wees klaar voor Overeem om de 31ste z'n derde titel te pakken, dan nog 1 gevecht in april, mei of juni (al toegezegd) voor Strikeforce en afhankelijk van z'n contract met Strikeforce nog 1 of 2 keer voor hen uit te komen en daarna zal tekenen bij de UFC.
Ik kan niet wachten en wacht met smart op het de aankondiging van Dana White over de 'biggest and baddest man in MMA'!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Alistair Overeem naar de UFC in 2011?









0.0068287