BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Vam Hanegem moet zijn muil houden!!!
Dipablo
 Dipablo - vrijdag 24 december 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Ik vind dat Willen als een "echte Rotterdammer" de Kuip moet binnenlopen en zeggen: "Hier ben ik, zeg maar wat ik moet doen." En niet zijn goed bedoelde kritiek moet spuien in zijn columns. GEEN WOORDEN MAAR DADEN WILLEM
MMM
 MMM - vrijdag 24 december 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Gaat moeilijk als er 2 mensen zijn die het niet in 'm zien zitten omdat ze bang zijn voor hun eigen plek..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 24 december 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Zie jij 'm al bij de receptie staan in het Maasgebouw?

"Hoi, ik kom voor Leo. Oh die is er niet, is Mario er wel?"
Dirk van Andel
 Dirk van Andel - vrijdag 24 december 2010 - 10:39   quote  deeplink  
Feyenoord is goed bezig, alles komt op zijn pootjes terrecht. Ik heb er vertrouwen in en
Willem is van harte welkom!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 24 december 2010 - 13:50   quote  deeplink  
daar komt bij dat er al een topic over is. column van hanegem. verder ben ik voor de komst van willem. fijne kerst
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 10:39 schreef Dirk van Andel het volgende:
Feyenoord is goed bezig, alles komt op zijn pootjes terrecht. Ik heb er vertrouwen in en
Willem is van harte welkom!
Dirk van Andel uit Leimuiden!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:50 schreef obiku010 het volgende:
daar komt bij dat er al een topic over is. column van hanegem. verder ben ik voor de komst van willem. fijne kerst
Fijne kerst gozert !!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Belastingdienst vind Willem ook een toffe peer.
Milo
 Milo - vrijdag 24 december 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 10:27 schreef Bosifyable het volgende:
Zie jij 'm al bij de receptie staan in het Maasgebouw?

"Hoi, ik kom voor Leo. Oh die is er niet, is Mario er wel?"
hahahahaha idd
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 24 december 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Ik zie het al voor me, er zit tenslotte zo'n 50 jaar tussen:

"Zeg gozert, zet jij die pet eens af" "Maar mijnheer Hanegem, ik heb mijn I-pad niet eens bij me!"

Mijn neefje, Feyenoord-supportert en net zo oud als de gemiddelde Feyenoord basisspelert heeft 'wel eens van van Hanegem gehoord'.

Fossielen horen in een museum of een bejaardentehuis, niet op een voetbalveld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Marco12345 --
fey21
 fey21 - vrijdag 24 december 2010 - 16:29   quote  deeplink  
heeft een kusje van de OverheidsVis gekregen.

wel je 4e huis opgeven voor de vermogensbelasting, he willem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 16:29 schreef fey21 het volgende:
heeft een kusje van de OverheidsVis gekregen.

wel je 4e huis opgeven voor de vermogensbelasting, he willem.
Ons Zeeuwen bienen zuunig heej!!!
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 december 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Marco Willem is een ontastbaar fenomeen
Milo
 Milo - maandag 27 december 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 15:24 schreef Marco12345 het volgende:
Ik zie het al voor me, er zit tenslotte zo'n 50 jaar tussen:

"Zeg gozert, zet jij die pet eens af" "Maar mijnheer Hanegem, ik heb mijn I-pad niet eens bij me!"

Mijn neefje, Feyenoord-supportert en net zo oud als de gemiddelde Feyenoord basisspelert heeft 'wel eens van van Hanegem gehoord'.

Fossielen horen in een museum of een bejaardentehuis, niet op een voetbalveld!
aan wie ligt het? als je, als gassie het verschil niet weet, tussen pet en pad?
marco houd altijd je respect voor onze willem!
FIIIR
 FIIIR - maandag 27 december 2010 - 10:59   quote  deeplink  
willem//held
craven
 craven - maandag 27 december 2010 - 11:19   quote  deeplink  
Old soldiers never die, they just fade away......
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 27 december 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 10:36 schreef Milo het volgende:

[..]

aan wie ligt het? als je, als gassie het verschil niet weet, tussen pet en pad?
marco houd altijd je respect voor onze willem!
helemaal mee eens!!!
Vroeg me al af hoe je zoiets ging vertalen naar een Gerard Meijer,of de Juip uit 1937 of
de Europacup 1 uit 1970....
Indo
 Indo - maandag 27 december 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Willem is een een ouwe rot in het vak,als hij alleen maar op het veld is met die jonge gastjes lullen en zorgen dat ze het gras op vretyen als ze de kuip betreden. Hij hoeft echt niet naast Been op de bamk. Als hij met die jongens praat alle ome Willem komt het goed. Trek John de Wolf aan voor de verdedigers.
Quiroz
 Quiroz - maandag 27 december 2010 - 20:50   quote  deeplink  
Die jongens zien hem denk ik als een bejaarde, iemand als van Gobbel zou voor de mentaliteitskwestie beter zjin denk ik.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 december 2010 - 15:42   quote  deeplink  
Nee v Gobbel (helaas) is ietwat dom.Ik hoop alleen dat er nog wat mensen op deze site zijn die Willem nog hebben zien spelen,hij had geen snelheid maar stond altijd op de goede plaats , en had een zeer goede baltechniek.
En een echte anti glamour boy.En ik denk dat daar het probleem zit.
Hij maakte ooit de opmerking aan Been (toen deze nog actief voetbalde) of hij de dozen nog om zijn schoenen had zitten....Meneer Been was ook een luie voetballer en moest ook soms een schop voor zn achterste hebben.Nee hoor laat Willem binnen en geef hem de eer als echte Feyenoorder invloed te geven aan dit team.Ik begrijp ook niet dat mister Feyenoord een ex verzorger is waar ik niets mee heb.Willem je blijft mijn held
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 december 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:
Nee v Gobbel (helaas) is ietwat dom.Ik hoop alleen dat er nog wat mensen op deze site zijn die Willem nog hebben zien spelen,hij had geen snelheid maar stond altijd op de goede plaats , en had een zeer goede baltechniek.
En een echte anti glamour boy.En ik denk dat daar het probleem zit.
Hij maakte ooit de opmerking aan Been (toen deze nog actief voetbalde) of hij de dozen nog om zijn schoenen had zitten....Meneer Been was ook een luie voetballer en moest ook soms een schop voor zn achterste hebben.Nee hoor laat Willem binnen en geef hem de eer als echte Feyenoorder invloed te geven aan dit team.Ik begrijp ook niet dat mister Feyenoord een ex verzorger is waar ik niets mee heb.Willem je blijft mijn held
Dat ben ik wel met je eens, al is Gerard Meijer ook een icoon.
Els
 Els - dinsdag 28 december 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:
Nee v Gobbel (helaas) is ietwat dom.Ik hoop alleen dat er nog wat mensen op deze site zijn die Willem nog hebben zien spelen,hij had geen snelheid maar stond altijd op de goede plaats , en had een zeer goede baltechniek.
En een echte anti glamour boy.En ik denk dat daar het probleem zit.
Hij maakte ooit de opmerking aan Been (toen deze nog actief voetbalde) of hij de dozen nog om zijn schoenen had zitten....Meneer Been was ook een luie voetballer en moest ook soms een schop voor zn achterste hebben.Nee hoor laat Willem binnen en geef hem de eer als echte Feyenoorder invloed te geven aan dit team.Ik begrijp ook niet dat mister Feyenoord een ex verzorger is waar ik niets mee heb.Willem je blijft mijn held
Van die schoenendozen was volgens mij Israels.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Zelfde laken een pak. Maar vroeger is dood. Je kan 100 van die iconen binnen halen t helpt geen moer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:
Zelfde laken een pak. Maar vroeger is dood. Je kan 100 van die iconen binnen halen t helpt geen moer.
Nou ik zie van Wonderen v Hooijdonk en Bosvelt toch echt als meerwaarde...
Zijn jong slim en bekijken de dingen in de tegenwoordige tijd..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Andere generatie en nog geen iconen.
Ben bang dat t niet werkt toch..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:
Andere generatie en nog geen iconen.
Ben bang dat t niet werkt toch..
ik ben er ook bang voor zolang als beenhakker daar in de rondte loopt.
plus het feit dat mario niemand anders om hem heen duldt ,alsof hij ergens bang voor is?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Ik weet niet of dat zo is.
misschien heeft ie geen angst, maar denkt hij dat ie faalt als ie hulp inroept?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 21:22 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet niet of dat zo is.
misschien heeft ie geen angst, maar denkt hij dat ie faalt als ie hulp inroept?
Dat zou ook kunnen?Hij is in iedergeval tot mijn ontevredenheid loyaal aan zijn assistenten..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Vlemmings he.. ja.. moet je dr mee... had ik meer van verwacht
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 december 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Ik zeg nog steeds Willem (en dat is echt zo) Welkom thuis
en Els het was Willem v Hanegem (ik heb het opgezocht)
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 december 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Vlemmings past alleen bij Verbeek met zn onzin psychologische gezeik...
Els
 Els - dinsdag 28 december 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 21:36 schreef piet de paler het volgende:
Ik zeg nog steeds Willem (en dat is echt zo) Welkom thuis
en Els het was Willem v Hanegem (ik heb het opgezocht)
Kan zo zij hoor. Maar in mijn beleving was Ijzeren Rinus toen de trainer. Whatever, de grap was goed.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Ik dacht dat Vlemmings meer de analist was met de technische foefjes?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Vlemmings he.. ja.. moet je dr mee... had ik meer van verwacht
Ik dacht dat Been zelf het liefst v Hooijdonk had gewild maar Vlemminks afkopen daar was geen geld voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Ik dacht dat Vlemmings meer de analist was met de technische foefjes?
ja een voetbal psycho pffff
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Loopt zn contract niet af?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:46   quote  deeplink  
10 jan 2010 ... Feyenoord heeft het contract met Leon Vlemmings, dat medio 2011 afliep, opengebroken en met een extra jaar verlengd. ...
www.seginternational.com Home News - Cached
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:48   quote  deeplink  
leon Vlemmings: Zelf keuzes maken
Toen ik in de jaren negentig als coach werkzaam was bij de jeugd van PSV, merkte ik dat ik iets verkeerd deed. Als oud-profspeler was ik als coach eigenlijk nog een fanatiek voetballer. Ik zag de groep wel voetballen, maar het was vrij plichtmatig allemaal. Uiteindelijk kwam ik erachter dat dat door mij kwam. Er was weinig ruimte om initiatief te nemen, creatief te zijn. Ik vertelde iedereen wat ze moesten doen.

Toen ben ik me gaan verdiepen in de themas leiderschap en coachen. Ik las veel boeken en de belangrijkste conclusies zette ik voor mezelf op een rijtje. Uit die theorieën kwam uiteindelijk een methodiek van coachen voort, het Verantwoordelijkheid Coach Model (VCM).
De praktijk staat hierbij centraal. Bij voetballen gaat het om verantwoordelijkheid nemen. Je kan vooraf veel afspraken maken, maar in een wedstrijd krijg je ook te maken met de rol van een tegenstander. Spelers moeten dus vooral zelf keuzes maken. Je moet voetballers dus stimuleren om zelf verantwoordelijkheid te nemen en zelfstandig beslissingen te nemen.
Voorafgaand aan een seizoen ga je als coach met een speler praten. Je stelt samen doelen en maakt afspraken over hoe en wanneer je gaat werken aan verbeterpunten. Dan houd je de speler verantwoordelijk voor zijn gedrag en prestaties. Als je de verantwoordelijkheid bij de speler legt, help je hem bij het maken van zijn keuzes. Vervolgens kom je in een cyclus van evalueren. De speler blijft in die cyclus verantwoordelijk.
Alles is natuurlijk wel afhankelijk van de situatie. Als je drie keer achter elkaar hebt verloren, is richting bepalen en duidelijkheid geven als coach essentieel. Uiteindelijk moeten ze zelfstandiger worden, van binnenuit. Sommigen spelers zijn uit zichzelf al zelfstandiger en verder dan anderen. Dat heeft met ervaring te maken, met leeftijd en met achtergrond.
Daarnaast heeft de jeugd van tegenwoordig meer een eigen wil dan die van vroeger. Je moet die eigen mening serieus nemen. Je moet een speler als een serieuze gesprekspartner zien. Als je alleen maar opdrachten geeft, gaan ze tegenstribbelen. En terecht. Als je alleen maar zegt wat ze moeten doen, zeg je daarmee eigenlijk dat je het zelf beter weet en bouw je dus geen zelfvertrouwen. En dat is essentieel in keuzes maken; zelfvertrouwen.
Bij Feyenoord reserveren we tijd om die doelen te bespreken en spelers verantwoordelijk te maken voor hun prestaties. We maken een individueel plan en hebben ook een teamplan. Het gaat uiteindelijk om winnen, maar het plan is de leidraad. Het geeft een speler die niet speelt ook de mogelijkheid gericht te blijven werken aan zijn ontwikkeling om een betere voetballer te worden, waardoor hij gemotiveerd blijft.
Samen met sportpsycholoog Paul van Zwam ben ik eigenaar van Vlemmings & Van Zwam (www.vlemmings-vanzwam.nl). Wij begeleiden veranderingsprocessen, trainen en coachen leidinggevenden in zowel de sport, het onderwijs als in het bedrijfsleven. Wat begon als een gedachte als jeugdcoach bij PSV, is nu een geweldig bedrijf geworden.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 december 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Jesens kan die man niet weg.....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Gezwam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 21:52 schreef hotjumper het volgende:
Jesens kan die man niet weg.....
Vind ik ook maar ik denk dat hij zich er aardig heeft ingelikt!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 december 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Wie van jullie zijn echt Rotterdammers,en heb dan een grote bek
Els
 Els - dinsdag 28 december 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
leon Vlemmings: Zelf keuzes maken
Toen ik in de jaren negentig als coach werkzaam was bij de jeugd van PSV, merkte ik dat ik iets verkeerd deed. Als oud-profspeler was ik als coach eigenlijk nog een fanatiek voetballer. Ik zag de groep wel voetballen, maar het was vrij plichtmatig allemaal. Uiteindelijk kwam ik erachter dat dat door mij kwam. Er was weinig ruimte om initiatief te nemen, creatief te zijn. Ik vertelde iedereen wat ze moesten doen.

Toen ben ik me gaan verdiepen in de themas leiderschap en coachen. Ik las veel boeken en de belangrijkste conclusies zette ik voor mezelf op een rijtje. Uit die theorieën kwam uiteindelijk een methodiek van coachen voort, het Verantwoordelijkheid Coach Model (VCM).
De praktijk staat hierbij centraal. Bij voetballen gaat het om verantwoordelijkheid nemen. Je kan vooraf veel afspraken maken, maar in een wedstrijd krijg je ook te maken met de rol van een tegenstander. Spelers moeten dus vooral zelf keuzes maken. Je moet voetballers dus stimuleren om zelf verantwoordelijkheid te nemen en zelfstandig beslissingen te nemen.
Voorafgaand aan een seizoen ga je als coach met een speler praten. Je stelt samen doelen en maakt afspraken over hoe en wanneer je gaat werken aan verbeterpunten. Dan houd je de speler verantwoordelijk voor zijn gedrag en prestaties. Als je de verantwoordelijkheid bij de speler legt, help je hem bij het maken van zijn keuzes. Vervolgens kom je in een cyclus van evalueren. De speler blijft in die cyclus verantwoordelijk.
Alles is natuurlijk wel afhankelijk van de situatie. Als je drie keer achter elkaar hebt verloren, is richting bepalen en duidelijkheid geven als coach essentieel. Uiteindelijk moeten ze zelfstandiger worden, van binnenuit. Sommigen spelers zijn uit zichzelf al zelfstandiger en verder dan anderen. Dat heeft met ervaring te maken, met leeftijd en met achtergrond.
Daarnaast heeft de jeugd van tegenwoordig meer een eigen wil dan die van vroeger. Je moet die eigen mening serieus nemen. Je moet een speler als een serieuze gesprekspartner zien. Als je alleen maar opdrachten geeft, gaan ze tegenstribbelen. En terecht. Als je alleen maar zegt wat ze moeten doen, zeg je daarmee eigenlijk dat je het zelf beter weet en bouw je dus geen zelfvertrouwen. En dat is essentieel in keuzes maken; zelfvertrouwen.
Bij Feyenoord reserveren we tijd om die doelen te bespreken en spelers verantwoordelijk te maken voor hun prestaties. We maken een individueel plan en hebben ook een teamplan. Het gaat uiteindelijk om winnen, maar het plan is de leidraad. Het geeft een speler die niet speelt ook de mogelijkheid gericht te blijven werken aan zijn ontwikkeling om een betere voetballer te worden, waardoor hij gemotiveerd blijft.
Samen met sportpsycholoog Paul van Zwam ben ik eigenaar van Vlemmings & Van Zwam (www.vlemmings-vanzwam.nl). Wij begeleiden veranderingsprocessen, trainen en coachen leidinggevenden in zowel de sport, het onderwijs als in het bedrijfsleven. Wat begon als een gedachte als jeugdcoach bij PSV, is nu een geweldig bedrijf geworden.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gezien de huidige problemen bij Feyenoord, is dit systeem dus volledig failliet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 december 2010 - 22:00   quote  deeplink  
hotslijmer geen rotterdammmer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 december 2010 - 22:02   quote  deeplink  
styles,niet zo zuiver man
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 december 2010 - 22:04   quote  deeplink  
FTid
niet zo zuiver,nep lul
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 december 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quiros stad verlaten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 december 2010 - 22:06   quote  deeplink  
leon Rotterdammer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 december 2010 - 22:07   quote  deeplink  
styls
stylzz?
Rotterdammer
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 22:07 schreef nemam-tiL het volgende:
styls
stylzz?
Rotterdammer
Is er weer eens niets op tv?
Avondje vervelen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0085110