BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wenger: 'Een transfermaand midden in het seizoen is niet eerlijk'

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 03 februari 2011 - 21:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Wenger: 'Een transfermaand midden in het seizoen is niet eerlijk' (VoetbalZone)

Royaal
 Royaal - donderdag 03 februari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Arsène Wenger geeft overal zijn mening over en zo ook over de afgelopen transfermaand. De coach van Arsenal keek afgelopen week met verbazing hoe Chelsea en Liverpool tientallen miljoenen euro's uitgaven aan de transfers van Fernando Torres, David Luiz, Andy Carroll en Luis Suárez.

"Als je ziet dat sommige teams al twee keer tegen een club hebben gespeeld en anderen nog helemaal niet kun je je afvragen of zo'n winterse transferperiode wel eerlijk is", vertelt de oefenmeester op de clubsite van de Londenaren. De club van Robin van Persie hield zich in januari alleen bezig met het verhuren van spelers.
Arsenal speelde dit lopende seizoen reeds tweemaal tegen Chelsea, de punten werden evenredig over de stadsgenoten verdeeld. Koploper Manchester United moet echter nog tweemaal tegen het aanzienlijk versterkte Chelsea aantreden. De titelverdediger heeft tien punten achterstand op de lijstaanvoerder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door Royaal --
Royaal
 Royaal - donderdag 03 februari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
heeft de man wel gelijk in
el-loco
 el-loco - vrijdag 04 februari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Weet je wat niet eerlijk is dat die Engelse club Nederlandse tallenten voor een appel en een ei wegkapen! Wenger heeft geen gelijk die Engelse clubs zorgen voor een oneerlijke Europese competitie. Wenger heeft wel vaak de neiging om te klagen!
Royaal
 Royaal - vrijdag 04 februari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 12:39 schreef el-loco het volgende:
Weet je wat niet eerlijk is dat die Engelse club Nederlandse tallenten voor een appel en een ei wegkapen! Wenger heeft geen gelijk die Engelse clubs zorgen voor een oneerlijke Europese competitie. Wenger heeft wel vaak de neiging om te klagen!
daar heb jij weer gelijk in haha
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 05 februari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 12:39 schreef el-loco het volgende:
Weet je wat niet eerlijk is dat die Engelse club Nederlandse tallenten voor een appel en een ei wegkapen! Wenger heeft geen gelijk die Engelse clubs zorgen voor een oneerlijke Europese competitie. Wenger heeft wel vaak de neiging om te klagen!
inderdaad hypocriete eikel is die Wenger
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 05 februari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
zij zijn groot en ik ben klein. Dat is niet eerlijk!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 05 februari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
zij zijn groot en ik ben klein. Dat is niet eerlijk!
Ajx
 Ajx - zaterdag 05 februari 2011 - 20:17   quote  deeplink  
el-loco heeft voor 100% gelijk hoor, reddevil. als ze nou 3 jaar wachten en een paar miljoen transfersom betalen oke, maar zo, vlak voor 16de verjaardag..... schandalig!! en het engelse voetbal is alsnog niet het beste heh.. ondanks al die oneerlijkheid! want dat is Spanje met Barca en Real enzo...
craven
 craven - zondag 06 februari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Wenger heeft altijd wel wat te zeiken, altijd dat verongelijkte gezeur van hem. Arsenal kiest er zelf voor om geen grote transferbedragen uit te geven maar om jong talent weg te kapen. Prima, maar dan moet je niet zeuren...
Ride
 Ride - dinsdag 08 februari 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Wenger zit in Engeland tussen meer dan 3 miljard EURO aan spelerswaarde.

En dan nog zeiken ook?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 februari 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:17 schreef Ajx het volgende:
el-loco heeft voor 100% gelijk hoor, reddevil. als ze nou 3 jaar wachten en een paar miljoen transfersom betalen oke, maar zo, vlak voor 16de verjaardag..... schandalig!! en het engelse voetbal is alsnog niet het beste heh.. ondanks al die oneerlijkheid! want dat is Spanje met Barca en Real enzo...
Ik vind el-loco ook gelijk hebben ik bedoelde dat wegner niet zo moet janken over het feit dat chelsea en Liverpool dr eige goed versterken.Wenger is zelf groot voorstander van alle Jonkies overal vandaan stelen
Dus wenger moet niet zeiken
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 februari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
als je het zo bedoelt is het goed hoor!!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 26 februari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Hij is een man met verstand van Voetbal dit is opzich Wel oneerlijk ja maar toch ook handig kijk naar PSv toch nog 5 mil voor affelay ajax toch nog 3 mil voor emanuelson.
Volgens mij zei hij vorig jaar ook al dat inGOOI intrap moest worden. Eigenlijk ook niet raar. ik mag die wenger wel. heeft van arsenal een team gemaakt dat mooi voetbal speel hoop ook dat Arsenal dit jaar kampioen word. gun het ferguson maar ik blijf voor arsenal.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 februari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 19:39 schreef Ajax-pwnt het volgende:
Hij is een man met verstand van Voetbal dit is opzich Wel oneerlijk ja maar toch ook handig kijk naar PSv toch nog 5 mil voor affelay ajax toch nog 3 mil voor emanuelson.
Volgens mij zei hij vorig jaar ook al dat inGOOI intrap moest worden. Eigenlijk ook niet raar. ik mag die wenger wel. heeft van arsenal een team gemaakt dat mooi voetbal speel hoop ook dat Arsenal dit jaar kampioen word. gun het ferguson maar ik blijf voor arsenal.
Die man moet eens lekker naar zichzelf kijken. Ook al ben ik het wel een beetje met hem eens nu, maar wat ik veel erger vind is dat hij jongens van 15 wegkaapt, omdat wij ze geen contract mogen geven en in Engeland ze maling hebben aan de EU en zich dus ook niet hoeven te houden aan die regels. Ze jatten gewoon talenten voor niets. Zie laatste prooi die ze van Barcelona hebben gejat... Ongelofelijk, Barca mag geen contract aanieden vanwege leeftijd, hup daar is Wenger. Hij moet lekker even ze kop houden
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 10:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die man moet eens lekker naar zichzelf kijken. Ook al ben ik het wel een beetje met hem eens nu, maar wat ik veel erger vind is dat hij jongens van 15 wegkaapt, omdat wij ze geen contract mogen geven en in Engeland ze maling hebben aan de EU en zich dus ook niet hoeven te houden aan die regels. Ze jatten gewoon talenten voor niets. Zie laatste prooi die ze van Barcelona hebben gejat... Ongelofelijk, Barca mag geen contract aanieden vanwege leeftijd, hup daar is Wenger. Hij moet lekker even ze kop houden
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wenger: 'Een transfermaand midden in het seizoen is niet eerlijk'









0.0079770