BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Apple / iPad / topic: Ipad aansluiten op een Picopix beamer via.....

Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kleinspr
 kleinspr - donderdag 10 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Intro:
Picopix= is een klein beamertje van Philips ook wel bekend als PPX1430 en geeft 30 lumen LED licht. en s' avonds is dat best wel leuk kijken.

Nu heeft de IPAD meerdere mogelijkheden op video output,
IPAD-> VGA of naar CVBS(geel tulp stekkertje)

Ik heb het nu aangesloten via het gele tulp stekkertje , en natuurlijk rood/wit voor de audio.
Ja er zijn beperkingen, niet alles kan je displayen, maar apps als youtube, en webpagina's, en PDF, en foto's wel

Mijn vraag: zit er verschil tussen of je nu VGA uit gebruikt , of CVBS uit, en dan bedoel ik meer in de beperkingen?

En voor de bezitters van zo'n beamertje: op de PPX1430 zit nog een video in connector mini-HDMI in, zou dit een verbetering geven t.o.v. de CVBS-in?? (minder beperkingen)
verhagen
 verhagen - vrijdag 18 februari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Hoi de Philips Picopix kan je ook aansluiten via de optionele kabel de Philips PPA 1160, deze kabel sluit je aan op de ipad, via de aansluiting onderop en de andere kant van de kabel doe je direct in de picoprojector, het klopt dat je maar bepaalde zoals bovengenoemde apps kan gebruiken om het beeld weer te geven, maar als je de ipad jailbreak kan je alle apps gebruiken om deze weer te geven via de Picoprojector.
mij bevalt de Philips Pico perfect ideel beeld, ben een weekje op vakantie geweest en normaal heb je z'on kleine tv op je hotelkamer maar met de Philips Pico heb je gewoon een eigen bioscoopzaal op je hotelkamer.
Focusview
 Focusview - zaterdag 31 maart 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Heb Philips PPA 1160 kabel gekocht echter krijg na aansluiten op PicoPix 1430 en IPad1 alleen melding in blauw scherm dat er geen signaal is. Het werkt dus niet. Iemnad een suggestie.
Andrea61
 Andrea61 - dinsdag 17 juli 2012 - 15:34   quote  deeplink  
Ik heb ook hetzelfde probleem. Picopix middels ppa 1160 aangesloten op iPad en krijg geen signaal, hetzelfde blauwe scherm als reactie hierboven. Wie weet wat er fout gaat?
Eddy Vermoesen
 Eddy Vermoesen - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:08   quote  deeplink  
leuk zo'n kabel op je iPad voor de PicoPix 2480. En dan enkel een blauw scherm krijgen? Wat moet je doen om dat ding in gang te krijgen?
Dorienk
 Dorienk - woensdag 06 februari 2013 - 10:49   quote  deeplink  
Ik krijg alleen een blauw scherm als ik picopix verbind met I pad, bron VGA. Wat doe verkeerd?
Pienie
 Pienie - maandag 11 maart 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Hier exact hetzelfde probleem. Iemand inmiddels een oplossing gevonden? Is er misschien een instelling op de i-pad die niet goed staat? Ik kan het niet vinden...
de waal
 de waal - vrijdag 29 maart 2013 - 22:13   quote  deeplink  
sinds kort staat er op youtube een korte handleiding hoe je apple het beste kan aansluiten op pico projector, bij mij werkt het nu helemaal goed, alleen doen niet alle apps het maar dat ligt aan apple omdat ze niet alles hebben vrijgegeven, als je apple jailbraekt is het mogelijk om alle apps te gebruiken
zie http://www.youtube.com/watch?v=CIRo77c2bgI
Edijacq
 Edijacq - zaterdag 06 april 2013 - 23:10   quote  deeplink  
Ik heb ook 'geen signaal'! Wat moet ik doen? Wie geeft het antwoord/oplossing??
Robert Janzen
 Robert Janzen - maandag 17 november 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Ook ik krijg een blauw scherm met de melding ' geen signaal'. Wat kan ik hieraan doen?
Rohe
 Rohe - dinsdag 18 november 2014 - 17:56   quote  deeplink  
Bij mij ook alleen een blauw scherm. Dure kabel gekocht (PPA1280) voor €50 en dan werkt het niet. Help!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Apple / iPad / topic: Ipad aansluiten op een Picopix beamer via.....









0.0092129