BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Secret Story / topic: Het Secret Story Forum is geopend

Headliner: Secret Story Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 februari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Het Secret Story Forum is geopend

In Secret Story nemen vijftien deelnemers plaats in een huis. Echter dragen alle deelnemers een geheim met zich mee. Het doel van de kandidaten is om hun eigen geheim verborgen te houden en de geheimen van de overige deelnemers te raden. Elk geheim wat wordt geraden levert €10.000 euro op.

Elke week moet een van de deelnemers de huis verlaten. De winnaar wint €100.000 euro en het prijzengeld van de geraden geheimen van de overige deelnemers.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 februari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
In de aankomende week zal ik updates plaatsen qua nieuws en eventueel video's. Ik heb nog geen manier kunnen ontdekken om de streams te rippen en filmpjes van te maken. Waarschijnlijk is dat ook niet mogelijk van de webstreams...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 20 februari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Ik kijk het al vanaf dag 1, soms vind ik het heel leuk maar over het algemeen helpt het me om in slaap te vallen. Toch blijf ik het volgen want ik vind het wel leuk in elkaar gezet, en hoop op meer leuke momenten. Zoals de telefoon, en Gerard die continu op onderzoek is.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 20 februari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 17:36 schreef Moha R. de Vries het volgende:
Ik kijk het al vanaf dag 1, soms vind ik het heel leuk maar over het algemeen helpt het me om in slaap te vallen. Toch blijf ik het volgen want ik vind het wel leuk in elkaar gezet, en hoop op meer leuke momenten. Zoals de telefoon, en Gerard die continu op onderzoek is.
mij boeit het nog niet, saaie conversaties en gisteren lagen ze gewoon om half 1 al op bed... op een zaterdag!!

daarbij is het geluid van de streams echt belabberd en het ziggo/upc kanaal staat standaard maar op 1 stream ingesteld ongeacht of er wat gebeurd of niet.

en ze zijn allemaal te preuts (met uitzondering van dat gothic vrouwtje, maar daar wordt je niet echt warm van...) zodat er ook geen leuke filmpjes te maken zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 20 februari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

mij boeit het nog niet, saaie conversaties en gisteren lagen ze gewoon om half 1 al op bed... op een zaterdag!!

daarbij is het geluid van de streams echt belabberd en het ziggo/upc kanaal staat standaard maar op 1 stream ingesteld ongeacht of er wat gebeurd of niet.

en ze zijn allemaal te preuts (met uitzondering van dat gothic vrouwtje, maar daar wordt je niet echt warm van...) zodat er ook geen leuke filmpjes te maken zijn.
Ben het met je eens, het geluid is slecht en zodra er een paar op bed liggen blijft de cam daar de hele nacht op gericht, terwijl er in de huiskamer genoeg gebeurd. Dat noem ik niet 24/7.
belinea62
 belinea62 - maandag 21 februari 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Hey Boudewijn en Moha, alles goed na zo'n lange tijd?
Je kan op Secret story site toch op 4 streams kijken, daar is wel steeds reclame tussendoor, maar daar is alweer wat op gevonden, ik heb geen reclame meer tussendoor, heeft mijn zoon weer eens even voor mij opgelost, dus lekker gratis kijken.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 februari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:50 schreef belinea62 het volgende:
Hey Boudewijn en Moha, alles goed na zo'n lange tijd?
Je kan op Secret story site toch op 4 streams kijken, daar is wel steeds reclame tussendoor, maar daar is alweer wat op gevonden, ik heb geen reclame meer tussendoor, heeft mijn zoon weer eens even voor mij opgelost, dus lekker gratis kijken.
laat ze het nou net hebben aangepast ;)
ff kijken of ik het weer gefixed kan krijgen want m'n recordertjes die 24u/dag liepen te ronken doen het niet meer...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 februari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
Overigens zijn die reclames elke 5 minuten zo irritant...

alleen rechts geluid, linker kanaal niets en veel harder dan de stream zelf en sommige advertenties hebben een heel erg irritant hoge piep erin en zodra ze weer terug switchen naar de stream hier je een harde 'click' in het geluid.

Ik kreeg net zelfs 2 reclames te horen achter elkaar (' mede mogelijk gemaakt door x') en er kwam een conversatie in beeld alleen het geluid was er niet dus je weet totaal niet waar het over gaat...

Gewoon ONGELOOFLIJK dat ze dat nou nog steeds niet gefixed hebben want wie wil er er nou 1,50 PER DAG(!!) betalen voor deze saaie streams!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 februari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
M'n recordertjes lopen iig al weer, staan ingesteld om automatisch elk uur een nieuwe stream te maken in het geval dat er toch nog een keer iets leks gebeurd.
Het wordt denk ik alleen wel moeilijk om zonder reclame in je browser te kunnen kijken omdat ze een verificatie hebben toegevoegd zodat er waarschijnlijk alleen via de officiele pagina's gekeken moet worden (oftewel de originele flash swf die elke 5 mins reclame toont).

Misschien tijd om maandabbo's te introduceren?? Want anders denk ik dat erg veel mensen geen streams gaan bekijken voor 1,50 per dag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door Boudewijn --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 21 februari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:50 schreef belinea62 het volgende:
Hey Boudewijn en Moha, alles goed na zo'n lange tijd?
Je kan op Secret story site toch op 4 streams kijken, daar is wel steeds reclame tussendoor, maar daar is alweer wat op gevonden, ik heb geen reclame meer tussendoor, heeft mijn zoon weer eens even voor mij opgelost, dus lekker gratis kijken.
Hoi Belinea,

Ja we leven nog, niet topfit maar daarom is het juist zo fijn dat secret story er nu is voor de afleiding.
Ik kijk gewoon via upc digitaal (dat hadden wij al), geen reclames gelukkig.

En hoe vind jij secret story en de bewoners?
Ik vind Sofia een hele lieve meid.
Gerard soms heerlijk irritant, en Joanna vind ik een hele mooie meid, maar wil erg vaak in de belangstelling staan.
belinea62
 belinea62 - maandag 21 februari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 15:57 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

Hoi Belinea,

Ja we leven nog, niet topfit maar daarom is het juist zo fijn dat secret story er nu is voor de afleiding.
Ik kijk gewoon via upc digitaal (dat hadden wij al), geen reclames gelukkig.

En hoe vind jij secret story en de bewoners?
Ik vind Sofia een hele lieve meid.
Gerard soms heerlijk irritant, en Joanna vind ik een hele mooie meid, maar wil erg vaak in de belangstelling staan.
Ik vind het helemaal te gek, weer eens wat anders.
Vanaf dag 1 vind ik Joanna een leuke meid, Cynthia ga ik me nu een beetje aan ergeren, Gerard kan ik afentoe zijn strot wel dicht knijpen, Monique vind ik een lief meisje en Laura vind ik een droge tr*t hahahah.
belinea62
 belinea62 - maandag 21 februari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Boudewijn mijn zoon heeft het hiermee gedaan. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar kijk even.

Mac OS X

1. Open Terminal.app
2. Type het volgende in.
1 $ sudo nano /private/etc/hosts
3. Ga naar onder vul het volgende in
1 127.0.0.1 ad.doubleclick.net
4. Sla op en sluit met "CRTL+X" dan op letter "Y" en nog een keer op enter
5. Flush je DNS Cache
1 $ dscacheutil -flushcache

Windows

Zet de volgende regel in je hosts file(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 februari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 18:54 schreef belinea62 het volgende:
Boudewijn mijn zoon heeft het hiermee gedaan. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar kijk even.

Mac OS X

1. Open Terminal.app
2. Type het volgende in.
1 $ sudo nano /private/etc/hosts
3. Ga naar onder vul het volgende in
1 127.0.0.1 ad.doubleclick.net
4. Sla op en sluit met "CRTL+X" dan op letter "Y" en nog een keer op enter
5. Flush je DNS Cache
1 $ dscacheutil -flushcache

Windows

Zet de volgende regel in je hosts file(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
oh bedoel je zo, gewoon de host blokkeren, dat kan inderdaad ook, totdat ze een extra random subhost erbij gaan zetten maar dat doen ze bij doubleclick vast niet
belinea62
 belinea62 - dinsdag 22 februari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 19:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

oh bedoel je zo, gewoon de host blokkeren, dat kan inderdaad ook, totdat ze een extra random subhost erbij gaan zetten maar dat doen ze bij doubleclick vast niet
Ik heb het al vanaf het begin, en nog steeds geen reclame, dus naar mijn weten gaat het zo wel goed.
pauline
 pauline - donderdag 03 maart 2011 - 21:43   quote  deeplink  
hallo allemaal
Even weer inkomen, net terug van een heerlijke wintersport.
Fijn om een paar oude bekenden weer te horen cq. lezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Secret Story Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Secret Story / topic: Het Secret Story Forum is geopend









0.0097079