BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Ik wil even klagen over de KNVB!! stel randdebielen, als ze Vertonghen schorsen voor zoiets. Welke idioot gaat nou om iemand zijn nek hangen, natuurlijk ruk jij je dan los. Provoceren moet dan ook worden gestraft!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 12:06   quote  deeplink  
En nu klaag ik nog even over die slop!! Wat een rukvertoning hier http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7717
Hoe kan je nou zeggen dat het goed gaat financieel. Korte termijn visie!!! Rot op met die man
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Ik haat nepsupporters!! Die gasten die gaan fluiten als er een bal verkeerd wordt gespeeld!! Hebben ze zelf nooit gevoetbald?? Die gasten moeten wegblijven uit het stadion. Je mag alleen naar het Ajax bestuur fluiten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2011 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Zo ga nu even een biertje halen in het Ajax cafe!!
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 01 maart 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik haat nepsupporters!! Die gasten die gaan fluiten als er een bal verkeerd wordt gespeeld!! Hebben ze zelf nooit gevoetbald?? Die gasten moeten wegblijven uit het stadion. Je mag alleen naar het Ajax bestuur fluiten!!
Ja,dat haat ik ook en nepsupporters die over andere oordelen en zelf geen ballen verstand van heeft
Brandje
 Brandje - dinsdag 01 maart 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:09 schreef Ajax we love you het volgende:
Zo ga nu even een biertje halen in het Ajax cafe!!
Als je tegen VVV en de Graafschap een wanvertoning op de mat legt is een flink fluitconcert meer dan terecht. Als Hamdoui elke bal met hak wil spelen en hem zo verpeeld maar er flink gefloten worden.
Als er met inzet en passie wordt gespeeld zal er geen Ajaxfan fluiten. Zien we die dingen dan mag er wel degelijk gefloten worden
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je tegen VVV en de Graafschap een wanvertoning op de mat legt is een flink fluitconcert meer dan terecht. Als Hamdoui elke bal met hak wil spelen en hem zo verpeeld maar er flink gefloten worden.
Als er met inzet en passie wordt gespeeld zal er geen Ajaxfan fluiten. Zien we die dingen dan mag er wel degelijk gefloten worden
Prima als je fluit op dat soort momenten, maar alleen als je daarvoor de longen uit je lijf hebt geschreewd om Ajax ook AAN TE MOEDIGEN!!!! en dat laatste mis ik vaak. Men fluit als de beste, maar verder houden ze hun bek dicht!! vreselijk publiek. Elke keer als ik ze aan ga moedigen, dan kijken ze om me heen van kop dicht! Elke keer als ze een bal verkeerd spelen oh oh, dan kunnen ze wel fluiten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:05 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik wil even klagen over de KNVB!! stel randdebielen, als ze Vertonghen schorsen voor zoiets. Welke idioot gaat nou om iemand zijn nek hangen, natuurlijk ruk jij je dan los. Provoceren moet dan ook worden gestraft!!!
Gelukkig heeft de KNVB de zaak Vertongen geseponeerd!! weer een klacht minder, heerlijk TYvonen 4 duels!!!
Bobbel
 Bobbel - dinsdag 01 maart 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Elke keer als ik ze aan ga moedigen, dan kijken ze om me heen van kop dicht!
Misschien volgende keer in het thuisvak zitten i.p.v. het uitvak? :p ;)
Bobbel
 Bobbel - dinsdag 01 maart 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Gelukkig heeft de KNVB de zaak Vertongen geseponeerd!! weer een klacht minder, heerlijk TYvonen 4 duels!!!
Lekker voor Toivonen, hopelijk gaat hij nu een keer zijn verstand gebruiken... als dat er uberhaupt in zit. Van vertonghen verbaasd het me niet dat het geseponeerd is, wat hij deed staat in verhouding met wat Marcelo deed. Goed dat het onderzocht is en dat men duidelijk acht dat er niets aan de hand was.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:10 schreef Bobbel het volgende:

[..]

Misschien volgende keer in het thuisvak zitten i.p.v. het uitvak? :p ;)
hahahaha :-) Ik snapte ook al niet dat er steeds iemand anders naast me zat.. Kan jij me vertellen waar het thuisvak is in de Arena?
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:10 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

Ja,dat haat ik ook en nepsupporters die over andere oordelen en zelf geen ballen verstand van heeft
Inderdaad, helemaal mee eens...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 maart 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Fluit alleen als de scheids of die stomme mannetjes in het geel er weer eens naast zitten. Waarom staan ze eigenlijk op de achterlijn? Zien toch niets!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:49 schreef Hummel10 het volgende:
Fluit alleen als de scheids of die stomme mannetjes in het geel er weer eens naast zitten. Waarom staan ze eigenlijk op de achterlijn? Zien toch niets!
hahahaha, ja jij mag fluiten!! Je mag ook fluiten als de tegenpartij aan de bal is ;-)
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 01 maart 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 13:49 schreef Hummel10 het volgende:
Fluit alleen als de scheids of die stomme mannetjes in het geel er weer eens naast zitten. Waarom staan ze eigenlijk op de achterlijn? Zien toch niets!
ze staan op de achterlijn om geld te verdienen.
maar kijken met hun dopogen doen ze niet
joduh
 joduh - dinsdag 01 maart 2011 - 16:32   quote  deeplink  
ik fluit wanneer ik wil...............dan maar een nepsuporter........
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:32 schreef joduh het volgende:
ik fluit wanneer ik wil...............dan maar een nepsuporter........
Maar ik zie jou er ook vooraan om je team aan te moedigen?of niet. Of ben jij zo'n stille supporter die alleen maar kan fluiten? in dat geval ben je idd een nepsupporter. Want je steunt je ploeg daarmee niet.

Supporter komt van het woord Support (Engels voor steunen) Dus een supporter is iemand die zijn club 'steunt'. Ander woord is aanmoedigen, fluiten is niet echt aanmoedigen, maar het tegenovergestelde. In dat geval kan je beter in het uitvak zitten. Als je uitgefloten wordt ga je niet beter voetballen, maar als je aangemoedigd word wel!!

Sorry heb gewoon een hekel aan gasten die alleen maar fluiten en verder hun bek houden in het stadion. Krijg ik een beetje uitslag van.
joduh
 joduh - dinsdag 01 maart 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Maar ik zie jou er ook vooraan om je team aan te moedigen?of niet. Of ben jij zo'n stille supporter die alleen maar kan fluiten? in dat geval ben je idd een nepsupporter. Want je steunt je ploeg daarmee niet.

Supporter komt van het woord Support (Engels voor steunen) Dus een supporter is iemand die zijn club 'steunt'. Ander woord is aanmoedigen, fluiten is niet echt aanmoedigen, maar het tegenovergestelde. In dat geval kan je beter in het uitvak zitten. Als je uitgefloten wordt ga je niet beter voetballen, maar als je aangemoedigd word wel!!

Sorry heb gewoon een hekel aan gasten die alleen maar fluiten en verder hun bek houden in het stadion. Krijg ik een beetje uitslag van.
ik ben een stille man......maar dat zijn meestal wel de gevaarlijkste toch???? ;-)
en bedankt voor je engelse les man!!!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Maar ik zie jou er ook vooraan om je team aan te moedigen?of niet. Of ben jij zo'n stille supporter die alleen maar kan fluiten? in dat geval ben je idd een nepsupporter. Want je steunt je ploeg daarmee niet.

Supporter komt van het woord Support (Engels voor steunen) Dus een supporter is iemand die zijn club 'steunt'. Ander woord is aanmoedigen, fluiten is niet echt aanmoedigen, maar het tegenovergestelde. In dat geval kan je beter in het uitvak zitten. Als je uitgefloten wordt ga je niet beter voetballen, maar als je aangemoedigd word wel!!

Sorry heb gewoon een hekel aan gasten die alleen maar fluiten en verder hun bek houden in het stadion. Krijg ik een beetje uitslag van.
Tjonge, wat ben jij een slimmerik met je uitleg zeg. Bedankt hoor. Ik spreek helaas geen Engels en bovendien ben ik nogal laag opgeleid. Aan jouw uitleg heb ik gelukkig wel wat.
Overigens is (uit)fluiten een uiting van ongenoegen. Als ik tenminste jou ook even iets mag uitleggen. Begrijp je? Dus als die dikbetaalde voetballers niet of slecht preseteren, uit ik mijn ongenoegen daarover door middel van gefluit. Dat doe ik niet vaak, maar als het al te gek wordt, tja, dan fluit ik. Jammer voor de spelers en jammer voor jou. Ach en als jij mij daardoor een nepsupporter vind, dan heb ik daar geen moeite mee. De anderen hier op het forum kennen mij al langer.
En ja, als je van mijn gefluit wat uitslag krijgt, verwijs ik je graag naar jouw huisarts: hij zal zonder twijfel een zalfje voorschrijven.
joduh
 joduh - dinsdag 01 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tjonge, wat ben jij een slimmerik met je uitleg zeg. Bedankt hoor. Ik spreek helaas geen Engels en bovendien ben ik nogal laag opgeleid. Aan jouw uitleg heb ik gelukkig wel wat.
Overigens is (uit)fluiten een uiting van ongenoegen. Als ik tenminste jou ook even iets mag uitleggen. Begrijp je? Dus als die dikbetaalde voetballers niet of slecht preseteren, uit ik mijn ongenoegen daarover door middel van gefluit. Dat doe ik niet vaak, maar als het al te gek wordt, tja, dan fluit ik. Jammer voor de spelers en jammer voor jou. Ach en als jij mij daardoor een nepsupporter vind, dan heb ik daar geen moeite mee. De anderen hier op het forum kennen mij al langer.
En ja, als je van mijn gefluit wat uitslag krijgt, verwijs ik je graag naar jouw huisarts: hij zal zonder twijfel een zalfje voorschrijven.
whahhahaha pietje!!!!!!!!precies man..........ik fluit als ik blij ben ,maar ook als ik ontevreden ben ...wat jij man!!!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:08 schreef joduh het volgende:

[..]

whahhahaha pietje!!!!!!!!precies man..........ik fluit als ik blij ben ,maar ook als ik ontevreden ben ...wat jij man!!!!
Zo is het maar net, joduh! Ik heb draken van wedstrijden gezien, man, daar ben ik niet vrolijk van geworden. En weet je, als ze hun stinkende best doen en strijdend ten ondergaan, dan vind ik dat jammer en heb ik de pest in, maar dan heb ik er uiteindelijk wel vrede mee en zal ik ze zeker niet uitfluiten. Maar wanneer ze ermee naar de pet gooien en te lamlendig zijn om te werken, dan laat ik ze dat horen, dan fluit ik ze dus gewoon uit.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tjonge, wat ben jij een slimmerik met je uitleg zeg. Bedankt hoor. Ik spreek helaas geen Engels en bovendien ben ik nogal laag opgeleid. Aan jouw uitleg heb ik gelukkig wel wat.
Overigens is (uit)fluiten een uiting van ongenoegen. Als ik tenminste jou ook even iets mag uitleggen. Begrijp je? Dus als die dikbetaalde voetballers niet of slecht preseteren, uit ik mijn ongenoegen daarover door middel van gefluit. Dat doe ik niet vaak, maar als het al te gek wordt, tja, dan fluit ik. Jammer voor de spelers en jammer voor jou. Ach en als jij mij daardoor een nepsupporter vind, dan heb ik daar geen moeite mee. De anderen hier op het forum kennen mij al langer.
En ja, als je van mijn gefluit wat uitslag krijgt, verwijs ik je graag naar jouw huisarts: hij zal zonder twijfel een zalfje voorschrijven.
Whahahahahahah Pietje/////////////HELD.... Whahahahahah.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:50 schreef joduh het volgende:

[..]

ik ben een stille man......maar dat zijn meestal wel de gevaarlijkste toch???? ;-)
en bedankt voor je engelse les man!!!!
Jij bent een stille man???? Whahahahahahaha Joduh, laat me niet lache...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2011 - 18:12   quote  deeplink  
He mannen, hier heb ik ooit ee topic over geopend, anders gaan we weer klagen op meerdere plekken.....

Oude mag ook op slot, dat we hier verder klagen....

http://forum.headliner.nl/topic-18604/
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Nee lekker klagen op het oude is veel leuker.... Vroeger was GVD alles beter toch......:-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2011 - 18:27   quote  deeplink  
niet alles man!! mn meissie heeft veel dikkere tieten nu ;)
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
niet alles man!! mn meissie heeft veel dikkere tieten nu ;)
Dan toen ze 10 was???
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan toen ze 10 was???
ja! das toch ook vroeger?? XD
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

ja! das toch ook vroeger?? XD
Dat klopt, maar toen zei 10 was, had haar moeder waarschijlijk ook lekker ketsers....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt, maar toen zei 10 was, had haar moeder waarschijlijk ook lekker ketsers....
nee, die van haar waren toen al groter! :P
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:46   quote  deeplink  
Whahahahahahaha,
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 01 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Godverdomme, je betaalt je scheel aan de entree om je cluppie te mogen aanmoedigen. 45000 man brengen geld in het laatje waar die overbetaalde profs hun geld aan verdienen. Dan mag je toch wat verwachten tijdens een wedstrijd. En als het dan inderdaad niet om aan te gluren is mag je wat mij betreft door middel van een fluitconcert je ongenoegen uiten. Tis toch godverdomme niet teveel gevraagd om een beetje passie, inzet en strijd op het veld te leggen. En geen galleryplay als de stand daar niet om vraagt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:48 schreef amsterdammer113 het volgende:
Godverdomme, je betaalt je scheel aan de entree om je cluppie te mogen aanmoedigen. 45000 man brengen geld in het laatje waar die overbetaalde profs hun geld aan verdienen. Dan mag je toch wat verwachten tijdens een wedstrijd. En als het dan inderdaad niet om aan te gluren is mag je wat mij betreft door middel van een fluitconcert je ongenoegen uiten. Tis toch godverdomme niet teveel gevraagd om een beetje passie, inzet en strijd op het veld te leggen. En geen galleryplay als de stand daar niet om vraagt.
Helemaal mee eens
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 maart 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tjonge, wat ben jij een slimmerik met je uitleg zeg. Bedankt hoor. Ik spreek helaas geen Engels en bovendien ben ik nogal laag opgeleid. Aan jouw uitleg heb ik gelukkig wel wat.
Overigens is (uit)fluiten een uiting van ongenoegen. Als ik tenminste jou ook even iets mag uitleggen. Begrijp je? Dus als die dikbetaalde voetballers niet of slecht preseteren, uit ik mijn ongenoegen daarover door middel van gefluit. Dat doe ik niet vaak, maar als het al te gek wordt, tja, dan fluit ik. Jammer voor de spelers en jammer voor jou. Ach en als jij mij daardoor een nepsupporter vind, dan heb ik daar geen moeite mee. De anderen hier op het forum kennen mij al langer.
En ja, als je van mijn gefluit wat uitslag krijgt, verwijs ik je graag naar jouw huisarts: hij zal zonder twijfel een zalfje voorschrijven.
Laag opgeleid??
Jij deed toch het vroegere atheneum??
Dat is niet laag opgeleid, tenzij je een hele slechte studie hebt gekozen..
Maarja, zoals je al weet kan ik niet fluiten, dus heeft het voor mij geen nut ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 22:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Laag opgeleid??
Jij deed toch het vroegere atheneum??
Dat is niet laag opgeleid, tenzij je een hele slechte studie hebt gekozen..
Maarja, zoals je al weet kan ik niet fluiten, dus heeft het voor mij geen nut ;)
Ach welnee joh,Piet stondt krantjes te verkopen bij AH,daarna heeft hij carriere gemaakt door de Metro uit te delen bij de Amsterdam Arena,tot voor kort toen hij er achterkwam dat zijn vader uit Erp een miljonair was.Nu leeft hij lang en gelukkig

PS Schijnt dat Joduh een slippertje van hem is maar weigert het toe te geven
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 maart 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Whahahahahaha!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2011 - 23:13   quote  deeplink  
kijk maar,Piet voor het schap van Remco

2iswrpc.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 maart 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Nee maar, ik dacht serieus toen Ajax we love you dat zei van: Ah kom op, dat weet dat toch iedereen wel dat supporten aanmoedigen betekent en dat het daar vandaan komt.. Maar blijkbaar zat ik er naast.. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. (Toyaal niet lullig bedoeld hoor)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 maart 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Lekker voor de drank!
Die heeft z'n plekkie gevonden hoor! ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Piet////Held
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 maart 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:17 schreef nemam-tiL het volgende:
Piet////Held
Idd
Wtje
 Wtje - dinsdag 01 maart 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 12:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik haat nepsupporters!! Die gasten die gaan fluiten als er een bal verkeerd wordt gespeeld!! Hebben ze zelf nooit gevoetbald?? Die gasten moeten wegblijven uit het stadion. Je mag alleen naar het Ajax bestuur fluiten!!
Dan zitten er niet veel meer in jullie stadion (-;
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:30 schreef Wtje het volgende:

[..]

Dan zitten er niet veel meer in jullie stadion (-;
Weer zo een vriendelijke feijnoorder
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:34 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Weer zo een vriendelijke feijnoorder
Ik ken m niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:36 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik ken m niet
Wtj, Watje waarschijnlijk psv er
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:39 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Wtj, Watje waarschijnlijk psv er
Ik denk t want hij voelde ze eigen geroepen om te reageren toen er gezegd werd dat ze nepsupporters haten,
En bij psv is het algemeen bekend dat ze graag dr eigen spelers uitfluiten in het stadion
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2011 - 23:42   quote  deeplink  
en erbuiten
Wtje
 Wtje - dinsdag 01 maart 2011 - 23:45   quote  deeplink  
Nope
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:45 schreef Wtje het volgende:
Nope
Welke club dan?
Je mag het zeggen hor ze bijten hier niet
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 10:47   quote  deeplink  
haha, ben blij dat ik zoveel heb losgemaakt bij jullie en dat jullie je zo aangevallen voelen.
Helaas heb ik dezelfde draken van wedstrijden gezien en miss komt het omdat ik zelf ook gevoetbald heb. Hierdoor heb een trauma opgelopen van mensen die me uitfluiten ;-). Die jongens kunnen er niets aan doen dat ze zoveel geld verdienen (zie zaakwaarnemers) en die stomme clubs die het neerleggen en ja het zijn miss overbetaalde profs en soms is het echt niet om aan te zien en soms wil ik ook wel eens fluiten, maar ik doe het niet want ik merk dat het daar niet beter van word, eerder slechter. Ik blijf ze aanmoedigen ook al is het kut. en jullie mogen fluiten, maar als je naast mij zou zitten krijg je gewoon een knal net als dat anderen me aankijken omdat ik ze aanmoedig, dat vinden ze raar. Fluiten als het rust is omdat het kut was, ja dat mag van mij!!!, Fluiten eind van de wedstrijd, ja dat mag van mij!!! Fluiten omdat het een kutbal is, nee!! Maarja he Ajax heeft tegenwoordig bioscoop publiek, lekker stil op een bankje zitten met popcorn en verwachten tot ze een wervelende show neerzetten en als het een keertje kut is, nou gaan we meteen klagen. Kijk eens naar vak 410, hoor je die ooit fluiten???? Hoe dan ook ben ik ook blij met nepsupporters, want die brengen nog altijd geld in het laadje ook al zitten ze stil op het bankje en fluiten ze Ajax uit hahaha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur









0.0096061