BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse lachertje van nederland

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bird
 bird - dinsdag 08 maart 2011 - 18:29   quote  deeplink  
er mogen weer spelers vertrekken eerst dacht ik nou vitesse word een kampioenskandidaat maar het is echt een handelshuis dit mag niet worden toegelaten in nederland.ik snap niet dat je supporter kunt zijn van z`n club
lippie
 lippie - dinsdag 08 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Praat toch geen onzin kerel! Jij leest de artikels niet goed, het gaat om een formele kwestie van spelers waar het contract van afloopt. Dan ben je verplicht voor 1 april het de betreffende speler laten weten. Niet alleen bij vites maar in heel nederland dus dit gebeurd vast bij meerdere clubs, denk je niet! Molhoek,Stevanovic,Kaloglu,Buttner,Snijders en Felixdaal daar gaat het om. De eerste 3 zullen mogen vertrekken en daar ben ik het mee eens. De andere 3 komen uit eigen de jeugd en snijders hebben ze laten weten mee door te willen gaan en grote kans de andere 2 ook. En dan weer dat gezeur huis over handelshuis, dat is iedere club toch en deze spelers worden toch niet verhandeld het contract word gewoon niet verlengd. Iedere club word toch gehandeld, alleen bij ons op het moment iets meer , omdat wij toevallig geld hebben. Meneer Jordania wil gewoon veel spelers uit proberen en pikt de beste er tussen uit en gaat dan een team bouwen. En als je iets goeds op wilt bouwen kost dat tijd he! En je titel met vitesse het lachertje, wie het laatst lacht lacht het best kerel en de tijd zal het leren! En waarom je supporter bent van zo'n club, omdat je supporter niet voor even bent maar voor het leven! De club cultuur is dan weliswaar veranderd sind we weg zijn uit hartje Arnhem en het prachtige stadion, Monnikenhuizen. Vites is Vites, dus eens supporter altijd supporter en wij gaan terug naar waar we horen en dat is de de subtop en wie weet worden ook wij eens de kampioenen
Love 4 Vitess
 Love 4 Vitess - dinsdag 08 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Lippie,

niet op reageren op die meuk van bird. Ze blijven het toch zeggen en schrijven deze meuk gewoon omdat ze jalours zijn omdat ze iets van onze club proberen te maken. Tuurlijk gebeuren er ook minder leuke dingen maar om er nou telkens zo over te vallen. Handelshuis blabla cluc liefde blabla, dat heeft geen1 speler bijna meer hoor! Misschien zijn wij al uit de illusie maar nieuws voor jou Bird elke voetballer kijkt naar de centen! Weer wat geleerd jochie.

Vites is Vites! DAT is onze club die laten wij nooit vallen wie het dan ook bezit of wie het ook maar haat, kan mij geen ruk schelen! De club is van de supporters en wij blijven er voor altijd van genieten.

Wel zielig dat er telkens zulke comments gemaakt moeten worden. Het maakt ons alleen maar sterker. Als we straks hoger staan roept iedereen: Die Jordania is toch zo gek nog niet blablabla , jullie praten maar wat, wij de echte Vitesse liefhebbers weten hoe het zit.

Vitesse, geel en zwart zijn onze kleuren!
Lippie-aanhanger
 Lippie-aanhanger - dinsdag 08 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
De club cultuur is dan weliswaar veranderd sind we weg zijn uit hartje Arnhem en het prachtige stadion, Monnikenhuizen. Vites is Vites, dus eens supporter altijd supporter en Wij gaan terug naar waar we horen en dat is de de subtop en wie weet worden ook wij eens de kampioenen
We zijn blij met jouw positieve reakties. LIPPIE BEDANKT.
lippie
 lippie - woensdag 09 maart 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Tja dat domme gelul van die " vreemde bird " laat hem lekker zijn snaveltje houden en met zijn eigen club gaan bemoeien!
By Quint
 By Quint - donderdag 10 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Ik dank Zjordania! Ook Matic bij helaas nr Benfica mag, gun het hem zeker, alle andere krachten zijn goede krachten, twijfel af en toe nog aan ferrer maar aan de andere kant, hij is er pas vanaf 16 nov. Het duurt idd lang om een winningteam te bouwen! Ik blijf steunen! Suporter for life!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Zal morgen wederom blijken..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2017 - 16:07   quote  deeplink  
Dat word lachen zondag..
VVout
 VVout - woensdag 19 april 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Al genietend van je Mythos Radlert
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2017 - 16:41   quote  deeplink  
Hoppaaaaa..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse lachertje van nederland









0.0103559