BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / Binnenlandse Politiek / topic: Bezuinigingen op defensie

Headliner: Politiek Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 april 2011 - 21:02   quote  deeplink  
BV Nederland niet meer met buitenlandse zaken ,spanningen ,oorlogen je mondje meer opentrekken.met de nieuwe defensie nota is de nederlandse krijgsmacht overleden.Dus Nederland oogjes dicht snaveltje toe en slaap lekker.
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 23 april 2011 - 01:26   quote  deeplink  
Als officier der Koninklijke Marine, moet ik je posting toch enigszins nuanceren. Je hebt deels gelijk, maar er zijn nog wel mogelijkheden, geen grote missies meer en geen 3 schepen per jaar naar Somalie en ook geen 3 schepen per jaar meer naar de Carib.

We zullen alles met minder moeten gaan doen.

Zolang ze mijn salaris betalen vind ik het wel best.

[baalt wel]
dege
 dege - dinsdag 20 september 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 01:26 schreef Blokkie1974 het volgende:
Als officier der Koninklijke Marine, moet ik je posting toch enigszins nuanceren. Je hebt deels gelijk, maar er zijn nog wel mogelijkheden, geen grote missies meer en geen 3 schepen per jaar naar Somalie en ook geen 3 schepen per jaar meer naar de Carib.

We zullen alles met minder moeten gaan doen.

Zolang ze mijn salaris betalen vind ik het wel best.

[baalt wel]
vind ik een beetje krom, zolang ze me salaris maar betalen.
waarom draag je dan het uniform??
De bezuinigingen op defensie vind ik ronduit schandalig, dat er iets moest gebeuren oke, maar de veranderingen nu zijn wel erg ingrijpend.
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 09:22   quote  deeplink  
als officier van de marine heb je geen drol te klagen MEneer of nog hoger ga hongernek.

groeten van een afgedankte matroos
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 oktober 2015 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 01:26 schreef Blokkie1974 het volgende:
Als officier der Koninklijke Marine, moet ik je posting toch enigszins nuanceren. Je hebt deels gelijk, maar er zijn nog wel mogelijkheden, geen grote missies meer en geen 3 schepen per jaar naar Somalie en ook geen 3 schepen per jaar meer naar de Carib.

We zullen alles met minder moeten gaan doen.

Zolang ze mijn salaris betalen vind ik het wel best.

[baalt wel]
In zowel somalie als de caribien hebben we sowieso niets te zoeken. Gezien de staatsschuld een logische bezuiniging.
VVout
 VVout - dinsdag 03 november 2015 - 17:34   quote  deeplink  
En wat als daar een leuke vergoeding tegenover staat? Verzekeringen en rederijen zullen er niet op zitten te wachten geript te worden.
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 25 november 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 17:34 schreef VVout het volgende:
En wat als daar een leuke vergoeding tegenover staat? Verzekeringen en rederijen zullen er niet op zitten te wachten geript te worden.
In dat geval zou dit een bedrijfsmatige actie zijn. Dus zou het zichzelf moeten financieren (door die leuke vergoeding) en niet van ons belastinggeld gedaan moeten worden. Dan krijg je namelijk de situatie dat wij alles financieren en de heren rederij & verzekering & co op dezelfde caribien het geld uitbetalen aan de opdrachtgevers.
VVout
 VVout - vrijdag 27 november 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Voor een deel misschien wel, maar heeft niet iedereen in Nederland recht op bescherming ook al dobber ik ergens op de oceaan. Voor dat je het weet word je geript en ontvoerd voor nog meer losgeld los te weken, dat gun je geen zeeman hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Politiek Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / Binnenlandse Politiek / topic: Bezuinigingen op defensie









0.0106191