BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Recept voor winst. Speelronde 34

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 13 mei 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Nououeou ik heb mijn eerste prijs al binnen Danny. Oh hoezo? Nououou toch een extra plaatje in het AH verzamelalbum samen met Casteenos en die gast van PSV. Oh. Ja je weet wel die Argentijn of zo die geblesseerd is zodat Fred geen kampioenskit binnen kan slepen.



Als de ontknoping van de vaderlandse competitie net zo'n fraai spektakel wordt als de bekerfinale wordt het genieten voor de neutrale toeschouwer. Ik zet in op een gelijkspelletje in de Arena met hier het recept voor Frank de Boer om eventueel toch te winnen:

Laat Enoh Janssen continue voor de voeten lopen en zet Cvitanich het eerste uur in de spits. Ik zeg dan halen ze de derde ster.

Aangezien F. de Boer het advies van een Feyenoord1 supporter zondermeer naast zich neer zal leggen wordt het waarschijnlijk weer een mooie terugtocht voor de Tukkers.

Hoe diep de rouw uiteindelijk kan zijn in de Arena zal afhangen van het resultaat in Groningen. Als PSV daar onverwacht zou winnen zijn de rapen gaar. Bijkomend voordeel zal zijn dat Coronel ook sneller zal opstappen.

Alle wedstrijden staan verder in de schaduw van het drama dat zich zal afspelen in de Arena. Het zou mooi zijn als door een wonderlijke samenloop van omstandigheden Excelsior en Feyenoord respectievelijk de playoffs zouden missen of halen.

Waar komt de fatale inslag? Enschede, Eindhoven of Amsterdam?


De gouwe lul van deze week is toch voor Janko en als F. de Boer mijn advies volgt staat in de jaarafsluiting volgende week Cvitanich naam (blijft natuurlijk wel een voetballende bankbediende)


Over naar de orde van de dag, de 34e speelronde en hier op hoop en gevoel de voorspellingen. Voor professionele koffiedikkijkers zoals bookmakers verwijs ik naar o.a. www.betfair.com.



zo 15 Ronde 34
Willem II - NAC Breda 2-1
Gaat om niets

Roda JC - sc Heerenveen 3-2
Spektakel om niets

Heracles Almelo - ADO Den Haag 1-4
ADO denkt toch dat Feyenoord meer volk trekt in de playoffs.

Feyenoord - N.E.C. 3-1
Uitzinnig van vreugde ontploft de Kuip na het laatste fluitsignaal. De playoffs moeten gespeeld worden op het Kasteel, Woudenstein of Varkenoord.

De Graafschap - VVV-Venlo 0-2
De Nigerianen zijn niet meer te houden omdat ze dachten dat het de eerste playoff wedstrijd was.

FC Utrecht - AZ 1-3
Utrecht in de hoek waar de klappen vallen. Hopen dat Nesu niet in een rolstoel terecht komt.

Vitesse - Excelsior 1-6
Los zand tegen ijzererts uit de haven.

FC Groningen - PSV 1-2
2x Engelaar

Ajax - FC Twente 2-2
Het blijft spannend tot de laatste seconde.

Oma Wijnaldum's Recept van de week (Gio op wintersport in voormalig Nederland Nieuw Guinea)

Gevulde eitjes, borrelhapje
Een echt Srnang snackie...



Benodigdheden:
8 (kleine) eieren 2 volle eetlepels mayonaise
1 theelepel mosterd
zout
zwarte peper
ketchup
2 takjes selderij

Bereiding:
Kook de eieren hard, laat ze schrikken, pel ze en laat ze goed afkoelen in een pan koud water. Snij ze daarna in de lengte door midden.
Wip de dooier helften eruit, zonder het eiwit te beschadigen. Leg de lege ei helften alvast op een schaal. Prak de dooiers helemaal fijn met een vork, het moet een rul en los geheel zonder klonten worden, anders kun je het niet goed opspuiten. Doe de mayonaise erbij zodat je een zachte, smeuige brij hebt. Eventueel meer mayonaise toevoegen, dan hierboven
genoemd is. Voeg de mosterd toe, begin met 1 theelepel; maatstaf is een halve theelepel mosterd per eetlepel mayonaise. Goed mengen.
Klein beetje zout en zwarte peper toevoegen en proeven of het geheel al op smaak is. Eventueel nog zout en peper erbij doen. Niet overdrijven met de mosterd, want die smaak overheerst al gauw. Doe het papje in een spuitzak en spuit de lege ei helften vol. Garneer
met een drupje ketchup (leve de knijpfles!) en een klein stukje selderij blad.

Met een glaasje Champagne wegspoelen tijdens Studio Sport of Studio Voetbal of als Ajax verloren heeft bij de Negerhut van Oom Tom (Mark Twain).


Twan Huys voor zijn bewering dat Trump na fucktaalgebruik kansloos is om vervolgens dit zelf toch weer in twijfel te trekken. Wereldvreemde correcte trekpop die Twan.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKRĀ©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl, www.lostpinio.blogspot.com, twitter @sportdwaas

Disclaimer:
Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig (maar hou het vanaf nu in de gaten). Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse (politie-)troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.

Dan moet het maar in Rio gebeuren!
Nijhuis naar de Jupiler League!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Recept voor winst. Speelronde 34









0.0063400