BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Apple / iPad / topic: Tower Defence: Lost Earth HD - HULP NODIG!

Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 13 juni 2011 - 03:59   quote  deeplink  
Tower Defence: Lost Earth HD

Tower Defence: Lost Earth HD iTunes - € 3,99

Ik ben groot fan van tower-defense spellen en heb er dan ook vele op m'n iPad gespeeld waarbij je veelal met een beetje gokwerk vaak ook wel de moeilijkere levels kun halen zonder al teveel over na te denken (maar toch lekker bezig bent dus het verveelt niet).
Voor de vrij nieuwe game Tower Defence: Lost Earth HD heb je echter veel meer tactisch inzicht en gebruik van de verschillende schieters nodig om de moeilijkere levels voorbij te komen. Je moet rekening houden met het pad dat er gevolgd wordt, het bereik van je schieters, hoe snel ze 'opladen' en ook nog dat je sommige monsters eerst moet doden voordat je aan de lichtere begint. Er is bijvoorbeeld een schieter met een klein bereik die een enorme straal over het hele scherm schiet waarbij je dus rekening moet houden met dat als een pad in een vierkant loopt je deze op de lange stukken gericht zet en dan net ervoor een vertrager zet zodat de monsters minder snel uit het bereik gaan. Op het moment dat er 10 monsters buiten het bereik vallen maar er net een laatste in het bereik valt zal de straal het gehele pad bestrijken en dus die al buiten het 'activeer' bereik vallen toch geraakt worden.

Hulp nodig

Nu ben ik bij het level E4. Vulcan maar welke tactiek ik ook probeer (ben al anderhalve week dagelijks bezig), het lukt me niet om het level te halen, zelfs niet op het makkelijkste niveau.Er zijn 66 'waves' in dat level waarbij ik heel lang ben blijven steken op wave 57 maar 1 keer is het me gelukt om tot wave 63 of 64 te komen maar met ongeveer dezelfde tactiek lukt het me nu weer niet om voorbij 57 te komen.
De tactiek die ik nu gebruik zie je in onderstaande afbeelding:

ipad-tower-defense-lost-earth-1.jpg

Is er misschien iemand die dit spel ook speelt en weet hoe je voorbij dit level moet komen?
Het liefst bijna aan het einde een screenshot maken en hier posten! :)
(screenshots maak je door de Home-knop en Power-knop beide tegelijk kort in te drukken. Je ziet (en hoort) dat heel snel een flits op je scherm en dan staat de screenshot in je foto gallerij)

Voor diegene die het spel nog niet hebben: € 3,99 is een behoorlijke prijs, maar naar mijn idee dit spel het zeker waard, ZEKER als je net als ik van Tower Defense games houdt!

Meer screenshots van het spel:

mzl.tgbykiim.320x480-75.jpg

mzl.hgvifmbe.320x480-75.jpg

mzl.mujjiehn.320x480-75.jpg

mzl.ykutmeys.320x480-75.jpg

mzl.tdgnqgqw.320x480-75.jpg

Tower Defence: Lost Earth HD iTunes - € 3,99
tony82
 tony82 - woensdag 20 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Ik ben zelf enkel tot level 65 gekomen.

Wat ik wel zou doen is op het "bergje" aan de linkerkant een laser plaatsen... Deze kan de volledige toegangsweg naar de "basis" beschieten.

Ik ga zelf telkens af omdat die enemies uiteenspatten in van die kleintjes... daarom een flinke array/rij van Splash torens plaatsen (die vallen immers groepen enemies gelijktijdig aan)
N.W
 N.W - donderdag 28 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
YEEES ik had dus hetzelfde probleem, maar dat is verholpen screenshot is me niet gelukt maar de goude tip is gebruik heel veel splash (lvl 3)en een paar focus (lvl 2)
stan Cliteur
 stan Cliteur - donderdag 18 augustus 2011 - 23:49   quote  deeplink  
ik heb die focus towers nog niet en ik ben bij b8 bone dry
ik heb bij een walktrough gezien dat je die nodig heb hoe krijg ik die
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 19 augustus 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 23:49 schreef stan Cliteur het volgende:
ik heb die focus towers nog niet en ik ben bij b8 bone dry
ik heb bij een walktrough gezien dat je die nodig heb hoe krijg ik die
De focus towers krijg je vanzelf zodra je verder komt. In principe zijn de towers die standaard ingevuld staan voor het B8 level voldoende om het mee te halen. Heb zelf bijna nooit iets aan die selectie aangepast.
In het B8 level is het van belang dat je de lasers dusdanig neerzet dat ze een lange rechte baan kunnen raken (met de stroom mee) zodat vijanden die buiten z'n range alsnog geraakt worden doordat latere vijanden wel binnen de range vallen waardoor hij in de lange rechte baan schiet.

Overigens heeft de tip van N.W me enorm geholpen, meteen de eerste keer kwam ik door dat rot level heen!
Heb ook screenshots gemaakt maar het is zo'n gekloot om die van de ipad af te halen en online te plaatsen dus mocht iemand het toch willen zien, laat maar weten en dan post ik ze hier.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Apple / iPad / topic: Tower Defence: Lost Earth HD - HULP NODIG!









0.0058681