BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Onderzoek naar invloed van imago Geert Wilders

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bibi
 Bibi - donderdag 16 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Hallo allemaal,
ik ben een studente bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit van Nijmegen en ik doe een onderzoek naar de invloed van het imago van Geert Wilders op de inhoudelijke beoordeling van zijn speeches.
Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die op de pvv hebben gestemd of deze partij aanhangen.
Wanneer u op de pvv hebt gestemd of deze partij aanhangt zou u mij enorm helpen door op onderstaande link te klikken en de enquête in te vullen. Het neemt slechts 10 - 15 minuten van uw tijd in beslag.
uiteraard zullen alle gegevens vertrouwelijk en anoniem worden behandeld.
De link is: www.thesistools.com/web/?id=205588

Alvast heel erg bedankt!
Bibi
 Bibi - woensdag 22 juni 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Hallo allemaal,

ik heb een kleine week geleden bovenstaand bericht geplaatst en ik zie dat het al een aantal keer bekeken is. Dat is heel fijn.
Ik heb echter nog geen resultaten binnen van mensen die op de pvv hebben gestemd. Ik heb deze mensen heel hard nodig om mijn onderzoek af te kunnen ronden.
Ik wil u dan ook vragen als u op de PVV hebt gestemd om dan alstublieft de enquête via onderstaande link in te vullen. Alle gegevens zullen anoniem behandeld worden en u zou mij er een heel groot plezier mee doen.

de link is: www.thesistools.com/web/?id=205588

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groet,

Bibi
Frankie44
 Frankie44 - zondag 31 juli 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Hallo allemaal. Ik raad jullie aan onder geen beding mee te werken met bovenstaande enquete van www.thesistools.com/web/?id=205588 omdat er nogal wat universiteiten,hoogleraren en studenten zijn die zeer gekant zijn tegen de PVV waardoor jullie zomaar voor onaangename verrassingen zouden komen kunnen te staan. Jullie gegevens zouden vertrouwelijk en anoniem worden behandeld,maar zijn niet gewaarborgd.Daardoor kunnen jullie gegevens zomaar vanuit haar laptoppie bij de verkeerden op het bordje belanden die er vervolgens erg vervelende dingen mee kunnen uithalen.Voor jullie veiligheid maak ik jullie er zekerheidshalve er maar op attent:Werk er in hemelsnaam niet aan mee.Zeker niet omdat er ook geen volledige naam in staat en deze ook vals kan zijn en de website ook een pseudoniem kan zijn. Vriendelijke groet,Frankie44.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Frankie44 --
Drs.Ir. Rabin Gangad
 Drs.Ir. Rabin Gangad - dinsdag 25 maart 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Het Marokkaans probleem in Nederland is regelrecht een product van het Hollandse poldermodel. Hieronder nog meer. Waarom zijn het uitgerekend Marokkanen die alle aandacht weten op te eisen? Waarom zijn het uitgerekend Marokkanen die in aanvaring komen met Molukkers, Antillianen, Surinaamse-Hindoestanen, etc. Hollanders mogen het hebben over een minderheidsgroep maar ten opzichte van de overige etnische bevolkingsgroepen hebben de Marokkanen zich weten te forceren tot een meerderheidsgroep op de maatschappelijke ladder. Dat effect sorteert men niet zozeer met wijsheid en intelligentie maar met list, bedrog, oplichting, intimidatie etc. Een aanrijding met een Marokkaanse bestuurder op straat bijvoorbeeld is er één met een deel van de Marokkaanse gemeenschap omdat in zon situatie een grote groep Marokkanen zich met die kwestie begint in te laten, men zich er opwerpt als ooggetuige en als deze intriges niet werken men het beoogde resultaat alsnog denkt te bereiken middels geweld, intimidatie en zelfs molestatie. De lezer mag deze benadering aanduiden als stereotypering of als een generalisering maar je kunt een dominante volksmentaliteit niet in de kiem smoren door de besten uit die groep als schilden op de voorgrond te plaatsen. Tijdens de Duitse bezetting waren er ook soldaten die de joden dekking boden zonder dat daarmee Nazi Duitsland in het algemeen het predicaat kreeg slachtoffer te zijn geworden van de wandaden van een groepje SSérs waarbij men geen oog had op de goede vergassers onder hen.

Nu kom ik terug op het Hollands poldermodel dat mislukt is. Ik neem als voorbeeld Suriname alwaar de Hollanders volkeren uit Azië en Afrika hadden verkast. Van de Hollanders hoefden deze etnische groepen met elkaar niet om te gaan en elkaar te leren kennen omdat Hollanders zelf in hun grondvormen van die saaie, suffe, duffe, eenkennige en solitaire individualisten zijn. Ze weten alleen wat emotie is als er alcohol bij komt kijken bij een doelpunt. De sociale wetenschap leert ons dat daar waar er mensen zijn er ook sprake is van ondernemingsgezindheid, politieke aspiratie, sociale her-/omvorming, groepsdominantie etc. In Suriname waren het toevallig de Afrikaanse types die het slachtoffer werden van de Hollandse kersteningdrift hetgeen met zich meebracht dat de Afros als eerste het Nederlands machtig werden, als eersten hun Afrikaanse namen als Olumide, Abubakar, Otek Bitek, Kunta Kente etc. verruilden voor Johan de With, Benny Blank, Koos Hagelsla etc. en daardoor in professie ook als eersten de ambtenarij opgingen. De Hindostanen en andere Aziatische groepen vergenoegden zich met hun agrarische -en hun zuivelnijverheid , detailhandel etc. en begonnen zich de Hollandse culturele hegemonie pas eigen te maken nadat ze de noodzaak ervan aan de lijve voelden opdringen.

Deze sociale collaboratie legden de Afros alleen maar windeieren. De Hollanders vertelden hen dat kroeshaar een soort lepra zou zijn en dat negroïde raskenmerken de menselijke inferioriteit zouden weerkaatsen. Lees hierover literatuur over biologisch racisme. De Creoolse bevolkingsgroep die vanwege de zich eigen gemaakte Hollandse verworvenheden zich ten opzichte van de overige etnische groepen in Suriname superieur waande geraakte hierdoor in een identiteitscrisis: op het ene front werd die door de Hollanders niet voor vol aangezien maar realiseerde zich wel dat die in eigen land aan de top van de ladder stond. In Suriname waren Creolen naast de ambtenarij ook rijkelijk en zichtbaar vertegenwoordigd in de meest extreme en infernale vormen van criminaliteit. Vanwege hun militante inborst waagde men zich niet gemakkelijk aan hun.

Als we een vergelijking trekken dan zien we toch parallellen met Suriname en Nederland. In allebei de landen moeten etnische groepen zich per groep aanpassen aan de culturele Nederlandse hegemonie en niet aan elkaar. Onderling bestaat er een competitie op de sociale ladder met als doel elkaar te overrulen en te verworden tot de belangrijkste bevolkingsgroep van Nederland. Hiervoor hebben zij de gunning nodig van het Nederlandse volk en van de staat. Deze gunningen worden dan ook geoffreerd op basis van de angst die men doorgaans voor een groep koestert en de voorkeur die men die groep om persoonlijke redenen toebedeelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Onderzoek naar invloed van imago Geert Wilders









0.0067319