BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Onderzoek naar invloed van imago Geert Wilders

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bibi
 Bibi - donderdag 16 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Hallo allemaal,
ik ben een studente bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit van Nijmegen en ik doe een onderzoek naar de invloed van het imago van Geert Wilders op de inhoudelijke beoordeling van zijn speeches.
Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die op de pvv hebben gestemd of deze partij aanhangen.
Wanneer u op de pvv hebt gestemd of deze partij aanhangt zou u mij enorm helpen door op onderstaande link te klikken en de enquête in te vullen. Het neemt slechts 10 - 15 minuten van uw tijd in beslag.
uiteraard zullen alle gegevens vertrouwelijk en anoniem worden behandeld.
De link is: www.thesistools.com/web/?id=205588

Alvast heel erg bedankt!
Bibi
 Bibi - woensdag 22 juni 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Hallo allemaal,

ik heb een kleine week geleden bovenstaand bericht geplaatst en ik zie dat het al een aantal keer bekeken is. Dat is heel fijn.
Ik heb echter nog geen resultaten binnen van mensen die op de pvv hebben gestemd. Ik heb deze mensen heel hard nodig om mijn onderzoek af te kunnen ronden.
Ik wil u dan ook vragen als u op de PVV hebt gestemd om dan alstublieft de enquête via onderstaande link in te vullen. Alle gegevens zullen anoniem behandeld worden en u zou mij er een heel groot plezier mee doen.

de link is: www.thesistools.com/web/?id=205588

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groet,

Bibi
Frankie44
 Frankie44 - zondag 31 juli 2011 - 00:00   quote  deeplink