BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Halal slachten

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ine
 Ine - donderdag 16 juni 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Ik ben furieus tegen het onverdoofd halzen doorsnijden van dieren, het rituele slachten.
De PVV is ook tegen, dat is me bekend. Maar ik zou zo graag de mening en het commentaar van de heer Wilders zelf willen horen b.v. op Twitter.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Dieren blijven dieren,alleen als het aaibaar is vinden we het zielig
een spin of een rat doden is dan wel humaan dan ???
amsterdam123
 amsterdam123 - donderdag 29 september 2011 - 00:52   quote  deeplink  
ik zeg hier 1 ding op die mensen die zonder verdoofing dieren wille slagten die mensen moete zelf is zo aan gepakt worden dat zeggen ze wel wa anders
Tjah NL
 Tjah NL - donderdag 13 oktober 2011 - 23:25   quote  deeplink  
hallo? al eens van evolutie gehoord? Het sterkere wezen overwint het zwakkere waardoor het blijft bestaan. Daarom eten wij vlees, het zielig vinden vind ik meer voor mensen die zelf zwak zijn. Respect voor leven heb ik ook daarom vind ik onnodig lijden van dieren slecht, maar ik wil wel mijn biefstukje. Alsof dieren die elkaar afslachten maar in hokjes gestopt moeten worden zodat ze elkaar niet meer onverdooft kunnen afslachten ??? Tis de natuur en de mens staan daar ten alle tijden boven.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 oktober 2011 door Tjah NL --
mojo
 mojo - woensdag 16 november 2011 - 02:05   quote  deeplink  
ik ben een dierenvriend, bezit zelf twee honden, twee kippen, ik heb respect voor alles wat leeft. Maar of een schaap nu een spijker door z'n kop krijgt of hem wordt in een keer de hals doorgesneden dat maakt voor mij geen verschil. Een verbod heeft geen zin, cultuur gewoontes worden hiermee niet door afgeweerd, men zal in het geniep tot deze slachting overgaan. Ze kunnen dit beter regulieren en toezicht houden.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
tja..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Halal slachten









0.0090088