BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Van Geel: 'Wij vonden het een zeer goede aanbieding'

van-geel.jpg

Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord staat volledig achter Ronald Koeman bij zijn besluit om spelers die een aflopend contract hebben en willen verhuizen naar een andere club, op de bank of de tribune te zetten. De coach van de Rotterdammers vertelde de 22-jarige Kelvin Leerdam, die Feyenoord gisteren liet weten dat hij zijn contract niet wenst te verlengen, dat hij vanavond in de beker tegen Xerxes mogelijk al de voorkeur geeft aan een concurrent op zijn positie. FC Twente staat overigens te popelen om Leerdam transfervrij over te nemen.
Van Geel: "Wij vonden het een zeer goede aanbieding. Waar dat op was gebaseerd? Op ons budget, op zijn leeftijd en op de verhoudingen in de spelersgroep. Het was echt niet verantwoord om hem nog meer salaris te geven dan dit aanbod. We hebben echt de financiële grenzen opgezocht. Iedereen was er binnen de club van overtuigd dat dit een goede aanbieding was. Kelvin vond het onvoldoende en wilde er dus niet op ingaan. Heel erg jammer. Sportief gezien wilden we graag met hem verder. Ons beleid is om spelers niet uit hun contract te laten lopen. We hebben driekwart jaar voor het einde van zijn contract geprobeerd hem voor Feyenoord te behouden. Maar niet ten koste van alles.
Tonny Vilhena tekent ook niet en zit op de bank.
 
"Dat Tonny Vilhena op de bank zit, heeft niets met z'n contract te maken. Tonny heeft nog een contract tot 2014. We zijn met hem, zijn vader en zijn zaakwaarnemer Raiola constructief in gesprek. Dat hij als jeugdig talent even niet speelt, is een beslissing van de trainer. Na het debuut bij een grote club, duurt het soms even voordat je doorbreekt. Ronald Koeman heeft tot nu toe vaak gekozen voor Clasie, Leerdam en Immers. Dat kan nu veranderen."
 
Nog meer handtekeningen waar Feyenoord op jaagt?
 
"In januari openen we de gesprekken met Stefan de Vrij, die een contract heeft tot 2014. Met de net gedebuteerde Jean-Paul Boëtius praten we ook. Al loopt z'n contract ook nog bijna twee jaar door."
bron:FR2
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:02 schreef Aartus het volgende:

[..]

Stap terug.zullen jullie wel zien in beleving.Als er ergens sfeer is.Dan is dat wel bij ons.ook als we achter staan blijven wij achter Fc Twente staan.Toen ajax bij jullie voorkwam te staan.Werd t verdomd stil.Kom zondag naar de grolsch veste.ondanks de stand zijn we nooit stil.90 minuten kabaal.dat is wat anders dan 4 keer per wedstrijd hand in hand kameraden zingen.Voor een echte voetbalsfeer ga je na de grolsch veste.
Ja man, met je trommeltje een beetje achterlijk doen op je vak. Wees er trots op.

"Nooit stil.." Whaha, wat een grap zeg. Trommelende Duitsers, hoe gek wil je het krijgen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 november 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:02 schreef Aartus het volgende:

[..]

Stap terug.zullen jullie wel zien in beleving.Als er ergens sfeer is.Dan is dat wel bij ons.ook als we achter staan blijven wij achter Fc Twente staan.Toen ajax bij jullie voorkwam te staan.Werd t verdomd stil.Kom zondag naar de grolsch veste.ondanks de stand zijn we nooit stil.90 minuten kabaal.dat is wat anders dan 4 keer per wedstrijd hand in hand kameraden zingen.Voor een echte voetbalsfeer ga je na de grolsch veste.
Zal wel. De Kuip is veel intenser. Zie de commentaren van vele, vele voetballers.
En de opkomst tijdens trainingen. De Open Dag, de starttraining van het seizoen.
Alles is groter bij Feyenoord. Ook de emotie.

Leerdam gaat pleite. Met stille trom. Twente mag 'm hebben. Zulke nitwits horen niet bij Feyenoord thuis. Hopelijk in de winter al weg. Levert ie nog iets op.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:02 schreef Aartus het volgende:

[..]

Stap terug.zullen jullie wel zien in beleving.Als er ergens sfeer is.Dan is dat wel bij ons.ook als we achter staan blijven wij achter Fc Twente staan.Toen ajax bij jullie voorkwam te staan.Werd t verdomd stil.Kom zondag naar de grolsch veste.ondanks de stand zijn we nooit stil.90 minuten kabaal.dat is wat anders dan 4 keer per wedstrijd hand in hand kameraden zingen.Voor een echte voetbalsfeer ga je na de grolsch veste.
WHAHAHAHAHAHAHA!! Prutser! :') Doe Luc meteen de groeten op de tribune zondag!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 02 november 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 20:42 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHAHAHA!! Prutser! :') Doe Luc meteen de groeten op de tribune zondag!
En ik wist niet dat er in het clublied van Twente zo vaak 'FC Den Bosch' voorkwam! ;)
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 02 november 2012 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 november 2012 - 00:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En ik wist niet dat er in het clublied van Twente zo vaak 'FC Den Bosch' voorkwam! ;)
Precies, dat Twente-publiek is net zo triest als dat 'Vitesse-kleurloze-we zingen alleen als we winnen-publiek'
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 november 2012 - 01:33   quote  deeplink  
Iedereen is jood behalve wij..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 november 2012 - 10:02   quote  deeplink  
fed29eea27a3736f7c5c0722c351a629.png

elabdellaoui.jpg

Martin van Geel werd terecht geroemd en geprezen voor zijn aan- en verkoopbeleid in zijn eerste jaar in de Kuip.

Maar van alle nieuwe krachten voldoen Graziano Pellè en de kersverse international Daryl Janmaat tot op heden zonder twijfel.

Lex Immers blijkt voetballend aanpassingsproblemen te hebben, maar scoorde in elk geval al zes keer. Ruud Vormer, Harmeet Singh, John Goossens, Mitchell te Vrede, Wesley Verhoek en Omar Elabdellaoui kunnen nog niet op een basisplaats rekenen.

De laatste, gehuurd van Manchester City, zou volgens het Algemeen dagblad zelfs al op de nominatie staan om terug te keren naar de Engelse topclub.
Bron:FRFanatic
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Zat er aan te komen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 november 2012 - 17:26   quote  deeplink  
'Vanaf de eerste dag voelde ik me thuis in de organisatie'

600x400-ms-1216727.jpg

Martin van Geel zegt trots te zijn op de aanwezigheid van veel Feyenoord-spelers in Oranje. Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Joris Mathijsen, Ruben Schaken, Stefan de Vrij en Jordy Clasie werden allemaal geselecteerd voor Nederland-Duitsland en gaandeweg de wedstrijd bestond zelfs de complete achterste lijn uit (ex-)spelers van de Rotterdammers: na een paar wisselingen stonden Janmaat, De Vrij, Ron Vlaar en Martins Indi achterin.
De jeugd is definitief doorgebroken, zo constateert Martin van Geel. Op de clubwebsite van Willem II zegt de technische man van Feyenoord dat dat voor een groot deel te danken is aan Ronald Koeman. Ronald is een trainer die jonge spelers voor de leeuwen durft te werpen. Toch voelen ze in de regel geen druk, maar eerder gezonde spanning, meent Van Geel.
Het feit dat de verdediging van het Nederlands elftal bijna geheel uit jonge Feyenoorders bestaat, is dan ook niet vreemd. De stijl van Louis van Gaal heeft wel overeenkomst met die van Koeman. Ook daar ontwikkelen die spelers zich verder, aldus de technisch directeur. Komend weekend staat zijn ex-werkgever Willem II tegenover zijn huidige werkgever en Van Geel zegt dat hij destijds in Tilburg al hetzelfde deed als nu in Rotterdam-Zuid.
Misschien nog wat meer op gevoel. In de loop der tijd heb ik die werkwijze steeds verder aangescherpt. Al snel had ik mijn schaduwlijst met spelers klaar. We moeten ons beperken tot spelers die transfervrij zijn. Vanaf de eerste dag voelde ik me thuis in de organisatie. De directieleden passen bij elkaar. Geen grote egos, maar mensen van afspraak is afspraak en teamwork. Ik heb daar vooral de details verder aangescherpt.
bron:Fr12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Van Geel vandaag 52 jaar oud

imagesCA8WD10Z.jpg

Martin van Geel is vandaag jarig. De technisch directeur van Feyenoord viert zijn 52ste geboortedag. Van harte gefeliciteerd Martin, nog vele jaren en een leuke dag toegewenst met je gezin.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 november 2012 - 19:30   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Meneer van Geel. U bent een goed TD voor Feyenoord, Meneer van Geel.
Joepie voor Meneer van Geel.
van geil
 van geil - dinsdag 27 november 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:
Van Geel vandaag 52 jaar oud

[ afbeelding ]

Martin van Geel is vandaag jarig. De technisch directeur van Feyenoord viert zijn 52ste geboortedag. Van harte gefeliciteerd Martin, nog vele jaren en een leuke dag toegewenst met je gezin.
gefeliciteerd,,,waar ken ik die dame toch van???

proost Martin.....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 19:34 schreef van geil het volgende:

[..]

gefeliciteerd,,,waar ken ik die dame toch van???

proost Martin.....
Breezerfeestje..??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 16:13   quote  deeplink  
Feyenoord heeft begrip voor twijfelende De Vrij

media_xll_1439894.jpg

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, heeft begrip voor Stefan de Vrij die vooralsnog niet bijtekent bij de Rotterdammers omdat hij eerst garanties wil hebben over de kwaliteit van het elftal.

'Ik snap dat Stefan de Vrij benieuwd is hoe Feyenoord er komend seizoen uitziet',  zegt Van Geel vandaag in AD Sportwereld. 'Er liggen veel basisspelers langdurig vast. Die garantie heeft hij dus. Maar ik weet ook dat als de grootste clubs uit Europa aankloppen voor Martins Indi en Clasie, een transfer nauwelijks tegen te houden is. Maar dan staat er een een mooie vergoeding tegenover.'

Volgens Van Geel schuift De Vrij na de jaarwisseling aan om te praten  over een langer verblijf in de Kuip.

De Vrij liet deze week in NUsport weten dat hij dubt of hij zijn in 2014 aflopende contract bij Feyenoord wil verlengen. Volgens het Engelse Metro wil Chelsea de centrale verdediger in januari vastleggen. De Londense club heeft circa 5 miljoen pond (6,15 miljoen euro) over voor de centrale verdediger.

Eerder bleek dat ook Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius twijfelen over hun toekomst in De Kuip.

Bron:AD
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord heeft begrip voor twijfelende De Vrij

[ afbeelding ]

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, heeft begrip voor Stefan de Vrij die vooralsnog niet bijtekent bij de Rotterdammers omdat hij eerst garanties wil hebben over de kwaliteit van het elftal.

'Ik snap dat Stefan de Vrij benieuwd is hoe Feyenoord er komend seizoen uitziet',  zegt Van Geel vandaag in AD Sportwereld. 'Er liggen veel basisspelers langdurig vast. Die garantie heeft hij dus. Maar ik weet ook dat als de grootste clubs uit Europa aankloppen voor Martins Indi en Clasie, een transfer nauwelijks tegen te houden is. Maar dan staat er een een mooie vergoeding tegenover.'

Volgens Van Geel schuift De Vrij na de jaarwisseling aan om te praten  over een langer verblijf in de Kuip.

De Vrij liet deze week in NUsport weten dat hij dubt of hij zijn in 2014 aflopende contract bij Feyenoord wil verlengen. Volgens het Engelse Metro wil Chelsea de centrale verdediger in januari vastleggen. De Londense club heeft circa 5 miljoen pond (6,15 miljoen euro) over voor de centrale verdediger.

Eerder bleek dat ook Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius twijfelen over hun toekomst in De Kuip.

Bron:AD
Laat Van Geel met De Vrij, Vilhena en Leerdam gezamelijke gesprekken voeren. De Vrij is aanvoerder en zal het goede voorbeeld moeten geven. Wanneer hij zich blijft doorontwikkelen kan hij alsnog in 2014 weg, maar dan tegen een veel hogere transfersom en maakt ie meer kans op een basisplaats elders

Als de vrij weggaat wordt het lastig om vilhena te behouden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door BertusBadeend --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:29 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Laat Van Geel met De Vrij, Vilhena en Leerdam gezamelijke gesprekken voeren. De Vrij is aanvoerder en zal het goede voorbeeld moeten geven. Wanneer hij zich blijft doorontwikkelen kan hij alsnog in 2014 weg, maar dan tegen een veel hogere transfersom en maakt ie meer kans op een basisplaats elders

Als de vrij weggaat wordt het lastig om vilhena te behouden...
Met Leerdam?
Nee, graag of niet meer.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Leerdam wilde graag, maar als je vervolgens 3 aankopen doet voor zijn positie, plus 1 voor rechtsback, hoeveel garantie heb je dan om jezelf verder door te ontwikkelen in het eerste. Meer kans op ontwikkeling leidt tot minder focus op het salaris
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:31 schreef BertusBadeend het volgende:
Leerdam wilde graag, maar als je vervolgens 3 aankopen doet voor zijn positie, plus 1 voor rechtsback, hoeveel garantie heb je dan om jezelf verder door te ontwikkelen in het eerste. Meer kans op ontwikkeling leidt tot minder focus op het salaris
Verder ontwikkelen? Met de vereiste mentaliteit ga je die concurrentie aan.
Bovendien hád een basisplaats.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 29 november 2012 - 21:35   quote  deeplink  
ben benieuwd of Koeman ook Clasie of Martins indy op de bank had gehouden als ze in dezelfde situatie hadden gezeten als Leerdam...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:31 schreef BertusBadeend het volgende:
Leerdam wilde graag, maar als je vervolgens 3 aankopen doet voor zijn positie, plus 1 voor rechtsback, hoeveel garantie heb je dan om jezelf verder door te ontwikkelen in het eerste. Meer kans op ontwikkeling leidt tot minder focus op het salaris
Je bent een aangename aanwinst op dit forum Bertus...Ik zeg welkom !!
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verder ontwikkelen? Met de vereiste mentaliteit ga je die concurrentie aan.
Bovendien hád een basisplaats.
Maar krijgt geen salaris van een basisspeler aangeboden...
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bent een aangename aanwinst op dit forum Bertus...Ik zeg welkom !!
Dank Leon :D
infamous psv
 infamous psv - donderdag 29 november 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bent een aangename aanwinst op dit forum Bertus...Ik zeg welkom !!
in ieder geval heeft hij n prachtnaampie
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:35 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Maar krijgt geen salaris van een basisspeler aangeboden...
Ook hier: ken jij de salarissen van de andere spelers?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:35 schreef infamous psv het volgende:
ben benieuwd of Koeman ook Clasie of Martins indy op de bank had gehouden als ze in dezelfde situatie hadden gezeten als Leerdam...
29 novClubs hebben boter op hun hoofd
Supporters nieuws
News contentblock
Spelersbegeleider Louis Laros van de spelersvakbond VVCS erkent dat er ook in Nederland gebruik wordt gemaakt van middelen om voetballers onder druk te zetten hun aflopende contracten te verlengen. Dat zegt hij tegen het ANP. 'Gelukkig gaat het in Nederland vaak niet verder dan wat dreigen.'

Het bekendste geval in Nederland is dat van Feyenoorder Kelvin Leerdam. Hij belandde bij de Rotterdammers op de tribune omdat hij zijn aflopende verbintenis niet wil verlengen. 'Clubs hebben vaak boter op hun hoofd', zegt Laros. 'Hun beste spelers zetten ze echt niet op de bank. Jordy Clasie zou zoiets vast niet zijn overkomen. Ik vind wel dat de trainer uiteindelijk op sportief vlak zijn keuze moet maken. De sterkste moet spelen.'

Wat volgens de spelersbegeleider wel vaak gebeurt, is dat een lager salaris wordt aangeboden tegen een langere looptijd. 'Dan krijg je bijvoorbeeld in plaats van een jaarsalaris van 5 ton, een salaris voor 3 ton, maar dan wel voor een jaar extra. Het salaris wordt dan wat meer uitgesmeerd. Dat is interessant voor de club, die de speler een jaar langer heeft, maar ook voor de speler, die een jaar extra zekerheid heeft.'
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bent een aangename aanwinst op dit forum Bertus...Ik zeg welkom !!
Ik sluit me bij de vorige sprekert aan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:36 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Dank Leon :D
graag gedaan!
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:35 schreef infamous psv het volgende:
ben benieuwd of Koeman ook Clasie of Martins indy op de bank had gehouden als ze in dezelfde situatie hadden gezeten als Leerdam...
Nee, maar ik denk dat deze spelers als international en gezien hun talent niet in deze positie zouden komen, aangezien zij bij contractverlenging grootverdieners zouden moeten zijn.
tomson
 tomson - donderdag 29 november 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik sluit me bij de vorige sprekert aan.
+1
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Dank allen :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Hup Badeend!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 15:14   quote  deeplink  
Kom jij uit Raamsdonk Bertus..??
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 15:14 schreef RenatoBos het volgende:
Kom jij uit Raamsdonk Bertus..??
Nee, Hoorn, kop van Noord-Holland...
Maar inmiddels ge-emigreerd naar Thailand
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 16:09 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Nee, Hoorn, kop van Noord-Holland...
Maar inmiddels ge-emigreerd naar Thailand
Thailand zo dan, met welke reden als ik mag vragen..?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 november 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Thailand zo dan, met welke reden als ik mag vragen..?
Tsja, Hoorn...Kan het erger?
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 17:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, Hoorn...Kan het erger?
Toen ik opgroeide was vrijwel iedereen voor Ajax, en ineens kwamen er overal successupporters van de club uit de kaasstad bij...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 17:38 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Toen ik opgroeide was vrijwel iedereen voor Ajax, en ineens kwamen er overal successupporters van de club uit de kaasstad bij...
Alle reden om te verhuizen dus, heb je goed gedaan Bart..
bode
 bode - vrijdag 30 november 2012 - 19:17   quote  deeplink  
Ik hoop dat van Basten nooit bij Feyenoord komt
en dat van Basten bij het bestuur van Heerenveen moet uitleggen wat hij in Milaan allemaal heeft verteld over zijn ster speler.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 30 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 18:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Alle reden om te verhuizen dus, heb je goed gedaan Bart..
Ja, dan kom je al snel in Thailand terecht, logisch ;-)
van geil
 van geil - vrijdag 30 november 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 16:09 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Nee, Hoorn, kop van Noord-Holland...
Maar inmiddels ge-emigreerd naar Thailand
blokker eend...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 november 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 17:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, Hoorn...Kan het erger?
ja.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 november 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 19:47 schreef van geil het volgende:

[..]

blokker eend...
meer een hollandia eend he...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 november 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 17:38 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Toen ik opgroeide was vrijwel iedereen voor Ajax, en ineens kwamen er overal successupporters van de club uit de kaasstad bij...
ik vind Hoornaars over t algemeen reserve amsterdammers.
No offense.
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind Hoornaars over t algemeen reserve amsterdammers.
No offense.
No offense taken. Ben geen Hoornaar of Horinees meer ;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 november 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind Hoornaars over t algemeen reserve amsterdammers.
No offense.
Met een pluk Zaankanters. Ook niet hetzelfde meer. Ken er maar 1 Feyenoorder. In Zaanstad zitten gelukkig veel meer dwarspissers.
Like them.
van geil
 van geil - vrijdag 30 november 2012 - 20:48   quote  deeplink  
verdient die maffe Vormer 650.000 euro???
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:48 schreef van geil het volgende:
verdient die maffe Vormer 650.000 euro???
dan zou vilhena met 360.000 een eerlijk salaris vragen ;)
van geil
 van geil - vrijdag 30 november 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:50 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

dan zou vilhena met 360.000 een eerlijk salaris vragen ;)
vormer mag zn veters niet eens strikken qua kwaliteit....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 november 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:48 schreef van geil het volgende:
verdient die maffe Vormer 650.000 euro???
Dat was bij wijze van...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0123469