BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:54 schreef van geil het volgende:

[..]

vormer mag zn veters niet eens strikken qua kwaliteit....
Bronzen schoen...
van geil
 van geil - vrijdag 30 november 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat was bij wijze van...
jawel...maar was al de derde keer op rij dat het geroepen werd.....
ik mag hopen dat t niet waar is.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 november 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat was bij wijze van...
Heb nu allerlei bedragen rond zien vliegen.
Tis wat we willen geloven. Maar het is raden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 19:21 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ja, dan kom je al snel in Thailand terecht, logisch ;-)
Das waar d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Van Geel: 'Goede hoop op verlengen Vilhena en De Vrij'

600x400-jb-1221957.jpg

De handtekening van Jean-Paul Boëtius onder een nieuw contract bij Feyenoord moet de start zijn van een serie. De Rotterdammers hopen Tonny Vilhena en Stefan de Vrij de komende periode voor een langere periode vast te leggen. Technisch directeur Martin van Geel heeft over de beide spelers een positief gevoel.

Dat baseert hij op eerdere gesprekken met het tweetal. Met de 17-jarige Vilhena gaat de club maandag om de tafel, bevestigde hij naar aanleiding van eerdere berichtgeving in diverse media. "We hebben al wat gesprekken achter de rug met Tonny en zijn entourage, ik ben vol goede moed over die onderhandelingen", beaamde Van Geel.
Over Stefan de Vrij dacht hij niet anders. "Met hem gaan we in januari spreken. Het is begrijpelijk dat hij naar de situatie wil kijken, dat deed hij de vorige keer in 2011 ook. Toen zijn we er uitgekomen, ik heb daar nu wederom goede hoop op." Op een langere verbintenis van Kelvin Leerdam hoeven de supporters van de club uit Rotterdam-Zuid absoluut niet te rekenen. "Dat is definitief een gepasseerd station", bevestigde de TD.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Van Geel maakt zich op voor zware onderhandelingen

600x400-wd-1277916.jpg

Feyenoords technisch directeur Martin van Geel doet er samen met coach Ronald Koeman alles aan om het 17-jarige talent Tonny Vilhena over de streep te trekken. Van Geel is vandaag bereid voor de zoveelste keer dit jaar met de zaakwaarnemer van de speler in de slag te gaan, omdat hij de jonge middenvelder per se voor Feyenoord wil behouden.

De directie van Feyenoord wil tijdens de zware onderhandelingen, die vooral over geld gaan, geen commentaar geven op de vorderingen in de gesprekken. De speler en zijn vader hebben al enkele keren duidelijk gemaakt dat een langer verblijf in De Kuip het beste voor de ontwikkeling van de speler is. Sportief weet Vilhena wel wat hij wil. Feyenoord hoopt dat de 'entourage' om de jonge speler heen ook inziet dat geld in deze fase niet het belangrijkste is.
bron:FR12
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Doe er alles aan van Geel!!!

VILHENA moet blijven!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Van Geel: 'Alle credits zijn in dezen voor Ronald '

600x400-ms-1216727.jpg

Martin van Geel is zeer tevreden over de contractverlenging van zijn trainer Ronald Koeman, die een nieuwe verbintenis tekende tot de zomer van 2014. Zowel Koeman als de technisch directeur kijken uit naar het vervolg van het reeds ingezette proces in Rotterdam.

'Het proces dat we zijn ingegaan willen wij continueren en we zijn dus verheugd dat Koeman daar leiding aan blijft geven', aldus een tevreden Van Geel. Met name de prestaties van dit seizoen zijn volgens de Limburger boven verwachting.

'Het is heel knap wat Feyenoord op dit moment laat zien, ondanks het vertrek van een aantal dragende spelers. Alle credits zijn in deze ook voor Koeman', zei de technisch directeur over de huidige prestaties.

Over de onderhandelingen, die eerder plaats vonden dan oorspronkelijk de bedoeling was, is Van Geel duidelijk. 'We hebben het over de duur (één jaar, red.) en voorwaarden gehad waarover we beide zeer tevreden zijn.'

Ook Koeman is zeer te spreken over het langer aanblijven in Rotterdam-Zuid. 'Feyenoord wilde graag verlengen en dat gevoel leefde ook heel sterk bij mij', meldde Koeman over zijn contractverlenging. 'Ik heb het erg naar mijn zin bij Feyenoord en zie nog steeds een uitdaging in deze spelersgroep, waar nog veel rek in zit.'

Koeman is bezig aan zijn tweede seizoen in De Kuip waarin de geboren Zaandammer ook dit seizoen opvallend goed presteert met een relatief nieuwe spelersgroep. 'Wij zijn anderhalf jaar geleden begonnen aan een proces en zijn daarin op de goede weg en nog lang niet klaar', besloot de 77-voudig international.
Bron:FR12

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 19:29   quote  deeplink  
2650aab6196a328d387f99dac5f47175.png

Feyenoord is bereid om ver te gaan om Graziano Pelle langer aan de club te binden. Dat heeft Martin van Geel tegen RTV Rijnmond gezegd.

Binnen de grenzen van onze financiële mogelijkheden zullen we het maximale doen om Pelle vast te leggen, aldus de technisch directeur van Feyenoord.

Van Geel sluit ook niet uit dat AZ in een mogelijke deal met Parma wordt betrokken. De club uit Alkmaar heeft immers nog een fors bedrag van de Italiaanse werkgever van Pelle tegoed. Op de vraag of hij net als met Ronald Koeman onlangs snel een akkoord met Pelle en zijn club bereikt zei Van Geel dat hij dat proces niet wil frustreren.

Pelle heeft nog een doorlopend contract met Parma dat hem in de winterstop niet kan terughalen naar Italië.


bron:FRFanatic
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Van Geel gaat drukke januarimaand tegemoet

600x400-wd-1244939.jpg

Hoewel Feyenoord niet van plan is om haar selectie in de komende winterse transferperiode te versterken, hoeft Martin van Geel zich alles behalve te vervelen. De technisch directeur van de Rotterdammers hoopt diverse spelers bij andere clubs onder te brengen en bovendien wil hij de contracten van enkele sleutelfiguren bij de club verlengen.

Guyon Fernandez, Kelvin Leerdam, Kamohelo Mokotjo, Kaj Ramsteijn en Anass Achahbar mogen op zoek gaan naar een club waar zij wel aan het spelen toekomen. Ramsteijn en Achahbar mogen enkel vertrekken op huurbasis, terwijl de drie ander genoemde personen niet meer terug hoeven te keren in De Kuip.

Van Geel zal daarnaast om de tafel gaan met Stefan de Vrij. De talenten Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena verlengden hun contract in een eerder stadium al en bij Feyenoord hoopt men nu dat ook de aanvoerder zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis zet.

Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel staan ook hoog op het prioriteitenlijstje van Van Geel. Ronald Koeman, die zijn contract in december met één jaar verlengde, wil dolgraag door met zijn assistenten. Feyenoord reist in januari af naar Marbella voor het trainingskamp en de technische staf zal het daar ongetwijfeld hebben over de toekomst van beide trainers.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Van Geel: 'Koeman in mijn top-3 van beste coaches'

600x400-MvG-Rijnmond.jpg

Martin van Geel is lovend over Feyenoord-trainer Ronald Koeman. In een eindejaarsinterview op Radio Rijnmond zegt de technisch directeur van de Rotterdammers dat Koeman in zijn top-drie van beste coaches staat. 'En misschien zelfs wel bovenaan. En ik heb veel trainers meegemaakt als speler en technisch directeur,' aldus Van Geel.

Vorig seizoen eindigde Feyenoord knap als tweede in de eredivisie. In Heerenveen stelde Koeman's formatie die plaats veilig door met 2-3 te winnen van de Friese formatie. 'Dat was buiten alle verwachting. We begonnen het jaar daarvoor heel moeizaam met de trainerswissel en het vertrek van onze beste spelers (Georginio Wijnaldum en Leroy Fer). Dan verwacht niemand iets, het linkerrijtje was al heel wat. Uiteindelijk werden we tweede, heel opzienbarend. Dat moment in Heerenveen vergeet ik nooit meer. Ik zag de tranen over de wangen lopen van Feyenoorders op de tribune.'

Een belangrijke rol in dat succes is volgens Van Geel weggelegd voor Koeman. 'Ronald is extreem goed. Wij zochten een hoofdtrainer die bij Feyenoord past. Eigenlijk is het moeilijkste in mijn job om de juiste trainer te vinden die bij jouw club past. Ronald kwam voor Feyenoord als geroepen en andersom ook. Wij zochten een trainer met autoriteit. Iemand waar spelers tegenop kijken en ontzag voor hebben. Maar ook een trainer met ervaring, want dit is een ervaringsvak. Hij moest het elftal optimaal laten renderen en de jeugdspelers optimaal laten ontwikkelen. Over dat laatste had ik even mijn vraagtekens, omdat Ronald de naam had een prestatietrainer te zijn,' vervolgt Van Geel.
'Ronald heeft aan alle kwaliteiten voldaan en is een schot in roos gebleken. Hij brengt niet alleen ervaring, hij heeft ook de processen in de hand. Weet hoe hij spelers moet benaderen, straalt een enorme ambities uit en legt de lat heel hoog. Dat klinkt allemaal heel logisch, maar dat zijn wel de veranderingen die bij Feyenoord hebben plaatsgevonden.'

Van Geel komt in het gesprek met Jan Dirk Stouten ook aan het woord over zijn eigen voetbalcarrière, zijn familie, het opa zijn, Leo Beenhakker en Johan Cruijff, die hij als speler meemaakte bij Ajax. 'Johan heeft enorm veel verstand van het voetbalspelletje. Er is binnen de lijnen niemand die meer verstand heeft van voetbal dan hij. Maar daaromheen was hij wel een aparte man. Enorm eigenwijs in ieder geval.'
Bron:Rijnmond.nl
Wim2
 Wim2 - zaterdag 05 januari 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Verdient ook wel een applausje naar mijn mening.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 12:41   quote  deeplink  
Beste aankoop in jaren ......
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 05 januari 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 12:41 schreef lijdensweg het volgende:
Beste aankoop in jaren ......
Vind ik ook.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 januari 2013 - 14:25   quote  deeplink  
Van Geel///Held..
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 05 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
Van Geel verdient bijna een standbeeld. Wat is die gozert goed bezig zeg.
Echt heel knap.

Als ik dan nog aan Don Leo denk.... die kon alleen maar klagen over winkelen met een lege portemonnee...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 januari 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten in gesprek met Martin van Geel

Graziano Pellè tekende zaterdag een vierjarig contract bij Feyenoord. De Italiaanse clubtopscorer kost de club iets meer dan twee miljoen euro, een bedrag dat volgens technisch directeur Martin van Geel niet (gedeeltelijk) bij de Vrienden van Feyenoord vandaan komt.

sevillana
 sevillana - zaterdag 05 januari 2013 - 18:27   quote  deeplink  
Ik moet bekennen dat ik aanvankelijk de nodige bedenkingen had toen hij naar Feyenoord kwam. Mede gevoed door z'n neuzen verleden en de blijkbaar goede relatie met Co Adriaanse, wat aanleiding zou geven tot wellicht een nieuwe kennismaking in Rotterdam. Maar tot nog toe wordt ik steeds opnieuw aangenaam verrast door z'n acties. Dus, vooralsnog, . . . hulde !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 18:27 schreef sevillana het volgende:
Ik moet bekennen dat ik aanvankelijk de nodige bedenkingen had toen hij naar Feyenoord kwam. Mede gevoed door z'n neuzen verleden en de blijkbaar goede relatie met Co Adriaanse, wat aanleiding zou geven tot wellicht een nieuwe kennismaking in Rotterdam. Maar tot nog toe wordt ik steeds opnieuw aangenaam verrast door z'n acties. Dus, vooralsnog, . . . hulde !!!
Ja als je neuzen haat het leidraad door jouw leven is dan heb ik medelijden met je ...
Je moet ten alle tijden naar de kwaliteit kijken en daar jou mening naar vormen is mijn mening. En dan kan het wel eens gebeuren dat je het niet zie zitten in bepaalde personen
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 januari 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 18:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja als je neuzen haat het leidraad door jouw leven is dan heb ik medelijden met je ...
Je moet ten alle tijden naar de kwaliteit kijken en daar jou mening naar vormen is mijn mening. En dan kan het wel eens gebeuren dat je het niet zie zitten in bepaalde personen
jammer weer, . . zo'n sneue (onleesbare?!) reactie vol met taalfoutjes . . ;)

(btw: jij hoeft met mij geen medelijden te hebben, ik heb dat echter eerder een beetje met jou gezien jouw ronduit als armetierig te kwalificeren vocubalaire}
Wim2
 Wim2 - zaterdag 05 januari 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:
Jan Dirk Stouten in gesprek met Martin van Geel

Graziano Pellè tekende zaterdag een vierjarig contract bij Feyenoord. De Italiaanse clubtopscorer kost de club iets meer dan twee miljoen euro, een bedrag dat volgens technisch directeur Martin van Geel niet (gedeeltelijk) bij de Vrienden van Feyenoord vandaan komt.

[ filmpje ]
Pauzeer op 6:20
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 18:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

jammer weer, . . zo'n sneue (onleesbare?!) reactie vol met taalfoutjes . . ;)

(btw: jij hoeft met mij geen medelijden te hebben, ik heb dat echter eerder een beetje met jou gezien jouw ronduit als armetierig te kwalificeren vocubalaire}
Ja geweldig he mijn grammatica! Het was niks, het is niks en het wordt nooit niks!

Ik heb er geen moeite mee , het heeft me geen windeieren gelegd! Hahahahaha
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 05 januari 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Wat en geluk voor Feyenoord dat de huidige personen onder deze omstandigheden de touwtjes in handen hebben.Uiteindelijk is Gudde daar eindverantwoordelijk voor. Hulde!!
Nu nog een nieuw stadion en Feyenoord kan dan weer structureel tot de top van Nederland gerekend worden.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 20:54 schreef Leonidas het volgende:
Wat en geluk voor Feyenoord dat de huidige personen onder deze omstandigheden de touwtjes in handen hebben.Uiteindelijk is Gudde daar eindverantwoordelijk voor. Hulde!!
Nu nog een nieuw stadion en Feyenoord kan dan weer structureel tot de top van Nederland gerekend worden.
Zijn de resultaten niet datgene wat je tot de top van Nederland doet behoren..
Al heb ik daar na de laatste 4 seizoenen nou niet echt recht op om dat te zeggen..
Mr als Feyenoord 1x in de 4 jaar kampioen wordt of zich plaats voor de CL dan haal je structureel veel meer geld binnen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door infamous psv --
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 05 januari 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 20:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zijn de resultaten niet datgene wat je tot de top van Nederland doet behoren..
Al heb ik daar na de laatste 4 seizoenen nou niet echt recht op om dat te zeggen..
Mr als Feyenoord 1x in de 4 jaar kampioen wordt of zich plaats voor de CL dan haal je structureel veel meer geld binnen..
Het kan aan mij liggen maar ik begrijp niet precies wat je punt is.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 21:05 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar ik begrijp niet precies wat je punt is.
Dat goede prestaties je verder helpen dan een nieuw stadion...
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 05 januari 2013 - 21:20   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 05 januari 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 21:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat goede prestaties je verder helpen dan een nieuw stadion...
Even kort door de bocht:
Nieuw stadion genereert meer geld, meer geld zorgt voor betere spelers en technische staf waardoor de kans op goede sportieve prestaties groter wordt. Hou dit langdurig vol en Feyenoord behoort weer tot de top van nederland.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 21:25 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Even kort door de bocht:
Nieuw stadion genereert meer geld, meer geld zorgt voor betere spelers en technische staf waardoor de kans op goede sportieve prestaties groter wordt. Hou dit langdurig vol en Feyenoord behoort weer tot de top van nederland.
Klinkt goed...
bode
 bode - zaterdag 05 januari 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Top man die van Geel wat hij voor elkaar gekregen heeft met Pelle
en nou nog even proberen Fernandez, Leerdam, Nelom, Ten Vrede, en Achabar
te verkopen dan heeft hij Pelle goedkoop binnen gehaald
wat speelde die 5 vanmiddag slecht
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 05 januari 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 21:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Klinkt goed...
Klinkt goed maar klinkt ook noodzakelijk als je naar de omzetten van Ajax, Twente, PSV en Feyenoord kijkt.

Omzet vorig jaar:
Ajax - 104 milj.
PSV - 58 milj. (niet meegerekend de gemeentelijke grondaankoop).
Twente - 46 mil.
Feyenoord - 38 milj.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 21:36 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Klinkt goed maar klinkt ook noodzakelijk als je naar de omzetten van Ajax, Twente, PSV en Feyenoord kijkt.

Omzet vorig jaar:
Ajax - 104 milj.
PSV - 58 milj. (niet meegerekend de gemeentelijke grondaankoop).
Twente - 46 mil.
Feyenoord - 38 milj.
Bij uitblijven van het spelen CL is er idd een andere manier nodig wat betreft inkomsten en is een nieuw stadion een goede zet..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 21:20 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

Kansloos. Iemand anders pakken op z'n taalkundige foutjes en ondertussen zelf aantonen dat je de taal niet beheerst.
Ach daar moet je je niet zo druk over maken! Doe ik ook niet ...
keesolinoooooooo
 keesolinoooooooo - zondag 06 januari 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Een zeer groot compliment voor di martino van geel die heeft topprestatie geleverd om 1 van de beste voetballers in huis tehalen van de nederlandse competitie , deze speler is goud waard voor feyenoord en ik durf te zeggen ook nog van heel europa op de manier hoe hy speelt en overzicht houdt en andere goed laat voetballen is echt geweldigd , Ik ben met koeman eens deze pelle is aardig en leuk maar ook als mens een topper en let op mijn woorden feyenoord zie ik weer over tyd in de top van europa door deze grazaino pelle , ciaoooooooooooo di keesolinoooooooooo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 januari 2013 - 12:04   quote  deeplink  
hahhaha mafkees
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 06 januari 2013 - 12:07   quote  deeplink  
is wel leuk om dit allemaal te lezen,kijk mijn posten er maar op na.
Deze jongen heeft het al die tijd al geroepen dat v.geel het beste was wat we konden hebben
En zijn neuzen achtergrond zowat die had die lul van beenhakker toch ook met zn laatste kunstjes
Denk dat v.geel bij alle clubs waarin hij deze functie beklede goed zijn ogen en oren de kost heeft gegeven en ook altijd daar wel heeft gepresteerd,en nu komt het mooiste.
WIJ PLUKKEN DAAR NU DE VRUCHTEN VAN
sevillana
 sevillana - zondag 06 januari 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 21:20 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

Kansloos. Iemand anders pakken op z'n taalkundige foutjes en ondertussen zelf aantonen dat je de taal niet beheerst.
volle zalen met een allochtonen naam?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2013 door sevillana --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 15:26   quote  deeplink  
Van Geel: 'Iedereen is deelgenoot van het succes'

50A0CF7C9DBFC8478287FDAA63138D.jpg

Martin van Geel is al jaren de best presterende technisch directeur van het betaalde voetbal. Feyenoord verkocht sinds de entree van de 52-jarige bestuurder voor bijna 21,5 miljoen euro aan spelers en de herinvestering was tot afgelopen week drie ton. Daar komt komende zomer 2,1 miljoen euro voor Graziano Pellè bovenop. Bij Willem II, AZ, Ajax en Roda JC werden ook successen gevierd.

Bij al zijn vorige clubs verkocht Van Geel voor een vermogen en investeerde hij mondjesmaat. Een 'schaduwteam' speelt een belangrijke rol in zijn werkwijze. "Ik werk in structuur, gewoon héél erg georganiseerd, zegt Van Geel vrijdag in gesprek met De Telegraaf. "Elke drie weken hebben we een officieel moment. Een grote meeting met de complete technische staf, de scouting en de directie. Dan actualiseren we ons schaduwteam."

Het schaduwteam staat het hele jaar door op de achtergrond klaar voor alle posities waarop in het elftal, zoals nu van Feyenoord, iets kan gebeuren. "In september zetten we ons schaduwteam klaar voor het nieuwe seizoen. Elke drie weken kijken we naar de kandidaten. Over een paar dagen zitten we weer bij elkaar, Ronald Koeman, Giovanni van Bronckhorst, JeanPaul van Gastel, Patrick Lodewijks, Eric Gudde, onze scouts Michel Beukers en Mika Lipponen, hoofd opleiding Stanley Brard en ik."

"Oscar Hiljemark, die voor PSV heeft getekend, gaat nu weer uit ons schaduwteam", vervolgt Van Geel. "Zo strepen we er nog een paar weg. Er komen via de scouts weer nieuwe namen bij. Brard vertegenwoordigt de jeugdtalenten. Als wij een positie willen invullen, zegt hij meteen: kijk eens naar wat wij hebben lopen in ons hoogste jeugdteam op die positie. Niemand wordt bij ons ooit verrast door de komst van een speler of de verlenging van een contract. Iedereen is deelgenoot van het proces."
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 15:29   quote  deeplink  
"Bij Feyenoord claimen de echte clubmensen geen succes, bij Ajax wel"

martin-van-geel(feyenoord)(2).jpg

Martin van Geel heeft het naar zijn zin in Rotterdam. De technisch directeur van Feyenoord voelt zich goed bij de club. Bij zijn huidige werkgever werkt iedereen als een team. Bij Ajax ging het volgens hem slechter.

"Niemand wordt bij ons ooit verrast door de komst van een speler of de verlenging van een contract. Iedereen is deelgenoot van het proces", laat de in Goirle geboren directeur weten in gesprek met De Telegraaf. "Bij Feyenoord zit ik wat dat betreft op mijn plaats. Daar claimen de echte clubmensen geen succes. Dat is bij andere clubs wel eens anders geweest"

Over zijn tijd bij Ajax was Van Geel minder tevreden. Een miskoop als Albert Luque werd hem verweten, maar aankopen als Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suarez werden wel door anderen geclaimd. "Ik zeg wel eens gekscherend, als technisch directeur ben ik alleen verantwoordelijk voor de miskopen. Bij Ajax waren Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suarez als aankopen mijn allergrootste voltreffers. Door de club later verkocht voor zon 50 miljoen euro. Hun komst was op dezelfde manier besproken en gedeeld als met Luque, die van Newcastle kwam en het niet redde. Huntelaar en Suarez werden door anderen geclaimd, ik kreeg Luque om mijn bord."
Bron:Soccernews
JanM
 JanM - vrijdag 11 januari 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 - 15:29 schreef RenatoBos het volgende:
"Bij Feyenoord claimen de echte clubmensen geen succes, bij Ajax wel"

[ afbeelding ]

Martin van Geel heeft het naar zijn zin in Rotterdam. De technisch directeur van Feyenoord voelt zich goed bij de club. Bij zijn huidige werkgever werkt iedereen als een team. Bij Ajax ging het volgens hem slechter.

"Niemand wordt bij ons ooit verrast door de komst van een speler of de verlenging van een contract. Iedereen is deelgenoot van het proces", laat de in Goirle geboren directeur weten in gesprek met De Telegraaf. "Bij Feyenoord zit ik wat dat betreft op mijn plaats. Daar claimen de echte clubmensen geen succes. Dat is bij andere clubs wel eens anders geweest"

Over zijn tijd bij Ajax was Van Geel minder tevreden. Een miskoop als Albert Luque werd hem verweten, maar aankopen als Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suarez werden wel door anderen geclaimd. "Ik zeg wel eens gekscherend, als technisch directeur ben ik alleen verantwoordelijk voor de miskopen. Bij Ajax waren Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suarez als aankopen mijn allergrootste voltreffers. Door de club later verkocht voor zon 50 miljoen euro. Hun komst was op dezelfde manier besproken en gedeeld als met Luque, die van Newcastle kwam en het niet redde. Huntelaar en Suarez werden door anderen geclaimd, ik kreeg Luque om mijn bord."
Bron:Soccernews
Zegt alles over de mentaliteit in 020 hè!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Yep in en in slecht..
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 00:14   quote  deeplink  
rukker
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 00:14 schreef van geil het volgende:
rukker
Martin?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 02:04   quote  deeplink  
Salarisbudget van 11 miljoen euro voor 36 contractvoetballers

600x400-ms-1216727.jpg

Door de definitieve komst van Graziano Pellè naar Feyenoord heeft de Rotterdamse club er weer een grootverdiener bij. De Italiaan nestelt zich achter routinier Joris Mathijsen als best betaalde speler in dienst van de huidige nummer 4 van de Eredivisie. Het salarisbudget wordt echter nimmer overschreden, al hoopt technisch directeur Martin van Geel wel dat het budget in de komende jaren omhoog kan om beter te kunnen concurreren met Ajax, PSV, FC Twente en het opkomende Vitesse.

'Feyenoord heeft een salarisbudget van elf miljoen euro. Daar moeten wij 36 contractspelers van betalen. Dan praat ik natuurlijk ook over jeugdspelers en talenten die bij Excelsior zijn gestald. We hopen volgend seizoen dat budget weer iets omhoog te trekken. We moeten concurreren met Ajax, PSV, FC Twente en Vitesse en die clubs hebben een veel hoger budget. In de Kuip betalen wij nog altijd prima salarissen. Niemand hoeft medelijden te hebben met onze spelers. Bovendien hebben wij heel veel meer te bieden dan alleen een goed salaris', aldus van Geel in het Algemeen Dagblad.
Bron:FR12
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 12:39   quote  deeplink  
36 is te veel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 12:39 schreef van geil het volgende:
36 is te veel.
Hebben we volgend seizoen nodig in de champions legue..
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 13 januari 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 12:39 schreef van geil het volgende:
36 is te veel.
Daar zitten ook de jongelingen bij die een contract aangeboden hebben gekregen:

Boy de Jong
Michel Franken
Terence Kongolo
Lucas Woudenberg
Mats van Huijgevoort
Jordy van Deelen
Joey Sleegers
Mitchell te Vrede
Elvis Manu

Voor het gemak de gevestigde jeugd (Anass Achahbar, Jean-Paul Boëtius en Tony Trindade de Vilhena) daarbij niet meer meegeteld.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 januari 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Van Geel: 'We wilden Elabdellaoui eigenlijk houden'

600x200-ms-1290249.jpg

Omar Elabdellaoui heeft Feyenoord gisteren per direct verlaten. De 21-jarige huurling uit Noorwegen, die in De Kuip maar vijf duels in actie kwam, is teruggekeerd naar Manchester City. De Engelse topclub zal hem deze maand waarschijnlijk nog verhuren aan het Duitse Eintracht Braunschweig, de club waar zijn manager Jim Solbakken gisteren al mee onderhandelde.

'Wij wilden Omar eigenlijk tot het einde van het seizoen houden', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Hij was onze stand-in voor rechtsback Daryl Janmaat.'

Nu Elabdellaoui weg is, zal Van Geel proberen Kamohelo Mokotjo of Kelvin Leerdam in De Kuip te houden als vervanger voor Janmaat. 'Uiteraard zullen wij ervoor gaan zorgen dat ook na het vertrek van Omar alle posities in de eerste selectie dubbel bezet blijven.'
Bron:AD

Leerdam valt al af natuurlijk..
JanM
 JanM - dinsdag 15 januari 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 16:36 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Daar zitten ook de jongelingen bij die een contract aangeboden hebben gekregen:

Boy de Jong
Michel Franken
Terence Kongolo
Lucas Woudenberg
Mats van Huijgevoort
Jordy van Deelen
Joey Sleegers
Mitchell te Vrede
Elvis Manu

Voor het gemak de gevestigde jeugd (Anass Achahbar, Jean-Paul Boëtius en Tony Trindade de Vilhena) daarbij niet meer meegeteld.
Die Boy de Jong kan er helemaal nix van!
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2013 - 17:35   quote  deeplink  
het zit diep...heel diep :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0149400