BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 januari 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Volgens mij kookt L thuis nu van woede..
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2013 - 17:38   quote  deeplink  
ongetwijfeld....ook cabaret ...goed forum.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 januari 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 17:38 schreef van geil het volgende:
ongetwijfeld....ook cabaret ...goed forum.
Dit forum bied zoveel..
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2013 - 19:09   quote  deeplink  
ik wacht met ongeduld........................
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 19:09 schreef van geil het volgende:
ik wacht met ongeduld........................
Ik wacht al jaren..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 16 januari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Zo, en weer heeft Martin punten gescoord vandaag.....wederom HULDE!!!!
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 22:43   quote  deeplink  
500.000 voor Leerdam graag
Wim2
 Wim2 - donderdag 17 januari 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Ik vind dat we nog een goede vleugelaanvaller voor volgens seizoen moeten aantrekken omdat Schaken niet voor eeuwig mee gaat en Verhoek, Goossens, Cissé middelmaat is.

Van La Parra die is toch transfervrij deze zomer?
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 17 januari 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 januari 2013 - 12:34 schreef Wim2 het volgende:
Ik vind dat we nog een goede vleugelaanvaller voor volgens seizoen moeten aantrekken omdat Schaken niet voor eeuwig mee gaat en Verhoek, Goossens, Cissé middelmaat is.

Van La Parra die is toch transfervrij deze zomer?
Kijk even in het aflopende contracten topic dan zie je het.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 januari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
'Complimenten van Ajaks zijn vooral politiek'

600x200-kd-1266021.jpg

In de hitte van de Amsterdomse revolutie werd meerdere keren naar aartsrivaal Feyenoord gewezen, als blauwdruk voor een goede jeugdopleiding. De Rotterdamse club moest een leidend voorbeeld worden voor Ajaks, betoogde het kamp-Cruijf zelfs. Maar snijdt die theorie hout, of is het gezwam in de ruimte? 'Qua opleidingsclub zijn er heel weinig overeenkomsten', zeggen ze bij Feyenoord.

'Om eerlijk te zijn zie ik het verband niet of nauwelijks', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Puur qua opleidingsbeleid zijn er heel weinig overeenkomsten. Wij hebben inderdaad oud-spelers in onze jeugdopleiding. Daar zijn we blij mee, maar heel bewust hebben we óók veel mensen in dienst met didactische of pedagogische kwaliteiten, zonder een grote voetbalachtergrond. Juist die mix is bij ons altijd het uitgangspunt geweest. Oud-topspelers op bepalende posities was bij Feyenoord nooit een doel op zichzelf.'

'Wat beide clubs wel gemeen hebben, is dat ze de voorwaarden creëren om talent tot wasdom te laten komen in het eerste elftal. Ajaks heeft nooit echt anders gedaan, bij Feyenoord is dat deels uit nood geboren de laatste jaren. Inmiddels is het ook bij ons een heel gericht beleid geworden. Voor het Nederlandse voetbal is dat alleen maar goed.'

In Amsterdom werd na de revolutie van Cruijf & co de nadruk gelegd op de tactische en technische vaardigheden van de talenten, waar de op wetenschappelijk manier geteste fysieke ontwikkeling van spelers minder belangrijk wordt geacht. De pas gerealiseerde trainingshal 'Performance Center' wordt dan ook niet als zodanig gebruikt. 'Ook in dat opzicht zoeken we bij Feyenoord juist een totaalplaatje', aldus Van Geel. 'Wij hebben de accomodatie niet voor zo'n hal, maar onze mensen kijken wel steeds naar nieuwe ontwikkelingen, óók op psychologisch en fysiek/wetenschappelijk vlak. Niet voor niets brengen we studiebezoeken aan clubs als Tottenham en Barcelona.'

De complimenten uit de hoofdstad worden in Rotterdam enkel voor kennisgeving aangenomen. Bij Feyenoord zien ze de complimenten uit Amsterdom vooral in zijn politieke context; bedoeld om de noodzaak van Cruijfs nieuwe beleid te onderstrepen. 'Het is beter dan dat ze afkraken wat we hier doen, maar een echt compliment vinden wij het pas als een speler doorbreekt in het eerste en zich vervolgens ontwikkelt tot een heel goede profspeler.'
Bron:AD
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 17:06   quote  deeplink  
werk aan de winkel...
MMM
 MMM - maandag 21 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Duidelijk. Buitenspelers voor volgend seizoen zijn keihard nodig.

En Mathijsen en Immers blijken miskopen. Pijnlijk om te zien. De één verdiend als één van de beste en de andere heeft een transfersom gekost.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:39 schreef MMM het volgende:
Duidelijk. Buitenspelers voor volgend seizoen zijn keihard nodig.

En Mathijsen en Immers blijken miskopen. Pijnlijk om te zien. De één verdiend als één van de beste en de andere heeft een transfersom gekost.
dat wordt n klus om daar vanaf te komen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 januari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Feyenoord ontwikkelt zich sneller dan ze zelf verwacht hadden.
Aankopen lijken onder niveau dan je nu zit.

In de reguliere wedstrijden kan dat.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:39 schreef MMM het volgende:
Duidelijk. Buitenspelers voor volgend seizoen zijn keihard nodig.

En Mathijsen en Immers blijken miskopen. Pijnlijk om te zien. De één verdiend als één van de beste en de andere heeft een transfersom gekost.
eigenlijk voldoen van de hele kudde alleen Pelle en Janmaat
Wim2
 Wim2 - maandag 21 januari 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:39 schreef MMM het volgende:
Duidelijk. Buitenspelers voor volgend seizoen zijn keihard nodig.

En Mathijsen en Immers blijken miskopen. Pijnlijk om te zien. De één verdiend als één van de beste en de andere heeft een transfersom gekost.
Buitenspelers zijn inderdaad nodig. Op de linkerkant hebben we Boetius die zich uitstekend ontwikkelt, maar Schaken gaat gewoon niet mee. Ik vind van La Parra echt een pareltje die zou ik er graag bij willen zien.

Mathijssen is een miskoop. Alleen al voor dat driejarige contract en dat topsalaris. En het feit dat hij de ontwikkeling van BMI tegenhoudt en nog een verzwakking is ook.

Immers is tot nu toe matig. Hij is de meest scorende middenvelder van de eredivisie, maar komt in topwedstrijden gewoon tekort. Tegen de kleintjes werkt hij als een paard dus hij mag van mij part op de bank zitten tegen de grote en spelen tegen de kleintjes.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 januari 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:32 schreef van geil het volgende:

[..]

eigenlijk voldoen van de hele kudde alleen Pelle en Janmaat
Vormer ook, maar hij mag het maar niet laten zien.
MMM
 MMM - dinsdag 22 januari 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 23:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vormer ook, maar hij mag het maar niet laten zien.
Is ook nog afwachten vind ik. Maar verdiend zeker een kans.
craven
 craven - dinsdag 22 januari 2013 - 10:38   quote  deeplink  
En dan nog Singh....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 10:38 schreef craven het volgende:
En dan nog Singh....
mag t volgend seizoen waar maken.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Vormer vind ik ook matig.trage balbehandeling.
wel n goede trap uit stilstand,puike corners,pingels...
dus wel n verbetering tov Immers,met betrekking tot t team.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 januari 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Van Geel: "Ik vind dat toch opvallend, Mokotjo is een uitstekende speler"

martin-van-geel(feyenoord)(2).jpg

Ondanks dat Feyenoord al meerdere keren heeft aangegeven dat Kamohelo Mokotjo en Guyon Fernandez verhuurd mogen worden, heeft de club nog weinig gehoord van belangstellende clubs. Technisch directeur Martin van Geel liet tegenover Voetbal International weten dat hij dat opvallend vindt.

"Ik vind het opvallend dat er geen beweging is. Mokotjo is een uitstekende speler, die op drie posities uit de voeten kan", liet Van Geel verbaasd weten aan het eerdergenoemde medium. Ook met betrekking tot Fernandez heeft de club weinig gehoord. "Ook rond hem is het stil."

Toch heeft Van Geel enigszins een verklaring voor het feit dat de Rotterdammers nog weinig hebben gehoord. "De ene club wacht op een uitgaande transfer, de ander moet zus en zo nog in orde krijgen, zodat het op dit moment stil is. Maar het duurt nog een week voordat de transferwindow sluit", besloot de technisch directeur.
Bron:VoetbalInternational
tomson
 tomson - woensdag 23 januari 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Als hij zo goed is waarom speelt hij dan nooit ?
MMM
 MMM - woensdag 23 januari 2013 - 14:41   quote  deeplink  
Verbaasd me ook dat Mokotjo het niet gered heeft. Had altijd veel vertrouwen in hem.
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 14:41 schreef MMM het volgende:
Verbaasd me ook dat Mokotjo het niet gered heeft. Had altijd veel vertrouwen in hem.
als hij het vertrouwen had gehad wat Mulder en Immers ongefundeerd wel krijgen,
dan had er wel eens een andere Mokotjo kunnen staan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 15:52 schreef van geil het volgende:

[..]

als hij het vertrouwen had gehad wat Mulder en Immers ongefundeerd wel krijgen,
dan had er wel eens een andere Mokotjo kunnen staan.
kansen genoeg gehad. Nooit wat laten zien.
MMM
 MMM - woensdag 23 januari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Mwah, heel veel kansen heeft hij ook niet gehad.

Blijft jammer dat hij het niet gered heeft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
61 wedstrijden mogen mee hobbelen.
Waarvan 35 bij Feyenoord. Nou, dan heb je toch wel wat kansjes gehad.
MMM
 MMM - woensdag 23 januari 2013 - 19:23   quote  deeplink  
Was bij Excelsior altijd één van de beste. Heeft het in het begin bij Feyenoord ook goed gedaan, daarna wat teruggezakt. Is later ook meer ingevallen dan dat hij in de basis begon.

Heeft meer kwaliteit dan Leerdam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2013 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Ja wie niet
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 20:17   quote  deeplink  
hahaha......
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 20:17   quote  deeplink  
hahaha......
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 20:17   quote  deeplink  
sorry voor alle dubbelposten,,,ligt aan mn laptop
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 20:15 schreef Stylzz het volgende:
Ja wie niet
d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 13:03   quote  deeplink  
Van Geel beschermt Mathijsen: 'Kritiek zeer onterecht'

600x400-geel.jpg

De teleurgestelde aanhang van Feyenoord richtte de giftige pijlen na de forse nederlaag tegen Ajaks vooral op routinier Joris Mathijsen. De centrale verdediger, die in de aRENa inderdaad een zwakke wedstrijd speelde, weet echter dat trainer Ronald Koeman en technisch directeur Martin van Geel nog altijd pal achter hem staan.

Deze week nog werd tijdens de training een tegen Mathijsen scheldende en tierende toeschouwer tot de orde geroepen door Bruno Martins Indi en assistent-trainer Jean-Paul van Gastel. Op het internet krijgt de international de volle laag, al gebeurt dat vaak anoniem.

'Dat de kritiek zich na de nederlaag tegen Ajaks toegespitst op slechts één persoon is zeer onterecht', stelt Van Geel. 'Dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van onze technische staf. Bel Ronald Koeman of Jean-Paul van Gastel maar, die geven hetzelfde antwoord.'

Van Geel, met hoofd opleidingen Stanley Brard deze week in Ghana op werkbezoek, erkent dat Mathijsen in de aRENa niet het vereiste niveau haalde. 'Maar dat geldt eigenlijk voor de hele ploeg op Jordy Clasie na', stelt hij. 'Clasie nam het initiatief, maar de rest van de ploeg stond er niet. Jean-Paul Boëtius wel? Die had tegen Ajaks inderdaad enkele goede momenten, maar het rendement ontbrak bij hem.'

'Dat iedereen dan weer over Mathijsen heen valt, is een terugkerend verhaal. Joris is niet anders gewend en ik denk ook dat het altijd zo zal blijven. Natuurlijk was hij ook niet top tegen Ajaks, maar we praten eigenlijk maar over één moment waarbij hij de bal verspeelde aan Fisher. Maar vervolgens vloog de bal wel in de korte hoek naast de keeper (Erwin Mulder, red.) Daar gaat iedereen maar gemakshalve aan voorbij.'

Volgens Van Geel zal Mathijsen niet bezwijken onder de toenemende druk. Zondag in de Kuip tegen FC Twente moet hij er weer staan. 'Joris kan hier goed mee omgaan', voorspelt Van Geel. 'Voor de winterstop speelde hij een prima serie wedstrijden. We verliezen in de aRENa met 3-0 en iedereen wijst naar hem. Heel onterecht, als je het mij vraagt.'

Van Geel belde deze week nog uitgebreid met Koeman en is vol vertrouwen voor het duel met FC Twente. 'Bijna iedereen is fit, op Kongolo na. Verhoek, Cissé en Goossens zijn weer aangesloten bij de selectie. De veerkracht en vechtlust zijn kenmerken van dit elftal. Wij maken ons geen zorgen.'
Bron:AD
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 25 januari 2013 - 13:09   quote  deeplink  
van geel is niet echt geloofwaardig meer. steeds maar ze vakantiemaatje te verdedigen. iemand met zoveel ervaring mag je van verwachten dat hij er in de topduels staat.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 25 januari 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Martin moet z'n vriendje ff beschermen..

Ik begrijp dat Feyenoord na het vertrek van Ron Vlaar opzoek was naar een nieuwe ervaren verdediger. Dat je bij een al lang versleten Mathijssen aan klopt is al een blunder op zich maar hem een 3 jarig contract aanbieden is over ronduit belachelijk.

Van Geel zal wel blij zijn dat hij zijn goede vriend kan helpen. En Mathijsen zal blij zijn dat hij de komende drie jaar er weer drie miljoen euro mag bijtellen.

Ondertussen:
- Staat de ontwikkeling van Martins Indi stil (die ik Nederlands grootste verdedigende talent vind),

- Het team krijgt sportieve tegenvallers te verwerken dankzij persoonlijke blunders van deze Mathijsen.

- Het mooie beleid wat Feyenoord had ingevoerd met jeugdspelers de kans geven wordt weer gevloerd door zijn speler aan te trekken.

- Er ontstaan interne discussies bij Feyenoord over het belachelijke salaris van Mathijsen. Waardoor jeugdspelers minder snel geneigd zijn bij te tekenen.

- En natuurlijk is het een enorm bedrag voor Feyenoord om ieder jaar 1 miljoen aan salaris te betalen terwijl ze nog steeds niet uit de schulden zijn.

Ik wil bijna wanbeleid zeggen.
van geil
 van geil - vrijdag 25 januari 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 13:26 schreef Wim2 het volgende:
Martin moet z'n vriendje ff beschermen..

Ik begrijp dat Feyenoord na het vertrek van Ron Vlaar opzoek was naar een nieuwe ervaren verdediger. Dat je bij een al lang versleten Mathijssen aan klopt is al een blunder op zich maar hem een 3 jarig contract aanbieden is over ronduit belachelijk.

Van Geel zal wel blij zijn dat hij zijn goede vriend kan helpen. En Mathijsen zal blij zijn dat hij de komende drie jaar er weer drie miljoen euro mag bijtellen.

Ondertussen:
- Staat de ontwikkeling van Martins Indi stil (die ik Nederlands grootste verdedigende talent vind),

- Het team krijgt sportieve tegenvallers te verwerken dankzij persoonlijke blunders van deze Mathijsen.

- Het mooie beleid wat Feyenoord had ingevoerd met jeugdspelers de kans geven wordt weer gevloerd door zijn speler aan te trekken.

- Er ontstaan interne discussies bij Feyenoord over het belachelijke salaris van Mathijsen. Waardoor jeugdspelers minder snel geneigd zijn bij te tekenen.

- En natuurlijk is het een enorm bedrag voor Feyenoord om ieder jaar 1 miljoen aan salaris te betalen terwijl ze nog steeds niet uit de schulden zijn.

Ik wil bijna wanbeleid zeggen.
klopt wel...

maar niet terecht om dat op Mathijsen af te reageren zoals sommigen doen.

heeft echt tot nu toe zeer verdienstelijk gepresteerd.
van geil
 van geil - vrijdag 25 januari 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Van geel verklaard vandaag dat de tweede goal Mulder aan te rekenen is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 januari 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 20:50 schreef van geil het volgende:
Van geel verklaard vandaag dat de tweede goal Mulder aan te rekenen is.
Dat had ie goed gezien.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat had ie goed gezien.
Oud nieuws . . . is al langer bekend ! ! !
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 januari 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 21:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oud nieuws . . . is al langer bekend ! ! !
Ja, sinds zondag.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 21:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, sinds zondag.
Zie je verkeerd ! Al zeker 8 jaar bekend om zijn missers, miscommunicatie en desoriëntatie . . .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 januari 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zie je verkeerd ! Al zeker 8 jaar bekend om zijn missers, miscommunicatie en desoriëntatie . . .
Misschien.. maar deze case is van zondag.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Misschien.. maar deze case is van zondag.
Oke, beter laat dan nooit . . .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 20:50 schreef van geil het volgende:
Van geel verklaard vandaag dat de tweede goal Mulder aan te rekenen is.
Klopt korte hoek is voor de keeper..
Maar als Joris die fout niet had begaan had ie Mulder niet in die situatie gebracht, vind het iets te makkelijk geredeneerd van Martin..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 januari 2013 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 januari 2013 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 23:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt korte hoek is voor de keeper..
Maar als Joris die fout niet had begaan had ie Mulder niet in die situatie gebracht, vind het iets te makkelijk geredeneerd van Martin..
Leuk hé om je je er onderuit te lullen zodat Mulder geen blaam treft . . . Ik mag hopen dat er bij Martin nu een 'lampje' gaat branden betreft de kwaliteiten van Erwin Mulder en ze zo snel als het mogelijk is op zoek gaan naar een andere keeper ! ! !
tomson
 tomson - zaterdag 26 januari 2013 - 09:34   quote  deeplink  
Nog net geen week dan.. betaal jij ff ?
van geil
 van geil - zaterdag 26 januari 2013 - 09:50   quote  deeplink  
bij n voetbalteam is n fout van n keeper vaak n goal.
bij Feyenoord is n fout van n verdediger vaak n goal...

zoek de verschillen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 januari 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 09:50 schreef van geil het volgende:
bij n voetbalteam is n fout van n keeper vaak n goal.
bij Feyenoord is n fout van n verdediger vaak n goal...

zoek de verschillen.
Hahaha dat is een goeie van geil ! ! ! Duidelijker kan niet, maar of ze dat snappen hier ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0155451