BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:19 schreef Els het volgende:

[..]

Kun je die beschuldiging ook hard maken?
Zo...Komt u binnen.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

In 2007 werd er ook zo geredeneerd. Als we CL haalden toen, dan was er niets aan de hand. Dat betekend uiteraard niet dat je met dit argument alle investeringen moet afschieten, natuurlijk niet, in essentie deel ik je mening, maar het moet wel verantwoord zijn. Feyenoord moet het financieel probleemloos op kunnen vangen wanneer een gehaalde speler niet zou voldoen.
Ja maar ik vind dit te makkelijk. In 2007 is er veel te veel risico genomen door 5 internationals met gigantische salarissen te nemen. Dit is iets heel anders, 1 gerichte aankoop die ons sterker maakt zou geweldig zijn, een creatieve speler type Assaidi, je bent toch wel met me eens dat zo'n speler ons spel zeker goed zal doen? Kan ook nog is op 10 en op de flanken spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door dennie --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:25 schreef dennie het volgende:

[..]

Ja maar ik vind dit te makkelijk. In 2007 is er veel te veel risico genomen door 5 internationals met gigantische salarissen te nemen. Dit is iets heel anders, 1 gerichte aankoop die ons sterker maakt zou geweldig zijn, een creatieve speler type Assaidi, je bent toch wel met me eens dat zo'n speler ons spel zeker goed zal doen? Kan ook nog is op 10 en op de flanken spelen.
Assaidi zou een geweldige toevoeging zijn. Maar of hij haalbaar is? En als hij niet haalbaar is (huren dan uiteraard) wie dan? Kijk, ik bedoel, je kan wel een speler voor 5 miljoen halen, maar als die geblesseerd raakt dan is Feyenoord nog verder van huis. Ajax, PSV, Twente, Vitesse kunnen zo'n verlies lijden. Wij nog niet.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Uiteraard is 5 miljoen te veel. Je moet dan praten over een max van 3 miljoen met een garantie op kwaliteit. Lastig zat maar misschien valt er nog ergens een goede speler te huren bij een topclub. Zoals Vitesse die 'Kaka' heeft gehuurd waarvan Piet de Visser zei dat ie een revelatie gaat worden, meestal ziet ie die dingen wel goed. Ik denk dat we op zoiets moeten hopen. Ik zie het iig als een goed teken dat Assaidi nog steeds bij Liverpool zit met nog maar 10 dagen tot het sluiten van de markt. Zoals van Geel al zei hoe langer het duurt hoe meer kans dat ie komt..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Assaidi zou een geweldige toevoeging zijn. Maar of hij haalbaar is? En als hij niet haalbaar is (huren dan uiteraard) wie dan? Kijk, ik bedoel, je kan wel een speler voor 5 miljoen halen, maar als die geblesseerd raakt dan is Feyenoord nog verder van huis. Ajax, PSV, Twente, Vitesse kunnen zo'n verlies lijden. Wij nog niet.
Vind ik ook.
Zomer 2014 moet in dat opzicht een start zijn naar een nivo hoger.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Zeggen we dat niet elk jaar?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:34 schreef dennie het volgende:
Uiteraard is 5 miljoen te veel. Je moet dan praten over een max van 3 miljoen met een garantie op kwaliteit. Lastig zat maar misschien valt er nog ergens een goede speler te huren bij een topclub. Zoals Vitesse die 'Kaka' heeft gehuurd waarvan Piet de Visser zei dat ie een revelatie gaat worden, meestal ziet ie die dingen wel goed. Ik denk dat we op zoiets moeten hopen. Ik zie het iig als een goed teken dat Assaidi nog steeds bij Liverpool zit met nog maar 10 dagen tot het sluiten van de markt. Zoals van Geel al zei hoe langer het duurt hoe meer kans dat ie komt..
Ik denk dat het gewoon heel lastig is een echt toevoeging voor een betaalbaar bedrag te vinden. Zo'n Gudelj kost al 3 miljoen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:36 schreef dennie het volgende:
Zeggen we dat niet elk jaar?
Totdat de problemen grotendeels verholpen zijn. Wanneer er in ieder geval een positief eigen vermogen is. Dat zou ongeveer zomer 2014 moeten kunnen zijn, wat Henk zegt.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:36 schreef dennie het volgende:
Zeggen we dat niet elk jaar?
Nee, want 2014 kun je pas met eigen geld gerichter inkopen. Er is dan meer liggend geld.
Dit jaar moesten we wachten op verkoop van een speler.
tomson
 tomson - donderdag 22 augustus 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, want 2014 kun je pas met eigen geld gerichter inkopen. Er is dan meer liggend geld.
Dit jaar moesten we wachten op verkoop van een speler.
En dan wordt nog een groot deel van de opbrengst afgeroomd voor de schuldenlast.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Als het zo doorgaat verkoop je helemaal niks
Nick4F
 Nick4F - donderdag 22 augustus 2013 - 23:47   quote  deeplink  
Ik denk nog steeds dat BMI verkocht wordt. Dan is er het geld om echt nog een hele goede binnen te halen. Ik hoop nog steeds op Guidetti. Hij was vorig seizoen al hersteld van die infectie. Speelde al wat oefen wedstrijden, en scoorde er weer behoorlijk op los. Momenteel is hij zo goed als hersteld van een knieblessure. Daarom zie ik hem graag komen. Hij heeft gewoon heel erg veel pech gehad. Mocht BMI niet vertrekken, dan voorzie ik dat Immers zal moeten wijken voor Vormer. Immers is een heel goede jongen voor veel teams in de eredivisie, - maar voor de top ontbreekt het hem toch teveel aan de benodigde handelingssnelheid. En ja, lach maar, maar ik heb heel veel vertrouwen in Ruud Vormer. Met Classie en Vormer, kunnen we wel controle krijgen op het middenveld. Vilhena zal dan een positie opschuiven, en om Pelle heen gaan spelen. Ik zou deze opstelling echt graag een paar weken willen zien functioneren. Ik denk ook dat Koeman in die richting denkt: Vormer heeft volgens mij nu al meer speelminuten gehad dan in het hele vorige seizoen. Ik ben behoorlijk optimistisch voor de rest van dit seizoen.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 22 augustus 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 23:47 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk nog steeds dat BMI verkocht wordt. Dan is er het geld om echt nog een hele goede binnen te halen. Ik hoop nog steeds op Guidetti. Hij was vorig seizoen al hersteld van die infectie. Speelde al wat oefen wedstrijden, en scoorde er weer behoorlijk op los. Momenteel is hij zo goed als hersteld van een knieblessure. Daarom zie ik hem graag komen. Hij heeft gewoon heel erg veel pech gehad. Mocht BMI niet vertrekken, dan voorzie ik dat Immers zal moeten wijken voor Vormer. Immers is een heel goede jongen voor veel teams in de eredivisie, - maar voor de top ontbreekt het hem toch teveel aan de benodigde handelingssnelheid. En ja, lach maar, maar ik heb heel veel vertrouwen in Ruud Vormer. Met Classie en Vormer, kunnen we wel controle krijgen op het middenveld. Vilhena zal dan een positie opschuiven, en om Pelle heen gaan spelen. Ik zou deze opstelling echt graag een paar weken willen zien functioneren. Ik denk ook dat Koeman in die richting denkt: Vormer heeft volgens mij nu al meer speelminuten gehad dan in het hele vorige seizoen. Ik ben behoorlijk optimistisch voor de rest van dit seizoen.
hoop doet leven..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 23:52 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hoop doet leven..
En waarom niet idd .
FR-Marcob
 FR-Marcob - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:28   quote  deeplink  
zolang wij spelers hebben lopen als Vormer-Verhoek-Immers-Goossens, zullen wij niet meedoen om de hoogste plaatsen. Verder is BMI absoluut uit vorm op dit moment, Clasie ziet er oververmoeid uit, verder kan Matthijssen het niet meer bijbenen en moet vervangen worden door Kongolo volgens mij. Lichtpuntje is Van Beek en Mulder, althans gisteren..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:40   quote  deeplink  
Als je wint heb je vrinden rijen dik echte vrinden, Ja dat liedje komt steeds in mij op als het over v Geel, Feyenoord enzv gaat hoe kan dat nou ?
JanM
 JanM - vrijdag 23 augustus 2013 - 16:15   quote  deeplink  
Kom op Martin, tover nog een konijn uit die hoge hoed van je s.v.p.!
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 23 augustus 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:15 schreef JanM het volgende:
Kom op Martin, tover nog een konijn uit die hoge hoed van je s.v.p.!
De voorstelling kan pas beginnen als er een speler is verkocht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 augustus 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:15 schreef JanM het volgende:
Kom op Martin, tover nog een konijn uit die hoge hoed van je s.v.p.!
Suarez ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 augustus 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 17:29 schreef sportverteller het volgende:

[..]

De voorstelling kan pas beginnen als er een speler is verkocht.
Ja maar wie betaal er nog de hoofdprijs voor een verdediger met een minderwaardigheids complex?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:05 schreef Wim2 het volgende:
Immers ligt ook niet goed in de groep blijkbaar..

De reactie ook van Pellè toen Immers weer hopeloos over schoot..

Geniaal.. Wegpesten die kut ooievaar.
Jij moet vroeger toch een kutjeugd hebben gehad..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2013 - 06:22   quote  deeplink  
Martin van Geel in gesprek met Jan Dirk Stouten

FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 september 2013 - 08:38   quote  deeplink  
Goeie post Renato!
Zeer verhelderend gesprek. Alleen maar logische, aannemelijke antwoorden. Herkenbare beleidsvisie gegeven Feyenoord's situatie.

En over de afgelopen 2 jaar binnengehaalde spelers: binnen gehaald naar Feyenoord's HUIDIGE mogelijkheden.
VVout
 VVout - maandag 02 september 2013 - 09:50   quote  deeplink  
Leuk interview, en hopen dat Martin niet te veel het dak op gaat :)
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 17:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar wie betaal er nog de hoofdprijs voor een verdediger met een minderwaardigheids complex?
EVERTON>...

weten we straks gelijk wat hij verdiende
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 16:42   quote  deeplink  
hihi
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 16:42 schreef van geil het volgende:

[..]

EVERTON>...

weten we straks gelijk wat hij verdiende
Is dat zo ?Nou dan ben ik wel nieuwsgierig :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Ps mijn reactie die jij heb geqoute van mij was uit wedstrijdemotie he..Laat dat f duidelijk zijn hahaha
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is dat zo ?Nou dan ben ik wel nieuwsgierig :)
transfer
jaarsalaris maal tien maal contractsduur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2013 - 20:19   quote  deeplink  
Oke maar het gaat gelukkig niet door voor die 5 miljoen fooitjes
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 20:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke maar het gaat gelukkig niet door voor die 5 miljoen fooitjes
had ik m voor 6 gekocht
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 21:15   quote  deeplink  
druk druk druk
JanM
 JanM - dinsdag 03 september 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 08:38 schreef FR-Henk het volgende:
Goeie post Renato!
Zeer verhelderend gesprek. Alleen maar logische, aannemelijke antwoorden. Herkenbare beleidsvisie gegeven Feyenoord's situatie.

En over de afgelopen 2 jaar binnengehaalde spelers: binnen gehaald naar Feyenoord's HUIDIGE mogelijkheden.
Feyenoord mag en MOET heeeeeeeel blij zijn met deze TD!
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 03 september 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 10:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Feyenoord mag en MOET heeeeeeeel blij zijn met deze TD!
Vind ik ook.
tomson
 tomson - dinsdag 03 september 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Met mevrouw van Geel schijnbaar ook :)
van geil
 van geil - dinsdag 03 september 2013 - 15:22   quote  deeplink  
ik ben helemaal niet zo positief over deze limbo..

maar dat is mijn probleem
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 september 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:22 schreef van geil het volgende:
ik ben helemaal niet zo positief over deze limbo..

maar dat is mijn probleem
Tis dan ook een Brabander. ;)
van geil
 van geil - dinsdag 03 september 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 16:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tis dan ook een Brabander. ;)
maar heeft wel erg lang blootgestaan aan limbo's en 020 regionen.

:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 september 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 17:54 schreef van geil het volgende:

[..]

maar heeft wel erg lang blootgestaan aan limbo's en 020 regionen.

:)
ghehe :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 september 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 15:22 schreef van geil het volgende:
ik ben helemaal niet zo positief over deze limbo..

maar dat is mijn probleem
Gewoon probleem gaan ontkennen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 september 2013 - 10:53   quote  deeplink  
@VIradionl: 'Zou een nederlaagje zijn voor Van Geel als hij voor Bakkal bij de Vrienden van Feyenoord aan moet kloppen.' VI clubwatcher @mkrabby, 10.40u
VVout
 VVout - woensdag 04 september 2013 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:
@VIradionl: 'Zou een nederlaagje zijn voor Van Geel als hij voor Bakkal bij de Vrienden van Feyenoord aan moet kloppen.' VI clubwatcher @mkrabby, 10.40u
Ik zie daar geen enkel probleem daar zijn vrienden voor. Wat mot Krabby nou, is het soms stiekem een neus.
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 04 september 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 11:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik zie daar geen enkel probleem daar zijn vrienden voor.
Ik wel. Gaan we weer nieuwe schulden maken.
VVout
 VVout - woensdag 04 september 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 13:10 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Ik wel. Gaan we weer nieuwe schulden maken.
Ik als Feyenoorder geef vrijwillig 20€ aan Feyenoord en als dat iedere Feyenoorder zou doen die zich dit enigszins kan veroorloven zou doen is er geen probleem, ik hoef dat geld dus ook niet terug. Een leuke actie als deze werkelijk op touw komt want we willen allemaal van alles en het zou best ook kunnen.
MMM
 MMM - woensdag 04 september 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 11:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik zie daar geen enkel probleem daar zijn vrienden voor. Wat mot Krabby nou, is het soms stiekem een neus.
Een nederlaag omdat van Geel eerder aangaf af te zien van een bijdrage van de VvF.
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 04 september 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 13:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik als Feyenoorder geef vrijwillig 20€ aan Feyenoord en als dat iedere Feyenoorder zou doen die zich dit enigszins kan veroorloven zou doen is er geen probleem, ik hoef dat geld dus ook niet terug. Een leuke actie als deze werkelijk op touw komt want we willen allemaal van alles en het zou best ook kunnen.
Mijn voorstel zou zijn om vrijwillig een bedrag te storen bij de supportersvereniging o.i.d, die het bedrag dan als renteloze lening beschikbaar stelt aan de club. Mochten we in de toekomst problemen hebben met het beleid, bijvoorbeeld omdat de club verkocht wordt aan een rijke oliebaron, dan kunnen we "ons" geld weer opeisen. Zelf hoef ik ook het geld niet terug.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 september 2013 - 23:44   quote  deeplink  
Van Geel: 'Ruim binnen budget gebleven'

600x200-vangeel%20gudde.jpg

Feyenoord heeft geen onverantwoorde risico's genomen met het binnenhalen van Otman Bakkal. Volgens Martin van Geel is Feyenoord ruim binnen het budget gebleven.

'Otman heeft meegedacht. Hij wilde graag weer bij Feyenoord spelen en zijn carriere een impuls geven. Mede doordat hij zijn contract bij Dinamo Moskou heeft afgekocht hebben we elkaar kunnen vinden. We zijn binnen ons budget gebleven. Daardoor kunnen we zelfs binnenkort andere spelers hun contract openbreken of jeugdspelers een contract aanbieden. Dus wij hebben echt niet onze grenzen hoeven opzoeken', aldus technisch directeur Martin van Geel tegenover RTV Rijnmond.

Eenjarig contract
Bakkal werd maandag tot het einde van het seizoen vastgelegd. Volgens Van Geel is een langere verbintenis nooit aan de orde geweest. 'We hebben op dit moment niet de mogelijkheden om hem langer aan ons te binden, maar laat Otman eerst terugkomen op het niveau waar hij thuishoort. En dan kijken we hoe dit seizoen loopt en dan kunnen we in het voorjaar weer met elkaar rond de tafel gaan zitten', zegt Van Geel.

RENTREE
De kans is groot dat Bakkal komende zondag tegen FC Utrecht zijn rentree maakt al denkt Van Geel nog niet dat de aanvallende middenvelder de komende weken al 90 minuten kan spelen. 'Hij is vandaag medisch, fysiek en conditioneel getest en ik heb me laten vertellen door de medische staf dat het er behoorlijk goed uitzag. Eigenlijk beter dan dat ze hadden verwacht. Dat wil niet zeggen dat hij direct al week in week uit alles kan spelen, dus het zal nog een paar weken duren voordat hij op het niveau is waar hij wil spelen.

Lex Immers
Het binnenhalen van Bakkal is volgens Van Geel geen motie van wantrouwen tegen Lex Immers, die dit seizoen slechts één keer wist te scoren. 'Ronald Koeman en ik hebben al wel 50 keer gezegd dat wij erg tevreden zijn over Immers. Als Otman afgekocht had moeten worden of we hem een hoog salaris hadden moeten betalen dan was hij niet gekomen. Maar dit was een buitenkansje en we weten wat we aan elkaar hebben. Het is gewoon een concurrent extra', aldus Van Geel.
Bron:Rijnmond
MMM
 MMM - dinsdag 17 september 2013 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2013 - 23:44 schreef RenatoBos het volgende:Lex Immers
Het binnenhalen van Bakkal is volgens Van Geel geen motie van wantrouwen tegen Lex Immers, die dit seizoen slechts één keer wist te scoren. 'Ronald Koeman en ik hebben al wel 50 keer gezegd dat wij erg tevreden zijn over Immers.
Begrijp dat je hem niet af wil zeiken maar dit is onzin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2013 door MMM --
craven
 craven - dinsdag 17 september 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Lex Immers
Het binnenhalen van Bakkal is volgens Van Geel geen motie van wantrouwen tegen Lex Immers, die dit seizoen slechts één keer wist te scoren. 'Ronald Koeman en ik hebben al wel 50 keer gezegd dat wij erg tevreden zijn over Immers. Als Otman afgekocht had moeten worden of we hem een hoog salaris hadden moeten betalen dan was hij niet gekomen. Maar dit was een buitenkansje en we weten wat we aan elkaar hebben. Het is gewoon een concurrent extra', aldus Van Geel.
Bron:Rijnmond

Dan ga je toch twijfelen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 september 2013 - 15:43   quote  deeplink  
Gelul in de ruimte. Een speler als Bakkal haal je niet voor de bank. Als ze tevreden zijn over Immers, dan hadden ze het geld in de zak moeten houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0169479