BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 08 november 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Ja, maar die bestaat niet meer, dus dan kun je mee, of de trein missen.
Plus de weerstand in de Jupiler is veel hoger, omdat je tegen veel volwassen kerels speelt.
En van weerstand wordt je beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 november 2017 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 november 2017 - 22:00   quote  deeplink  
Klopt. Dit is ook niks
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 november 2017 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2017 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ten Hag maakt gehakt van van Geel.
Iemand die hem gelijk geeft of van Geel?
Harde woorden maar niet onredelijk denk ik.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 09 november 2017 - 06:42   quote  deeplink  
Allemaal kwestie van geld. Dat was er toen niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 november 2017 - 07:03   quote  deeplink  
Onder andere
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 09 november 2017 - 07:29   quote  deeplink  
Hij vindt de opzet een farce, o.a. door de planning van wedstrijdprogramma. Te kort op weekend. Argumentatie wel mee eens.
De keuze is echter onverstandig gebleken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 november 2017 - 08:02   quote  deeplink  
De aanklager betaald voetbal buigt zich over de afzegging van Jong Feyenoord voor de wedstrijd tegen Jong NEC. De beloftenelftallen zouden het maandag in Nijmegen tegen elkaar opnemen, maar Feyenoord kon geen elftal op de been brengen.
Dit meldt De Gelderlander. Volgens een voorlichter van de Rotterdamse club kwam dat door blessures en spelers die zijn opgeroepen voor verschillende nationale (jeugd)selecties. Voor de competitiewedstrijd wordt nog naar een nieuwe speeldatum gezocht.

____

Stel je voor dat je Jupiler speelde met je selectie. Blijkt dus dat de kosten afweging zeker meetelt. Als je dus kijkt hoeveel spelers je in je selectie moet hebben om twee teams op de been te kunnen brengen en blessures bij beide teams op te kunnen vangen. Bij Ajax bijvoorbeeld bestaat Team A en t Team Jong bij elkaar 61 spelers?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 november 2017 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:
De aanklager betaald voetbal buigt zich over de afzegging van Jong Feyenoord voor de wedstrijd tegen Jong NEC. De beloftenelftallen zouden het maandag in Nijmegen tegen elkaar opnemen, maar Feyenoord kon geen elftal op de been brengen.
Dit meldt De Gelderlander. Volgens een voorlichter van de Rotterdamse club kwam dat door blessures en spelers die zijn opgeroepen voor verschillende nationale (jeugd)selecties. Voor de competitiewedstrijd wordt nog naar een nieuwe speeldatum gezocht.

____

Stel je voor dat je Jupiler speelde met je selectie. Blijkt dus dat de kosten afweging zeker meetelt. Als je dus kijkt hoeveel spelers je in je selectie moet hebben om twee teams op de been te kunnen brengen en blessures bij beide teams op te kunnen vangen. Bij Ajax bijvoorbeeld bestaat Team A en t Team Jong bij elkaar 61 spelers?
Ik heb weleens het getal 73 spelers ook voorbij zien komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 november 2017 - 09:23   quote  deeplink  
Natuurlijk is het kostenplaatje een mogelijke barriere, maar wordt dat door iemand ontkend?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 november 2017 - 09:24   quote  deeplink  
En Ajax heeft in recente jaren altijd al enorme selecties gehad. Maar goed, als Jong AZ en Jong Utrecht wekelijks een elftal op de been kunnen brengen voor de Jupiler League...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 november 2017 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 09:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Natuurlijk is het kostenplaatje een mogelijke barriere, maar wordt dat door iemand ontkend?
Nee, maar de keuze om ooit niet mee te doen was vooral een financiële. En dat wordt nogal vergeten. En omdat we toen niet ingestapt zijn, konden we later niet meer instappen, maar van Geel wilde toen nog steeds niet hoor, dat is ook duidelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 november 2017 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 09:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, maar de keuze om ooit niet mee te doen was vooral een financiële. En dat wordt nogal vergeten. En omdat we toen niet ingestapt zijn, konden we later niet meer instappen, maar van Geel wilde toen nog steeds niet hoor, dat is ook duidelijk.
Heeft Feyenoord niet nog meerdere momenten gehad om alsnog in te stappen? Ook toen Feyenoord weer gezond was. Bijvoorbeeld toen Jong FC Twente zich terugtrok? Met andere woorden, was Feyenoord wel ingestapt als het gratis was geweest?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 november 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 09:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord niet nog meerdere momenten gehad om alsnog in te stappen? Ook toen Feyenoord weer gezond was. Bijvoorbeeld toen Jong FC Twente zich terugtrok? Met andere woorden, was Feyenoord wel ingestapt als het gratis was geweest?
Volgens mij kon t toen wel, maar niet meer in de Jupiler, maar een aantal treden lager.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 november 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 09:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord niet nog meerdere momenten gehad om alsnog in te stappen? Ook toen Feyenoord weer gezond was. Bijvoorbeeld toen Jong FC Twente zich terugtrok? Met andere woorden, was Feyenoord wel ingestapt als het gratis was geweest?
Dit is wel een goed punt T.
Volgens mij is er wel zo'n moment geweest.

Voor mij blijft het een feit dat Feyenoord is gered door de sancties van de knvb.
Die sancties dat Feyenoord geen aankopen meer mocht doen en alleen mocht verkopen.
Deze nadelige sanctie is de redding geweest van Feyenoord .
Toen Feyenoord weer boven man was is de jeugdopleiding op de schop gegaan.
Ik dat een kwalijke zaak..
van geil
 van geil - vrijdag 10 november 2017 - 14:20   quote  deeplink  
Hij wilde het niet, en nog steeds niet.
van geil
 van geil - zaterdag 11 november 2017 - 09:02   quote  deeplink  
Deze wilde hij wel,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=377824&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 november 2017 - 09:08   quote  deeplink  
Ik ben bang dat op dit moment de jeugd er niet klaar voor is ( zover ik kan zien) ik heb Dylan Vente, en Geertruida maar heel kort gezien in het 1ste. En Die Zweedse jongen is we heel nerveus aan de bal. op dit moment mag je ze niet inzetten gaat ons nog meer punten kosten. Dat pikt het legioen niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 november 2017 - 09:18   quote  deeplink  
Ik vind de woorden van van Geel echt verkeerd gekozen bij afscheid van spelers en begeleiders...
De deur staat altijd voor je open.
Vlaar boem de deur dicht.
Clasie boem de deur dicht
Lodewijks totaal geen afscheid gekregen ,boem deur op je muil.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 november 2017 - 10:57   quote  deeplink  
Ja maar je kan een Clasie niet nemen wanneer je m niet nodig hebt. Lijkt me..
VVout
 VVout - vrijdag 17 november 2017 - 11:07   quote  deeplink  
Er zal niemand zeggen dat ie de Kuip niet binnen komt, t's maar hoe je z'n uitspraak opvat en hem in de media neerzet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 november 2017 - 15:30   quote  deeplink  
Ja dat is waar
van geil
 van geil - zaterdag 18 november 2017 - 14:47   quote  deeplink  
The Yellow man goes Oranje ?
van geil
 van geil - zaterdag 18 november 2017 - 20:31   quote  deeplink  
Miljoenen door het putje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 november 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Dat niet direct, maar er ontbreekt wel wat in de selectie. Je zou denken dat ie dat had kunnen voorzien.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 november 2017 - 20:37   quote  deeplink  
We vonden allemaal hier dat het met deze selectie moest lukken.
Een goeie spits erbij, dat missen we dan wel.
van geil
 van geil - zaterdag 18 november 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 20:37 schreef FR-Henk het volgende:
We vonden allemaal hier dat het met deze selectie moest lukken.
Een goeie spits erbij, dat missen we dan wel.
Waarom verwar jij toch altijd jouw mening met allemaal ?
En geloof me , iedereen hier is leek, een TD die zwaar betaald wordt mag het best wat beter weten.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 november 2017 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 20:39 schreef van geil het volgende:

[..]

Waarom verwar jij toch altijd jouw mening met allemaal ?
En geloof me , iedereen hier is leek, een TD die zwaar betaald wordt mag het best wat beter weten.
Hoho, 'toch altijd'?
Ik begrijp best dat je dit geraaskal gebruikt, maar de aanwinsten werden zeker als zodanig ingeschat.
En zijn het ook.
Maar ik hou het simpel voor je:
Jij houdt het op de spelers (en de td).
Ik hou het op slecht crisismanagement bij de trainer.
van geil
 van geil - zaterdag 18 november 2017 - 20:46   quote  deeplink  
Voor de crisis speelden de spelers ook al slecht , anders krijg je geen crisis.
Dus crisismanagement is een vreemd begrip in deze. Dat is weggelegd voor een interim .
En volgens mij kan iedereen die objectief kijkt constateren dat werkelijk elke wissel een nog groter drama inluid .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 november 2017 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 november 2017 - 20:51   quote  deeplink  
De wissels van vandaag wel.
Maar dat had je ook anders op kunnen lossen.
Tiothé.
Amrabat.

Bijvoorbeeld.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 november 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 20:46 schreef van geil het volgende:
Voor de crisis speelden de spelers ook al slecht , anders krijg je geen crisis.
Dus crisismanagement is een vreemd begrip in deze. Dat is weggelegd voor een interim .
Volslagen onzin.
Crisis ontstaat in voetbal op het moment dat slechte resultaten invloed op spelers gaat krijgen.
Dan ga je reorganiseren en dat is in dit kader b.v. spelers die uit vorm zijn/niet passen, in de luwte zetten én trainen op een ander plan.

Ik zie niets van dit al. Ik zie een vreselijk onzeker team. Het is weer Dickie-tijd. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 november 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 20:46 schreef van geil het volgende:
Voor de crisis speelden de spelers ook al slecht , anders krijg je geen crisis.
Dus crisismanagement is een vreemd begrip in deze. Dat is weggelegd voor een interim .
En volgens mij kan iedereen die objectief kijkt constateren dat werkelijk elke wissel een nog groter drama inluid .
Schrijf jij nou echt 'iedereen' in die laatste zin.
Jouw waarheid.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 november 2017 - 20:53   quote  deeplink  
Linksom, rechtsom. TD is eindverantwoordelijk
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 november 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:
Linksom, rechtsom. TD is eindverantwoordelijk
Tuurlijk.
Ook voor de aanstelling van de trainer.
Maar hoe gebruikt die trainer zijn selectie.
Die is toch echt niet zo slecht en smal.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 18 november 2017 - 21:40   quote  deeplink  
Ik denk dat Gio eigenlijk (nog) niet zo'n goede trainer is. Als ik terugkijk is Feyenoord door Kuijt kampioen geworden. Door zijn wilskracht dat hij ook op de ploeg heeft overgebracht. Het voetbal is onder Gio nooit echt geweldig geweest. op een enkele wedstrijd na. Hamadi is geen Kuijt en kan zijn stempel niet drukken. De selectie lijkt mij voldoende voor een top-3 notering...
van geil
 van geil - donderdag 23 november 2017 - 21:30   quote  deeplink  
De selectie,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=378955&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 november 2017 door van geil --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 24 november 2017 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 21:40 schreef CobusIII het volgende:
Ik denk dat Gio eigenlijk (nog) niet zo'n goede trainer is. Als ik terugkijk is Feyenoord door Kuijt kampioen geworden. Door zijn wilskracht dat hij ook op de ploeg heeft overgebracht. Het voetbal is onder Gio nooit echt geweldig geweest. op een enkele wedstrijd na. Hamadi is geen Kuijt en kan zijn stempel niet drukken. De selectie lijkt mij voldoende voor een top-3 notering...
merendeel wou kuijt weg hebben vorig jaar jammer genoeg.
dus nu komt die ene titel in 18 jaar allemaal door kuijt? Wie weet...
wat een slechte supporters zijn we dan eigenlijk om de man die ons kampioen maakt
weg te werken. kuijt kan het niet meer belopen, kuijt is een slijmbal, kuijt met zijn mooi weer praatjes. Terecht dat hij op de bank zit.. dappere keuze van Gio..
wat er nu gezegd word staat er nogal haaks op. eendags politiek op deze forums.

Ik denk er altijd maar zo over.. het zijn allemaal profs, wij zijn dat niet.
gio heeft ontzettend veel ervaring in de voetbal wereld. zolang de directie achter de coach staat en de coach achter het team, hou ik vertrouwen.
van geil
 van geil - dinsdag 28 november 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Natafelen ; tabellen van de AZ en 020 jeugd die enorm gesterkt zijn door de Jupiler League.
De Ligt, Frenkie de Jong van de Beek en Kluivert zijn 4 van de 8 beste voorbeelden.
Ook bij Utrecht begint het nu te lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2017 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 29 november 2017 - 14:47   quote  deeplink  
Van Geels grootste blunder...
netsurfer
 netsurfer - woensdag 29 november 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 14:47 schreef CobusIII het volgende:
Van Geels grootste blunder...
Ik zal nog 1x happen. :)

Is geen blunder van Martin. Toen ze in konden stappen was er gewoon geen geld voor. Nu wel, maar nu zouden ze op een lager niveau in moeten stappen wat volgens hem niet wenselijk is.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 november 2017 - 16:49   quote  deeplink  
Heeft wel meer fouten gemaakt.
Tis maar wat je wilt zien.
In mijn balans scoort ie voldoende.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 29 november 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Wat mij betreft ook...Denk dat we veel aan hem te danken hebben. Maar de JL is en blijft een taxatiefout...ook al moeten we lager instappen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 november 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 16:44 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ik zal nog 1x happen. :)

Is geen blunder van Martin. Toen ze in konden stappen was er gewoon geen geld voor. Nu wel, maar nu zouden ze op een lager niveau in moeten stappen wat volgens hem niet wenselijk is.
Deels waar. Er zijn nog meer momenten geweest
van geil
 van geil - zaterdag 02 december 2017 - 09:00   quote  deeplink  
Onherstelbare schade voor nu en de toekomst
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 december 2017 - 09:28   quote  deeplink  
Voor nu zeker
van geil
 van geil - zaterdag 02 december 2017 - 23:14   quote  deeplink  
Nelom.
van geil
 van geil - zondag 03 december 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Feyenoord zou in mijn ogen van Geel moeten overrulen .
Zo snel mogelijk aan tafel met de KNVB en Jupiler League clubs(zonder van Geel), diep door het stof gaan , excuses aanbieden , en smeken om per direct intrede te mogen doen (2018/2019)
Ik zou daarbij bijvoorbeeld even af zien van tv gelden , en deze verdelen onder de clubs om goodwill te kweken.(zomaar een van de vele mogelijkheden)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2017 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 december 2017 - 20:53   quote  deeplink  
Er moet in iedergeval iets gebeuren want dit kan zo niet langer.
netsurfer
 netsurfer - zondag 03 december 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Er moet in iedergeval iets gebeuren want dit kan zo niet langer.
Protest?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 december 2017 - 21:39   quote  deeplink  
Mag hopen dat ze de wijsheid uit hunzelf ontdekken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 december 2017 - 10:27   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/780543/kraay-over-beste-feyenoorder-binnen-een-jaar-is-hij-vaste-waarde-bij-oranje-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1662859