BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 20 maart 2019 - 17:32   quote  deeplink  
De TD van AZ ,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=48428&abbr=fr12
van geil
 van geil - woensdag 20 maart 2019 - 17:36   quote  deeplink  
En de Jong beweerde dat AZ enorme spijt had.
MMM
 MMM - woensdag 20 maart 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Haha wat staat Martin voor lul met dit idee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 maart 2019 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 maart 2019 - 17:51   quote  deeplink  
Heel typisch, ja.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 maart 2019 - 17:53   quote  deeplink  
Hij zal die Chong toch niet gaan huren............ik lees nu niet bepaald lovende kritieken in de Engelse kranten, en rvd Gijp riep nog dat hij er niets van kon.......het zal toch niet ......v Geeltje
Frstu
 Frstu - woensdag 20 maart 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Chong kan zo mee bij Feyenoord. En die is binnen een half seizoen beter dan Larsson en Berghuis bij elkaar opgeteld. René van der Gijp lult ook maar wat op basis van wat hij in één wedstrijd ziet. Dat doet hij wel vaker.

Je moet je alleen afvragen of het wel slim is om Chong terug te halen. Wat voor signaal geef je daarmee af aan je andere jeugdspelers? Zo snel mogelijk vertrekken naar Engeland loont? Dat zou een hele rare zet zijn. Waarschijnlijk huurt Heerenveen hem binnenkort en speelt hij daar de sterren van de hemel.

Dan zou ik eerder Redan halen, maar ik weet niet of die speler wil. Die heeft een ajax-verleden.

On-topic:
Om het feit dat Martin eigenwijs blijft volhouden dat hij goed heeft gedaan Jong Feyenoord niet te laten instromen in de Eerste Divisie is voor mij al een reden om hem op staande voet te ontslaan. Echt ongelooflijk. Wat ben je dan onnozel. Wekelijks krijgen talenten van ajax en psv de kans om zich in de kijker te spelen. Naast het feit dat je ze op een redelijk niveau kunt laten wennen aan voetballen bij de senioren leveren spelers die zich in de kijker spelen ook nog wat geld op (bij transfers naar de subtop). Spelers die anders totaal vergeten worden.
van geil
 van geil - woensdag 20 maart 2019 - 20:34   quote  deeplink  
@ on-topic
Eens
MMM
 MMM - woensdag 27 maart 2019 - 09:21   quote  deeplink  
Knoester was ook tevreden hoor Martin, lekker met 6 man trainen
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2019 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 09:21 schreef MMM het volgende:
Knoester was ook tevreden hoor Martin, lekker met 6 man trainen
https://www.fr12.nl/nieuws/50248-ik-wilde-niet-nog-een-halfjaar-met-zes-man-trainen.html
VVout
 VVout - woensdag 27 maart 2019 - 09:37   quote  deeplink  
Laat ik voorop stellen dat je het doet om wedstrijden te spelen die ergens toe doen, dan is het hoe dan ook een lijdensweg geweest. Trainen is een bijkomende zaak omdat je beter wilt worden. Het is gewoon vervelend als je dan buiten de boot valt en moet je een andere zoeken, eventueel de sloep in Dort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 maart 2019 door VVout --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 maart 2019 - 13:00   quote  deeplink  
Afscheid einde van het seizoen dus. Daaag Martin
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2019 - 13:01   quote  deeplink  
Bedankt Martin en doei..
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2019 - 13:05   quote  deeplink  
2 jaar te laat , de ballen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2019 - 13:08   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2019 - 13:08   quote  deeplink  
Komt gelijk de vraag wie moet het dan worden..
MMM
 MMM - woensdag 27 maart 2019 - 13:09   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAA
netsurfer
 netsurfer - woensdag 27 maart 2019 - 13:13   quote  deeplink  
Hij heeft het over het algemeen natuurlijk prima gedaan, maar de koek was op. Zijn vertrek wordt vast breed gedragen.

Bedankt!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 maart 2019 - 13:16   quote  deeplink  
Verstandig besluit. Heeft een mooi afscheid verdiend.
En ja....Wie dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 maart 2019 - 13:22   quote  deeplink  
grazie e a presto
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2019 - 13:24   quote  deeplink  
Ling
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 maart 2019 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 13:16 schreef FR-Henk het volgende:
Verstandig besluit. Heeft een mooi afscheid verdiend.
En ja....Wie dan?
Van Gaal, vrij goedkoop visitekaartjes veranderen enzo
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 maart 2019 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Van Gaal, vrij goedkoop visitekaartjes veranderen enzo
Man dat zou wat worden zeg.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2019 - 13:32   quote  deeplink  
Staat een heel,stuk over van Gaal dat ie met pensioen is, en dat zo wilt houden die valt dus af
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 maart 2019 - 13:34   quote  deeplink  
Ondanks dat Truus wel wilde dat ie als trainer bij Feyenoord aan de slag zou gaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 maart 2019 - 13:48   quote  deeplink  
Trainer ja....
MMM
 MMM - woensdag 27 maart 2019 - 13:51   quote  deeplink  
Fantastisch nieuws, hier zat ik al tijden op te wachten. Nu kan Feyenoord, mits er niet weer een vriendje als nieuwe TD binnenkomt, een fris technisch beleid plaats gaat vinden. Eigenlijk vind ik dat ook Jan de Jong per direct zijn biezen moet pakken maar dat gaat helaas niet gebeuren.

Van te laat aangetrokken spelers waardoor we weer kansloos waren in een voorronde tot 30 miljoen weggooien aan middelmatige spelers, we hebben van alles meegemaakt met van Geel. Zonder geld heeft hij best goede dingen gedaan, maar teveel van zijn aankopen waren gigantische middelmaat.

Laten we niet vergeten dat de nieuwe TD eerst gigantisch veel puin moet ruimen voordat er weer iets van te maken valt.

En sterkte voor igor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 maart 2019 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 maart 2019 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 13:51 schreef MMM het volgende:

Laten we niet vergeten dat de nieuwe TD eerst gigantisch veel puin moet ruimen voordat er weer iets van te maken valt.

Net als zijn voorganger en zijn voorganger...
kenny
 kenny - woensdag 27 maart 2019 - 14:03   quote  deeplink  
goed nieuws ben er blij mee , die v geel is ook echt een luis , hij ziet dat er 0,0 in kas is en er geen interesse is in spelers oftewel trekken aan een dood paard , hij smeert hem gladjes en laat feyenoord met de puin achter , maargoed beter dat y oprot en er een gezond beleid met visie gevoerd kan gaan worden
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 maart 2019 - 14:04   quote  deeplink  
Valckx van VVV zou een goeie opvolger zijn
of Ted van Leeuwen van de Tukkers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 maart 2019 door de bluffer --
kenny
 kenny - woensdag 27 maart 2019 - 14:04   quote  deeplink  
zijn er namen doorgesijpelt als nieuwe TD ??
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 maart 2019 - 14:04   quote  deeplink  
Tbv welzijn van het individu....Aldus de Jong.
Bedreigingen? Een vak dat hem kanker toewenst?

Vrij opvallende zinsnede.
kenny
 kenny - woensdag 27 maart 2019 - 14:13   quote  deeplink  
die de jong geeft ook zijn smoel vaak een slinger , daar komt nooit verstandige taal uit , beste zou zijn als hij ook weggaat , robert eenhoorn is de juiste man voor deze job , kan hij gelijk max Huybrechts meenemen als TD
Fart
 Fart - woensdag 27 maart 2019 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 14:04 schreef FR-Henk het volgende:
Tbv welzijn van het individu....Aldus de Jong.
Bedreigingen? Een vak dat hem kanker toewenst?

Vrij opvallende zinsnede.
Gezichtsverlies gaat ook ten koste van de welzijn van de mens.
Dit kan zoveel kanten op dat de uitspraak eigenlijk helemaal niets zegt.
R()b
 R()b - woensdag 27 maart 2019 - 16:27   quote  deeplink  
Tja van Geel...
Het elftal dat kampioen werd, daar was een seizoen later niet veel meer van over.
Logisch, eigenlijk na zo'n hoogtepunt ga je je selectie filteren.
Die ene centrale verdediger die trager wordt ,maar door een goed seizoen een redelijke transferwaarde had, die verkoop je dan gewoon.
Met een goed netwerk, heb je gewoon al een opvolger klaar, of een talent wat staat te trappelen.

Vilhena nog een jaar contract, was met die gozer na het kampioenschap gaan zitten om te verlengen tot 2022, interesse was er toch niet echt.
Je investeert er wat in, maar krijgt er meer voor terug.

Je koopt een Boetius terug, je huurt een Clasie.
Die gasten hebben we net eindelijk verkocht voor genoeg geld.
Maken het niet waar een stapje hoger, waarom dan terug nemen als je zelf dat stapje hoger wilt gaan zetten.
Neem dan een oud speler terug die het redelijk tot goed heeft gedaan op niveau in het buitenland.

Bord op schoot scouting, op zich helemaal niet erg maar kom met toevoegingen.
Vraag of Pelle dat Chinese voedsel al zat is, of Kalou nog een jaartje wilt komen inburgeren.
Als je als club jaarlijks dat niveau in je elftal wilt hebben met een oud speler.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 maart 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Zou Stam dit al hebben geweten...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 14:03 schreef kenny het volgende:
goed nieuws ben er blij mee , die v geel is ook echt een luis , hij ziet dat er 0,0 in kas is en er geen interesse is in spelers oftewel trekken aan een dood paard , hij smeert hem gladjes en laat feyenoord met de puin achter , maargoed beter dat y oprot en er een gezond beleid met visie gevoerd kan gaan worden
Man man man..serieus joh..
MMM
 MMM - woensdag 27 maart 2019 - 17:10   quote  deeplink  
Volgens algemeen directeur Jan de Jong overweegt Feyenoord tóch toe te treden tot de voetbalpiramide. Dat vertelde hij net voor de camera van FOX Sports.
Milo
 Milo - woensdag 27 maart 2019 - 17:15   quote  deeplink  
Bedankt Martin, het gaat je goed.
MMM
 MMM - woensdag 27 maart 2019 - 17:16   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/50253-niet-op-het-kampioenschap-blijven-teren-je-moet-ook-verder.html

Prima stuk van Krabbendam.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 27 maart 2019 - 17:21   quote  deeplink  
Nou gefeliciteerd hoor!
Maar zien hoe verdeeld we nu weer zijn over de opvolger.
En gaat de opvolger het beter doen? En gaat nu ons (minimaal) opgebouwde kapitaal weer in de gootsteen? Ik hoop het niet, gun de club het beste met de nieuwe td. Maar hou mijn hart vast.

Bedankt Martin voor de ongelooflijke goede jaren en het fantastische herstel op veel vlakken voor Feyenoord. Fans zijn nu eenmaal ongeduldig, maar stond voor een groot deel achter jouw visie die je had met deze grote club die een dwerg is op papier.
Je hebt zo weer een nieuwe baan!
Ik zal nooit vergeten wat je hebt betekent, je schaart je bij de beste td's die Feyenoord heeft gehad sinds de jaren 70.
Mijn favoriete Feyenoorder van deze eeuw.
Ik denk niet dat er ooit weer iemand boven een speler zal eindigen op mijn favoriete lijst. Maar laat ik het voor de club hopen,dat we alsnog een goede td terug krijgen.

Martin van Geel ik kus je voeten uit respect, super eindbaas, goudgele halfgod!

Snap je beslissing, hoe jammer ik het ook vind. Te lang stank voor dank nu
Leuv
 Leuv - woensdag 27 maart 2019 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 17:21 schreef igor korneev het volgende:

Martin van Geel ik kus je voeten uit respect, super eindbaas, goudgele halfgod!

Snap je beslissing, hoe jammer ik het ook vind. Te lang stank voor dank nu
Knettergek !! je moet jezelf nu toch eens laten nakijken Igor.
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2019 - 17:39   quote  deeplink  
Hahahahahaha
kenny
 kenny - woensdag 27 maart 2019 - 18:02   quote  deeplink  
vind het eigenlijk knap gevaarlijk om de zoektocht naar een nieuwe TD in handen te geven van de jong en van geel , deze 2 zijn absoluut niet capabel daarvoor
Bol.Ron
 Bol.Ron - woensdag 27 maart 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Zoek maar eens een technisch directeur die het met zijn budget en mogelijkheden beter heeft gedaan. Iedere TD krijgt op den duur bedreigingen naar zijn hoofd met ernstige ziekte verwensingen erbij na een minder seizoen. Je bouwt gewoon geen krediet op en behaalde prijzen zijn snel weer vergeten. Beetje kortzichtig gedrag, erg jammer. Ik wens zijn opvolger straks veel succes, zint eer ge begint zou ik zeggen. Beetje jammer, een mooi afscheid heeft deze man wel verdiend.
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Eens , de eerste die gevraagd wordt zal v Gaal zijn, die liet telkens de verkeerde spelers in Eng land komen
@ Kenny

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 maart 2019 door van geil --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 27 maart 2019 - 18:10   quote  deeplink  
Legioen heeft zijn indentiteit verloren.
Sneller gemor en eerst wekelijks bewijzen wil Feyenoord of een speler een liedje of andere support krijgen.
Digitale tijdperk is er mede schuldig aan deze negatieve houding
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 maart 2019 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 18:06 schreef van geil het volgende:
Eens , de eerste die gevraagd wordt zal v Gaal zijn, die liet telkens de verkeerde spelers in Eng land komen
@ Kenny
mwa, denk niet dat ie er nog in gaat stappen, al zou het me inderdaad niet verbazen dat ze hem vragen.

Maar goed, denk dat er een goede kans is dat ze bij Van Leeuwen uit gaan komen.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 27 maart 2019 - 18:13   quote  deeplink  
Het zou inderdaad goed zijn als van geel geen opvolger aanstelde en Jaap stam annuleert.
Mogen dwazen zoals jou Kenny en van geil de club verrot maken.
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2019 - 18:14   quote  deeplink  
Het Baudet effect .
Ook bij Feyenoord heeft de uil van Minerva zijn vleugels gespreid.
MMM
 MMM - woensdag 27 maart 2019 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 17:21 schreef igor korneev het volgende:
Nou gefeliciteerd hoor!
Maar zien hoe verdeeld we nu weer zijn over de opvolger.
En gaat de opvolger het beter doen? En gaat nu ons (minimaal) opgebouwde kapitaal weer in de gootsteen? Ik hoop het niet, gun de club het beste met de nieuwe td. Maar hou mijn hart vast.

Bedankt Martin voor de ongelooflijke goede jaren en het fantastische herstel op veel vlakken voor Feyenoord. Fans zijn nu eenmaal ongeduldig, maar stond voor een groot deel achter jouw visie die je had met deze grote club die een dwerg is op papier.
Je hebt zo weer een nieuwe baan!
Ik zal nooit vergeten wat je hebt betekent, je schaart je bij de beste td's die Feyenoord heeft gehad sinds de jaren 70.
Mijn favoriete Feyenoorder van deze eeuw.
Ik denk niet dat er ooit weer iemand boven een speler zal eindigen op mijn favoriete lijst. Maar laat ik het voor de club hopen,dat we alsnog een goede td terug krijgen.

Martin van Geel ik kus je voeten uit respect, super eindbaas, goudgele halfgod!

Snap je beslissing, hoe jammer ik het ook vind. Te lang stank voor dank nu
Hahahaha mooi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.2405610