BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - woensdag 31 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:40 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Op twente.nl staat het wel vermeld hoor.
http://www.fctwente.nl/nieuws/leroy-fer-naar-fc-twente/
ja klopt, inmiddels wel, om 18.41 is het geplaatst

31-08-11 (18:41) Leroy Fer naar FC Twente (Officiële FC Twente Clubsite)
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:57 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik val van mijn stoel, ik ben het eens met je, ouwe dibbus dat je bent, keer biertje doen in de stad?
hahahahaha!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
@Leo B. zo doe je dat.

@ v. Geel KLASSE, mooie cent eruit gehaald
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 07:42   quote  deeplink  
goed topic! hahaha
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 01 september 2011 - 08:00   quote  deeplink  
degrootste zeikers zijn de supp van feyenoord die maken feyenoord naar de kloten. stelletje pvv.eerst was fer een kanjer en nu een n sb . vind het jammer dat fer weg is. maar hoe veel zijn er al voor noppes de kuip uit gelopen. twente schat ik beter dan feyenoord . maar ondanks blijf f mijn clupie de supp moeten hun muil eens een keer houden.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 08:00 schreef j bruijnes het volgende:
degrootste zeikers zijn de supp van feyenoord die maken feyenoord naar de kloten. stelletje pvv.eerst was fer een kanjer en nu een n sb . vind het jammer dat fer weg is. maar hoe veel zijn er al voor noppes de kuip uit gelopen. twente schat ik beter dan feyenoord . maar ondanks blijf f mijn clupie de supp moeten hun muil eens een keer houden.
en jij dan dus ook!!
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 01 september 2011 - 08:23   quote  deeplink  
eerst was van geel niet goed. toen was fer een gluipert het eenige dat ik wil zeggen feyenoord door dik en dun steunen en verder je smoel houden. kretiek mag maar wel op een normale manier. zou willen zeggen tegen die op roerkraijers ga aan het werk.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 01 september 2011 - 08:32   quote  deeplink  
het enige dat ik jammer vindt is dat Guidetti in de winterstop alweer weggehaald kan worden......
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 08:00 schreef j bruijnes het volgende:
degrootste zeikers zijn de supp van feyenoord die maken feyenoord naar de kloten. stelletje pvv.eerst was fer een kanjer en nu een n sb . vind het jammer dat fer weg is. maar hoe veel zijn er al voor noppes de kuip uit gelopen. twente schat ik beter dan feyenoord . maar ondanks blijf f mijn clupie de supp moeten hun muil eens een keer houden.
pvv? O wacht even dit is allemaal de schuld van Wilders!! Ja hehe, de geest is uit de fles hoor. Wilders is schuldig aan alles!!! Joepie.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 08:23 schreef j bruijnes het volgende:
eerst was van geel niet goed. toen was fer een gluipert het eenige dat ik wil zeggen feyenoord door dik en dun steunen en verder je smoel houden. kretiek mag maar wel op een normale manier. zou willen zeggen tegen die op roerkraijers ga aan het werk.
ben jij communist? laat de mensen lekker praten waar ze over willen praten. jij moet is niet zo zeiken. want je jankt hier steeds het hardst met je perfecte supporters act
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 08:00 schreef j bruijnes het volgende:
maar hoe veel zijn er al voor noppes de kuip uit gelopen.
Ben nog nooit voor noppes de kuip uitgelopen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben nog nooit voor noppes de kuip uitgelopen.
ik elke keer, er uit voor nop is niet zo moeilijk.... er in komen is een stuk lastiger.
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 01 september 2011 - 09:11   quote  deeplink  
ik heb altijd wardering gehad voor de haven arbeiders. was en is het niet zo, als de havensarb meer loon wilde dan ging de beuk er in en terecht. en zo gaat het ook met de voetballers. wat is onder die gasten nog klupliefde, zofer die jongen mag het tochg ook probern. nee dat hoor je mij niet zeggen. maar de supp gedragen zichg wel net als wilders. die kan ook niet anders dat bedoelde ik maar te zeggen. ik kom maar uit een klein dorpje maar bij mij hangt de vlag van mijn feyenoord in top. finaceel steun ok f ook met een bescheiden bijdrage. daar ga ik niet prat op maar hoeveel van die schreewer doen dat.
Els
 Els - donderdag 01 september 2011 - 09:46   quote  deeplink  
De directie en de raad van commissarissen van Feyenoord schreven gisteren niet alleen een forse transfersom van 5,5 miljoen bij op de rekening van Feyenoord. De beleidsbepalers concludeerden in De Kuip ook met groot genoegen dat iedereen in de hectische slotfase van het transferwindow pal achter elkaar was blijven staan.

Teneinde alsnog een transfer van Leroy Fer tot stand te brengen, gooide FC Twente de laatste dagen alles in de strijd. Om de standvastige, misschien zelfs wel koppige Martin van Geel te ontwijken, werd door het FC Twente-kamp heimelijk contact gelegd met leden van de raad van commissarissen en de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord.

Pogingen achter de rug
Het waren pogingen om achter de rug van Van Geel, die bij een tussentijdse transfer van Willem Janssen van Roda JC naar FC Twente ook al eens een sta-in-de-weg bleek, een deal te sluiten. Maar bij Feyenoord kwam er geen tweespalt. De club wilde ruim vijf miljoen, zonder gespreide betaling, en de deal moest worden kortgesloten met technisch directeur Martin van Geel. En dat gebeurde.

Morele winnaar
Van Geel is pas vier maanden in dienst, maar de miljoenen stromen sinds zijn komst binnen bij de noodlijdende club. Op de allerlaatste dag van de transfermarkt stapte de Brabander gistermorgen als morele winnaar achter de pokertafel vandaan, de grote beleidsbepalers van FC Twente, Joop Munsterman en Aldo van der Laan, enigszins vertwijfeld achterlatend.

555.000 euro per maand
5,5 miljoen euro maakt de bekerwinnaar uit Enschede over naar de Kuip om Leroy Fer over te kunnen nemen. Een megabedrag voor een speler die niet veel scoort, tot op heden slechts één interland speelde en nog slechts tien maanden te gaan had bij Feyenoord. Omgerekend krijgt Feyenoord 550.000 euro per maand overgemaakt voor Fer.
Els
 Els - donderdag 01 september 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Die Munsterman......boefje!
Bicker
 Bicker - donderdag 01 september 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Ja, een echte stouterd die Monsterman, samen met zijn Alditrainer.
Ik hoop dat Twente een heel groot shirt voor Fer heeft, kan hij al zijn tranen drogen. Is haast net zo echt als de liefde voor onze club van Wijfnaldum.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 01 september 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:11 schreef j bruijnes het volgende:
ik heb altijd wardering gehad voor de haven arbeiders. was en is het niet zo, als de havensarb meer loon wilde dan ging de beuk er in en terecht. en zo gaat het ook met de voetballers. wat is onder die gasten nog klupliefde, zofer die jongen mag het tochg ook probern. nee dat hoor je mij niet zeggen. maar de supp gedragen zichg wel net als wilders. die kan ook niet anders dat bedoelde ik maar te zeggen. ik kom maar uit een klein dorpje maar bij mij hangt de vlag van mijn feyenoord in top. finaceel steun ok f ook met een bescheiden bijdrage. daar ga ik niet prat op maar hoeveel van die schreewer doen dat.
Weet niet wat je spuit, snuift of slikt, maar het komt je taalvaardigheid niet ten goede.
MrChriz
 MrChriz - donderdag 01 september 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 10:11 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Weet niet wat je spuit, snuift of slikt, maar het komt je taalvaardigheid niet ten goede.
+1.. Wat een zeikerd zeg! En nog een linkse rakker ook.
MrChriz
 MrChriz - donderdag 01 september 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Btw on-topic: van Geel doet het tot nu toe prima! Hoop dat hij deze lijn kan doortrekken. Kan hij nu mooi aan de slag met wat contractverlengingen en alvast kijken naar de zomer. Een spits is natuurlijk nog steeds nodig als Guidetti weer vertrekt en wat gaat er met Bakkal gebeuren? Ik ben benieuwd wat v Geel er op verzint!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:11 schreef j bruijnes het volgende:
ik heb altijd wardering gehad voor de haven arbeiders. was en is het niet zo, als de havensarb meer loon wilde dan ging de beuk er in en terecht. en zo gaat het ook met de voetballers. wat is onder die gasten nog klupliefde, zofer die jongen mag het tochg ook probern. nee dat hoor je mij niet zeggen. maar de supp gedragen zichg wel net als wilders. die kan ook niet anders dat bedoelde ik maar te zeggen. ik kom maar uit een klein dorpje maar bij mij hangt de vlag van mijn feyenoord in top. finaceel steun ok f ook met een bescheiden bijdrage. daar ga ik niet prat op maar hoeveel van die schreewer doen dat.
abracadabrataal
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:11 schreef j bruijnes het volgende:
ik heb altijd wardering gehad voor de haven arbeiders. was en is het niet zo, als de havensarb meer loon wilde dan ging de beuk er in en terecht. en zo gaat het ook met de voetballers. wat is onder die gasten nog klupliefde, zofer die jongen mag het tochg ook probern. nee dat hoor je mij niet zeggen. maar de supp gedragen zichg wel net als wilders. die kan ook niet anders dat bedoelde ik maar te zeggen. ik kom maar uit een klein dorpje maar bij mij hangt de vlag van mijn feyenoord in top. finaceel steun ok f ook met een bescheiden bijdrage. daar ga ik niet prat op maar hoeveel van die schreewer doen dat.
Denk dat bij veel van de Havenarbeiders de loyaliteit naar hun bedrijf toe groter is dan bij veel voetballers. Verder gaat, ook door de bedragen waar we over spreken, je vergelijking volkomen mank. Als Fer en Wijnaldum gewoon als echte kerels gewoon hadden gezegd dat het om het geld ging dat ze weg wilden had ik er al veel minder moeite mee gehad. Gini en Lerra hebben het afgelopen seizoen erg veel steun gekregen van het legioen terwijl het elftal het collectief liet af weten. Doorlopend hadden ze de mond vol dat ze Feyenoord er weer bovenop wilde helpen omdat ze zoveel aan de club te danken hadden, om vervolgens bij de eerste de beste gelegenheid de benen te nemen.
De vergelijking met Wilders die je maakt, zou zo uit de rethoriek van de grijsgekuifde crypto-fascist kunnen komen, kortzichtig en dom.
Droef
 Droef - donderdag 01 september 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

......... zou zo uit de rethoriek van de grijsgekuifde crypto-fascist kunnen komen, kortzichtig en dom.
Applaus voor zo'n mooie omschrijving
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 01 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
ben ook een lnkse broeder
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:18 schreef j bruijnes het volgende:
ben ook een lnkse broeder
Dan zou je eens wat genuanceerder over je medemens mogen nadenken....
Droef
 Droef - donderdag 01 september 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:18 schreef j bruijnes het volgende:
ben ook een lnkse broeder
Ben zeker geen linkse broeder, maar de bedoelde te rechtse broeder slaat te wild(ers) en ongenuanceerd om zich heen
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 01 september 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Van Geel doet het ongelooflijk goed.
10.5 mio + % opgehaald voor twee spelers met nog maar 1 jaarcontract, technische staf op orde en het team sterker en breder gemaakt.

Echt ongelooflijk !!!! Dit had ik niet kunnen dromen.
Beenhakker, daar kun je nog heel veel van leren. Beunhaas !
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 12:12   quote  deeplink  
j bruijnes////HELD!!!!
craven
 craven - donderdag 01 september 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:12 schreef FR-Douwe het volgende:
j bruijnes////HELD!!!!
heuh?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:12 schreef craven het volgende:

[..]

heuh?
mooi toch, iedereen reageert, kan niet schrijven en hij trekt zich er niets van aan hahaha geweldig!
craven
 craven - donderdag 01 september 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Ach dat hij niet zo goed schrijft zal me een worst zijn eigenlijk
Henny
 Henny - donderdag 01 september 2011 - 12:22   quote  deeplink  
weed iejmand mezchien waar de zpellingzkontrolleknop op mij kompjuuter sit
Cock
 Cock - donderdag 01 september 2011 - 12:25   quote  deeplink  
een warme call op eerst volgende wedstrijd in de Kuip

zo van
"WIJ HEBBEN MARTIN tring tring tring call voor Martin van Geel
Martin Martin bedankt Martin bedankt " of iets dergelijks hahaha er moet toch iets van onze waardering overkomen net zoals als we het niet eens zijn
kom op mensen verzin ook iets
dit Feyenoord brengt de club weer op een volgend niveau
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:16 schreef craven het volgende:
Ach dat hij niet zo goed schrijft zal me een worst zijn eigenlijk
Een beetje leesbaar is wel handig op een forum. Voorlopig zijn Douwe en Jumpert de enige die hem schijnen te begrijpen....
Henny
 Henny - donderdag 01 september 2011 - 12:25   quote  deeplink  
Van Geel heeft zijn jaarsalaris voor de komende jaren al terugverdiend. Goed gedaan Van Geel, had erg mijn twijfels. Over Koeman had ik ook veel twijfels, maar voorlopig heb ik meer aanvallend, positief en leuk voetbal gezien dan in de afgelopen seizoenen bij elkaar. Hoop alleen dat Achabar zijn contract zsm wordt opgewaardeerd, maakte zeer veel indruk in die paar minuten. We zijn op de goede weg, mede door 2 mensen met een nogal fout verleden en daar had ik echt niet op durven hopen.
Henny
 Henny - donderdag 01 september 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:25 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Een beetje leesbaar is wel handig op een forum. Voorlopig zijn Douwe en Jumpert de enige die hem schijnen te begrijpen....
misschien begrijpt zijn vrouw hem ook wel?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 01 september 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Zeer goed gespeeld door Martin van Geel. De hoofdprijs vangen voor een onwillige speler die eigenlijk niet eens veel gepresteerd heeft, die aap Munsterman een poot uitgedraaid en ook nog twee goede vervangers erbij. Bakkal scoort meer dan Fer en heeft meer rendement. Werkers zoals Fer hebben we er wel meer van.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:30 schreef Henny het volgende:

[..]

misschien begrijpt zijn vrouw hem ook wel?
zou die er een hebben? wellicht een sociaal werkster die elke week langs komt om de waste doen....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:25 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Een beetje leesbaar is wel handig op een forum. Voorlopig zijn Douwe en Jumpert de enige die hem schijnen te begrijpen....
Ik doe mijn best alleen inhoudelijk te reageren, niet iederéén is tenslotte een tweede Riekus Waskovsky.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik doe mijn best alleen inhoudelijk te reageren, niet iederéén is tenslotte een tweede Riekus Waskovsky.
Zeer bewonderingswaardig, hoe dan ook. Ik zelf zou ook erg graag inhoudelijk willen reageren op zowel j.bruijnes als dr.Love, maar als ik niet begrijp wat er staat wordt dat toch verdomde lastig.

Ehhhm niet om vervelend te zijn maar je bedoelt Riekus Waskowsky, de literatuur criticus annex psycholoog annex auteur annex filosoof?

:-P
Droef
 Droef - donderdag 01 september 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ehhhm niet om vervelend te zijn maar je bedoelt Riekus Waskowsky, de literatuur criticus annex psycholoog annex auteur annex filosoof?

:-P
Snel gevonden op Wikipedia....
plannetje
 plannetje - donderdag 01 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
hoe kan ik een afbeelding uploaden?
Droef
 Droef - donderdag 01 september 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 14:53 schreef plannetje het volgende:
hoe kan ik een afbeelding uploaden?
watervaste viltstift
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 01 september 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 14:55 schreef Droef het volgende:

[..]

watervaste viltstift
Droeftoeter!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 15:01   quote  deeplink  
[img] de link naar het plaatje [/img]
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 08:00 schreef j bruijnes het volgende:
degrootste zeikers zijn de supp van feyenoord die maken feyenoord naar de kloten. stelletje pvv.eerst was fer een kanjer en nu een n sb . vind het jammer dat fer weg is. maar hoe veel zijn er al voor noppes de kuip uit gelopen. twente schat ik beter dan feyenoord . maar ondanks blijf f mijn clupie de supp moeten hun muil eens een keer houden.
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 08:23 schreef j bruijnes het volgende:
eerst was van geel niet goed. toen was fer een gluipert het eenige dat ik wil zeggen feyenoord door dik en dun steunen en verder je smoel houden. kretiek mag maar wel op een normale manier. zou willen zeggen tegen die op roerkraijers ga aan het werk.
Achterlijke debiel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:20 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Achterlijke debiel
hehehehe, ben je het niet met hem eens?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:20 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Achterlijke debiel
Dat is een korte maar doeltreffende samenvatting van hetgeen hiervoor gezegd.
fredje
 fredje - donderdag 01 september 2011 - 18:59   quote  deeplink  
Klasse van Geel!! je hebt ook mij overbluft!
Dit had Beenhakker niet beter gedaan (met alle respect)
Nu nog dezelfde uitstraling binnen de lijnen.
fredje
 fredje - donderdag 01 september 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Denk dat bij veel van de Havenarbeiders de loyaliteit naar hun bedrijf toe groter is dan bij veel voetballers. Verder gaat, ook door de bedragen waar we over spreken, je vergelijking volkomen mank. Als Fer en Wijnaldum gewoon als echte kerels gewoon hadden gezegd dat het om het geld ging dat ze weg wilden had ik er al veel minder moeite mee gehad. Gini en Lerra hebben het afgelopen seizoen erg veel steun gekregen van het legioen terwijl het elftal het collectief liet af weten. Doorlopend hadden ze de mond vol dat ze Feyenoord er weer bovenop wilde helpen omdat ze zoveel aan de club te danken hadden, om vervolgens bij de eerste de beste gelegenheid de benen te nemen.
De vergelijking met Wilders die je maakt, zou zo uit de rethoriek van de grijsgekuifde crypto-fascist kunnen komen, kortzichtig en dom.
Ik ben het met je eens Jumper. Maar achteraf gezien mogen ze oppleuren. ik denk dat we op dit moment meer hebben aan die 10,500 mill. Ik denk dat we die 2 kunnen afstrepen met achabar guidetti en Bakkal. Trouwens van Twente krijgen we nog geld als ze Fer doorverkopen.
fredje
 fredje - donderdag 01 september 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:25 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Een beetje leesbaar is wel handig op een forum. Voorlopig zijn Douwe en Jumpert de enige die hem schijnen te begrijpen....
Ik heb er ook geen moeite mee als iemand met taalfouten smijt. Gaat toch om de inhoud en niet de verpakking.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0184130