BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Xapter
 Xapter - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:11 schreef henkie1969 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik de laatste weken weinig snapte van van Geel. Immers en Mathijsen blijven voor mij grote vraagtekens. Maar nu hij Pelle en Verhoek binnen heeft gehaald ben ik van mening veranderd. Deze 2 kunnen Feyenoord verder helpen.
Ik hoop nog steeds dat ik het fout heb met Immers en Mathijsen.
Immers gaat er naar mijn mening zeker komen.. komt constant in scoringspositie.. als hij ze er eenmaal in gaat leggen scoort hij er 10 per seizoen, misschien wel meer!
Mathijssen vind ik ook een erg vreemde aankoop.. vooral omdat hij voor 3 jaar getekend heeft.. dat betekend dat kongolo of indi de komende tijd zo goed als nooit naast de Vrij komen te staan.. vreemde gang van zaken bij 2 van onze grootste talenten
Xapter
 Xapter - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:42 schreef van geil het volgende:

[..]

fernandez naar liverpool 5,4 miljoen
en cisse naar trabzonspor 4,2 miljoen
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:44 schreef Xapter het volgende:

fernandez naar liverpool 5,4 miljoen
en cisse naar trabzonspor 4,2 miljoen



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door infamous psv --
Omekees
 Omekees - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:43 schreef Xapter het volgende:

[..]

Mathijssen vind ik ook een erg vreemde aankoop.. vooral omdat hij voor 3 jaar getekend heeft.. dat betekend dat kongolo of indi de komende tijd zo goed als nooit naast de Vrij komen te staan..

Alleen als Pepe langs komt!!
Omekees
 Omekees - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 21:04 schreef Omekees het volgende:
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:43 schreef Xapter het volgende:

[..]

Mathijssen vind ik ook een erg vreemde aankoop.. vooral omdat hij voor 3 jaar getekend heeft.. dat betekend dat kongolo of indi de komende tijd zo goed als nooit naast de Vrij komen te staan..

Alleen als Pepe langs komt!!
Help..!!!IK krijg steeds meer bode-trekjes en ben volgens mij niet de enige...
Omekees
 Omekees - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:05   quote  deeplink  
brrrrr.....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 02:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 21:05 schreef Omekees het volgende:
brrrrr.....
Leon ook al, het bodevirus verspreid zich weer..
anim_scream.gif
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 16:49   quote  deeplink  
van Geel opgelucht na transferdeadline

Het was de afgelopen maanden een hectische periode voor Feyenoord en technisch directeur Martin van Geel.

Lang zochten de Rotterdammers naar een spits, maar op de laatste dag voor het verstrijken van de transfermarkt werd deze gevonden in de persoon van de Graziano Pellè.

'Pellè bezit eigenschappen die ontbraken in onze selectie,' zegt Van Geel tegenover RTV Rijnmond. 'Hij is 1,93 meter lang, kopsterk en balvast. Achter het scorend vermogen kun je vraagtekens zetten, maar met goede buitenspelers kan hij ons wellicht verrassen. Ronald Koeman was bovendien enthousiast over hem. Ook dat hebben we zwaar mee laten wegen.'

'Het moge duidelijk zijn dat we de afgelopen maanden heel veel spitsen hebben besproken bij Feyenoord. Dirk kuyt, Luc Castaignos, Marc Janko, Roque Santa Cruz en Bojan Krkic zijn enkele spitsen die wij benaderd hebben. Zij hadden uiteindelijk geen interesse in de Nederlandse competitie of bleken financieel onhaalbaar.'

Van Geel was logischerwijs opgelucht toen de klok op vrijdag twaalf uur sloeg. 'Tot de deadline is het altijd nog spannend. Er kan op die laatste dag nog van alles gebeuren,' vervolgt de sportieve beleidsbepaler in De Kuip. 'Het is goed dat het er nu op zit en weten met welke selectie we het seizoen continueren. Wij zijn tevreden.'

'We proberen altijd een goede balans in onze selectie te vinden,' vertelt de 51-jarige voormalig profvoetballer van onder andere Feyenoord en Willem II. 'Op een gegeven moment was die helemaal zoek nadat onze hele as was vertrokken. In de personen van Lex Immers, Joris Mathijsen, Wesley Verhoek en Graziano Pellè hebben we dat goed opgevangen. We hebben veel vertrouwen in deze groep.'

De datum 31 augustus blijft een apart fenoneem in de voetballerij. 'Dat is een domino-effect. Er vindt een transfer plaats waardoor een club geld ontvangt en dat weer gaat herinvesteren. Bovendien wordt alles onder druk vloeibaar. Als we een week geleden gedacht hadden aan de ruil Verhoek - Cabral dan was dat waarschijnlijk niet voor elkaar gekomen.'

'Jerson was bij ons op een zijspoor aan het belanden,' concludeert de td. 'Hij wilde bovendien zijn contract niet verlengen. Het is goed dat hij zijn carrière een nieuwe impuls kan geven bij FC Twente. Daardoor hebben wij tevens Wesley Verhoek kunnen contracteren die in de kracht van zijn leven zit.'

Van alle spelers is alleen Kelvin Leerdam in het bezit van een aflopend contract. 'We gaan straks rustig kijken of wij met Kelvin in gesprek gaan en of hij daar voor open staat. De meeste spelers liggen gelukkig langer vast. Wat dat betreft hebben we weinig zorgen,' aldus Van Geel.
Bron:FR-Fanatic
piet
 piet - woensdag 05 september 2012 - 14:17   quote  deeplink  
De selectie van Feyenoord is en blijft intact. Dat verwacht technisch directeur Martin van Geel. De bestuurder is niet van plan meer spelers te laten vertrekken uit Rotterdam.

Door de verschillende transferdeadlines kunnen clubs uit enkele Europese landen ook begin september nog zaken doen. Feyenoord is alert, maar verwacht niet dat er nog spelers vertrekken uit Rotterdam. "Zeg nooit nooit, maar er is geen beweging in die richting", zegt Van Geel in gesprek met Voetbal International.

"Als er nu nog belangstelling loskomt, dan vragen we natuurlijk drie keer de hoofdprijs. Tegen een bod van vijftien miljoen euro kun je geen nee zeggen, maar daar gaan we niet van uit. Onze supporters hebben er ook recht op dat wij met een zo sterk mogelijke selectie de competitie afmaken
bron: voetbalprimeur
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 21:04 schreef Omekees het volgende:

[..]

Help..!!!IK krijg steeds meer bode-trekjes en ben volgens mij niet de enige...
100% mee eens, alleen ze hadden van mij niet Pelle hoeven halen.
Anas had de kans moeten krijgen vind ik.
Andere kant, kan je van hem niet verwachten dat hij Guidetti doet vergeten.
Dus dan ma Pelle die scoort er mischien 10.
Kan anas volgendseizoen topscorder Eredivisie worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 15:49 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

100% mee eens, alleen ze hadden van mij niet Pelle hoeven halen.
Anas had de kans moeten krijgen vind ik.
Andere kant, kan je van hem niet verwachten dat hij Guidetti doet vergeten.
Dus dan ma Pelle die scoort er mischien 10.
Kan anas volgendseizoen topscorder Eredivisie worden.
Okay die reactie kan ik helemaal niet plaatsen als antwoord op Omekees..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Van Geel verwacht geen transfers meer

Martin van Geel vreest niet dat Feyenoord op het laatste moment nog een belangrijke speler zal kwijtraken. In de meeste landen is de transfermarkt momenteel gesloten, maar Russische en Turkse clubs kunnen nog steeds nieuwe spelers halen. "Zeg nooit 'nooit', maar er is geen beweging in die richting", stelt Van Geel, technisch directeur van Feyenoord, in Voetbal International.
 
Feyenoord raakte deze zomer belangrijke krachten als Karim El Ahmadi, Ron Vlaar en de gehuurde John Guidetti kwijt en als het aan Van Geel ligt blijft het hierbij. "Als er nu nog belangstelling loskomt, dan vragen we natuurlijk drie keer de hoofdprijs", benadrukt de sportbestuurder. "Tegen een bod van vijftien miljoen euro kun je geen 'nee' zeggen, maar daar gaan we niet van uit. Onze supporters hebben er ook recht op dat wij met een zo sterk mogelijke selectie de competitie afmaken."
De selectie van Feyenoord werd vrijdag nog versterkt met Wesley Verhoek, die werd overgenomen van FC Twente. De rechtsbuiten werd geruild voor Jerson Cabral: "Het is een transactie met gesloten beurzen en wij hebben Verhoek voor vier jaar kunnen contracteren, terwijl de verbintenis van Cabral aan het einde van dit seizoen zou aflopen en hij bij ons toch een beetje op een door spoor zat", stelde Van Geel tevreden vast.
Bron:Feyenoordnet.nl
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay die reactie kan ik helemaal niet plaatsen als antwoord op Omekees..
Ik ben weer stoned jo, te snel lezen dit dat.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 17:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ik ben weer stoned jo, te snel lezen dit dat.
Moeilijk multitasken dan..
Hilarisch d:-))))))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door RenatoBos --
piet
 piet - woensdag 12 september 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Nu de transferperiode gesloten is, durft Feyenoord de doelstelling voor het lopende seizoen uit te spreken.

De Rotterdammers werden vorig jaar tweede, maar volgens Ronald Koeman is het 'niet reëel' om weer aan die positie op de ranglijst te denken. "We willen bij de eerste vijf eindigen en ons per direct plaatsen voor Europees voetbal", zegt Koeman in Voetbal International.

Feyenoord heeft dus dezelfde doelstelling als vorig jaar, maar de selectie ziet er dan ook heel anders uit. Pas in de toekomst kan de lat weer hoger gelegd worden, legt technisch directeur Martin van Geel uit: "Verkopen vinden wij geen vies woord, want een club als Feyenoord moet altijd spelers verkopen", zegt hij. "Het gaat er alleen om: voor hoeveel en aan wie? Als het aan ons ligt verkopen we geen spelers meer aan FC Twente, maar aan clubs uit grote competities."

"Het geld dat we dan krijgen, moeten we kunnen herinvesteren", vervolgt Van Geel. "Nu kan dat nog niet: nu verkopen we in drie transferwindows voor 21 miljoen en herinvesteren een paar ton. Dan maak je even een pas op de plaats: vandaar de doelstelling van een plek bij de eerste vijf. FC Twente verkoopt voor 24 miljoen en kóópt voor twintig miljoen. Zo ver zijn we nog niet, maar over twee jaar wel. Dan hebben we Twente ingehaald en pakt Feyenoord door."
bron: fr fanatic
piet
 piet - woensdag 12 september 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Vooral die zin: "het geld dat we binnen krijgen moeten we kunnen herinvesteren". Betekent dit dus(als we gezond zijn) dat dan de jeugd weer op het tweede plan komt? Hoop toch van niet??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 september 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 16:46 schreef piet het volgende:
Vooral die zin: "het geld dat we binnen krijgen moeten we kunnen herinvesteren". Betekent dit dus(als we gezond zijn) dat dan de jeugd weer op het tweede plan komt? Hoop toch van niet??
Lijkt me niet. Van Geel doelt denk ik op gerichte aankopen, waar het talent uit de jeugd tekort schiet. Nu hebben we toevallig veel verdedigers die doorbreken, maar aanvallend is het te licht.
piet
 piet - woensdag 12 september 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 16:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Van Geel doelt denk ik op gerichte aankopen, waar het talent uit de jeugd tekort schiet. Nu hebben we toevallig veel verdedigers die doorbreken, maar aanvallend is het te licht.
Lijkt mij ook. Maar deze zin viel mij op.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Feyenoord was serieus bezig met Bojan Krkic
In de zoektocht naar een nieuwe spits voor Feyenoord zijn er vele namen de revue gepasseerd. Zo ook die van Bojan Krkic. De aanvaller, die op een zijspoor was beland bij AS Roma, was op zoek naar een nieuwe uitdaging om een impuls aan zijn carrière te geven. Uiteindelijk koos het voormalig talent van FC Barcelona voor AC Milan, waar hij dit seizoen op huurbasis zal spelen. 'Ja, dán ben je kansloos,' zegt technisch directeur Martin van Geel in de papieren versie van Voetbal International.
600x400-bojan.jpg
'Als de vader van Bojan Krkic met Ronald Koeman belt en vraagt of Ronald, die ze heel hoog hebben zitten, wil helpen zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen, is dat een serieuze optie. Ik ben er lang mee bezig geweest. Het zag er heel goed uit, we hebben een aantal constructieve gesprekken gevoerd, maar op het laatst werden we geklopt door AC Milan,' aldus Van Geel tegenover VI.
Feyenoord kwam uiteindelijk uit bij Graziano Pellè. 'Er móést gewoon een spits komen. We hebben het een paar weken aangekeken, maar het was niet normaal hoeveel kansen we misten, hoeveel moeite we hadden wedstrijden te winnen door een gebrek aan scorend vermogen. We waren vaak krachteloos en machteloos,' vervolgt de td. 'Ronald Koeman heeft met Graziano gewerkt, hij kent hem. Hij is een ander type aanvaller dan we al hebben.'
Bron:FR12.nl
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 september 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Moet kunnen is niet gaan we.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Martin van Geel: 'Over twee jaar zijn we Twente voorbij'
600x400-geel.jpg
Martin van Geel hoopt in de toekomst geen spelers meer van Feyenoord aan FC Twente te verkopen. Vorig jaar vertrok Leroy Fer en deze zomer volgde ook Jerson Cabral naar Enschede. Bovendien hebben de Tukkers zich versterkt met Luc Castaignos, die ook de jeugdopleiding op Varkenoord heeft doorlopen. 'Ik geef toe: dat zou niet zo moeten zijn. Iedere situatie is anders, kijk naar Fer en Cabral, maar we moeten dit in de toekomst voorkomen en terug naar de tijd dat Feyenoord, Ajax en PSV de topclubs in Nederland zijn,' zegt Van Geel tegenover VI.
'Verkopen vinden wij geen vies woord, want een club als Feyenoord moet altijd verkopen. Het gaat er alleen om: voor hoeveel en aan wie? Als het aan ons ligt niet meer aan FC Twente, maar aan clubs uit de grote competities. En het geld dat we dan krijgen, moeten we kunnen herinvesteren. Nu kan dat nog niet. Nu verkopen we in drie transferwindows voor 21 miljoen en herinvesteren een paar ton. Dan maak je even pas op de plaats.'
'Vandaar de doelstelling van een plek bij de eerste vijf. Ik vind dat overigens nog steeds erg ambitieus als je het vergelijkt met Ajax, PSV en FC Twente. Die laatste club verkoopt voor 24 miljoen en kóópt voor twintig miljoen. Zo ver zijn we nog niet, maar over twee jaar wel. Dan hebben we Twente ingehaald en pakt Feyenoord door,' aldus Martin van Geel in de papieren versie van Voetbal International.
Bron:FR12.nl
bode
 bode - woensdag 12 september 2012 - 18:56   quote  deeplink  
Ik heb een open vraag, wat gaat Martin van Geel doen als straks een club komt met een zeer groot bod ( tussen de 5 en 9 miljoen) op Jordy Clasie
tomson
 tomson - woensdag 12 september 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 18:56 schreef bode het volgende:
Ik heb een open vraag, wat gaat Martin van Geel doen als straks een club komt met een zeer groot bod ( tussen de 5 en 9 miljoen) op Jordy Clasie
En dat noem jij een zeer groot bod ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 18:56 schreef bode het volgende:
Ik heb een open vraag, wat gaat Martin van Geel doen als straks een club komt met een zeer groot bod ( tussen de 5 en 9 miljoen) op Jordy Clasie
Ik hoop dat ie zijn contract snel gaat openbreken en verlengen tot 2017, dan kan ie hartelijk lachen om het bedrag wat jij nu noemt..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 12 september 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 september 2012 door RedDevil1990 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 september 2012 - 15:42   quote  deeplink  
"Castaignos wilde op knieën terug naar Feyenoord"

Luc Castaignos is tegenwoordig de spits van FC Twente. De jeugdinternational was echter het liefst teruggekeerd bij Feyenoord, zo vertelt technisch directeur Martin van Geel van die laatste club.

"Luc Castaignos wilde echt op zijn knieën terug naar Feyenoord", aldus Van Geel in gesprek met Voetbal International. "Wij zijn lang met hem bezig geweest, maar uiteindelijk besloot Internazionale niet te verhuren, maar te verkopen. Dat kunnen wij nog niet, dan haken we af. FC Twente kan dat wel."

Een speler die wel bij Feyenoord speelt, Kelvin Leerdam, wordt ook in verband gebracht met FC Twente. Van Geel: "Wat Leerdam betreft: ik denk ook dat die in de belangstelling staat van FC Twente. Ik ken zijn relatie met Leroy Fer, dat zijn vrienden, en Leroy schijnt nogal in de weer te zijn met z'n mobiele telefoon. Zo werkt het."

Leerdam is bij Feyenoord in het bezit van een aflopend contract en Van Geel ziet de rechtsback liever niet transfervrij vertrekken. "Desondanks gaan wij ook nog met Leerdam zitten. Wij willen hem graag langer binden. Kelvin is voor ons geen onderschatte kracht." Eerdere gesprekken tussen Leerdam en Feyenoord liepen op niets uit.
Bron:Voetbalprimeur 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 september 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Fer stoort zich aan uitspraken van Van Geel

Leroy Fer heeft zich gestoord aan uitlatingen van Martin van Geel in het weekblad VI. De technisch directeur van Feyenoord liet daarin optekenen 'dat Fer nogal in de weer is met z'n mobiele telefoon'. Van Geel denkt dat na Fer, Castaignos en Cabral ook Kelvin Leerdam in beeld is bij FC Twente, het zou de vierde door Feyenoord opgeleide speler kunnen worden die naar Enschede verkast.
fer-1239123.jpg
'Dit verhaal is onzin', reageert Fer, die herstellende is van een knieblessure. 'Ik vind dat Martin van Geel zich bezig moet houden met Feyenoord en zijn spelers en niet met FC Twente. Zoals ik mij nu ook bezig houd met FC Twente.'
fernaal-animalfucker-610x497.jpg
Fer zou zijn voormalige ploeggenoten van Feyenoord aanraden naar Enschede te verkassen. Feyenoord probeert juist de komende weken Kelvin Leerdam, die een aflopend contract heeft in De Kuip, langer te binden. Fer lacht om de verhalen dat hij betrokken is bij de komst van de Feyenoorders. 'Feyenoord zal ik altijd blijven volgen, dit is echt grote onzin', zegt de international.
Bron:FR12.nl
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 september 2012 - 19:31   quote  deeplink  
What a waist!
Je gaat die gore Fer toch niet noemen in het mooie van Geel-topic?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 september 2012 - 19:38   quote  deeplink  
Had ik dan een topic voor hem aan moeten maken, dat was het laatste wat ik wilde..
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 19:38 schreef RenatoBos het volgende:
Had ik dan een topic voor hem aan moeten maken, dat was het laatste wat ik wilde..
die topic is er toch? heb ik al effe geleden gemaakt hoor...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 september 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 19:44 schreef FR-Han het volgende:

[..]

die topic is er toch? heb ik al effe geleden gemaakt hoor...
Zag het nadat ik het geplaatst had Han..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 september 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Maak een nieuwe topic:

Het Feyenoord vuilnisbak-topic...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 14 september 2012 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 19:45 schreef FR-Henk het volgende:
Maak een nieuwe topic:

Het Feyenoord vuilnisbak-topic...
+1
Snees
 Snees - zaterdag 15 september 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Heer vGeel,

Er zijn een paar contracten die opengebroken moeten worden.

WERK AAN DE WINKEL!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 september 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 09:31 schreef Snees het volgende:
Heer vGeel,

Er zijn een paar contracten die opengebroken moeten worden.

WERK AAN DE WINKEL!
Ga jij effe met een zweep naar het maagebouw om hem aan het werk te houden?
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 15 september 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Ik heb alle vertrouwen in Martin van Geel. Vorig seizoen bovenverwachting een top seizoen maar we moeten hem wel de tijd geven en ruimte om, ik mag het niet hopen, een misser te maken. Financiën gaan de goede kant op, basis staat goed, spel is aanzienlijk verbeterd, beleid is duidelijk. Nog ff geduld en FEYENOORD RULES als nooit tevoren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 september 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 09:31 schreef Snees het volgende:
Heer vGeel,

Er zijn een paar contracten die opengebroken moeten worden.

WERK AAN DE WINKEL!
Er zijn geen kortlopende contracten meer.
Allemaal 2 of meer.
Snees
 Snees - zaterdag 15 september 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er zijn geen kortlopende contracten meer.
Allemaal 2 of meer.
Klopt.
Maar jongens zoals deVRij,Clasie,Bruno,Kongolo,Achabhar en tony mag je best proberen voor een jaar of 3a5 vast te leggen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 september 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 14:53 schreef Snees het volgende:

[..]

Klopt.
Maar jongens zoals deVRij,Clasie,Bruno,Kongolo,Achabhar en tony mag je best proberen voor een jaar of 3a5 vast te leggen.
Stefan de Vrij - medio 2014
Jordy Clasie - medio 2015
Bruno Martins Indi - medio 2016
Terence Kongolo - medio 2015
Anass Achahbar - medio 2015
Tonny Trindade de Vilhena - medio 2014

Alleen Vilhena en De Vrij hebben hebben nog 'maar' een contract voor 2 jaar. Van Geel is al lang bezig om Vilhena langer vast te leggen, maar Raiola is zijn zaakwaarnemer, dus dat kan nog wel eens lastig worden, maar goed, Vilhena kon op jongere leeftijd al naar Europese topclubs en dat heeft ie toen ook niet gedaan. De Vrij zal Van Geel natuurlijk ook langer willen behouden, maar die is al een stuk verder in zijn ontwikkeling, dus die zal op een gegeven moment een stap hogerop willen gaan zetten. Dat is afwachten of hij gaat bijtekenen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 september 2012 - 16:37   quote  deeplink  
Allemaal 1 à 2 jaar erbij d:-))
Snees
 Snees - zondag 16 september 2012 - 16:15   quote  deeplink  
Contracten die 2tot4 jaar gelden zijn voor zulke talenten te kort.
Investeer eerst in o.a deze jongens en waardeer die contracten op.
En besteedt je geld daarna aan spelers als Immers,Vormer en Mathijssen.
Snees
 Snees - maandag 17 september 2012 - 21:42   quote  deeplink  
nu Drenthe onhaalbaar is en er contracten zijn afgesloten met Goossens,Mathijssen,Singh en in mindere maten Vormer,Immers en Pelle heeft vGeel zn krediet weer verspeelt.

Verkeerde spelers,voor de verkeerde posities!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 september 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 21:42 schreef Snees het volgende:
nu Drenthe onhaalbaar is en er contracten zijn afgesloten met Goossens,Mathijssen,Singh en in mindere maten Vormer,Immers en Pelle heeft vGeel zn krediet weer verspeelt.

Verkeerde spelers,voor de verkeerde posities!
Dat gaat dan snel bij jou. Je houdt niet van langdurige relaties?
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 september 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat gaat dan snel bij jou. Je houdt niet van langdurige relaties?
Ach, de waan van de dag.
Snees
 Snees - maandag 17 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat gaat dan snel bij jou. Je houdt niet van langdurige relaties?
Je hebt mensenkennis gooz.

Maar wat ik hem verwijt is als er spelers worden aangetrokken,waar we zelf betere voor (gaan) hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2012 door Snees --
Snees
 Snees - maandag 17 september 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Maar voor vgeel is het te hopen dat er een paar aankopen goed uitpakken.
anders krijgt ie toch deze hoon over zich heen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 11:59   quote  deeplink  
En dan ben jij de eerste zeker..
Snees
 Snees - woensdag 19 september 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Die tijd heb ik gehad.
Het heeft allemaal toch geen nut.
Nadat Feyenoord de europacup had gewonnen en daarna naar een bijna amateuristisch niveau was gedaald,hield ik het na jaren in de maling(want andere woorden heb ik voor het toen gevoerde beleid niet)genomen voor gezien.
Maar de laatste 2 jaar is t weer leuk als Feyenoorder.
Maar in zie ze dit jaar weer dezelfde fouten als voorheen maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Snees --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 september 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Heb in het financiën topic staatje geplaatst. Daarin kan je zien dat je gevoel cijfermatig niet klopt.
Snees
 Snees - woensdag 19 september 2012 - 20:52   quote  deeplink  
Ik zie hem niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0157589