BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: City wil 61 miljoen betalen voor Agüero en Eto'o

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
top-transfer
 top-transfer - zaterdag 09 juli 2011 - 15:03   quote  deeplink  
City richt haar vizier nu op Sergio Agüero en Samuel Etoo. The Citizens zijn bereid om 61 miljoen euro te betalen voor het duo.

http://transferzone.nl/2011/07/city-bereid-om-61-miljoen-te-betalen-voor-aguero-en-etoo/
Ajx
 Ajx - zaterdag 09 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
ja, dat is niet erg veel voor die 2 hoor, eto'o is meer waard
Loetje
 Loetje - zondag 10 juli 2011 - 07:38   quote  deeplink  
over wat voor een bedragen praten we voorstaan zeg!!! vroeger vertok cruijff geloof ik bij ajax voor als ik het goed heb iets van 8 ton! elke club wordt overgenomen door rijke gasten en er komen astronomische bedragen op tafel, echt ongelooflijk!
moest niet mogen! maargoed dat is slechts mijn mening
Ajx
 Ajx - zondag 10 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Je houdt die bedragen toch niet tegen! Het is gewoon zo gegaan, de prijzen zijn gewoon langzaam omhoog gegaan, doordat iedereen elkaar continue ging overbieden(terwijl ze het misschien niet eens konden), maar zou dat bv. nu eens stoppen? Het zou toch wel een keer stoppen?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 11 juli 2011 - 19:10   quote  deeplink  
De prijzen zullen in de toekomst alleen maar hoger worden. Over 20 jaar kosten spelers miljarden euro's.
Ajx
 Ajx - maandag 11 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Nee joh! Ik denk juist niet dat het gaat stijgen en dat we zo langzamerhand een plafond gaan bereiken! Het absolute plafond zal echt maximaal 200 miljoen zijn, denk ik. Al zal misschien een oliesjeik er een enkele keer over heen gaan. De inflatie zal niet eindig voortduren
freakie
 freakie - woensdag 13 juli 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Als je voor een duo 61 mil betaald dan is dit dus 30.5 mil per speler.. Niet zo heel gek dus als je nagaat dat dzudzak voor ik dacht 15n mil weg ging en suarez voor bijna het zelfde.. Ik denk niet dat over 20 jaar het miljarden euro's voor 1 speler is wel heel idioot.. Maar je kan bedenken dat dit wel zo zou kunnen zijn als je 75 jaar verder ben..

Ajx wat jij zegt is nou juist waardoor spelers steeds duurder worden.. Een sjeik betaald nog meer.. En na een paar keer is het normaal.. Oo nou dan doen andere clubs het ook maar.. Oo nee die sjeik betaald nog meer.. Nee denken de clubs dus kunnen wij ook.. Dat gaat heel langzaam want clubs hebben niet zomaar het geld.. Maar dat duurt 4 jaar tot er iets van verschuiving is..
Ajx
 Ajx - woensdag 13 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
freakie, dat weetik! De prijzen zullen nog wel iets gaan stijgen(Ik gok op maximaal 200 miljoen) en dat komt voornamelijk door de gekke sjeiks. Maar op ten duur zullen de prijzen stoppen met stijgen, want zoals ik al had gezegd, die inflatie zal niet eeuwig voortduren.
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:56 schreef Ajx het volgende:
freakie, dat weetik! De prijzen zullen nog wel iets gaan stijgen(Ik gok op maximaal 200 miljoen) en dat komt voornamelijk door de gekke sjeiks. Maar op ten duur zullen de prijzen stoppen met stijgen, want zoals ik al had gezegd, die inflatie zal niet eeuwig voortduren.
Dat stijgen gebeurt zoals ik al zei heel rustig aan.. En tot veel meer dan 200 mil.. Je zegt precies wat ik aangeef.. Die sjeiks overschrijden het maar clubs kunnen dan niet achterblijven.. Dat betekent dat sjeiks altijd meer gaan betalen en clubs altijd mee gaan.. dus die 200 mil gaat verre weg overschreden worden.. Laatst word manchester city voor 250 mil ronaldo overnemen..
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 juli 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Ja, maar freakie, je denkt toch niet dat er op ten duur meer dan bv. een miljard gaat betalen of nog een gekker bedrag? Op ten duur zal er gestopt worden met stijgen, dat is zeker voor mij!
freakie
 freakie - zaterdag 16 juli 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Ik vraag het me af.. Er zal uiteindelijk geen voetbal meer zijn.. En waarschijnlijk bestuurbare robots ofzo.. Die kunnen nog al wat kosten..
Ajx
 Ajx - donderdag 21 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Dat is een grapje zeker!
freakie
 freakie - donderdag 21 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 22:13 schreef Ajx het volgende:
Dat is een grapje zeker!
Ja.. Ff lachen dan!!!!!!!!!!!!!!!
Ajx
 Ajx - zaterdag 23 juli 2011 - 19:16   quote  deeplink  
haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 23 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:48 schreef freakie het volgende:
Ik vraag het me af.. Er zal uiteindelijk geen voetbal meer zijn.. En waarschijnlijk bestuurbare robots ofzo.. Die kunnen nog al wat kosten..
ik denk wel dat de sport uitgeoefend wordt door mensen, maar dat coaches hun spelers letterlijk kunnen besturen.
freakie
 freakie - zaterdag 23 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 19:16 schreef Ajx het volgende:
haha
dank..
freakie
 freakie - zaterdag 23 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 19:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk wel dat de sport uitgeoefend wordt door mensen, maar dat coaches hun spelers letterlijk kunnen besturen.
ja dat denk ik ook wel maar de prijzen zullen altijd oplopen..
Ajx
 Ajx - zondag 24 juli 2011 - 15:31   quote  deeplink  
inflatie blijft niet stijgen! en voetbal is van mensen en blijft van mensen!
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Ik zou jou tegen die tijd niet meer spreken op een forum.. Maar reken maar dat deze altijd en echt altijd blijven stijgen.. Zolang er met voetbal meer t verdienen valt, zal de investeerder telkens meer geld uitgeven om iemand af te troeven..
Ajx
 Ajx - maandag 25 juli 2011 - 18:08   quote  deeplink  
misschien, we zullen het wel zien!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: City wil 61 miljoen betalen voor Agüero en Eto'o









0.0177409