BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Wielrennen / Tour de France / topic: Aanrijdingen en ingrijpen

Headliner: Tour de France Plaats een nieuw antwoord  
vaero
 vaero - zondag 10 juli 2011 - 17:35   quote  deeplink  
vandaag is het weer raak. renners worden de berm in gereden door de organisatie. WAT doet de organisatie? NIETS!!! Net als bij spoorwegovergangen e.d. heeft de organisatie in het verleden het rijden even STILGELEGD. Waarom dan nu niet de kopgroep en het peloton even stilleggen tot de aangereden renners weer op de fiets zitten en daarna alles weer op gang laten komen??? Iedereen wordt op die manier geholpen én het BELAGRIJKSTE : RESPECT voor de renners en eerlijkheid zijn hiermee gediend!!!
Astrid Lucas
 Astrid Lucas - zondag 10 juli 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Ik zou tijdens deze rampen tour niet eens meer op mijn fiets willen stappen. Slecht in de organisatie en medeleven voor de renners die door een motor of een auto onderuit worden gereden. Naar mijn mening de slechts georganiseerde tour aller tijden.
fred63
 fred63 - zondag 10 juli 2011 - 20:08   quote  deeplink  
geld is het enigste wat telt in de tour voor de orginisatoren belachelijk wat er vandaag weer is gebeurd je zou bijna zeggen dat er omkoping in het spel is volgend jaar meer auto s en motoren dan wielrenners!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 10 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
chauffeur vervolgen voor doorrijden na ongeval.
Ajx
 Ajx - zondag 10 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
vearo, daar heb je wel gelijk in. Ik vind het ook zo lomp van die auto, heb je trouwens de baas van tour gehoord?? Morgen overleggen, levenslange schorsing bij alle wielren wedstrijden!! En inderdaad misschien wel vervolgen, maar als johnnny bollen in parijs mist op 1 punt, dan is het ook de schuld van die gast
castour
 castour - zaterdag 16 juli 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Schandalig dat dit moest gebeuren,of er al met al nog niets gebeurt was die dag en ook nog doorrijden. Chauffeur moet vervolgd worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Tour de France Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Wielrennen / Tour de France / topic: Aanrijdingen en ingrijpen









0.0054709