BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
diesel
 diesel - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Clasie wordt de nieuwe Sneider
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:07 schreef diesel het volgende:
Clasie wordt de nieuwe Sneider
Alsjeblieft niet zeg..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 augustus 2012 - 18:15   quote  deeplink  
Jordy Clasie werkt aan herstel op Varkenoord

Jordy-Clasie-545x293.jpg

Jordy Clasie meldde zich woensdagochtend voor het eerst weer op Varkenoord, nadat hij dinsdag wegens liesklachten afhaakte bij de selectie van Jong Oranje. De middenvelder werkte enkele conditionele oefeningen af. Kelvin Leerdam, die in eerder stadium eveneens afzegde voor de oefeninterland van Jong Oranje tegen Jong Italië van woensdag, was daarbij ook van de partij.
Clasie had zich maandag nog wel gemeld bij de selectie van KNVB-coach Cor Pot, maar besloot na de training van dinsdag in verband met zijn liesklachten geen risico te nemen en in Rotterdam verder te werken aan zijn herstel.
 
Terwijl de basisspelers van de eerste competitiewedstrijd tegen FC Utrecht onder meer een loopparcours aflegden, speelden de spelers die tijdens dat duel niet in actie kwamen een positiespel onder leiding van assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst. De internationals Joris Mathijsen, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi ontbraken op het sportcomplex. Zij spelen vanavond met het Nederlands elftal een oefeninterland tegen België. Bondscoach Louis van Gaal maakte dinsdag bekend dat Mathijsen in de basis zal starten, terwijl De Vrij en Martins Indi in de tweede helft speeltijd zullen krijgen. De twee maken daarmee hun officiële debuut voor Oranje.
 
In aanloop naar de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen sc Heerenveen van aanstaande zaterdag traint Feyenoord nog twee maal. Donderdag staat op Varkenoord om 10.30 uur een openbare oefensessie op het programma. De training van vrijdag is besloten en daarmee niet toegankelijk voor pers en publiek.
Bron:FR12.nl
Jurrr88
 Jurrr88 - woensdag 15 augustus 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:32 schreef Jurrr88 het volgende:
Wat een voetballertje is dit zeg een absolute held!

Ik opper een nieuw melodietje als we hem toezingen in de kuip want genoeg spelers worden al toegezongen zoals bij clasie. Jordie Clasie tututuruuu (ofzo)
Ik vind het prachtig om te zien hoe ze bij Barca Messi toezingen... MEEESSSSIIII MEEESSIII dit kan in mijn ogen ook zeker voor clasie

CLAAAASSSSIIIEEEE CLAAAASSSIEEE en dan met zn alle buigen dr bij zou ik prachtig vinden..

Mijn excuses voor die capslock
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 augustus 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Als we het allemaal doen doe ik mee, maar Ik ga niet in mij eentje zo op vak T staan..d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door RenatoBos --
Jurrr88
 Jurrr88 - donderdag 16 augustus 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Nou ik begin wel herken je me tenminste :p
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Yeah right..d:-)
tomson
 tomson - zondag 19 augustus 2012 - 04:04   quote  deeplink  
Ook Clasie had te lijden onder de malaise. De oohs en aahs bij zijn balveroveringen waren ook schaarser. Zonder goeie steun was ook hij veel minder dominant aanwezig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Vond hem nog de beste van allemaal..
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 19 augustus 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 15:01 schreef RenatoBos het volgende:
Vond hem nog de beste van allemaal..
je vergeet janmaat..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Die was ook goed bezig ja..maar er kan er maar 1 de beste zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Clasie: "Als Guidetti komt, dan is dat geweldig"

 Jordy Clasie kijkt positief naar een terugkeer van John Guidetti. De middenvelder van Feyenoord zou het namelijk naar eigen zeggen geweldig vinden als de Zweedse aanvaller ook het komende seizoen het shirt van de Rotterdammers draagt, zo liet hij zaterdag na afloop van de wedstrijd tegen sc Heerenveen (1-1) weten.

"Als Guidetti komt, dan is dat natuurlijk geweldig", aldus de Haarlemmer tegenover Eredivisie Live. "Hij heeft het afgelopen seizoen twintig doelpunten voor ons gemaakt en hij is heel belangrijk voor ons geweest. Als hij hier weer komt, dan is hij hoe dan ook meer dan welkom."

Daarnaast sprak Clasie over het feit dat Feyenoord moeilijk kan scoren. "Vorig weekeinde was dat ook zo en vandaag (zaterdag, red.) hebben we weer twee of drie keer goede kansen gehad en daaruit moeten we gewoon scoren. Dan staan we voor en wordt het een ander verhaal", zo besloot de jeugdinternational.
Bron:Soccnews. nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:46   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Clasie kijkt uit naar Oranje maar baalt van verlies

Met zijn gezicht op onweer dook aanvoerder Jordy Clasie van Feyenoord zondagmiddag na de late nederlaag bij Vitesse (1-0) de catacomben in van het Gelredome. 'Of ik boos was? Ja, natuurlijk. We hebben hier volledig onnodig 3 punten laten liggen.'
'Nee, met 0-0 had ik ook niet kunnen leven. We waren zeker na de rust de bovenliggende partij, maar we verzuimden weer de kansen te benutten. Zo gaat het al het hele seizoen. Deze nederlaag komt keihard aan, ja.'Clasie wilde in Arnhem nog niet aan Oranje denken. Maandag moet hij zich voor de eerste keer in Noordwijk melden. 'Nu ben ik nog teleurgesteld', verzuchtte de 21-jarige middenvelder. 'Vanaf maandag richt ik mij op Oranje. Dat is voor mij weer een geheel nieuwe ervaring. Voor de eerste keer ga ik aan de slag met de grote namen. Dat is best wel spannend.'
Bron:Feyenoordnet
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 03 september 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Clasie in tranen bij uitreiking zilveren schoen. http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01048/Clasie_jpg_1048850i.jpg

CLASIE///HELD!
Sensi
 Sensi - maandag 03 september 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Clasie baasie!! Je hebt em zwaar verdiend jongen. Nu op naar de volgende prijs!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 13:53   quote  deeplink  
 Clasie trots op Zilveren Schoen
20120903_clasie_vk_scaled_7.jpg
Jordy Clasie heeft maandagavond tijdens het Voetballer van het jaar gala in Hilversum de Zilveren Schoen in ontvangst mogen nemen. De middenvelder werd tijdens het afgelopen seizoen verkozen tot één na beste speler in de eredivisie. Clasie, die zich maandagmiddag voor het eerst bij het Nederlands elftal meldde, kreeg zijn prijs uit handen van oud-Feyenoorder Willem van Hanegem.

Natuurlijk ben ik hier trots op, reageert Clasie. Ik heb een goed seizoen bij Feyenoord achter de rug en deze prijs is een mooie beloning daarvoor. Ik ben blij dat ik van de bondscoach toestemming heb gehad om bij de prijsuitreiking aanwezig te kunnen zijn. De teammanager van Oranje heeft alles geregeld zodat we hierbij konden zijn. 

Dat Van Hanegem de prijs mocht uitreiken aan Clasie was geen toeval. De oud-speler en trainer van Feyenoord gaf de huidig speler van Feyenoord als buurtgenoot in Haarlem zijn eerste voetbalschoenen cadeau en later voetbalde Clasie samen met Boy, de zoon van Van Hanegem. Door Willem van Hanegem ben ik met voetbal begonnen, zegt Clasie. Dat maakt het heel speciaal om nu van hem deze prijs te krijgen. 

Van Hanegem noemt het bijzonder dat hij de prijs aan Clasie mocht overhandigen. Vooral omdat Jordy dit allemaal op eigen houtje bewerkstelligd heeft, vertelt hij. Veel kenners zagen het niet in hem zitten, omdat hij te klein zou zijn. Jordy heeft het geluk gehad dat ergens anders op de aardbol nog een paar heel aardige kleine spelers rondlopen, al moeten we hem niet met hen gaan vergelijken. Het gaat om hersens en techniek in het voetbal, fysiek is voor gewichtheffers. 

20120903_clasie0_rh.jpg

Volgens Van Hanegem is Clasie qua speltype te vergelijken met zijn voormalige ploeggenoot Wim Jansen. Een verbindingsspeler, verduidelijkt Van Hanegem. Daarmee bedoel ik iemand die zoveel inzicht en techniek heeft, dat hij ballen kan onderscheppen zonder dat hij in duel is. Het belangrijkste daarbij is dat die speler altijd en eeuwig vooruit blijft kijken en de bal altijd vooruit probeert te spelen. Die kwaliteiten heeft Clasie allemaal. 

20120903_clasie01_rh.jpg

Van Hanegem stelt dat Clasie zeer trots mag zijn op zijn Zilveren Schoen. Ik vind dat dit een echte prijs is, omdat de spelers worden beoordeeld door oud-internationals en andere oud-voetballers, zegt hij. Als je door al die mensen aan het eind van de rit na je eerste jaar bij Feyenoord op de tweede plaats wordt gezet, mag je daar trots op zijn. 

De prijsuitreiking in Hilversum markeert voor Clasie het begin van een bijzondere week in zijn carrière. Ik kijk ontzettend uit naar de komende dagen bij Oranje, zegt de middenvelder, die door het voetbalgala de eerste training met het Nederlands elftal aan zich voorbij moest laten gaan. Dit wordt voor mij een nieuwe ervaring.
bron:Officiële Feyenoord Clubsite
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 september 2012 - 13:57   quote  deeplink  
Proficiat kerel(tje)!
craven
 craven - dinsdag 04 september 2012 - 13:59   quote  deeplink  
Clasie//Basie "nieuwe" held van het middenveld!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 13:59   quote  deeplink  
Precies klein van lengte maar groots in daden..
Omekees
 Omekees - dinsdag 04 september 2012 - 17:34   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door Omekees --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Clasie///Held..
Omekees
 Omekees - dinsdag 04 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Wel grappig dat ie eerst heel koel iedereen wil bedanken en dan in tranen uitbarst!
Held!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 04 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
CLASIEEEEE CLAAAASIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!1
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 04 september 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Ik vind dat echt mooi. Huil maar gozer! doen we allemaal wellus!
Wat jij heb geflikt jongen doen het er maar heel weinig.
En vooral de voldoening voor hem is dit weetje.
Altijd maar aangehoord je ben te klein blablablabla
NU kan hij ze alemaal een zilvereschoen in de hol Stampe!
CLASIEEEE IS FEYENOORD!
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 04 september 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Ik les ontzettend lage reacties van ajax-supporters die reageren op de huilende Clasie. Ik vind dat in deze het voetbal even op de tweede plaats hoort te staan. Ook iemand als Jan Vertonghen kan flink door ons gehaat worden vanwege zijn smerige spel en anti-feyenoordgezang destijds maar een ernstig zieke of overleden vader gun je niemand, zeker niet op zo'n leeftijd. Hoop dat wij als Feyenoorders wel het respect kunnen opbrengen. Amen!
Omekees
 Omekees - dinsdag 04 september 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:51 schreef MauricioAros het volgende:
Ik les ontzettend lage reacties van ajax-supporters die reageren op de huilende Clasie. Ik vind dat in deze het voetbal even op de tweede plaats hoort te staan. Ook iemand als Jan Vertonghen kan flink door ons gehaat worden vanwege zijn smerige spel en anti-feyenoordgezang destijds maar een ernstig zieke of overleden vader gun je niemand, zeker niet op zo'n leeftijd. Hoop dat wij als Feyenoorders wel het respect kunnen opbrengen. Amen!
Mooi gesproken!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 04 september 2012 - 17:54   quote  deeplink  
Ik ga me niet eens verlagen naar die klote joden.
Het zegt meer over hun
tomson
 tomson - dinsdag 04 september 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:34 schreef Omekees het volgende:
[ filmpje ]
Beetje jammer die grafkop van Die snavel te zien :(
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 04 september 2012 - 17:55   quote  deeplink  
Bij hun in dat betonebakkie speelt zich een groot drama af dus laat lkkr gaan die jaloerse gaste. Wij zijn altijd de Baas!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 04 september 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Van der Wiel: 'Ja, ik stop met Twitter... ik vond het al moeilijk in het Nederlands.
whoeehahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:58 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Van der Wiel: 'Ja, ik stop met Twitter... ik vond het al moeilijk in het Nederlands.
whoeehahaha
LOL..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:51 schreef MauricioAros het volgende:
Ik les ontzettend lage reacties van ajax-supporters die reageren op de huilende Clasie. Ik vind dat in deze het voetbal even op de tweede plaats hoort te staan. Ook iemand als Jan Vertonghen kan flink door ons gehaat worden vanwege zijn smerige spel en anti-feyenoordgezang destijds maar een ernstig zieke of overleden vader gun je niemand, zeker niet op zo'n leeftijd. Hoop dat wij als Feyenoorders wel het respect kunnen opbrengen. Amen!
Zo ismhet Mauricio..amen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 20:54   quote  deeplink  
clasiezilverenschoen.jpg
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 september 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Clasie hij is te klein (bij mij ook als het koud is)als deze jongen zich zo blijft verbeteren zijn we hem volgend seizoen ook kwijt .En wie moet hem opvolgen die heb ik nog niet gezien ?
van geil
 van geil - dinsdag 04 september 2012 - 21:05   quote  deeplink  
n raspaardje....

zou geen betere weten op de nederlandse velden....(op zijn positie)

koesteren dus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door van geil --
ar
 ar - dinsdag 04 september 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Prachtige emotie van Clasie..meer dan verdiend jongen! Sjappoo.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 04 september 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Respect voor Clasie, respect voor Vertonghen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 21:43 schreef Nummer Zeven het volgende:
Respect voor Clasie, respect voor Vertonghen!
Respect voor Verthongen??? Nee dat gaat me te ver..opzouten met die heumeu..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Van Persie verbaast zich over Clasie: 'Is hij pas 21?'

Robin van Persie is onder de indruk van de jonge talenten bij het Nederlands elfta. Dat zegt de sterspeler van Manchester United tegenover OnsOranje.

"Op basis van wat ik zie, doen ze het goed", aldus de aanvaller. "Clasie ook. Is hij nog maar 21? Hij is fel, goed aan de bal, heeft visie vooruit, durft in te spelen. Maar de andere jongens zijn ook goed. Ze lijken wel jonger volwassen. Ik was echt nog een kind toen ik 18,19, 20 was. Zij zijn iets professioneler. Ze zien er goed stabiel uit, die boys."

Van Persie is voorzichtig met de term leermeester. "Je moet daarmee oppassen. Dat kan heel irritant zijn. Het moet niet zijn: opa vertelt. Ik vond dat vroeger ook nooit zo leuk. Als het spelenderwijs gebeurt, tijdens een potje tafeltennis of zo, dan is het leuk. En dan komt het ook aan. Maar als ze vragen hebben, is iedereen welkom."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 17:19   quote  deeplink  
Clasie: 'Ik moet een stapje extra doen'

Het is voor Jordy Clasie een week met een aaneenschakeling van hoogtepunten. Na zijn eerste selectie voor Oranje, de emoties bij het ontvangen van de Zilveren Schoen en zijn beoogde debuut bij het Nederlands elftal tegen Turkije, moet vandaag de climax plaatsvinden met een overwinning op Turkije.
 
"Toevallig heb ik ze in de aanloop naar het EK op televisie gezien tegen Portugal en toen maakten de Turken veel indruk. Maar dat was toen." Louis van Gaal wil niet dat zijn spelers uit de school klappen. "Maar ik hoop mijn debuut te kunnen maken."

Van Persie mentor
Als jongens als Wesley Sneijder en Robin van Persie zich met je bemoeien, dan weet je dat ze je serieus nemen: "Wesley stuurde me een sms toen ik werd geselecteerd en op de training is hij met me bezig. John Heitinga coacht me van achteruit en Robin praat veel met me. Ja, ook in het veld." Van Persie kent de 21-jarige Clasie al tien jaar, maar of dat andersom ook geldt... "Ja, ik vond pas een foto van Robin en mij toen ik elf jaar was. Hij was mijn favoriet bij Feyenoord."

Stapje extra Clasie
Clasie voelt zich al thuis en heeft het idee dat hij goed mee kan. "Terwijl het absoluut topniveau is op de training. Ik moet wel een stapje extra doen, maar je trekt je ook op aan de anderen. Bij een partijspel zes tegen drie weet je niet wat je ziet en meemaakt. Voor mijn ontwikkeling geweldig." Eigenlijk was Clasie bestemd om Jong Oranje via Oostenrijk naar het EK te helpen. "Maar nu ik bij Oranje zit, is het de bedoeling om niet meer bij Jong Oranje terug te keren. Ik zal er alles aan doen om de bondscoach te overtuigen."
Bron:Feyenoordleven
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 13:54   quote  deeplink  
Trotse Clasie: Dit is fantastisch

Jordy Clasie heeft vrijdagavond zijn eerste interland voor het Nederlands elftal gespeeld. De middenvelder kwam iets meer dan een helft in actie tijdens het WK-kwalificatieduel met Turkije. Na afloop van de 2-0 zege was er ruimte voor blijdschap en een trots gevoel.

Clasie2_1.jpg

"Ik had wat lichte zenuwen, maar dat hoort erbij", zei de 21-jarige Clasie in gesprek met VoetbalPrimeur over zijn eerste interland in Oranje. "Het is natuurlijk fantastisch. Ik speelde niet echt goed, maar gelukkig hebben we gewonnen."

Clasie speelde geen opvallende rol bij zijn debuut, dat had mede te maken met de tegenstander. "Bij iedere bal zaten ze er echt heel kort op. Daardoor kon ik ook niet veel meer dan terug of breed passen. Of je dan merkt dat het een hoger niveau is? Ja, zeker. Het gaat allemaal sneller en harder. Dan is het echt duidelijk te merken dat het een hoger niveau is dan, met alle respect, de Eredivisie."

De eerste wedstrijd is achter de rug. Een 2-0 zege op Turkije, Clasie kan tevreden zijn. "Ik ben trots natuurlijk. En ik denk dat we als team blij mogen zijn met dit resultaat. Nu op naar dinsdag, hopelijk speel ik weer."
Bron:Voetbalprimeur.nl
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 september 2012 - 16:26   quote  deeplink  
De transfermarkt is gesloten en dus richten de Europese topclubs zich inmiddels op volgend seizoen.

Diverse media en websites in Italië melden dat scouts van AC Milan de ontwikkeling van Jordy Clasie nauwlettend volgen. Het is wat lastig te achterhalen, maar Calciomercato.com lijkt de oorsprong van dit nieuwe gerucht.

Ook in Italië wordt de middenvelder van Feyenoord vergeleken met Xavi, zowel vanwege zijn fysiek als vanwege zijn balbehandeling en speloverzicht.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Afblijven van Jordy, verdomme...openbreken dat contract..
MMM
 MMM - maandag 10 september 2012 - 13:03   quote  deeplink  
Als er 15 miljoen of meer geboden word..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 september 2012 door MMM --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 10 september 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 13:03 schreef MMM het volgende:
Als er 15 miljoen of meer geboden word..
Meteen betaald wordt. Niet in termijnen en shit
Wim2
 Wim2 - maandag 10 september 2012 - 17:35   quote  deeplink  
Volgens Johan Derksen is Clasie niet geschikt voor het Nederlands Elftal. 'Het is een aardige speler voor Feyenoord' maar voor Oranje absoluut niet geschikt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 september 2012 - 17:38   quote  deeplink  
Volgens iemand die daar geen kijk op heeft dus, boeien lekker laten huilen die zeiksnor..!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 september 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 17:35 schreef Wim2 het volgende:
Volgens Johan Derksen is Clasie niet geschikt voor het Nederlands Elftal. 'Het is een aardige speler voor Feyenoord' maar voor Oranje absoluut niet geschikt.
Prima.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 september 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:
Volgens iemand die daar geen kijk op heeft dus, boeien lekker laten huilen die zeiksnor..!!
Ach, hij wordt er voor betaald een mening te hebben. Heel veel plek voor nuance is er niet in het programma en dat maakt het overigens bij tijd en wijlen vermakelijk. Derksen zit er vaak genoeg naast, dat weet hij zelf ook wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0145080