BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - maandag 10 september 2012 - 21:06   quote  deeplink  
En wat een verrassing. Gijp met z'n: 'die matige backs en die Clasie'.... man man, hoe kon je zoveel onzin uitkramen. En de Snor die zegt toen Fer erin kwam dat het toen veel beter ging, maar hij vergeet voor het gemak even dat de ruimtes steeds groter werden op het middenveld doordat Turkije steeds moeier werd. Dat had Clasie ook prima kunnen uitspelen. En natuurlijk Pelle ook al meteen afkraken en tot miskoop betitelen terwijl hij nog geen bal geraakt heeft. Ik denk dat ze beide gewoon een hekel aan Feyenoord hebben en tegen het gezonde beleid zijn wat we voeren
van geil
 van geil - maandag 10 september 2012 - 21:10   quote  deeplink  
fer kon volgens hun twee jaar geleden geen bal raken en kwam zwaar tekort...
nu is het ineens top.....dat kon je twee jaar geleden ook aan zien komen,,,en zo is het met clasie ook...heeft wedstrijden met weerstand nodig...jan maat vind ik persoonlijk geen toptalent..wel goed voor de eredivisie
tomson
 tomson - maandag 10 september 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ach, hij wordt er voor betaald een mening te hebben. Heel veel plek voor nuance is er niet in het programma en dat maakt het overigens bij tijd en wijlen vermakelijk. Derksen zit er vaak genoeg naast, dat weet hij zelf ook wel.
Kijk z'n toto's er maar op na....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 september 2012 - 23:25   quote  deeplink  
De aanvoerder was te spreken over Clasie, die in Boedapest zijn tweede interland speelde. 'Clasie was heel goed. Hij heeft gedurfd gespeeld na zoveel kritiek op zijn spel. Hij stond er, was fel en won bijna elk duel. Maar het hele elftal heeft het goed gedaan.'
Sensi
 Sensi - woensdag 12 september 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Clasie heeft gewoon de kritische mensen op hun neus gedrukt want hij is het wel degelijk waardig om daar te staan. Vandaag speelde hij goed, hij heeft veel vooruit gevoetbald. Ook een aantal mooie pasen gezien. En eigenlijk zou hij de assist moeten krijgen bij de derde goal want ook al gaf Lens hem af op Huntelaar, Clasie nam die bal prachtig snel zonder dat de Hongaren maar wisten wat er aan de hand was.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 september 2012 - 00:52   quote  deeplink  
Hij speelde goed, maar Hongarije heeft geen best elftal. Desalniettemin goed gedaan. Die penalty was overigens niet slim en naief verdedigd, beseft ie zelf gelukkig ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 september 2012 door T-FeYeN00rD --
Sensi
 Sensi - woensdag 12 september 2012 - 00:54   quote  deeplink  
Hij zat er wel doorheen trouwens de laatste 10 minuten.. Dat kon je goed zien ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 september 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 00:54 schreef Sensi het volgende:
Hij zat er wel doorheen trouwens de laatste 10 minuten.. Dat kon je goed zien ook.
Niet zo vreemd, bij Feyenoord had ie dat vorig jaar aan het begin ook. Hij moet effe wat harder lopen om aan te tikken bij het vereiste niveau. Na een paar wedstrijden in Oranje zal ook dat aspect in orde zijn.
Jeay
 Jeay - woensdag 12 september 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Heerlijk gespeeld gisteravond. Die handsbal en penalty vergeten we maar, er waren meer dingen goed gegaan + de beste kunnen die dingen overkomen. Hij heeft het bij 2-3 fouten gelaten, zijn passes kwamen 92% van de keren aan (waren er nogal wat) en dreiging kon hij ook creëren. Nu nog tegen een tegenstander die wat kan... maja, begin is er en hij heeft het in ieder geval kunnen laten zien.
de flh
 de flh - woensdag 12 september 2012 - 12:01   quote  deeplink  
Beetje ongelukkig instapmomentje, bij een schwalbe, in het strafschopgebied. Doet ie ook geen tweede keer meer.

Paar keer prachtige inspeelpass gezien, en die snelle vrije trap was natuurlijk helemaal in orde, zeker op z'n leeftijd.

Moet wel mikken op genoeg speelminuten bij het WK, handig om zich bij Feyenoord dan te blijven ontwikkelen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:09   quote  deeplink  
Van Gaal over Clasie: 'In principe goed gespeeld'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F36%2Ffull%2F309_1347096477_clasie.jpg&key=09965a5110e5b594362d345594b654de289d955d&method=fill&size=410x273
Bondscoach Louis van Gaal was tevreden na de 1-4 overwinning van Nederland op Hongarije. Toch is er een puntje van kritiek.

"Hongarije speelde vooral in de tweede helft zeer ogeorganiseerd. Daar hadden we veel meer gebruik van moeten maken. Dat deden we vrijdag tegen Turkije ook al niet. Maar nu hebben we wel meer goals gemaakt. Toch hebben we nog te veel kansen laten liggen", zegt de keuzeheer tegen het ANP.
De bondscoach Van Gaal had niet veel op te merken over het optreden van Feyenoorder Jordy Clasie. "Hij heeft in principe goed gespeeld. Hij heeft het beter gedaan dan tegen Turkije. Alleen sloot hij niet altijd goed aan om de afvallende bal op te pikken. Dat is op zijn positie wel belangrijk", besloot de oefenmeester.
Bron:Elfvoetbal 
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Clasie: "Domme fout van mij, dan baal je even"
Clasie%2C%20Oranje.JPG
Oranje kende dinsdag in Boedapest een uitstekende start van het WK-kwalificatieduel met Hongarije. Een minuut na de vroege openingstreffer van Jeremain Lens, lag de bal echter aan de andere kant van het veld op de strafschopstip.

Jordy Clasie was te laat, de Feyenoorder zette zijn directe tegenstander de voet dwars. Een strafschop tegen was het gevolg. "We hebben deze wedstrijd goed gecontroleerd en kwamen snel op voorsprong. Door een domme fout van mij kom je dan op 1-1", reageert de Feyenoord-speler in gesprek met Novum.

"Dan baal je wel even, maar je kan niet te lang stilstaan bij het moment. Je hebt nog een hele wedstrijd voor je en een gele kaart op zak. Dan moet je slimmer zijn", aldus de 21-jarige Clasie, die tegen Hongarije (1-4 winst) zijn tweede interland speelde. In de tweede helft veroorzaakte Clasie bijna opnieuw een strafschop.

"Ik wilde de bal wegkoppen en kreeg een licht zetje, waardoor ik uit balans raakte. Die bal kwam op mijn armen, maar ik had mijn armen bijna tegen mijn lichaam aan. Logisch dat de scheidsrechter niet floot", aldus de controleur, die Oranje redelijk sterk vond spelen.

"Op sommige momenten was het wat slordig, dat zit er nog in. Daar zullen we aan moeten werken. Als we nog wat zuiniger zijn met de ruimtes die we hebben gekregen, kun je nog een aantal doelpunten maken", besluit Clasie.
Bron:Voetbalprimeur 
Jeay
 Jeay - woensdag 12 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
600x400-ll-1136735.jpg

Mooie actie foto van hem.
bode
 bode - woensdag 12 september 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 21:06 schreef Wim2 het volgende:
En wat een verrassing. Gijp met z'n: 'die matige backs en die Clasie'.... man man, hoe kon je zoveel onzin uitkramen. En de Snor die zegt toen Fer erin kwam dat het toen veel beter ging, maar hij vergeet voor het gemak even dat de ruimtes steeds groter werden op het middenveld doordat Turkije steeds moeier werd. Dat had Clasie ook prima kunnen uitspelen. En natuurlijk Pelle ook al meteen afkraken en tot miskoop betitelen terwijl hij nog geen bal geraakt heeft. Ik denk dat ze beide gewoon een hekel aan Feyenoord hebben en tegen het gezonde beleid zijn wat we voeren
Dat je nog naar dat programma kijkt
heeft helemaal niks meer met voetballen te maken
alleen maar voetballers in de grond trappen en zwart maken
tomson
 tomson - woensdag 12 september 2012 - 19:52   quote  deeplink  
En zwarte voetballers wit
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 19:52 schreef tomson het volgende:
En zwarte voetballers wit
Ghehe..d:-)
craven
 craven - woensdag 12 september 2012 - 20:57   quote  deeplink  
iemand die van die pipo schoenen draagt neem ik nooit serieus
van geil
 van geil - maandag 17 september 2012 - 20:48   quote  deeplink  
the Boss.....nu al....
Snees
 Snees - dinsdag 18 september 2012 - 08:43   quote  deeplink  
Tijd om tegen psv weer eens uit te blinken pikkie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2012 door Snees --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 10:37   quote  deeplink  
Clasie: 'De Kuip kun je niet zomaar verlaten'

600x400-ms-1091752.jpg

Het was een bijzondere week voor kersverse Oranje-international Jordy Clasie. De spelmaker sprak tegenover Goal.com over zijn eerste interlands en de stadionplannen van Feyenoord. Van een WK-kwalificatieduel tegen Hongarije naar PEC Zwolle. Het was een bewogen, maar bijzondere week voor Jordy Clasie. De 21-jarige Feyenoorder speelde anderhalf jaar geleden nog voor SBV Excelsior, maar maakte twee weken geleden zijn officiële debuut in het grote Oranje. Na afloop van het competitieduel tegen Zwolle (2-0) blikte Clasie terug.

Altijd dezelfde Jordy
"Dit was een hele mooie ervaring voor mij, echt een droom die uitkomt", aldus de middenvelder. "Je speelt en traint elf dagen lang met zulke grote namen. Dat zijn dingen die je niet vergeet en waar je enorm veel van opsteekt. De wedstrijden zijn natuurlijk van een stuk hoger niveau. De omschakeling naar het spelen in de Eredivisie is echter niet moeilijk geweest. Ik ga altijd met dezelfde instelling een wedstrijd in. Of het nou tegen Turkije is of Zwolle, ik ben altijd dezelfde Jordy."

Op vrijdag 7 september kreeg Clasie voor het eerst de kans van bondscoach Louis van Gaal om zijn kwaliteiten te laten zien. De Haarlemmer begon in de basis, maar kon niet echt overtuigen. Na afloop van het met 2-0 gewonnen duel moest Clasie erkennen dat zenuwen hem enigszins parten hadden gespeeld. De dinsdag daarop, tijdens het uitduel met Hongarije (1-4 winst), ging het een stuk beter.

Zenuwen overwonnen
"De tweede wedstrijd waren zenuwen minder", vertelt Clasie. "Dat was denk ik ook wel te zien aan mijn spel. De eerste wedstrijd tegen Turkije heb ik niet goed gespeeld, ik deed teveel op safe. Natuurlijk is het vrij logisch als je lichte zenuwen kent. Als je met zulke grote Oranje-spelers speelt, ben je iets banger om fouten te maken. Dat was vooral in de eerste wedstrijd, maar gelukkig was ik tegen Hongarije weer mezelf en voelde ik me een stuk prettiger."

Lang om stil te staan bij zijn tweede Oranje-optreden had de middenvelder niet. Afgelopen zaterdag moest Clasie alweer vol aan de bak voor de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen promovendus Zwolle. Uiterst moeizaam wisten de Rotterdammers de nieuwkomers van zich af te schudden. "Die mogelijkheden moeten er, zoals wel vaker het geval is bij ons, gewoon in. Dan wordt het makkelijker. Want als wij in de Kuip voorkomen, durf ik met 95 procent zekerheid te zeggen dat je niet meer gaat verliezen."

"De Kuip kun je niet zomaar verlaten"
Daarmee snijdt Clasie gelijk een gevoelig onderwerp aan. De directie van Feyenoord is een voorstander van de bouw van een nieuw stadion, terwijl het Legioen absoluut niets voelt voor het verlaten van De Kuip. Met het initiatief Reddekuip.nl hebben zelfs al meer dan tienduizend supporters gepleit voor het behouden van het klassieke voetbalstadion.

Clasie sluit zich daar bij aan. "Ik vind dat Feyenoord dit stadion moet houden. De Kuip is fantastisch. Hoe de sfeer hier is, wat de mensen hier allemaal hebben meegemaakt... Ik denk dat je dit stadion niet zomaar kunt verlaten en dat kunnen de supporters  waarschijnlijk ook niet. Ik zeg daarom dat ze de Kuip moeten behouden."
Bron:FR12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 20:48 schreef van geil het volgende:
the Boss.....nu al....
+1908 van geil..!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 september 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Clasie waardeert sms'je van Wesley Sneijder

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F36%2Ffull%2F309_1347096477_clasie.jpg&key=09965a5110e5b594362d345594b654de289d955d&method=fill&size=560x373

"Ik kreeg direct een welkomst-sms'je. Door dat berichtje was ik eigenlijk al door Wesley opgevangen zonder dat ik hem ooit had ontmoet." Dat vertelt Jordy Clasie.

De middenvelder van Feyenoord vertelt dat over zijn eerste selectie bij het Nederlands elftal en spreekt dan over de nieuwe aanvoerder Wesley Sneijder. "Hij feliciteerde me in het sms'je met mijn selectie en schreef dat ik hem kon bellen als ik wat wilde weten. Dat gaf een goed gevoel", vertelt Clasie in NUsport.
"Tijdens trainingen en wedstrijden heeft Wesley veel op me ingepraat. Na mijn debuut tegen Turkije, waarin niet alles goed ging bij mij, ving hij me op door te stellen dat ik daar niet over in moest zitten. Vóór mijn debuut had hij al gezegd dat ik niet zenuwachtig moest zijn en gewoon op mijn kwaliteiten moest vertrouwen."
"Dat ik gewoon moest spelen, zoals ik dat altijd heb bedaan. Daar had ik tegen Turkije veel moeite mee, dat weet iedereen. Ik was daar totaal mezelf niet. Tegen Hongarije ging het een stuk beter."
Bron:Elfvoetbal
craven
 craven - woensdag 19 september 2012 - 14:03   quote  deeplink  
Sneijder doet wordt een aanvoerder hoort te doen, prima...
Snees
 Snees - woensdag 19 september 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Gozer,Ga met JP en Ronald trainen op je schot..Zulke leermeesters krijg je nooit meer en het is iets wat nog verbeterd moet worden!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 21:41 schreef Snees het volgende:
Gozer,Ga met JP en Ronald trainen op je schot..Zulke leermeesters krijg je nooit meer en het is iets wat nog verbeterd moet worden!
Sluit Gio niet uit want die heeft ook een prima schot, met dit trainerstrio moet er zeker beter getraind worden op vrije trappen en corners, die zijn mij te vaak dramatisch, zeker vorig seizoen..
bode
 bode - donderdag 20 september 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 21:06 schreef Wim2 het volgende:
En wat een verrassing. Gijp met z'n: 'die matige backs en die Clasie'.... man man, hoe kon je zoveel onzin uitkramen. En de Snor die zegt toen Fer erin kwam dat het toen veel beter ging, maar hij vergeet voor het gemak even dat de ruimtes steeds groter werden op het middenveld doordat Turkije steeds moeier werd. Dat had Clasie ook prima kunnen uitspelen. En natuurlijk Pelle ook al meteen afkraken en tot miskoop betitelen terwijl hij nog geen bal geraakt heeft. Ik denk dat ze beide gewoon een hekel aan Feyenoord hebben en tegen het gezonde beleid zijn wat we voeren
Dat je nog naar dat domme programma gaat kijken zonder voor de zendtijd
Snees
 Snees - donderdag 20 september 2012 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 00:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sluit Gio niet uit want die heeft ook een prima schot, met dit trainerstrio moet er zeker beter getraind worden op vrije trappen en corners, die zijn mij te vaak dramatisch, zeker vorig seizoen..
Je zag vorig jaar El amhadi aardig vooruit gaan met zn schot.(al was t nog niet om over naar huis te schrijven)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 01:37 schreef Snees het volgende:

[..]

Je zag vorig jaar El amhadi aardig vooruit gaan met zn schot.(al was t nog niet om over naar huis te schrijven)
Corig jaar vond ik de corners drama, ergerde me er kapot aan alles voor de eerste paal..
Snees
 Snees - donderdag 20 september 2012 - 01:59   quote  deeplink  
Leerdam moet ze nemen!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 02:10   quote  deeplink  
Leerdam moet tekenen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 01:50   quote  deeplink  
Clasie: 'We kunnen PSV een tikje geven'

600x400-wd-1079795.jpg

Feyenoord-trainer Ronald Koeman lijkt voor de topper van aanstaande zondag tegen PSV voor dezelfde elf spelers te kiezen die ook afgelopen zaterdag speelden tegen PEC Zwolle (2-0). De Rotterdammers treffen in de Eindhovenaren een ploeg die onder druk staat na nederlagen tegen FC Utrecht en Dnjepr.
Vorig seizoen verloor Feyenoord bij PSV nipt met 3-2. Guyon Fernandez scoorde destijds beide doelpunten voor de formatie van Koeman. 'Ik denk dat wij ze een tikje kunnen geven. Ze zitten niet in een goede fase. Afgelopen week niet goed gespeeld en verloren. Het kan nu om ze een extra tikje te geven,' aldus Jordy Clasie. 'PSV heeft wel een sterke ploeg, maar ze hebben ook zwaktes. Daar moeten wij gebruik van maken.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 16:09   quote  deeplink  
photo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Clasie kritisch: "Met name in balbezit soms wat slordig"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fjordy-clasie(feyenoord)(6).jpg&key=07b7041bb91b23bfa065372c5cc26eb748f612cc&tt=XL

Feyenoord-speler Jordy Clasie is kritisch op het vertoonde spel van zijn ploeg, maar blij met de drie punten. De Rotterdammers wonnen zaterdagavond met 5-1 in eigen huis van NEC Nijmegen. Graziano Pellè en Lex Immers verzorgden de doelpuntenproductie.

"Ik denk dat we met name in balbezit soms wat slordig waren", gaf Clasie aan in gesprek met Eredivisie Live. "Ik denk echter wel dat we de kansen die we kregen eindelijk een keer wel hebben benut. Het is fijn voor Pellè en Immers dat ze scoorden. Dat is goed voor hun zelfvertrouwen."

"Vorig jaar verloren we hier met 0-1. In deze wedstrijd waren we na de 3-1 gewoon aan het zoeken. Toen waren zij de betere ploeg en kregen ze een goede kans op de 3-2. Daarna maakten we het goed af", aldus de middenvelder.
bron:Soccernews
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 september 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 12:33 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie kritisch: "Met name in balbezit soms wat slordig"

[ afbeelding ]

Feyenoord-speler Jordy Clasie is kritisch op het vertoonde spel van zijn ploeg, maar blij met de drie punten. De Rotterdammers wonnen zaterdagavond met 5-1 in eigen huis van NEC Nijmegen. Graziano Pellè en Lex Immers verzorgden de doelpuntenproductie.

"Ik denk dat we met name in balbezit soms wat slordig waren", gaf Clasie aan in gesprek met Eredivisie Live. "Ik denk echter wel dat we de kansen die we kregen eindelijk een keer wel hebben benut. Het is fijn voor Pellè en Immers dat ze scoorden. Dat is goed voor hun zelfvertrouwen."

"Vorig jaar verloren we hier met 0-1. In deze wedstrijd waren we na de 3-1 gewoon aan het zoeken. Toen waren zij de betere ploeg en kregen ze een goede kans op de 3-2. Daarna maakten we het goed af", aldus de middenvelder.
bron:Soccernews
Zo is het Jordy!!De polonaise kan je evt pas lopen na de allerlaatste wedstrijd!
van geil
 van geil - zondag 30 september 2012 - 16:59   quote  deeplink  
hij starte met n dikke 9 overigens tegen NEC...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 16:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo is het Jordy!!De polonaise kan je evt pas lopen na de allerlaatste wedstrijd!
Boven op de bus..!!!!!!d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 16:59 schreef van geil het volgende:
hij starte met n dikke 9 overigens tegen NEC...
Hoe kijk jij dan, er staat toch echt een 6 op zijn rug geile..
van geil
 van geil - zondag 30 september 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe kijk jij dan, er staat toch echt een 6 op zijn rug geile..
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 september 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 16:59 schreef van geil het volgende:
hij starte met n dikke 9 overigens tegen NEC...
Ik wil gewoon geen gelijk hebben!Op Lamprou na was hij de beste op het veld..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon gelijk hebben!Op Lamprou na was hij de beste op het veld..
klopt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 september 2012 - 17:33   quote  deeplink  
mwa...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
mwa...
Tja, maar jij hebt nooit gelijk..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 september 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, maar jij hebt nooit gelijk..
Kenner!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kenner!
Nou ja soms dan..d:-))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 september 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nou ja soms dan..d:-))
;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
mwa...
hahahaha ik denk dat jij gelijk heb ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 september 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha ik denk dat jij gelijk heb ;)
hahaha, de vraag is wel, krijg ik het gelijk ook? ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Okay okay okay.......
Wat zien we hier..
6742483-blauw-vierkant-met-kruis-op-gea-soleerde-wit.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 september 2012 - 17:54   quote  deeplink  
Een slotje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 17:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Een slotje.
Stop nou eens met drinken jij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0198929