BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - donderdag 28 februari 2019 - 10:19   quote  deeplink  
inderdaad terug sturen en geen contract geven
nr 10
 nr 10 - donderdag 28 februari 2019 - 10:52   quote  deeplink  
Echt objectieve cijfers. Onana een 7 met als argument dat ie niks te doen had.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 28 februari 2019 - 19:16   quote  deeplink  
Een van de betere gisteren. Af en toe speelt hij een goede pot. Hij komt langzaam aan terug. Komend seizoen misschien overslaan. Daarna transfervrij volgens mij. Als hij dan dit is, is hij voor Feyenoord goed genoeg om t te proberen. Het is nog niet de oude Clasie, maar een misser vind ik t ook weer niet. Feyenoord is nu eenmaal niet zo rijk
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 februari 2019 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2019 - 19:16 schreef igor korneev het volgende:
Een van de betere gisteren. Af en toe speelt hij een goede pot. Hij komt langzaam aan terug. Komend seizoen misschien overslaan. Daarna transfervrij volgens mij. Als hij dan dit is, is hij voor Feyenoord goed genoeg om t te proberen. Het is nog niet de oude Clasie, maar een misser vind ik t ook weer niet. Feyenoord is nu eenmaal niet zo rijk
Ik vind het een goede speler, mits hij goed gebruikt wordt. Zie maar eens voor een leuk bedrag iets beters te krijgen...
kenny
 kenny - donderdag 28 februari 2019 - 19:26   quote  deeplink  
is geen goede speler het spel vliegt alle kanten aan hem voorbij ,komt elke x paar stappen te laat aan , speelde gisteren misschien eerste kwartier redelijk daarna weer een drama
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 februari 2019 - 19:27   quote  deeplink  
Het is intussen ook nog eens zo: je hebt geen/amper/redelijk budget. Hoe haal je het dan in het hoofd om te denken dat je betere spelers moet halen?
Clasie....Grote twijfel. Nog maar eens aanzien, maar moet eigenlijk niets kosten.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 februari 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Jongens kom op hij heeft geen conditie, geen spel inzicht lage handeling snelheid. Het was een goede speler. Maar kijk verder
van geil
 van geil - donderdag 28 februari 2019 - 19:28   quote  deeplink  
EXIT
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 01 maart 2019 - 08:45   quote  deeplink  
Terug naar de Chocoladefabriek aub.
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2019 - 19:17 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik vind het een goede speler, mits hij goed gebruikt wordt. Zie maar eens voor een leuk bedrag iets beters te krijgen...
Mits hij goed gebruikt word. Wat een dommiteit.
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2019 - 19:28 schreef van geil het volgende:
EXIT
Precies dit. Hier ga je toch geen cent voor uitgeven?
Milo
 Milo - zondag 03 maart 2019 - 14:31   quote  deeplink  
Vond hem de beste speler tegen 020.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 maart 2019 - 14:39   quote  deeplink  
Ik vond m ook niet slecht
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 maart 2019 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 14:31 schreef Milo het volgende:
Vond hem de beste speler tegen 020.
eens en ook goed tegen psv..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2019 door CobusIII --
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 maart 2019 - 15:44   quote  deeplink  
Kom op jongens de laatste 25 minuten leeg en geen creativiteit.
als je hoger wil moet je hem niet vastleggen, je hebt een goede craetive speler nodig op het veld bal af-pakkers kosten niet veel maar hij is niet goed meer
igor korneev
 igor korneev - maandag 04 maart 2019 - 16:33   quote  deeplink  
Hij laat het wel eens zien, de oude Clasie.
Ik zou er geen miljoenen voor neerleggen. Voor een geringe prijs of over een jaar transfervrij,mits fit, welkom wmb

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - maandag 04 maart 2019 - 18:19   quote  deeplink  
Ik zou graag betere spelers zien dan dit soort middelmaat.
VVout
 VVout - maandag 04 maart 2019 - 18:36   quote  deeplink  
Ik zou graag zien dat Feyenoorders bij ons doorbreken en de kans kregen, Clasie had zijn pad al gekozen en is door de mand gevallen. Hij moet het nu echt bij ons laten zien, hoop er ook op en dan drie keer in zijn handen klappen en zijn stinkende best blijven doen omdat ie bij Feyenoord die kans kreeg. Nogmaals, ik hoop dat ie zich hervind maar nu loopt alles stroef en is het ook ver van ideaal te noemen.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 05 maart 2019 - 08:21   quote  deeplink  
In zijn eerste periode keek Clasie altijd naar voren om daar de oplossing te zoeken. Onder deze trainer speelt ie veel terug. Toeval? Ook dat achterin ballen vaak achter de man worden ingespeeld zodat je altijd makkelijk kunt terugspelen. Toeval?
VVout
 VVout - dinsdag 05 maart 2019 - 09:57   quote  deeplink  
Ik snap het middenveld sowieso niet bij Feyenoord, dan weer Robin dan weer Toornstra, die naar mijn idee meer als aanvallende middenvelder centraal gericht spelen dus punt naar voren. Clasie staat er achter die als spelverdeler moet werken en mee verdedigen, meer een puntje naar achteren. Hoe kan dat samen ooit gelijktijdig optimaal functioneren? Tot overmaat van ramp loopt daar dan nog de postbode tussendoor met velpon aan zijn schoenen, tja ik vraag me af hoe andere dit zien?

Daarachter een onzekere verdediging waar zowel v Beek en Cuco centraal gekweld worden, zet die nou eens op de back met hun lopend vermogen en kies centraal uit de opties St. Juste, Geertruida, Jan Arie, Botteghin.

Pas als die linies werken en mensen duidelijk op hun plaats zijn en zich daarin prettig voelen, gaat het werken en bouw je vertrouwen op in elkaar, ontstaan er looplijnen en kan je ballen voor de man inspelen, maar dat is natuurlijk alleen in de onproffecionle fantasie van VVoutje.
Leuv
 Leuv - dinsdag 05 maart 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2019 - 09:57 schreef VVout het volgende:
Ik snap het middenveld sowieso niet bij Feyenoord, dan weer Robin dan weer Toornstra, die naar mijn idee meer als aanvallende middenvelder centraal gericht spelen dus punt naar voren. Clasie staat er achter die als spelverdeler moet werken en mee verdedigen, meer een puntje naar achteren. Hoe kan dat samen ooit gelijktijdig optimaal functioneren? Tot overmaat van ramp loopt daar dan nog de postbode tussendoor met velpon aan zijn schoenen, tja ik vraag me af hoe andere dit zien?

Daarachter een onzekere verdediging waar zowel v Beek en Cuco centraal gekweld worden, zet die nou eens op de back met hun lopend vermogen en kies centraal uit de opties St. Juste, Geertruida, Jan Arie, Botteghin.

Pas als die linies werken en mensen duidelijk op hun plaats zijn en zich daarin prettig voelen, gaat het werken en bouw je vertrouwen op in elkaar, ontstaan er looplijnen en kan je ballen voor de man inspelen, maar dat is natuurlijk alleen in de onproffecionle fantasie van VVoutje.
Eens !!! Ik snap er ook helemaal niets van. Het lijkt wel gewoon of Gio er werkelijk niets van begrijpt terwijl hij wel een aardig balletje heeft kunnen trappen. Onbegrijpelijk !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 maart 2019 door Leuv --
de bluffer
 de bluffer - maandag 11 maart 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Voor langere tijd: lieve Stengs of Flap dan Clasie
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 maart 2019 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 18:44 schreef de bluffer het volgende:
Voor langere tijd: lieve Stengs of Flap dan Clasie
Maar dadelijk hebben ze weer kuipvrees of zijn ze niet zo goed ?
Frstu
 Frstu - maandag 11 maart 2019 - 19:05   quote  deeplink  
Bij Clasie weet je in ieder geval wat je hebt! Die voegt totaal niets zinnigs toe!

Het zou me echt enorm verbazen als ze hem een contract aanbieden. Zelfs al zouden we geld toe krijgen dan zou ik hem er niet bij willen hebben.
ar
 ar - maandag 11 maart 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Die blijft nog een jaar, let maar op.
MMM
 MMM - maandag 11 maart 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Ik ben er ook bang voor. Scheelt weer zoeken naar een andere bekende voor die domoor
kenny
 kenny - maandag 11 maart 2019 - 20:27   quote  deeplink  
met v geel kan je het verwachten , beter clasie en v geel exit
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 19:05 schreef Frstu het volgende:
Bij Clasie weet je in ieder geval wat je hebt! Die voegt totaal niets zinnigs toe!

Het zou me echt enorm verbazen als ze hem een contract aanbieden. Zelfs al zouden we geld toe krijgen dan zou ik hem er niet bij willen hebben.
Bizarre vertoning.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 maart 2019 - 22:45   quote  deeplink  
Bedankt Jordy, geen meerwaarde.
Bol.Ron
 Bol.Ron - dinsdag 12 maart 2019 - 01:02   quote  deeplink  
Clasie kan voor de breedte van de selectie best van meerwaarde zijn, mits hij goedkoop over te nemen is. Goeie spits voor volgend seizoen zou geen overbodige luxe zijn. Ben alleen bang dat we weer niets te besteden hebben. Dan maar jeugd erin en geen B spelers halen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 12 maart 2019 - 09:07   quote  deeplink  
Gewoon straks terug laten gaan, Stengs of Flap halen
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2019 - 20:06   quote  deeplink  
Van Geeltje
Frstu
 Frstu - zondag 17 maart 2019 - 11:29   quote  deeplink  
Gisteravond was weer een nieuw dieptepunt in het seizoen van Clasie. Je zag een totaal gebrek aan zelfvertrouwen en een speler die allemaal risicoloze en zinloze passes gaf. Je zag een speler die nauwelijks hard werkte en aanvallend nog minder dan niets toevoegt. Hij haalt al ca. 25 wedstrijden zo'n bedenkelijk niveau dat hij zelfs nog niet geschikt is als elftalopvulling. Zelfs de ballenjongens in De Kuip dragen meer bij.

Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat Feyenoord zonder Clasie en dus met tien man beter speelt dan met elf man en met hem. Als je Clasie eens zou passeren dan wordt het spel absoluut beter. Dat scheelt een slok op een borrel.

Maar ik hoor bijvoorbeeld Van Hanegem nooit over hem klagen? Clasie is nu 27 en dit is het hoogtepunt van zijn carrière. Het wordt de komende jaren alleen maar slechter.

Waar is Ayoub? WAAR GIO? HOE SLECHT KAN DIE SPELER ZIJN?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 maart 2019 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 11:29 schreef Frstu het volgende:
Gisteravond was weer een nieuw dieptepunt in het seizoen van Clasie. Je zag een totaal gebrek aan zelfvertrouwen en een speler die allemaal risicoloze en zinloze passes gaf. Je zag een speler die nauwelijks hard werkte en aanvallend nog minder dan niets toevoegt. Hij haalt al ca. 25 wedstrijden zo'n bedenkelijk niveau dat hij zelfs nog niet geschikt is als elftalopvulling. Zelfs de ballenjongens in De Kuip dragen meer bij.

Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat Feyenoord zonder Clasie en dus met tien man beter speelt dan met elf man en met hem. Als je Clasie eens zou passeren dan wordt het spel absoluut beter. Dat scheelt een slok op een borrel.

Maar ik hoor bijvoorbeeld Van Hanegem nooit over hem klagen? Clasie is nu 27 en dit is het hoogtepunt van zijn carrière. Het wordt de komende jaren alleen maar slechter.

Waar is Ayoub? WAAR GIO? HOE SLECHT KAN DIE SPELER ZIJN?
Ja dat van Hanegem nooit iets over hem zegt vind ik ook heel apart.
Zeker omdat Jordy kind aan huis was bij Willem
van geil
 van geil - zondag 17 maart 2019 - 13:40   quote  deeplink  
Sjok sjok sjok.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 maart 2019 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 11:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat van Hanegem nooit iets over hem zegt vind ik ook heel apart.
Zeker omdat Jordy kind aan huis was bij Willem
tja, dat kan je op 2 manieren opvatten. Willem zegt altijd dat ie vooral klaagt over spelers waarin ie het ziet zitten. Met andere woorden, spelers die onder hun kunnen spelen. Dus misschien is Willem niet zo'n fan van de voetballer Clasie.

Maar waarschijnlijker is denk ik dat ie wat terughoudender is vanwege hun persoonlijke band.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 maart 2019 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 13:40 schreef van geil het volgende:
Sjok sjok sjok.
Zo'n speler bepaald wel het tempo van het elftal. Vaak speelt voor de verdediging de motor van het elftal. In de top kan je dan denken aan types als Modric, Xavi, Xabi Alonso, Pirlo in recente jaren, maar je ziet ook hoeveel invloed iemand als De Jong bij Ajax heeft.

Vind Clasie nog steeds een prima ventje, maar qua voetbal zou het de eerste zijn die ik zou vervangen. Met name omdat het lage tempo van hem zijn weerslag heeft op de rest van het elftal. En bij balbezit tegenstander vind ik zijn inbreng zo mogelijk nog minder.
ar
 ar - zondag 17 maart 2019 - 13:50   quote  deeplink  
Gaat knallen onder Stam
van geil
 van geil - zondag 17 maart 2019 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 13:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo'n speler bepaald wel het tempo van het elftal. Vaak speelt voor de verdediging de motor van het elftal. In de top kan je dan denken aan types als Modric, Xavi, Xabi Alonso, Pirlo in recente jaren, maar je ziet ook hoeveel invloed iemand als De Jong bij Ajax heeft.

Vind Clasie nog steeds een prima ventje, maar qua voetbal zou het de eerste zijn die ik zou vervangen. Met name omdat het lage tempo van hem zijn weerslag heeft op de rest van het elftal. En bij balbezit tegenstander vind ik zijn inbreng zo mogelijk nog minder.
Volledig eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Els
 Els - zondag 17 maart 2019 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 13:50 schreef ar het volgende:
Gaat knallen onder Stam
Goed nieuws blijkbaar, Stam is doorverkocht aan Southampton.
van geil
 van geil - zondag 31 maart 2019 - 22:14   quote  deeplink  
Smullen
ar
 ar - zondag 31 maart 2019 - 22:19   quote  deeplink  
Slagroomtaart
MMM
 MMM - maandag 01 april 2019 - 10:54   quote  deeplink  
Hoelang mag een gehuurde speler die niet presteert en die eigen jeugd in de weg staat nog blijven staan?

Waanzin.
kenny
 kenny - maandag 01 april 2019 - 11:08   quote  deeplink  
inderdaad waanzin , voegd niks toe ook gisteren weer niks kreeg alle ruimte van utrecht en deed er niks mee
Frstu
 Frstu - maandag 01 april 2019 - 18:36   quote  deeplink  
*Hele diepe zucht*

Is hij al weg? Het doet pijn aan mijn ogen om te zien hoe hij voetbalt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Gaat intussen niet alleen meer over de speler.
van geil
 van geil - maandag 01 april 2019 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 18:36 schreef Frstu het volgende:
*Hele diepe zucht*

Is hij al weg? Het doet pijn aan mijn ogen om te zien hoe hij voetbalt.
Dit kan elke amateur.
kenny
 kenny - maandag 01 april 2019 - 19:47   quote  deeplink  
clasie is exit
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 april 2019 - 21:46   quote  deeplink  
Werd weer gewisseld vandaag, tendens?
van geil
 van geil - zondag 07 april 2019 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 18:36 schreef Frstu het volgende:
*Hele diepe zucht*

Is hij al weg? Het doet pijn aan mijn ogen om te zien hoe hij voetbalt.
..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0823819