BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Clasie: 'Feyenoord beter dan vorig jaar'

600x400-wd-1240741.jpg

Clasie denkt dat Feyenoord beter is dan vorig seizoen rond deze tijd. Als je ziet hoe wij de laatste tijd draaien, kun je dat wel concluderen, zegt de vice-aanvoerder van de Rotterdammers tegen NUsport. We worden steeds beter.

En dat ondanks al die wisselingen van de wacht. Jullie hebben de boel snel weer op de rit.
Zeker weten. Ik denk dat we als team momenteel heel veel vertrouwen hebben. Vooral Graziano Pellè is heel belangrijk voor ons. Niet alleen door zijn doelpunten, ook door de vele ballen die hij als spits kaatst en teruglegt. De andere spelers kunnen zich daar op instellen, waardoor ons positiespel goed verzorgd is.

Vorig seizoen hadden jullie ook een spits die een megarol vervulde.
"Ja. We mogen John (Guidetti) natuurlijk niet tekort doen. Hij heeft vorig seizoen heel voor ons betekend, op zijn manier. Maar ook Graziano vult de spitsenrol heel goed in, als aanspeelpunt. Je ziet hem met de week belangrijker worden.

Guidetti was behalve op het veld ook erg aanwezig in de kleedkamer. Hoe is dat met Graziano?
Hij is wat rustiger. Dat is logisch. Veel drukker dan John vind je ze niet snel, die jongen is qua persoonlijkheid uniek. Maar ook Graziano is in de kleedkamer van groot belang. Hij is 27 jaar, behoort tot een van de ouderen. Net als Joris Mathijsen en Ruben Schaken praat hij heel veel met de jonge jongens. Dat is alleen maar goed voor onze talenten; dat we mannen in het team hebben die hen helpen en steunen.

Jullie hebben drie keer op rij de nul gehouden. Daarmee is de kritiek op de verdediging verstomd.
Tot de wedstrijd tegen Roda JC klaagden we allemaal dat we te veel doelpunten tegen kregen, vooral uit spelhervattingen. Nu we die met zonedekking verdedigen, gaat het een stuk beter. We geven steeds minder weg.

Het middenveld staat ook goed. Tonny Vilhena heeft zich moeiteloos ingepast.
Zeker. Iedereen wist natuurlijk al dat Tony een groot talent is. Als je hem zaterdag tegen RKC weer zag spelen, bij vlagen Je ziet dat hij een grote toekomst tegemoet gaat. Ik ben blij dat hij nu naast me op het middenveld staat. We beginnen elkaar en Lex (Immers) steeds beter te vinden. Al denk ik dat we nog beter kunnen.

Het gat met de nummer één is nog maar vier punten. Wat zit er dit seizoen in het vat voor Feyenoord?
We moeten niet te ver vooruitkijken en gewoon van wedstrijd tot wedstrijd blijven leven. De komende drie duels tot de winterstop moeten we winnen om mee te gaan doen om de bovenste plaatsen. Gezien ons programma moet dat kunnen lukken, zeg ik met alle respect voor de eerstvolgende tegenstanders.

Is het al tijd om de doelstelling naar boven toe bij te stellen?
Nee. We richten ons gewoon op het bereiken van Europees voetbal, net als vorig seizoen. Toen hebben we uiteindelijk hoge ogen gegooid en zijn we tweede geworden, doordat we een lange reeks ongeslagen bleven. Hopelijk kunnen we dit seizoen weer zon serie neerzetten. Dan is alles mogelijk, al wil ik nog niet over een kampioenschap praten. Daarvoor is het echt nog veel te vroeg.
bron:FR12
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 10:45   quote  deeplink  
HET KOMT STEEDS DICHTER BIJ!!!

feyenoord.coolsingel.425.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 11:09   quote  deeplink  
Zou zo maar eens kunnen..
van geil
 van geil - woensdag 05 december 2012 - 17:42   quote  deeplink  
clasie mag mee voetballen,,speelt niet meer zo met de kont naar achteren.
prima ontwikkeling..zeker mede te danken aan Vilhena.prima wisselwerking tot nu toe.
verwacht de aankomende weken wat doelpunten van dit duo.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 23:45   quote  deeplink  
Clasie kan vijftigste competitieduel voor Feyenoord spelen

2012111_roda_clasie_vk_scaled_7.jpg

Jordy Clasie kan aanstaande zondag tegen ADO Den Haag zijn vijftigste competitieduel voor Feyenoord spelen. De middenvelder kwam vorig seizoen in 33 competitieduels voor Feyenoord in actie. Dit seizoen miste hij nog geen een van de zestien gespeelde wedstrijden. Inclusief het seizoen dat Clasie op huurbasis voor Excelsior speelde, heeft hij tot dusver 81 competitiewedstrijden achter zijn naam. Daarin wist de tweevoudig international zes keer te scoren.
bron:Officiële feyenoord Clubsite 
Wim2
 Wim2 - zaterdag 15 december 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Leuk voor die Jongen. Maar ik ben van Mening dat hij in totaal 100 wedstrijden voor ons moet hebben gespeeld nadat hij ons verlaat.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Dat zouden ze met alle opgeleiden van mij contactueel mogen vastleggen..!!
MMM
 MMM - woensdag 19 december 2012 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord praat met Clasie: 'Veel valt er nu nog niet over te zeggen'

Feyenoord is met Jordy Clasie in gesprek over een verlenging van de samenwerking. De Rotterdammers zijn erg tevreden over de ontwikkeling van de middenvelder en willen dat belonen met een nieuw, verbeterd contract. "Mijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg heeft met de clubleiding gesproken, maar meer valt daar op dit moment niet over te zeggen", zegt Clasie.

De 21-jarige middenvelder brak vorig seizoen door in het eerste elftal van Feyenoord en ligt nog tot medio 2015 vast in De Kuip. "De noodzaak om alles snel af te handelen is er dus niet", zegt technisch directeur Martin van Geel. "Maar we praten wel over een eventuele contractverlenging. We anticiperen alvast op dingen die in de toekomst kunnen gebeuren."
Goed bezig Martin, verlengen en verbeteren dat contract!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2012 door MMM --
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 19 december 2012 - 09:19   quote  deeplink  
Martin van Geel is inderdaad goed bezig. Dit is wat we ook de afgelopen jaren hebben gemist: een technisch beleid. De puzzelstukken vallen steeds meer op hun plaats.

Je ziet ook bij andere clubs hoe belangrijk het is dat er rust is en successen worden geboekt. Bij bijvoorbeeld Heerenveen en AZ zie je nu dat spelers hun contract niet willen verlengen en zelfs vroegtijdig de club willen verlaten. Als club kan je dan in een neerwaarts spiraal terecht komen. Feyenoord weet daar alles van, maar bij ons staan steeds meer signalen op groen. Het is nog slechts een kwestie van tijd, geduld en ons verstand er bij houden, voordat we weer definitief en langdurig aansluiten bij de top.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2012 door eko-sporter --
Nick4F
 Nick4F - woensdag 19 december 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Ik zou er een voorstander van zijn als Feyenoord voor Pelle heel erg ver zou gaan. In principe is de club daar financieel ook (alweer) toe in staat, maar dan zal er a.s. zomer wel een topper moeten worden verkocht, zodat de schuldsanering kan worden voortgezet. Toch ziet de club zich, wat mij betreft, in eerste instantie geplaatst voor een andere opdracht: Clasie moet als de sodemieter een topcontract worden aangeboden! Als het echt waar is dat Jordy momenteel E 275.000,- per jaar verdient, dan behoort hij tot de laagst betaalde basisspelers. Voor de vormgever van je elftal is dat geen rechtvaardig salaris! Ik begrijp ook best dat Van Geel niet kan toveren, - maar ik vind dat de club kleur moet bekennen - en niet alleen in woord, maar vooral in daden. De eigen jeugd is een heuse goudmijn, en uitblinkers in het eerste die vanuit de opleiding komen, moeten gewoon heel snel tot de grootverdieners in de selectie kunnen doorgroeien. Dan doe je de hele vereniging recht, en zullen jeugdspelers nog minder behoefte hebben aan een vroege overstap naar het buitenland.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:48   quote  deeplink  
Clasie: 'Mijn schouder levert soms problemen op'

600x400-ll-1304588.jpg

De suggestie dat Feyenoord in de laatste week voor de winterstop vooral geïnteresseerd is in de eredivisie lacht  Jordy Clasie hard weg. De 21-jarige middenvelder en zijn ploeggenoten gaan tegen Heerenveen vol gas geven om de kwartfinale van de beker te bereiken. Want wij willen een keer een prijs winnen.

De kans dat vormgever Clasie ontbreekt in het Abe Lenstra Stadion, lijkt vooralsnog minimaal. In competitieverband verscheen Clasie alle zeventien duels aan de aftrap, al bleef hij in eerdere bekerontmoetingen met NEC en hoofdklasser XerxesDZB wel op de bank.

Ik ben nog fris genoeg, hoor, zo lachte Clasie gisteren. Alleen mijn schouder levert soms problemen op, die schiet soms gedeeltelijk uit de kom. Eigenlijk moet de kapselband worden ingekort, maar als dat operatief gebeurt kost dat minimaal acht weken. Die tijd is er niet. Dus probeer ik met krachttraining te zorgen dat de schouder sterk blijft.

Natuurlijk voelen ook de spelers van Feyenoord dat de korte winterstop meer dan welkom is, maar Clasie wil er pas aan denken als vanavond bekeropponent Heerenveen en zondag FC Groningen zijn verslagen. Niemand in deze selectie denkt al aan zondag, aan de laatste wedstrijd, zegt Clasie.

Het is echt onzin om te stellen dat de competitie nu belangrijker is dan het bekertoernooi omdat wij maar drie punten achter de koppositie staan. Het bekertoernooi leeft juist heel erg. We hebben vorige week bij elkaar gezeten en aangegeven dat wij de laatste drie duels per se wilden winnen. Dus ook Heerenveen. Ik wil wel eens een keer een prijs winnen en dat geldt voor veel meer spelers. In de eigen Kuip de bekerfinale halen, dat lijkt mij wel iets.
 bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 08:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Goed bezig Martin, verlengen en verbeteren dat contract!
+1908..!!!
van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:35   quote  deeplink  
is geblesseerd,,en dat zie je al weken...dat is KUT
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 december 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 12:35 schreef van geil het volgende:
is geblesseerd,,en dat zie je al weken...dat is KUT
Niet kut, maar niet zo goed als vorig jaar. Hij speelde trouwens juist de afgelopen tijd wel weer echt goed, tot 2-3 wedstrijden terug.
van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 12:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet kut, maar niet zo goed als vorig jaar. Hij speelde trouwens juist de afgelopen tijd wel weer echt goed, tot 2-3 wedstrijden terug.
nog snel dan,,

zijn blessure is KUT ,,dat bedoel ik..(schouderkapsel is kapot,al weken)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 17:47   quote  deeplink  
"Ik wil zeker niet op jonge leeftijd naar het buitenland"

jordy-clasie(feyenoord)(2).jpg

Jordy Clasie is nog niet bezig met een vertrek bij Feyenoord. De middenvelder wil in Rotterdam beter worden als voetballer, alvorens hij een transfer naar een Europese topcompetitie overweegt. Clasie is sinds zijn komst een van de sterkhouders bij Feyenoord en wordt dit seizoen regelmatig in verband gebracht met Europese grootmachten. 

"Ik heb mijn carrière niet uitgestippeld, maar ga wel voor het hoogste", aldus Clasie in Hand in Hand. "Ik wil zeker niet op jonge leeftijd naar het buitenland. Ik kan op alle fronten bij Feyenoord nog beter worden. Net als iedere voetballer wil ik daarna nog wel eens naar het buitenland, maar ik ben de komende jaren nog met Feyenoord bezig."

Clasie meent dat hij op verscheidene gebieden nog niet is uitgegroeid bij Feyenoord. "Ik werk er continu aan om mijn trappen, het inspelen en scoren te verbeteren. Ik vind dat mijn scorend vermogen en traptechniek zeker nog wel beter kunnen." 
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Clasie roemt Pellè en mentale weerbaarheid ploeg

600x200-wd-1310165.jpg

Jordy Clasie roemde Pellè na afloop niet alleen om zijn goals, maar ook vanwege zijn inspirerende rol binnen de ploeg. Mede door zijn aanwezigheid in het elftal, bleef ik geloven in de overwinning, zei de middenvelder, die de overwinning verder toeschreef aan de mentaliteit van het team. Mentaal is deze groep ongelofelijk sterk. De wedstrijden tegen ADO Den Haag en sc Heerenveen wonnen we ook doordat we tot het einde in onszelf bleven geloven. Hoewel we het ook vandaag moeilijk hadden en de vermoeidheid in de slotfase een rol begon te spelen, hebben we opnieuw de overwinning uit het vuur gesleept. Daarmee hebben we het jaar 2012 mooi afgesloten en doen we bovenin goed mee.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 23:13   quote  deeplink  
Dennis van Eersel in gesprek met Jordy Clasie na AGOVV

craven
 craven - zondag 06 januari 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Clasie mag zich wat mij betreft toch zich wat meer laten gelden
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 23:16 schreef craven het volgende:
Clasie mag zich wat mij betreft toch zich wat meer laten gelden
Is wat minder maar dat begrijp ik wel..
craven
 craven - zondag 06 januari 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 23:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is wat minder maar dat begrijp ik wel..
Tuurlijk, bedoel meer de rol ipv het niveau
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 23:29 schreef craven het volgende:

[..]

Tuurlijk, bedoel meer de rol ipv het niveau
Okay, nee daar moet tie duidelijk nog in groeien ja..
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 14:36   quote  deeplink  
maakt n belangrijke goal in de aankomende kraker..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:25   quote  deeplink  
'Ondanks al die miljoenen staan wij maar drie punten achter'

600x400-ll-1304588.jpg

Feyenoord, dat zondag op bezoek gaat bij Ajaks, ging samen met de Amsterdommers de winterstop in als gedeeld nummer drie van de Eredivisie, op drie punten van de koplopers PSV en FC Twente. Middenvelder Jordy Clasie ziet zijn ploeg als een serieuze kanshebber voor het kampioenschap.

De lijstaanvoerders uit Eindhoven en Enschede zijn volgens Clasie niet in alle opzichten beter dan de selectie van trainer Ronald Koeman. Ze hebben miljoenen mogen investeren, maar wij laten nu zien hoe ver je kunt komen met spelers die jezelf opleidt, als je ze dan ook maar de tijd geeft, vertelt de middenvelder aan Voetbal International. Want ondanks al die miljoenen staan wij maar drie punten achter.

Clasie vindt dat Feyenoord niet onder hoeft te doen voor de concurrentie. PSV en FC Twente hebben dan misschien in de breedte de beste spelers, maar wij stellen dat het beste elftal tegenover. Over zijn eigen ontwikkeling is de Oranje-international eveneens te spreken. Ik streef het hoogste na, dus ben ik blij dat het zo voortvarend gaat. Zo had ik het ook voor ogen, toen ik naar Excelsior vertrok, het was precies de stippellijn zoals ik die had getekend: gestaag naar boven, besluit Clasie.
Bron:VI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 januari 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Clasie moet geopereerd worden, maar wil niets missen

jordy-clasie(feyenoord)(2)(1)(2).jpg

Jordy Clasie moet nog altijd geopereerd worden aan zijn schouder. De middenvelder van Feyenoord stelt die operatie echter uit, omdat hij geen wedstrijden kan, wil en mag missen. Dat vertelde hij in gesprek met Voetbal International.

"Ik ben fysiek en conditioneel gezien helemaal top, ik kan zelfs met een geblesseerde schouder spelen", aldus Clasie. "Het kapsel daarvan is nog steeds niet in orde, eigenlijk moet ik worden geopereerd, maar door krachttraining heb ik er zó weinig last van, dat ik me voorlopig niet laat opereren. In het leven dat ik nu leef, gaat alles zo snel en komt er zo veel op mijn pad, dat ik niets kan, wil en mag missen."

Volgens de middenvelder staan er namelijk nog een aantal belangrijke wedstrijden op het programma. "Met Feyenoord doen we bovenin mee en krijgen we deze maand belangrijke wedstrijden tegen Ajax, FC Twente en PSV voor de beker. Die duels moet ik spelen. Bovendien volgt na de competitie het EK met Jong Oranje. Ik ben al gevraagd of ik me daarvoor beschikbaar wil stellen en heb er slecht een seconde over hoeven nadenken: natuurlijk wil ik dat. Voor mijn ontwikkeling is dat een toernooi dat heel goed past. Jezelf meten met de beste spelers uit jouw lichting, dat is wat ik wil, wat ik misschien wel nodig heb. Dus kijk ik uit naar dat EK. En verder hoop ik dat in in aanmerking blijf komen voor Oranje."
Bron:Soccernews
MMM
 MMM - zondag 20 januari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Moeilijk hoor een goede corner of vrije trap
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:07 schreef MMM het volgende:
Moeilijk hoor een goede corner of vrije trap
Klopt. Clasie denkt dat iedereen zo lang is als hij zelf is.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 18:09 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Klopt. Clasie denkt dat iedereen zo lang is als hij zelf is.
Hee, bespeur ik daar wederom de glazen bol?
van geil
 van geil - zondag 20 januari 2013 - 22:43   quote  deeplink  
was toch echt een van de betere vandaag
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:52   quote  deeplink  
Jordy Clasie blikt vooruit op komende zondag

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 19:54   quote  deeplink  
Clasie lovend over Van Persie: 'Hij was mijn voorbeeld'

600x400-ll-1304588.jpg

Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie is al jaren gecharmeerd van Manchester United-aanvaller Robin van Persie. Toen de 21-jarige Clasie nog een kleine jongen was en in de E-jeugd van Feyenoord speelde had hij al een zwak voor Van Persie, die van 2001 tot medio 2004 in de hoofdmacht van Feyenoord speelde.

"Robin van Persie was mijn favoriete speler. Niet omdat hij uit de eigen jeugd kwam, maar vanwege zijn stijl. Als kleine jongen heb je er nog niet echt verstand van, maar ik zag wel: hij is spectaculair. Van Persie brak door in dat seizoen, 2001/2002", vertelde de reserveaanvoerder van Feyenoord tegen NUsport.

Clasie kan zich enkele dingen nog goed herinneren. "Tegen Ajaks zorgde ik dat ik in het stadion zat, de Europese wedstrijden zag ik thuis vanaf de bank in Haarlem. Robin gaf tegen Internazionale een mooie voorzet op Van Hooijdonk. Dat werd een doelpunt." Clasie had als jongen ook wel eens contact met Van Persie en heeft ook nog een foto met de spits.

"Hij was vriendelijk. Na de foto was ik helemaal happy", vervolgde Clasie, die zijn kamer vol met foto's had hangen met spelers van het eerste van Feyenoord. "Ik hing ze op in mijn slaapkamer. Ik had een droom en dat was voetballen in de Kuip. Van Persie deed dat. Hij was mijn voorbeeld."

Eén jaar na de foto kwamen Clasie en Van Persie elkaar weer tegen, toen beiden geblesseerd waren en in het krachthonk trainden. "Hij was ook geblesseerd. Hij deed zijn oefeningen niet in de Kuip, maar bij ons op Varkenoord. We praatten, over voetbal natuurlijk. Hij vroeg wie ik was, op welke positie ik speelde. Ik vroeg hem hoe ik sommige dingen op het veld moest doen."

Sinds enkele maanden komt het duo elkaar bij het Nederlands elftal tegen. Ook dan spreken ze met elkaar. "Robin is verder dan ik. Zijn loopacties zijn perfect, soms net iets sneller ingezet dan ik het zie. Het klikt. Hij helpt me, zegt: 'Als ik zo'n vooractie maak, kun je de bal diep geven.' Dat onthoud ik voor de volgende keer", aldus Clasie.
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - zondag 27 januari 2013 - 19:56   quote  deeplink  
speelt goed.
maar moet wel n keer n doelpunt meepikken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Was weer ouderwets fel bezig vandaag..
MMM
 MMM - zondag 27 januari 2013 - 23:12   quote  deeplink  
Speelde goed!
infamous psv
 infamous psv - maandag 28 januari 2013 - 00:28   quote  deeplink  
Begint steeds meer Feyenoord te ontgroeien..
Is/word de goudmijn van Feyenoord..
bode
 bode - maandag 28 januari 2013 - 01:27   quote  deeplink  
Zal straks goed bij Arsenal passen
bode
 bode - maandag 28 januari 2013 - 01:28   quote  deeplink  
Zal straks goed bij Arsenal passen
MMM
 MMM - maandag 28 januari 2013 - 10:00   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/56603-clasie-wordt-steeds-meer-een-kapitein/

Clasie///HELD!
JanM
 JanM - maandag 28 januari 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Voetbalprimeur schrijft zojuist:

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:28 januari 2013 om 21:03Categorie:Nieuws

De Italiaanse topclub AC Milan heeft recentelijk een bod neergelegd voor PSV-middenvelder Kevin Strootman. Algemeen directeur Adriano Galliani zocht hoogstpersoonlijk contact met de Eindhovense club, maar tot serieuze onderhandelingen kwam het niet.

Zaakwaarnemer Rob Jansen stelde PSV vlak voor de winterstop op de hoogte van Engelse interesse voor de Oranje-international. Een onbekende club uit de Premier League probeerde een basis te leggen voor een transfer. Chiel Dekker, de makelaar van Strootman, werd uitgenodigd om gezamenlijk de toekomstvisie door te nemen.

"Omdat ik Kevin vertegenwoordig, mag ik niet namens een club werken. Rob en ik kennen al twintig jaar en ik vind hem een zeer betrouwbare collega", vertelt Dekker aan Voetbal International. "Het gaat er mij om dat, als het tot een vertrek komt, er een deal gemaakt kan worden waar alle partijen tevreden over zijn. Als Rob Jansen daarin iets kan betekenen is dat prima, maar het is geen feit dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren."

Strootman is bezig aan zijn tweede seizoen bij PSV. Eerder kwam de middenvelder uit voor Sparta Rotterdam en FC Utrecht.

Beetje vaag verhaal, maar het is niet te hopen dat zo'n club haar pijlen nu op onze Clasie gaat richten 3 dagen voor het einde van de tranferperiode!
van geil
 van geil - maandag 28 januari 2013 - 21:39   quote  deeplink  
clasie blijft nog n jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Clasie wilt denk ik ook nog niet weg..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 januari 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie wilt denk ik ook nog niet weg..
Dat wilde Ron Vlaar ook niet...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2013 - 10:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat wilde Ron Vlaar ook niet...
Klopt en die ging uiteindelijk wel, maar ik denk dat Jordy zich meer thuis voelt bij Feyenoord en hij de gedachte heeft hier nog wat neer te kunnen zetten..
van geil
 van geil - dinsdag 29 januari 2013 - 16:20   quote  deeplink  
gaat niet ...

en ik zou als ik hem was zeker NIET naar engeland gaan.
bode
 bode - dinsdag 29 januari 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie wilt denk ik ook nog niet weg..
Is nog niet nodig, als Vilena nog beter wordt dan kan hij de plaats en leiderschap van Clasie overnemen op het middenveld, goede zaak zal ik vinden ken ze alle bij vrij goed
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2013 - 16:28 schreef bode het volgende:

[..]

Is nog niet nodig, als Vilena nog beter wordt dan kan hij de plaats en leiderschap van Clasie overnemen op het middenveld, goede zaak zal ik vinden ken ze alle bij vrij goed
Dus eerst Vilhena klaarstomen en dan Clasie verkopen..?
bode
 bode - dinsdag 29 januari 2013 - 16:33   quote  deeplink  
Zijn buurman in Haarlem houdt hem wel op de hoogte wanneer hij weg moet gaan
naar een andere club
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2013 - 16:33 schreef bode het volgende:
Zijn buurman in Haarlem houdt hem wel op de hoogte wanneer hij weg moet gaan
naar een andere club
Kijk dat is makkelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:38   quote  deeplink  
JanM
 JanM - donderdag 31 januari 2013 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2013 - 16:33 schreef bode het volgende:
Zijn buurman in Haarlem houdt hem wel op de hoogte wanneer hij weg moet gaan
naar een andere club
Giel Beelen???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0135478