BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: KNVB denkt na over andere competitie start....

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 augustus 2011 - 13:29   quote  deeplink  
er zijn veel klachten binnen gekomen over de competitie start van de Eredivisie. Ik moet zeggen dat voor de buitenwereld dit ook wel erg triest was. Elk land maakt er tegenwoordig een happening van en wij krijgen op woudestijn iets te zien dat te triest voor woorden is, ook op voetbalgebied.

Ik denk dat de KNVB altijd moet beginnen met een thuisspelende Landskampioen, dat is toch veel mooier met vuurwerk en lekkere cheerleaders en de nieuwe schaal laten zien waar het allemaal om draait.. Maak er een fucking happening van!
Mario_P
 Mario_P - dinsdag 09 augustus 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met ' Elk land maakt er tegenwoordig een happening van'......in principe is de enige echte (Rotterdamse) derby een leuk gegeven. Weliswaar in klein stadion maar... En juist bij de 1e competitieronde zijn volgens mij de voetballiefhebbers sowieso al erg benieuwd naar de nieuwe elftallen. "Kunstmatige" taferelen, topwedstrijden zijn dan minder noodzakelijk dan later in het seizoen. Dan treedt er meer sleur op en zijn topwedstrijden juist noodzakelijke smaakmakers.........
piet
 piet - dinsdag 09 augustus 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:29 schreef Ajax we love you het volgende:
er zijn veel klachten binnen gekomen over de competitie start van de Eredivisie. Ik moet zeggen dat voor de buitenwereld dit ook wel erg triest was. Elk land maakt er tegenwoordig een happening van en wij krijgen op woudestijn iets te zien dat te triest voor woorden is, ook op voetbalgebied.

Ik denk dat de KNVB altijd moet beginnen met een thuisspelende Landskampioen, dat is toch veel mooier met vuurwerk en lekkere cheerleaders en de nieuwe schaal laten zien waar het allemaal om draait.. Maak er een fucking happening van!
Waarom kijk je eigenlijk naar Exelsior-Feyenoord?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door piet --
Ajx
 Ajx - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Nou ja, veel landen (zeker Duitsland natuurlijk) maken er een feestje van. En dan is een wedstrijd tussen een degradatiekandidaat en een topper in het rechterrijtje niet echt aantrekkelijk heh....
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:41 schreef piet het volgende:

[..]

Waarom kijk je eigenlijk naar Exelsior-Feyenoord?
Ik keek ernaar, omdat ik het leuk vind om de eerste wedstrijd van het seizoen te kijken, maar wat ik zag was zo bedroefend, dat ik dit graag anders zou willen zien :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 augustus 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:29 schreef Ajx het volgende:
Nou ja, veel landen (zeker Duitsland natuurlijk) maken er een feestje van. En dan is een wedstrijd tussen een degradatiekandidaat en een topper in het rechterrijtje niet echt aantrekkelijk heh....
Ik wil gewoon veel lekkere wijven zien in korte rokjes, de schaal voor het nieuwe seizoen, mooie speech van de knvb en een gevulde Arena waarbij Ajax zich meteen moet laten zien. Als Excelsior kampioen zou zijn geweest, tja dan was woudenstijn het stadion geweest om daar te beginnen.
Ajx
 Ajx - woensdag 10 augustus 2011 - 18:25   quote  deeplink  
openingswedstrijd moet een leuk affice zijn, maar no net geen topper in een mooi stadion. Denk bijvoorbeeld aan Ajax-Heerenveen, maar we hoeven duitsland niet helemaal te gaan na apen heh
petertje
 petertje - woensdag 10 augustus 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Tuurlijk... want ja ajax wordt weer eens kampioen, seizoenskaarten zijn niet aan te slepen... bla bla bla... Bij mij gaat het nog steeds om het voetbal, dat dat niet aan te zien was bij Excelsior - Feyenoord, daar geef ik je gelijk in. Maar ik heb die cheerleeders liever 1 voor 1 bij me in bed dan dat ze eerst nog de show proberen te stelen voor een wedstrijd... Ik kom tenslotte voor het VOETBAL. Of ze dan beginnen met ajax - PSV of Excelsior - Feyenoord, dat maakt me niets uit.
Royaal
 Royaal - woensdag 10 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
laten we het doen zoals meeste Nederlanders willen, ik durf te wedden dat er meer tegen een ajaks openingswedstrijd zijn dan voor :)
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 11 augustus 2011 - 03:33   quote  deeplink  
Zullen we anders het einde ook maar meteen bepalen zodat het spannend blijft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 augustus 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 20:32 schreef petertje het volgende:
Tuurlijk... want ja ajax wordt weer eens kampioen, seizoenskaarten zijn niet aan te slepen... bla bla bla... Bij mij gaat het nog steeds om het voetbal, dat dat niet aan te zien was bij Excelsior - Feyenoord, daar geef ik je gelijk in. Maar ik heb die cheerleeders liever 1 voor 1 bij me in bed dan dat ze eerst nog de show proberen te stelen voor een wedstrijd... Ik kom tenslotte voor het VOETBAL. Of ze dan beginnen met ajax - PSV of Excelsior - Feyenoord, dat maakt me niets uit.
Nou ik hoef ze niet in bed die cheerleaders, ik neem ze liever gewoon 1 voor 1 en stuur ze weer weg om voetbal te kunnen kijken ;) Het gaat me niet om Ajax, maar elk evenement begint met een openingsceremonie, dan is dat voor de KNVB toch iets om over na te denken, of vinden jullie dat de Johan cruijff schaal dat moment is?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 augustus 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 03:33 schreef Bootjuhh het volgende:
Zullen we anders het einde ook maar meteen bepalen zodat het spannend blijft.
Het einde is al bepaald, dat is heel makkelijk, de schaal wordt uitgereikt, je heb vuurwerk en Ajax houdt de schaal omhoog :)
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 11 augustus 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 13:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik keek ernaar, omdat ik het leuk vind om de eerste wedstrijd van het seizoen te kijken, maar wat ik zag was zo bedroefend, dat ik dit graag anders zou willen zien :)
Feyenoord played reasonably well om the artficial turf they could have added a few lekkere wives ofcourse because there is enough of that in Rotterdam
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 augustus 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 19:27 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Feyenoord played reasonably well om the artficial turf they could have added a few lekkere wives ofcourse because there is enough of that in Rotterdam
Why are you writing stuff in English suddenly? Nou ja ik zou best een Rotterdamse willen nemen hoor, als het maar niet die vrouwtjes zijn die langs de weg staan in de buurt van het parkzicht. Ik doe gewoon een Ajax sjaaltje over haar hoofd en dan ik vind het prima ;)
el triste
 el triste - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 13:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik keek ernaar, omdat ik het leuk vind om de eerste wedstrijd van het seizoen te kijken, maar wat ik zag was zo bedroefend, dat ik dit graag anders zou willen zien :)
Wie bedroevend met een f schrijft neem ik al helemaal niet serieus:)
Trouwens on topic: heb geen één wedstrijd gezien die van de beeldbuis spatte. Toch apart dat iedereen ervan uitgaat dat Feyenoord in het rechterrijtje eindigt, maar toch verwachten ze dat ze excelsior met 5-0 van de mat spelen met mooi voetbal.....
MAKE UP YOUR MIND
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 augustus 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:48 schreef el triste het volgende:

[..]

Wie bedroevend met een f schrijft neem ik al helemaal niet serieus:)
Trouwens on topic: heb geen één wedstrijd gezien die van de beeldbuis spatte. Toch apart dat iedereen ervan uitgaat dat Feyenoord in het rechterrijtje eindigt, maar toch verwachten ze dat ze excelsior met 5-0 van de mat spelen met mooi voetbal.....
MAKE UP YOUR MIND
haha, tja dat kan wel eens gebeuren zo'n tikfoutje :) Ik laat hem ook lekker staan ;)
Je hebt wel gelijk dat geen een wedstrijd echt fantastisch was, maar een beetje meer flair en entourage voor de eerste wedstrijd mag wel vind ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: KNVB denkt na over andere competitie start....









0.0113999