BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Apple / iPad / topic: Shoot The Birds (Infinite Dreams Inc) - HANDLEIDING

Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Shoot The Birds (Infinite Dreams Inc) - HANDLEIDING

Omdat er heel veel iPad games zijn met enorm slechte handleiding terwijl er erg leuke games zijn zal ik hier mijn vragen en gevonden oplossingen posten.

Beginnend met de game: Shoot the Birds, een enorm verslavende Angry Birds clone. Weliswaar minder uitgebreid dan Angry Birds maar voor mij zeker zo verslavend omdat het makkelijker is en de noodzaak om hogere scores te behalen groter is zodat ik telkens probeer verder te komen.

Link naar iTunes: Shoot The Birds by Infinite Dreams Inc. - € 0,79

mzl.mzeahmrv.320x480-75.jpg

Gameplay video:



Maar nu dus de missende handleiding. Er is een help functie maar daar heb je maar weinig aan.

Mijn probleem:

Ik ben inmiddels bij score multiplier 8x met de volgende 'objectives':
- get 300.000 points
- get 10 double kebabs in a row
- be in Fury Mode 20 times

Het behalen van 300.000 punten (of veertjes eigenlijk) is duidelijk maar wat zijn nou weer 'double kebabs'? Dat je 2 vogels met 1 pijl meeneemt? Die heten toch 'x2 Shish Kebabs'? En geldt 3 op 1 pijl dan niet meer?

Ook is het me nog niet helemaal duidelijk hoe ik in Fury Mode kom. Het heeft iets te maken met linksonderin dat pompoenen lontje, maar hoe blijf je zo lang mogelijk in de Fury mode (vuur modus)?

Weet iemand meer? Of zijn er andere vragen die ik misschien kan beantwoorden?

Mijn record is overigens 161960 punten, 3502 'birds' en 76 birds in a row.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Boudewijn --
iPadinfo.nl
 iPadinfo.nl - donderdag 25 augustus 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Wil je niet een review over de game schrijven op iPadinfo.nl omdat je zo enthousiast bent :)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 25 augustus 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 12:15 schreef iPadinfo.nl het volgende:
Wil je niet een review over de game schrijven op iPadinfo.nl omdat je zo enthousiast bent :)
niet genoeg tijd voor...
Ces
 Ces - maandag 26 september 2011 - 07:50   quote  deeplink  
Hallo Boudewijn,

Als je 3 vogels schiet dan komt er eerst 2 shish kebab + 3 shish kebab te staan dus die telt dan gewoon

Wat de fury mode betreft furious = kwaad je moet op een korte tijd veel punten halen achter mekaar als je te lang wacht met scoren val je uit de fury mode over de 3000 birds is heeel veel punten telling loopt op als je niet mist tot 64 x de score als je een keer mist terug naar 8

Veel speel plezier

Groete

Cees
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 26 september 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 07:50 schreef Ces het volgende:
Hallo Boudewijn,

Als je 3 vogels schiet dan komt er eerst 2 shish kebab + 3 shish kebab te staan dus die telt dan gewoon

Wat de fury mode betreft furious = kwaad je moet op een korte tijd veel punten halen achter mekaar als je te lang wacht met scoren val je uit de fury mode over de 3000 birds is heeel veel punten telling loopt op als je niet mist tot 64 x de score als je een keer mist terug naar 8

Veel speel plezier

Groete

Cees
en wat is jouw record?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Apple / iPad / topic: Shoot The Birds (Infinite Dreams Inc) - HANDLEIDING









0.0090131