BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: WHOHOO! Alistair Overeem naar de UFC - tegen Brock Lesnar!

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 september 2011 - 23:05   quote  deeplink  
WHOHOO! Alistair Overeem naar de UFC - tegen Brock Lesnar!

Eindelijk is het dan officieel: Alistair Overeem heeft getekend bij de UFC!

Bevestigd door Dana White zelf zal op 30 December z'n eerste UFC gevecht zijn tegen Brock Lesnar.

Geweldig dat Overeem eindelijk bij de UFC zit en mijn verwachting is dat hij binnen no-time ook die kampioens 'Belt' mee naar huis mag nemen.
Eindelijk kan ik Overeem LIVE in HD kijken!

Op zich is de keuze voor Brock Lesnar een logische, en hoewel ik ook een grote fan van Lesnar ben had ik toch liever eerst een gevecht tegen Frank Mir gezien en bij winst een titleshot tegen de winnaar van het gevecht tussen Cain Velasquez en Junior Dos Santos. Brock Lesnar komt terug van een operatie en heeft bij veel mensen toch een beetje van z'n magie verloren na de krappe winst tegen Shane Carwin en de zeer slechte performance tegen JDS.

Maargoed, hopelijk wint Alistair op overtuigende wijze (in z'n laatste gevecht tegen Fabricio Werdum leek hij me te zenuwachtig en gefocussed voor de gevaarlijke takedowns) en dan op naar de titleshot.

update 23:00

Overeem was meteen al een titleshot aangeboden door de UFC, maar omdat hij dan zou moeten wachten tot na het Velasquez vs. Junior Dos Santos gevecht (12 November) met in het achterhoofd dat de winnaar een blessure kan oplopen zou hij naar verwachting pas in Mei voor het eerst aan de bak kon en hij wil graag actief blijven (spoken like a true fighter!)

Het is overigens een exclusief contract met de UFC dus z'n K-1 Grand Prix titel zal hij niet verdedigen dit jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door Boudewijn --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Wel een prachtig affiche!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 12 september 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Hoop dat je de beelden snel erop kan zetten.
Maar was Overeem ook niet geblesseerd?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 september 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 09:45 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Hoop dat je de beelden snel erop kan zetten.
Maar was Overeem ook niet geblesseerd?
Hij was inderdaad geblesseerd want anders had hij afgelopen zaterdag in de Strikeforce GP mee moeten doen maar omdat er was toegezegd dat het pas volgende maand zou plaatsvinden had Overeem een korte vakantie genomen. Toen bleek dat het toernooi toch deze maand zou zijn wilde hij niet (had meer tijd nodig voor een voetblessure) en doen was hij ontslagen. (zeer onterecht, meer ook omdat de eigenaars 'Zuffa' een voorbeeld wilden stellen). Later bleek dat hij een serieuze blessure had en dus zowiezo niet mee had kunnen doen.

Maar uiteindelijk is hij dus naar het grote 'UFC' gegaan wat elke fan altijd al wilde. En nu heeft hij genoeg tijd om te herstellen.
el triste
 el triste - zondag 25 september 2011 - 01:00   quote  deeplink  
Waar kijk je dat live ??
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 25 september 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 01:00 schreef el triste het volgende:
Waar kijk je dat live ??
ufc.tv PPV (20 dollar), veelal tussen 01:00 en 02:00 prelims op facebook (gratis) en daarna dus betaald live kijken (en zeer goede kwaliteit en mooie player met makkelijk terugspoelen etc).
Of je moet van die illegale livestreams zoeken maar voor 20 dollar betaal ik liever voor perfecte kwaliteit.

Nu is bijvoorbeeld bezig UFC 135 gratis op Facebook als je ff de Like button klikt:
http://www.facebook.com/UFC
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 14 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Jaja, hij komt eraan......volgend jaar tegen BIGFOOT...eindelijk!!! Kan niet wachten, hoop dat hij een licentie krijgt, maar lijkt me wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: WHOHOO! Alistair Overeem naar de UFC - tegen Brock Lesnar!









0.0075809