BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Apple / iPad / topic: Apple support weet het niet: Game Center reset wachtwoord

Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 oktober 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Apple support weet het niet: Game Center reset wachtwoord

Omdat de voorwaarden weer eens waren gewijzigd en opnieuw moest accepteren en je daarna weer verplicht opnieuw in Game Center moet inloggen (ik wordt toch ook zo moe van die Apple gasten!!) zit ik met een probleem op een tweede iPad:

- ik weet het wachtwoord van dat Game Center account niet
- ik weet niet onder welk e-mail adres deze is geregistreerd
- ik weet niet aan welk apple id deze is gekoppeld
- ik weet alleen de Game Center nickname

Ik kan me niet herinneren dat ik voor dat account ooit een e-mail adres heb opgegeven en heb de geboortedatum ook niet correct ingevuld aangezien je raar genoeg pas vanaf 13 jaar gebruik mag maken van Game Center terwijl sommige games met verplichte Game Center gebruik ook voor jonge gamertjes te spelen zijn.

Weet iemand hoe ik iemand van Apple te pakken kan krijgen die wel verstand van zaken heeft en weet hoe dat te achterhalen is? Ik had apple support gebeld maar die sturen me door naar een online support pagina waar ik in het engels m'n problemen met het iTunes account kan gaan uitleggen...

en die laten als het goed is binnen 48 uur iets horen, maarja...
Someren10
 Someren10 - maandag 09 april 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Ik heb precies hetzelfde probleem momenteel. Hoe heb jij het opgelost?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 09 april 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2012 - 21:11 schreef Someren10 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem momenteel. Hoe heb jij het opgelost?
Niet, niemand bij Apple weet hoe het moet dus toen heb ik maar een nieuw account aangemaakt en ditmaal het email adres en wachtwoord opgeschreven.

Je zou evt gamemakers kunnen vragen om het oude account met bijbehorende savegames oid over te zetten, maar handig is het niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Apple / iPad / topic: Apple support weet het niet: Game Center reset wachtwoord









0.0071558