BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: United - City

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
BG
 BG - dinsdag 25 oktober 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Ik zag dat er nog geen topic was over de 1-6 overwinning van City! Op de link hieronder kun je lezen hoe United fans reageerde naar afloop.

http://www.bal-gevoel.com/2011/10/ik-verlaat-nog-liever-mijn-vrouw-dan.html

Beetje overdreven of niet? Geef je mening! Komt United er nog boven? Of is 'het kleine broertje' City nu gewoon een betere versie van 'grote broer' United??? Wat denken jullie?
Ajx
 Ajx - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:59   quote  deeplink  
City wordt dit jaar nog geen kampioen, maar ik denk dat ze het volgend jaar wel worden. Denk dat Chelsea kampioen wordt, als laatste kunststukje. Daarna zijn ze echt te oud geworden, het is praktisch hetzelfde team als onder Mourinho!
Southside 1908
 Southside 1908 - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Denk dat city wel kampioen word.. 89e minuut stond het trouwens nog 1-3 en vervolgens vliegen er nog 'even' drie goals in voor het einde.. bizar toch op hun eigen old trafford
Ajx
 Ajx - woensdag 26 oktober 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Ja, gebeurt ook nooit meer... Dacht dat er in teletekste een fout zat... Toch niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Ajx --
BG
 BG - woensdag 26 oktober 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Dit ws wel heel extreem ja. Ik denk dat de titelstrijd wederom heel spannend wordt. United zal zich wel herstellen, maar met ee selectie als die van City zijn ze bijna verplicht om kampioen te worden!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 13:00   quote  deeplink  
City heeft veruit de beste spelers in de premier division en als mancini hier een echt team van kan smeden ( wat er behoorlijk op begint te lijken ) vrees ik dat alleen barca of real madrid dit team nog kan stoppen.
Royaal
 Royaal - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 13:00 schreef AFCA MARCO het volgende:
City heeft veruit de beste spelers in de premier division en als mancini hier een echt team van kan smeden ( wat er behoorlijk op begint te lijken ) vrees ik dat alleen barca of real madrid dit team nog kan stoppen.
premier division?
Kut!
 Kut! - woensdag 04 januari 2012 - 09:34   quote  deeplink  
hey, ff vraagje,

binnenkort is toch weer united-city??
Ajx
 Ajx - donderdag 05 januari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 09:34 schreef Kut! het volgende:
hey, ff vraagje,

binnenkort is toch weer united-city??
De 7de dacht ik, voor de FA cup.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 22:46   quote  deeplink  
City zal wel winne en United goed verdedigen bij United hebben ze geen zin in weer zo een zeperd..
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 09 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 11:49 schreef BG het volgende:
Ik zag dat er nog geen topic was over de 1-6 overwinning van City! Op de link hieronder kun je lezen hoe United fans reageerde naar afloop.

http://www.bal-gevoel.com/2011/10/ik-verlaat-nog-liever-mijn-vrouw-dan.html

Beetje overdreven of niet? Geef je mening! Komt United er nog boven? Of is 'het kleine broertje' City nu gewoon een betere versie van 'grote broer' United??? Wat denken jullie?
zeker gisteren 2-3 gewonnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: United - City









0.0087230