BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Battle met Christopher Max

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
koekje
 koekje - zaterdag 05 november 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Nederland liet zich weer van zijn beste kant zien bij het commentaar op Christopher Max. Het gaat hier om een battle, ik geloof niet dat de jury van DVH dat helemaal door heeft. Maar goed deze rocker uit Amerika, let op uit Amerika niet uit Urk zet een fantastische performance neer en zingt ook nog eens goed. Kom op mensen Guns 'n Roses Axl Rose en Slash. Een vet liefdesnummer hoe moet je die anders performen leg mij dat maar even uit. Die jury weet niet waar ze over praten.Ze weten waarschijnlijk niet eens waar het nummer over gaat. Christopher was gewoon goed! Wat is daar mis mee? Ik kan me goed voorstellen dat hij na dat niet opbouwende commentaar er wel een akelig gevoel aan overgehouden zal hebben. Hij weet namelijk niet dat hier geldt, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. De eeuwige dooddoener als iemand anders is dan de gemiddelde saaie mainstreamer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door koekje --
Jacky555
 Jacky555 - maandag 07 november 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Christopher Max, dont let them tell you at TVOH that youre acting over the top, because you are not! I think youre a rock star all ready. Your performance (Guns and Roses) was totally brilliant! The coaches gave the comments that they did because they are secretly very impressed by you, and I feel like you perform better than anyone of the coaches can. Keep on rocking, you are great! And please stay the way you are!!!
claartje
 claartje - vrijdag 02 december 2011 - 05:30   quote  deeplink  
christopher max,....waarom moet je nou altijd zo slijmen, bah echt walgelijk...dat neppe lachje van je ook...iigg, jekkes.....89 naaper, zogenaamde vriend van lenny kravitz..........
Ronald van Rijn
 Ronald van Rijn - zondag 11 december 2011 - 01:58   quote  deeplink  
Christopher,

You should have been Nr 1. Your voice... Unbelievable. And with regard to additute.

Real Dutchmen liked it!!

Really enjoyed your performences.

Thank you!!

Ronald
Snakie
 Snakie - vrijdag 16 december 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Om in Christopher's taal te blijven:
Fuck off !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door Snakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Battle met Christopher Max









0.0056960