BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Willem van Hanegem column topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 07 november 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Aangezien Willem het regelmatig over Feyenoord heeft in zijn column leek een topic me wel een aardig idee. Vandaag ook weer een goed stuk:

quote:
'Die jongens van Feyenoord kunnen aardig voetballen, maar ze durven het zo weinig. Ik zie het alleen maar als het ze mee zit. Bij tegenslag is heel Feyenoord uit balans. Hoe kan dat? Waar is het geloof in eigen kunnen van Bruno Martins Indi, van Stefan de Vrij? Er zaten zaterdag geloof ik 45.000 mensen in de Kuip. Zijn die het op zijn minst niet waard om voor te knokken', schrijft Willem van Hanegem in zijn AD-column.

"Ik weet ook wel dat het doelpunt van NEC buitenspel was, maar daar raak je toch niet zó van van de kook? Straks komen de mental coaches weer in groepjes aanrennen, maar ik weet niet of die nodig zijn. Er wordt al genoeg gepraat. Misschien moet je als trainer gewoon iets minder praten en eens zeggen dat wie niet tegen de druk van tegenslag in een vol stadion kan, maar op moet hoepelen. Ik weet het, het zijn allemaal jonge jongens. Nou en? Dat moeten we niet alleen maar als nadeel blijven benoemen. Wees blij dat je jong bent, je hebt nog een hele carrière voor je. Geweldig toch"?


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 19:38 schreef MMM het volgende:
Aangezien Willem het regelmatig over Feyenoord heeft in zijn column leek een topic me wel een aardig idee. Vandaag ook weer een goed stuk:

[..]

Heerlijk topic..
Willem heeft overigens natuurlijk voor 100% gelijk....
Gewoon met een kluif tussen je tanden het veld op!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 07 november 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Heeft vaak een goed punt in zijn columns, nu ook weer.
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 november 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Willem MOET terug naar Feyenoord! Smul van zijn voetbalanalyses! Willem van Hanegem en Wim Jansen hebben meer verstand van voetbal in hun kleine teen dan alle jeugdcoaches op Varkenoord.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 22:11 schreef Quiroz het volgende:
Willem MOET terug naar Feyenoord! Smul van zijn voetbalanalyses! Willem van Hanegem en Wim Jansen hebben meer verstand van voetbal in hun kleine teen dan alle jeugdcoaches op Varkenoord.....
Ja dat voetbalverstand van Wim Jansen werd overgebracht naar Peter Bosz en Ono Jacobs.
Hun laatste erfenis zit nu bij redbull
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 november 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat voetbalverstand van Wim Jansen werd overgebracht naar Peter Bosz en Ono Jacobs.
Hun laatste erfenis zit nu bij redbull
Je moet Wim Jansen ook niet de technische zaken laten beheren of hem laten adviseren... Puur het spelletje op zich, hij is al eens assistent geweest van Verbeek, maar probeer dat maar eens vol te houden... Van Hanegem en Jansen op Varkenoord bij de jeugd, dat zou ik graag zien, maar dat is onrealistisch denk ik...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 november 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Tis jammer, maar Willems tijd is geweest. Hij zou zich trouwens groen en geel ergeren aan die knapies van nu.
Ik zie liever de zweep van JP erover gaan.
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 november 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 23:52 schreef FR-Henk het volgende:
Hij zou zich trouwens groen en geel ergeren aan die knapies van nu.
Hoe weet je dat? In de jeugd ben je nog geen volgevreten vedette, maar moet je er alles aan doen om profvoetballer te komen. Zonder mentaliteit haak je af, dus wie zegt dat van Hanegem daarop afknapt...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 november 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Weten doet niemand, net zo goed dat je niet weet of ie wél iets bijdraagt.
Het verschil in beleving én leeftijd tussen jeugd en hem wordt groter. Die gassies kunnen minder geduld opbrengen om iets van de ervaringsdeskundige op te pakken.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 08 november 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 00:01 schreef FR-Henk het volgende:
Weten doet niemand, net zo goed dat je niet weet of ie wél iets bijdraagt.
Het verschil in beleving én leeftijd tussen jeugd en hem wordt groter. Die gassies kunnen minder geduld opbrengen om iets van de ervaringsdeskundige op te pakken.
Die gassies zullen wel moeten willen ze blijven bij Feyenoord. Dat jij twijfelt aan het feit dat Willem iets bijdraagt aan het voetbal bij Feyenoord is jou mening, mijn mening is gebaseerd op zijn topcarriëre, de titels die hij won als trainer, zijn analyses tijdens wedstrijden, zijn columns en zijn behaalde prijzen en succes.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 november 2011 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 00:03 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Die gassies zullen wel moeten willen ze blijven bij Feyenoord. Dat jij twijfelt aan het feit dat Willem iets bijdraagt aan het voetbal bij Feyenoord is jou mening, mijn mening is gebaseerd op zijn topcarriëre, de titels die hij won als trainer, zijn analyses tijdens wedstrijden, zijn columns en zijn behaalde prijzen en succes.
Willem is jaren mijn idool geweest. En is nu een oudere man geworden met -gelukkig nog steeds- een eigenzinnige mening.
Het zijn die knapen die dit niet meer zullen oppakken. Vraagt een geheel andere benadering.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 08 november 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 00:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Willem is jaren mijn idool geweest. En is nu een oudere man geworden met -gelukkig nog steeds- een eigenzinnige mening.
Het zijn die knapen die dit niet meer zullen oppakken. Vraagt een geheel andere benadering.
Niet oppikken? Willem gaat ze niet wijzen op hun politieke voorkeuren, maar op het voetbalspelletje. Ik heb meer heil in de theorie van Willem dan in die van de doorsnee Varkenoordtrainer, bovendien denk ik niet dat Willem ze met allerlei opdrachten het veld instuurt.
Els
 Els - woensdag 09 november 2011 - 00:31   quote  deeplink  
Ik heb Van Hanegem en Van Gaal gezien als coach van een G-team. Van Hanegem deed dat fantastisch. Als hij zo goed en zo leuk met die jongens kan werken, denk ik dat hij voldoende aanpassingsvermogen heeft om er op Varkenoord een succes van te maken.
van geil
 van geil - vrijdag 11 november 2011 - 00:22   quote  deeplink  
maffe egotripper met asociale trekjes,,man van de oneliners......
stray
 stray - vrijdag 11 november 2011 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 00:22 schreef van geil het volgende:
maffe egotripper met asociale trekjes,,man van de oneliners......
?
Els
 Els - vrijdag 11 november 2011 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 00:22 schreef van geil het volgende:
maffe egotripper met asociale trekjes,,man van de oneliners......
Zelfreflectie ;-)
De Spot
 De Spot - vrijdag 11 november 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 00:22 schreef van geil het volgende:
maffe egotripper met asociale trekjes,,man van de oneliners......
verklaar nadar...in plaats van je muil een zet geven..
van geil
 van geil - vrijdag 11 november 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 08:21 schreef Els het volgende:

[..]

Zelfreflectie ;-)
haha,,,die is goed!
MMM
 MMM - maandag 14 november 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Dat Bert van Marwijk vrijdag boos was op het fluitende publiek, kon ik wel begrijpen. Het Nederlands elftal presenteert nu al jaren aan een stuk op topniveau. Het is niet altijd even mooi, maar het niveau van de interlands is vrijwel altijd zeer hoog. Dan speel je een keertje 0-0 tegen Zwitserland, wat geen kleine tegenstander is, en dan gaan de mensen boe roepen. Dat irriteert Bert en mij irriteert het al een hele tijd.

Ik heb niet zo veel op met het publiek dat bij wedstrijden van Oranje op de tribune zit. Dat zijn niet de echte liefhebbers die je bij clubwedstrijden wel aantreft. Hele vakken zitten vol met mensen die dankzij een bank of een verzekeringsmaatschapij een kaartje hebben gekregen. Voor hen is het een uitje, ze hebben geen gevoel bij waar ze gratis naar zitten te kijken.

Ik heb er eens tussen gezeten en hoorde ze roepen dat er meteen over de middenlijn al geschoten moest worden. Net Amerikanen die voor het eerst van hun leven bij het voetbal zitten. Ik heb er een hekel aan als die het stadion domineren.

Helaas zie je dat bij thuiswedstrijden van het Nederlands elftal altijd. Ik ben er lang voor weggebleven bij interland. Ik trek dat publiek niet, het bederft de voetbalsfeer en daarom steun ik Bert van Marwijk in deze. Mensen die vrijdag hebben zitten fluiten, moeten zich schamen.
+1
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 november 2011 - 19:38   quote  deeplink  
+2
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 november 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Hup Duitsland
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:
Hup Duitsland
3-2, wir sind helden hahaha
van geil
 van geil - maandag 14 november 2011 - 21:40   quote  deeplink  
der untergang
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 19:38 schreef Bosifyable het volgende:
+2
+3
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 november 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Laten we hem ook blij maken.
album-heino-copy.jpg
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 november 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Schrecklich.
MMM
 MMM - maandag 14 november 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:
Hup Duitsland
-10
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 november 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

+3
+4
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 november 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 22:04 schreef MMM het volgende:

[..]

-10
eens
KKL
 KKL - maandag 21 november 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Voor de spelers, de supporters en de technische staf van Feyenoord ben ik erg blij met de overwinning van gisteren op Vitesse. Ik heb echt een heel goed Feyenoord gezien: gedurfd, aanvallend, aantrekkelijk, heel erg dwingend. Vitesse werd weggespeeld. Ik had Feyenoord alleen in de slotfase liever nog wat meer op het resultaat gefocust gezien. Nu wilden ze vooral de tegenstander voor aap zetten, dat moet je dus niet doen. Het zou volgende week zomaar weer eens tegen kunnen vallen, dat weet ik best.

Maar gisteren in Arnhem reikten ze tot een erg hoog niveau, nog hoger dan eerder dit seizoen tegen Ajax en AZ. Vorig jaar wonnen ze ook af en toe, maar toen waren zelfs de goede wedstrijden niet om aan te gluren. Daarnaast zaten ze er toen als geslagen honden bij steeds: in de dug-out, op de tribunes en op kantoor. Toen accepteerde iedereen dat het was zoals het was, er zat totaal geen vooruitgang meer in. Dat is deze competitie dus wel even anders.

Je merkt dat zelfs aan het publiek. Er wordt weer meer verwacht van de spelers, Ronald Koeman geeft dat zelf als eerste aan. Er zit genoeg in zijn spelersgroep om er elke week weer veel van te verwachten. Dat blijkt af en toe, zoals gisteren weer.

Nou, dan moet je daar je beleid op afstemmen. Je moet als trainer meer wedstrijden op je top willen spelen. Dat vereist veel training en een heel scherpe coaching. Nou, dat maakt Koeman waar. Ik geniet daar erg van als het goed gaat. Gaat het wat minder, dan baal je, maar dat apathische gedrag van vorig jaar is helemaal weg uit de Kuip en dan erger ik me ook als het even tegen zit een stuk minder.

Ik zeg overigens niet voor niets dat ik blij ben voor supporters, spelers en trainers. De rest van Feyenoord, noem dat het management, heb ik niet zo hoog zitten. Ik weet niet goed wat ik ze misdaan heb, maar ze zwijgen me het liefst hartstikke dood.

Er is onlangs onder verantwoordelijkheid van de club een boek over en met echte Feyenoorders uitgekomen. Wouter Bos stond er in en nog een heleboel anderen. Ik niet. Dat steekt me eigenlijk wel. Niet dat ik om aandacht verlegen zit, maar ik vind het zo sneu van die mensen.

En ik geef nogmaals toe, ik vind het als Feyenoorder pijnlijk. Het gaat hier om een boek dat onder het Legioen verspreid is, er komen clubiconen en anderen aan het woord over hun liefde voor Feyenoord. Als je daar mij dan niet in voor laat komen, dan heb je daar een bedoeling mee. Maar laat me dat dan even weten. Het is kleinzieligheid van de ergste soort. Zo gingen ze vroeger te werk achter het IJzeren Gordijn.

De man die hierover besloten heeft, is geen Feyenoorder, het moet een klein figuur zijn, eentje die denkt dat hij de geschiedenis kan veranderen. Walgelijk type moet dat zijn. En waarom? Omdat ik af en toe kritisch ben? Omdat ik niet hard genoeg roep hoe goed het financieel weer gaat met Feyenoord? Nou, ik ben gewoon helemaal niet overtuigd van de financiële wederopstandig van mijn club.

Laat ze het mij maar uitleggen, ik heb geen boekhouden gestudeerd, maar ik begrijp wel dat als je je beste spelers moet verkopen aan PSV en FC Twente, dat je er dan beroerd voor staat. Je verliest in technisch opzicht terrein om je cijfers er op de korte termijn wat florissanter uit te laten zien. Ik zou zeggen, belazer als je het per se wil een ander, maar mij dus niet. Ik trap niet in die hosannaverhalen van die mensen.

Ze willen toegejuicht worden omdat ze een klein begin hebben gemaakt met het opruimen van de financiële shit die onder hun eigen verantwoordelijkheid is gegroeid. En als je daar niet aan meedoet, word je uit je eigen geschiedenisboek gegumd. Wat een triestheid.

Maar laat ik er over ophouden, ik heb geen zin om mijn club net als bij Ajax gebeurt in een chaos te storten. Ik hoef ook niet in mijn eentje bij Pauw&Witteman te zitten om mijn verhaal te doen. Ik wilde het hier alleen wel even kwijt. Zoals ik het ook nog kwijt wil, dat ik hoop dat Ajax weer gaat focussen op voetballen. Want ik hoop voor héél Ajax en een beetje voor mezelf dat ze dinsdag tegen Olympique Lyon een goed resultaat halen.

Waarom? Omdat ik niet hard genoeg roep hoe goed het financieel weer gaat met Feyenoord?

(Willem van Hanegem)

AMEN!!!
Ook Willem ziet het (gelukkig) ook op de juiste manier!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 november 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 08:54 schreef KKL het volgende:
Voor de spelers, de supporters en de technische staf van Feyenoord ben ik erg blij met de overwinning van gisteren op Vitesse. Ik heb echt een heel goed Feyenoord gezien: gedurfd, aanvallend, aantrekkelijk, heel erg dwingend. Vitesse werd weggespeeld. Ik had Feyenoord alleen in de slotfase liever nog wat meer op het resultaat gefocust gezien. Nu wilden ze vooral de tegenstander voor aap zetten, dat moet je dus niet doen. Het zou volgende week zomaar weer eens tegen kunnen vallen, dat weet ik best.

Maar gisteren in Arnhem reikten ze tot een erg hoog niveau, nog hoger dan eerder dit seizoen tegen Ajax en AZ. Vorig jaar wonnen ze ook af en toe, maar toen waren zelfs de goede wedstrijden niet om aan te gluren. Daarnaast zaten ze er toen als geslagen honden bij steeds: in de dug-out, op de tribunes en op kantoor. Toen accepteerde iedereen dat het was zoals het was, er zat totaal geen vooruitgang meer in. Dat is deze competitie dus wel even anders.

Je merkt dat zelfs aan het publiek. Er wordt weer meer verwacht van de spelers, Ronald Koeman geeft dat zelf als eerste aan. Er zit genoeg in zijn spelersgroep om er elke week weer veel van te verwachten. Dat blijkt af en toe, zoals gisteren weer.

Nou, dan moet je daar je beleid op afstemmen. Je moet als trainer meer wedstrijden op je top willen spelen. Dat vereist veel training en een heel scherpe coaching. Nou, dat maakt Koeman waar. Ik geniet daar erg van als het goed gaat. Gaat het wat minder, dan baal je, maar dat apathische gedrag van vorig jaar is helemaal weg uit de Kuip en dan erger ik me ook als het even tegen zit een stuk minder.

Ik zeg overigens niet voor niets dat ik blij ben voor supporters, spelers en trainers. De rest van Feyenoord, noem dat het management, heb ik niet zo hoog zitten. Ik weet niet goed wat ik ze misdaan heb, maar ze zwijgen me het liefst hartstikke dood.

Er is onlangs onder verantwoordelijkheid van de club een boek over en met echte Feyenoorders uitgekomen. Wouter Bos stond er in en nog een heleboel anderen. Ik niet. Dat steekt me eigenlijk wel. Niet dat ik om aandacht verlegen zit, maar ik vind het zo sneu van die mensen.

En ik geef nogmaals toe, ik vind het als Feyenoorder pijnlijk. Het gaat hier om een boek dat onder het Legioen verspreid is, er komen clubiconen en anderen aan het woord over hun liefde voor Feyenoord. Als je daar mij dan niet in voor laat komen, dan heb je daar een bedoeling mee. Maar laat me dat dan even weten. Het is kleinzieligheid van de ergste soort. Zo gingen ze vroeger te werk achter het IJzeren Gordijn.

De man die hierover besloten heeft, is geen Feyenoorder, het moet een klein figuur zijn, eentje die denkt dat hij de geschiedenis kan veranderen. Walgelijk type moet dat zijn. En waarom? Omdat ik af en toe kritisch ben? Omdat ik niet hard genoeg roep hoe goed het financieel weer gaat met Feyenoord? Nou, ik ben gewoon helemaal niet overtuigd van de financiële wederopstandig van mijn club.

Laat ze het mij maar uitleggen, ik heb geen boekhouden gestudeerd, maar ik begrijp wel dat als je je beste spelers moet verkopen aan PSV en FC Twente, dat je er dan beroerd voor staat. Je verliest in technisch opzicht terrein om je cijfers er op de korte termijn wat florissanter uit te laten zien. Ik zou zeggen, belazer als je het per se wil een ander, maar mij dus niet. Ik trap niet in die hosannaverhalen van die mensen.

Ze willen toegejuicht worden omdat ze een klein begin hebben gemaakt met het opruimen van de financiële shit die onder hun eigen verantwoordelijkheid is gegroeid. En als je daar niet aan meedoet, word je uit je eigen geschiedenisboek gegumd. Wat een triestheid.

Maar laat ik er over ophouden, ik heb geen zin om mijn club net als bij Ajax gebeurt in een chaos te storten. Ik hoef ook niet in mijn eentje bij Pauw&Witteman te zitten om mijn verhaal te doen. Ik wilde het hier alleen wel even kwijt. Zoals ik het ook nog kwijt wil, dat ik hoop dat Ajax weer gaat focussen op voetballen. Want ik hoop voor héél Ajax en een beetje voor mezelf dat ze dinsdag tegen Olympique Lyon een goed resultaat halen.

Waarom? Omdat ik niet hard genoeg roep hoe goed het financieel weer gaat met Feyenoord?

(Willem van Hanegem)

AMEN!!!
Ook Willem ziet het (gelukkig) ook op de juiste manier!
persoonlijk vind ik het weer een beetje huilie huilie. Iemand kiest die mensen, de mensen die je NIET zo vaak ziet, maken een boekje en klaar. Heb het idee dat er express eens een keer gweinig spelers zijn gebruikt. Laat Willem zich liever druk maken om andere dingen, i.p.v. om een gratis weggeefboekje om de seizoenskaarthouders te paaien.....jammer Willem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door detrapstaandervanvak --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 november 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Wat is Willem z'n punt nou? Dat ie niet gevraagd is?
Of zit er weer meer (rancune) onder?

Willem, ga eens lekker bellen met de makers van het boek. Da's niet de directie zelf...

Willem is groot, maar maakt zich met de jaren kleiner.
Milo
 Milo - maandag 21 november 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 10:04 schreef FR-Henk het volgende:
Wat is Willem z'n punt nou? Dat ie niet gevraagd is?
Of zit er weer meer (rancune) onder?

Willem, ga eens lekker bellen met de makers van het boek. Da's niet de directie zelf...

Willem is groot, maar maakt zich met de jaren kleiner.
+1
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 21 november 2011 - 11:42   quote  deeplink  
+2
craven
 craven - maandag 21 november 2011 - 11:46   quote  deeplink  
+3(al vindt ik wel dat Willem erbij hoort)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 november 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:46 schreef craven het volgende:
+3(al vindt ik wel dat Willem erbij hoort)
Vaak wel, maar niet altijd
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 november 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Vorig seizoen had hij het grootste gelijk van de wereld toen zijn ego gekwetst zou zijn omdat ze hem niet gevraagd hadden om hulp en nu is het opeens huillie huillie? Beetje raar....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door hotjumper --
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 21 november 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Willem zou als echte Feyenoorder bij elke wedstrijd in de kuip moeten zitten net als andere oud Feyenoordspelers. Kuipvrees?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 november 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:51 schreef hotjumper het volgende:
Vorig seizoen had hij het grootste gelijk van de wereld toen zijn ego gekwetst zou zijn omdat ze hem niet gevraagd hadden om hulp en nu is het opeens huillie huillie? Beetje raar....
je hulp aanbieden is iets anders dan in een gratis boekje staan....Toen had hij gelijk, dit is gewoon een beetje mierenneuken. En als wij er allemaal zo'n moeite mee hadden dat Willem niet in het boek stond hadden wij (als het ons zou boeien) dat allang laten merken.
Maar merk er niet heel veel van.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 12:35   quote  deeplink  
eens met al het voorgaande, daarnaast lijkt het alsof hij zich net zo wil profileren als Cruijf bij Ajax.... snap ik niet zo...
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 21 november 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:35 schreef FR-Douwe het volgende:
eens met al het voorgaande, daarnaast lijkt het alsof hij zich net zo wil profileren als Cruijf bij Ajax.... snap ik niet zo...
Verlangen naar status?
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 november 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:24 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

je hulp aanbieden is iets anders dan in een gratis boekje staan....Toen had hij gelijk, dit is gewoon een beetje mierenneuken. En als wij er allemaal zo'n moeite mee hadden dat Willem niet in het boek stond hadden wij (als het ons zou boeien) dat allang laten merken.
Maar merk er niet heel veel van.
Ach toen mocht het ook niet te veel moeite kosten en kwam hij ook de afspraken niet na die er gemaakt waren en was hij vervolgens ook de zielige peer.

Ik had overigens een boekje met oud spelers wel een stuk leuker gevonden, de helft van de gasten die er nu instaan vind ik niet echt boeiend
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:43 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Verlangen naar status?
als dat zo is dan begrijpt hij niet dat hij een enorme status had/ heeft.... nu brokkelt het alleen maar af...
MMM
 MMM - maandag 21 november 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Sterke column.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 november 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Willem is een held.wat betreft dat boekje zal mij een worst zijn ook al vind ik idd ook dat hij erin moet staan..

Maar nee de rest van zijn verhaal is zo prachtig,hij geeft mij het gevoel dat ik het nog niet zo verkeerd ziet...
Willem////held!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:55 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

als dat zo is dan begrijpt hij niet dat hij een enorme status had/ heeft.... nu brokkelt het alleen maar af...
Onzin,zijn achterban is groot en vooral stil willem////held!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 november 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ach toen mocht het ook niet te veel moeite kosten en kwam hij ook de afspraken niet na die er gemaakt waren en was hij vervolgens ook de zielige peer.

Ik had overigens een boekje met oud spelers wel een stuk leuker gevonden, de helft van de gasten die er nu instaan vind ik niet echt boeiend
klopt, maar het lijkt wel of hem dat nu nog dwars zit. En die verhalen van oud feyenoorders hebben al in de hand in hand of in het Feyenoord magazine gestaan, dus vond ik de inslag van dit boekje zeker wel geinig. Gaat toch uiteindelijk over de club en niet alleen de spelers?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onzin,zijn achterban is groot en vooral stil willem////held!!!!
ik behoor ook tot die achterban en vind ook dat hij in dat boekie had kunnen staan maar dat is gewoon niet zo. Willem is voor mij een van de grootste Feyenoorders ooit maar deze column vind ik voor driekwart goed en 1 kwart vreemd.
craven
 craven - maandag 21 november 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik behoor ook tot die achterban en vind ook dat hij in dat boekie had kunnen staan maar dat is gewoon niet zo. Willem is voor mij een van de grootste Feyenoorders ooit maar deze column vind ik voor driekwart goed en 1 kwart vreemd.
dus in het algemeen wel goed hahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 14:04 schreef craven het volgende:

[..]

dus in het algemeen wel goed hahaha
en dat is dan weer een misvatting.... ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Willem van Hanegem column topic









0.0108060