BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 maart 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 20:37 schreef tomson het volgende:
Weer die klote kleintjes,lijkt het eerste wel.
Nou nou laat ze het niet horen....
tomson
 tomson - dinsdag 06 maart 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Klopt toch gewoon? Altijd modderen tegen de staartploegen. Die erbij gepakt sta je ijskoud eerste.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 maart 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 23:39 schreef tomson het volgende:
Klopt toch gewoon? Altijd modderen tegen de staartploegen. Die erbij gepakt sta je ijskoud eerste.
Zo bekeken eens, het word ze al jong bijgebracht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 maart 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Alles wat bovengemiddeld talent heeft zit al bij het eerste vrees ik. Ik vind het nog knap dat jong-Feyenoord nog zo hoog staat. Ik vind dat A1 en B1 belangrijker trouwens, omdat je dan alleen jeugd vs jeugd heb. Beloftenteams zitten vol reservespelers, niet representatief.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 maart 2012 - 09:18   quote  deeplink  
Dani Fernandez wordt zelfs in deze wedstrijden gewisseld.

De Vrij is wedstrijdritme aan t opdoen, die gaat binnenkort Leerdam vervangen denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 maart 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:
Dani Fernandez wordt zelfs in deze wedstrijden gewisseld.

De Vrij is wedstrijdritme aan t opdoen, die gaat binnenkort Leerdam vervangen denk ik.
Mooi ik zie liever de Vrij dan Leerdam
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 07 maart 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:
Dani Fernandez wordt zelfs in deze wedstrijden gewisseld.

De Vrij is wedstrijdritme aan t opdoen, die gaat binnenkort Leerdam vervangen denk ik.
Las van de week dat Dani geen kans meer krijgt in de selectie van Feyenoord 1. Koeman zal wel dusdanig ontevreden zijn dat hij op deze manier wordt afgeschreven.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 maart 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 22:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Las van de week dat Dani geen kans meer krijgt in de selectie van Feyenoord 1. Koeman zal wel dusdanig ontevreden zijn dat hij op deze manier wordt afgeschreven.
Best jammer, snap het ook niet helemaal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 maart 2012 - 00:27   quote  deeplink  
09-03-2012 Feyenoord onder 19 verslaat Heerenveen/Emmen A1

Feyenoord/Excelsior onder 19 heeft vrijdagavond Heerenveen/Emmen A1 met 1-2 verslagen. De ploeg van trainer Damiën Hertog won in Friesland door twee treffers van Tony Trindade de Vilhena.

We begonnen heel goed, hadden grip op de wedstrijd en kregen genoeg kansen, blikte Hertog terug op de wedstrijd. Het was jammer dat we daaruit maar één keer scoorden. Daarna kwam Heerenveen/Emmen terug en werd het meer een vechtwedstrijd. Ik denk dat we verdiend hebben gewonnen, maar ik hou er een dubbel gevoel aan over: we hebben niet het niveau gehaald wat we kunnen halen.

Het goede spel van de Rotterdammers in de beginfase leverde een paar grote kansen op. Met name Elvis Manu en Joey Sleegers waren dichtbij de openingstreffer, maar beide spelers stuitten op de doelman van de thuisploeg. Na iets meer dan twintig minuten opende Trindade de Vilhena de score met een hard schot.

Tien minuten voor rust kwam Heerenveen/Emmen vanuit een hoekschop op gelijke hoogte. Het spel van O/19 werd daarna iets minder, maar toch behielden de Rotterdammers het initiatief. Tot kansen leidde dat echter lang tijd niet.

In de slotfase dwong Feyenoord/Excelsior, op basis van werklust en strijd, toch een tweede doelpunt af. Een voorzet vanaf links van Terence Kongolo kon door Trindade de Vilhena worden binnengewerkt: 1-2.

Heerenveen/Emmen A1 Feyenoord/Excelsior O/19 1-2
Scoreverloop:
22 0-1 Trindade de Vilhena
35 1-1
83 1-2 Trindade de Vilhena

Opstelling Feyenoord/Excelsior O/19: De Jong; Rutten, Kongolo, Van Huijgevoort, Woudenberg; M. Steenvoorden, Trindade de Vilhena (89 Knoester), Sleegers (60 Van der Laan); Manu (60 Van der Velden), Blij (85 Janssen) en Boëtius.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039910-999-10010000000003.aspx
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 10 maart 2012 - 00:29   quote  deeplink  
SLOTJE!!!!!!
Roel is er niet meer bij!!!!!:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 maart 2012 - 00:30   quote  deeplink  
2vjpic5.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 maart 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 00:29 schreef hoogvliet010 het volgende:
SLOTJE!!!!!!
Roel is er niet meer bij!!!!!:)
wie?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 maart 2012 - 00:31   quote  deeplink  
ik ken alleen een zeker Douwe ;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 10 maart 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Allebei fraudeurs!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 maart 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 00:32 schreef hoogvliet010 het volgende:
Allebei fraudeurs!
hahahaha, dat sowieso, niet iedereen kan dan ook een VOETBALKENNER zijn maat!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 10 maart 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 00:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahahaha, dat sowieso, niet iedereen kan dan ook een VOETBALKENNER zijn maat!
+1
En zo is het!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 maart 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Feyenoord bereikt principeakkoord met Jordy van Deelen

20120312_deelen_vk_scaled_7.jpg

Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Jordy van Deelen over een contract vanaf het komende seizoen voor twee jaar, met een optie voor nog een extra jaar. De 18-jarige rechtsback genoot zijn jeugdopleiding bij Feyenoord en maakt sinds de winterstop van dit seizoen deel uit van de eerste selectie van Excelsior. Jeugdinternational Van Deelen zal op korte termijn in De Kuip zijn handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract.

Van Deelen zal het volledige komende seizoen op uitleenbasis voor Excelsior spelen. Dit seizoen kwam de verdediger tot dusver in twee competitiewedstrijden in actie voor de club uit Kralingen. Afgelopen zaterdag begon Van Deelen nog in de basis tijdens de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen (4-2).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 maart 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Ja hij viel uit met kramp maar speelde een aardig potje!!
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 maart 2012 - 21:43   quote  deeplink  
0-5 ja ik denk ik hou me er een keer niet bezig en wat gebeurt feyenoord wint en ajaks verliest.miss moet ik dat een smeer doen hahahaha uhum....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Om 14:30 uur is de aftrap in Utrecht voor het duel FC Utrecht A1-Feyenoord/Excelsior A1.

De A1 staat 2e op de ranglijst met 49 punten uit 21 wedstrijden, FC Utrecht A1 staat 7e met 27 punten uit 19 wedstrijden.

Opstelling Feyenoord/Excelsior A1:
Boy de Jong, Joey van der Velden, Sven van Beek, Matthew Steenvoorden,Lucas Woudenberg, Cas Knoester, Jean-Paul Boëtius, Bryan van der Laan, Daan Blij, Joey Sleegers, Elvis Manu.

Mats van Huijgevoort begint op de bank omdat hij donderdag heeft gespeeld met Jong Feyenoord/Excelsior.

Ruststand 0-5

0-1 Joey Sleegers
0-2 Jean-Paul Boëtius
0-3 en 0-4 Elvis Manu
0-5 Bryan van der Laan
Een eerste helft waarbij FC Utrecht A1 geen kans heeft gehad.
.

(Bron: fr-fanatic.com )
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 maart 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Feyenoord A1 heeft met 6-1 gewonnen uit bij Utrecht A1. Ajax A1 heeft bovendien verloren dus we lopen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2012 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 april 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Feyenoord haalt D'tje weg bij Almere City
Door PATRICK LEEMANS __ gepubliceerd op 7 april '12 12:22

Er is tegenwoordig veel om te doen: clubs die jonge, talentvolle spelers weghalen bij de zogenaamd mindere goden. Het gebeurt op alle niveaus: Manchester City shopt goedkoop bij Feyenoord en de Rotterdammers doen dat vervolgens weer bij Almere City.

Zoals nu met Noah Lewis. Hij maakt volgend seizoen de overstap naar de jeugdopleiding van Feyenoord. Daardoor moet de D-junior van Almere City FC verhuizen naar de havenstad, maar dat heeft hij er graag voor over. "Ik was altijd al fan van Feyenoord", vertelt hij op de website van de club uit de Jupiler League.

"Ik weet niet precies hoe ik bij Feyenoord in beeld ben gekomen. Maar dat maakt mij natuurlijk niet uit. Omdat ik bij Feyenoord ga voetballen, moet ik verhuizen naar Rotterdam. Gelukkig gaat het hele gezin mee. Ik hoop dat ik mij bij Feyenoord verder kan ontwikkelen als voetballer. Zo wil ik leren om op meerdere posities te spelen."

Bron: elfvoetbal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 13:11   quote  deeplink  
2uo6xwk.jpg

Op 21 April speelt Feyenoord A1 op Varkenoord tegen Ajax A1.
12
 12 - woensdag 11 april 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Hebbie mooi gedaan T!!! ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 april 2012 - 15:08   quote  deeplink  
COMMON UTRECHT..!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 april 2012 - 13:16   quote  deeplink  
Feyenoord onder 19 veel te sterk voor NEC/FC Oss A1

Geschreven op 2012-04-14 om 12:15:48 | Bekeken: 1253 | Reacties: 23 | Foto: VI-Images | Bron: Feyenoord.nl

Feyenoord/Excelsior onder 19 heeft vrijdagavond op bezoek bij NEC/FC Oss A1 flink uitgehaald. De ploeg van trainer Damiën Hertog won in Nijmegen met 1-8. Joey Sleegers scoorde vier keer namens de Rotterdammers.

Vanaf de start van het duel was duidelijk dat Feyenoord/Excelsior de betere ploeg was. De Rotterdammers domineerden het spel en gaven de thuisploeg weinig ruimte. Na een kwartier kwam O/19 op voorsprong via Sleegers.

Binnen het halfuur zorgden Anass Achahbar, weer Sleegers en Matthew Steenvoorden voor een zeer comfortabele 0-4 ruststand. Vooral het doelpunt van Steenvoorden viel op. Hij schoot de bal vanaf 35 meter met een fraaie boog in het doel.

Ondanks de ruime voorsprong, verslapte O/19 na de pauze niet. Sleegers en Elvis Manu brachten de stand op 0-6, waarna de thuisploeg iets terug deed. Treffers van opnieuw Manu en Sleegers zorgden vervolgens in de slotfase voor de 1-8 eindstand.

Net als in de wedstrijd tegen FC Utrecht van twee weken geleden is er geen uitblinker aan te wijzen, beschouwde Hertog na. Het team blonk uit. Het plezier, de gedrevenheid en de bereidheid om anderen te laten uitblinken: daar geniet je als coach enorm van.

NEC/FC Oss A1 Feyenoord/Excelsior O/19 1-8

Scoreverloop:

15 0-1 Sleegers
19 0-2 Achahbar
26 0-3 Sleegers
28 0-4 M. Steenvoorden
55 0-5 Sleegers
60 0-6 Manu
82 1-6
86 1-7 Manu
90 1-8 Sleegers

Opstelling Feyenoord/Excelsior O/19: De Jong; Van der Velden, Van Beek, Van Huijgevoort (70 Ayari), Woudenberg; M. Steenvoorden (60 Van der Laan), Blij (60 Knoester), Sleegers; Boëtius, Achahbar en Manu.

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/18110-feyenoord-onder-19-veel-te-sterk-voor-nec-fc-oss-a1.html
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 april 2012 - 18:26   quote  deeplink  
21 april tegen de minisnavels...come on you Feyenoordboys.. !!!!
kuipje
 kuipje - dinsdag 17 april 2012 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 18:26 schreef RenatoBos het volgende:
21 april tegen de minisnavels...come on you Feyenoordboys.. !!!!
ik zou het werkelijk heerlijk vinden als ze alsnog kampioen worden, zal lastig worden, maar is zeker een kans als ze zaterdag de snavels op hun donder geven!
Ik hoor nu al weer allemaal mensen uit amsterdam (ja daar woon ik helaas), praten dat de ajax opleiding feyenoord weer voorbij is omdat de B1 en A1 kampioen worden... Heel irritant..
tomson
 tomson - dinsdag 17 april 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 09:38 schreef kuipje het volgende:

[..]

ik zou het werkelijk heerlijk vinden als ze alsnog kampioen worden, zal lastig worden, maar is zeker een kans als ze zaterdag de snavels op hun donder geven!
Ik hoor nu al weer allemaal mensen uit amsterdam (ja daar woon ik helaas), praten dat de ajax opleiding feyenoord weer voorbij is omdat de B1 en A1 kampioen worden... Heel irritant..
Woon jij daar ook al? Ik zou daar hele dagen met net zo'n grote koptelefoon
rondlopen als onze voetballers doen tegenwoordig.Voor hun en mijn welzijn...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 april 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 09:38 schreef kuipje het volgende:

[..]

ik zou het werkelijk heerlijk vinden als ze alsnog kampioen worden, zal lastig worden, maar is zeker een kans als ze zaterdag de snavels op hun donder geven!
Ik hoor nu al weer allemaal mensen uit amsterdam (ja daar woon ik helaas), praten dat de ajax opleiding feyenoord weer voorbij is omdat de B1 en A1 kampioen worden... Heel irritant..
5 man uit de Feyenoord A1 zijn dit seizoen gedebuteerd in het eerste..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 10:10 schreef tomson het volgende:

[..]

Woon jij daar ook al? Ik zou daar hele dagen met net zo'n grote koptelefoon
rondlopen als onze voetballers doen tegenwoordig.Voor hun en mijn welzijn...
Pfff ik zou me dood ongelukkig voelen...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 april 2012 - 07:36   quote  deeplink  
A1 trainer Damien #Hertog: ,,Ajax heeft jongens uit het buitenland in de A lopen. De Deen Fischer kostte ruim 1 miljoen. Wij doen dat niet."
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 april 2012 - 08:26   quote  deeplink  
Clubs als Utrecht, PSV en Sparta verwijten 020 dezer dagen voor het ronselen van zeer jeugdige spelers (13-14 jaar).
Gaat verdomme al op pedofilie lijken.
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:
A1 trainer Damien #Hertog: ,,Ajax heeft jongens uit het buitenland in de A lopen. De Deen Fischer kostte ruim 1 miljoen. Wij doen dat niet."
Net ff opgezocht,1,3 zelfs....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 april 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Dat bedoel ik.
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Je zal als 16 jarige zo'n prijskaartje om je nek hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Met het verhuizen van de confrontatie tussen Feyenoord A1 en Ajax A1, van Varkenoord naar de 'veilige' Kuip, willen beide clubs vandaag voorkomen dat het weer tot ongeregeldheden komt. De aartsrivalen vingen eerder deze week sterke geluiden op dat het bij de competitiewedstrijd uit de hand zou kunnen lopen.
De Amsterdammers kronen zich bij winst in het hol van de leeuw tot landskampioen, een gedachte die bij enkele fanatieke aanhangers van Feyenoord onverteerbaar blijkt te zijn.

'We nemen gewoon het zekere voor het onzekere', zegt een woordvoerder van Feyenoord in het AD. 'Hartstikke jammer, want bij zo'n mooie wedstrijd hoort natuurlijk publiek', stelt Fred Grim, de trainer van de A1 van Ajax.

In Rotterdam-Zuid wordt vandaag om 16.00 uur afgetrapt in een hermetisch afgesloten Kuip. Slechts genodigden en familie krijgen toegang tot het stadion. De Amsterdammers proberen al het risico op incidenten uit te sluiten door de met het logo van Ajax beplakte spelersbus thuis te laten. De ploeg van coach Fred Grim en assistent Ronald de Boer reist in drie 'anonieme' bussen naar Rotterdam.

Het is zeker niet de eerste keer dat er maatregelen worden genomen om mogelijke rellen bij jeugdwedstrijden te voorkomen. Vorig jaar werd de bekerfinale tussen de B1's van Feyenoord en Ajax bijvoorbeeld geschrapt, omdat geen enkele burgemeester de wedstrijd binnen zijn gemeentegrenzen wilde hebben.

Confrontaties tussen de aanhangers van Ajax en Feyenoord lijken zich te verplaatsen naar jeugdwedstrijden, nu er bij wedstrijden van de hoofdmacht al jarenlang alleen thuispubliek aanwezig mag zijn. Dieptepunt zijn nog altijd de rellen in april 2004, toen onder anderen Robin van Persie na afloop van de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord op De Toekomst in Amsterdam rake klappen opliep. Zijn ploeggenoot Jorge Acuna werd zelfs gewond naar het ziekenhuis gebracht. De mobiele eenheid moest destijds optreden om Feyenoord uiteindelijk veilig uit Amsterdam te begeleiden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Come on you Feyenoord boys..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 april 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:

Het is zeker niet de eerste keer dat er maatregelen worden genomen om mogelijke rellen bij jeugdwedstrijden te voorkomen. Vorig jaar werd de bekerfinale tussen de B1's van Feyenoord en Ajax bijvoorbeeld geschrapt, omdat geen enkele burgemeester de wedstrijd binnen zijn gemeentegrenzen wilde hebben.

Confrontaties tussen de aanhangers van Ajax en Feyenoord lijken zich te verplaatsen naar jeugdwedstrijden, nu er bij wedstrijden van de hoofdmacht al jarenlang alleen thuispubliek aanwezig mag zijn. Dieptepunt zijn nog altijd de rellen in april 2004, toen onder anderen Robin van Persie na afloop van de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord op De Toekomst in Amsterdam rake klappen opliep. Zijn ploeggenoot Jorge Acuna werd zelfs gewond naar het ziekenhuis gebracht. De mobiele eenheid moest destijds optreden om Feyenoord uiteindelijk veilig uit Amsterdam te begeleiden.
Grappig he, hoorde die van Dorp van de week op de radio verkondigen dat er nog nooit wat gebeurd was. Is dan de voorzittert van de FSV geweest.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 11:16   quote  deeplink  
Wir haben es nicht gewusst..
kuipje
 kuipje - vrijdag 20 april 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Toch mooi. Feyenoord staat 5 punten op Ajax met nog 3 wedstrijden te gaan. Ajax moet nog tegen PSV en Feyenoord. Wij tegen Excelsior en Ajax. Die gaan we gewoon inhalen. Mooi!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Dat zou heel mooi zijn kuipje, ik denk dat je wel eens gelijk kan krijgen..
jackyvw
 jackyvw - vrijdag 20 april 2012 - 15:51   quote  deeplink  
is er ergen een live stream voor de A1 wedstrijd?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Geen idee..
bode
 bode - vrijdag 20 april 2012 - 16:07   quote  deeplink  
wie kan mij de tussen stand zeggen van Feyenoord A1- 020 A1
jackyvw
 jackyvw - vrijdag 20 april 2012 - 16:23   quote  deeplink  
kan niets vinden
kuipje
 kuipje - vrijdag 20 april 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Live te zien
http://www.ajax.nl/Ajax-TV.htm
Sry voor de link
jackyvw
 jackyvw - vrijdag 20 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
nee, is voor abonnees
King - 010
 King - 010 - vrijdag 20 april 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Kan ff niet anders maar helaas is alleen een live-verslag en geen livestream.

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/27986__rss.php

Neuzen staan al 0-1 voor.
KUT!!!!
el-loco
 el-loco - vrijdag 20 april 2012 - 16:36   quote  deeplink  
Ik hoor dat die strontzakken op 0-1 staan! bah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0158782