BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Het Paul Turner Topic

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Loopbaan
 Loopbaan - zondag 25 december 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Het gaat alleen maar om de kijkcijfers. Daarom zit die randdebiel van paul turner er nog in.
Een vakjury had hem allang naar huis gestuurd.
Kijk maar naar vorig jaar. Tattoo henkie hetzelfde geval./
arte
 arte - maandag 26 december 2011 - 13:46   quote  deeplink  
alleen een echte performer krijgt zoveel kijkcijfers en stemmen. wat jammer dat je echt creatief kunstzinnig talent niet herkend.Paul Turner is great!
quiksilver2
 quiksilver2 - zaterdag 07 januari 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Arte je gaat toch niet vertellen dat die knopper kan zingen ? Heb je nieuwjaarsdag zijn gejengel niet gehoort en gisteren avond dunnetjes over gedaan. We zijn niet op zoek naar de PIPO van Holland maar naar The Voice , dan heb ik het er nog niet eens over dat hij geen Nederlander is. Dus lekker inpakken, strikje erom en terug naar huis.
Lucian
 Lucian - zaterdag 07 januari 2012 - 14:07   quote  deeplink  
Hij heeft Somebody I used to know echt verknald. Volgens mij heeft hij gewoon heel wat Gaga fans gerecruteerd om op hem te stemmen. En die show vond ik ook maar niets. Charismatisch vind ik hem ook niet spectaculair. Ik vind het echt slecht dat het afhangt van het stemmen.
Annet
 Annet - zaterdag 07 januari 2012 - 14:33   quote  deeplink  
Helemaal met quiksilver2 eens. Wie gaat hier een cd van kopen? Hij kan niet zingen! En ook als hij praat, komt er geen zinnig woord uit. Ben helemaal klaar met die Paul!
Agnes
 Agnes - zaterdag 07 januari 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Waarom knikkeren ze um dr niet uit? Die reacties van Marco en Roel! Onvoorstelbaar, ik kijk allang niet meer naar dit achterlijke programma, waar de Mol zijn zakken mee vult!
Hij kan alleen maar gillen,springen en gek doen...dat kan mijn zoon van 4 ook!
Wendy11111
 Wendy11111 - zaterdag 07 januari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
HOE SERIEUS KUN JE TVOH NOG NEMEN MET ZO,N CLOWN IN HET PROGRAMMA! DE ECHTE ZANGERS MOETEN ER VOOR ZO IEMAND UIT...!
NIET TE GELOVEN...
roodhartje
 roodhartje - zaterdag 07 januari 2012 - 20:00   quote  deeplink  
ik vind paul turner geweldig hij kan niet goed zingen en word zeker niet the voice maar als ik moet kiezen tussen charly en paul voor een avondje vemaak dan kies ik zeker voor paul het is een echte entertainer en van die andere kandidaten zijn er al genoeg van in nederland en paul maakt je blij en dat levert stemmen op
Joffrey
 Joffrey - zaterdag 07 januari 2012 - 20:35   quote  deeplink  
THE voice of Holland wil volgens mij zeggen de mooiste stem van Nederland toch???? Paul turner Nederlands??? Nee THE voice zeker niet valse zing nicht jammer van zo een leuk programma ik zou het eerder dit keer willen noemen THE clown of europe triest en jammer van zo een mooi format
Wendy11111
 Wendy11111 - zondag 08 januari 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Beste roodhartje,

Als je graag blij gemaakt wilt worden van een clown, dan kun je beter naar een circus gaan bij jou in de buurt. TVHO gaat om de beste zanger met de mooiste stem en niet om iemand die denkt leuk te zijn! Zo kun je THVO toch niet meer serieus nemen...gewoon jammer dat zo'n programma verpest wordt door zo iemand als Paul..!

Ouwdoe en bedankt!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 09 januari 2012 - 00:55   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze hem een keer een normaal liedje laten doen zodat we dat ook eens kunnen beoordelen!
zus
 zus - vrijdag 13 januari 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Jammer al deze afwijzende reacties tegen iemand die gewoon zichzelf is. Het ligt toch veel genuanceerder. Zijn stem is niet altijd de beste van the voice maar hij maakt wel zijn eigen show. Hij is origineel en daar is moed voor nodig. Zulke mensen verdienen steun. Je kan iemand waarderen zonder diegene te kiezen als winnaar.
Gerard186
 Gerard186 - vrijdag 13 januari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Kom op zeg, hij mag dan zichzel zijn, en sympathiek, maar als hij "the voice" wordt die niet kan zingen en al Brit nog eens die van Holland ook, dan kijk ik nooit meert TVOH
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 14 januari 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2012 - 22:10 schreef Gerard186 het volgende:
Kom op zeg, hij mag dan zichzel zijn, en sympathiek, maar als hij "the voice" wordt die niet kan zingen en al Brit nog eens die van Holland ook, dan kijk ik nooit meert TVOH
Komt steeds dichterbij!

Persoonlijk denk ik Dat Chris het gaat worden omdat hij al de hoogste plaat in de singles lijst heeft behaald maar vond het finale liedje van Erwin beter.
De optredens van de finaleliedjes van Paul en Iris spraken mij niet aan.
Nightbird
 Nightbird - zaterdag 14 januari 2012 - 00:30   quote  deeplink  
Wie is de mens..Die een glimlach op je gezicht laat verschijnen...Waarbij de valse noot gekraakt wordt....en je daarna ziet....een medemens...waarvan je denkt....Lieve Paul.Jij..Bent..
martxx
 martxx - zaterdag 14 januari 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Niet te geloven, is die paul turner weer door.
Als er tussen alle kandidaten een zat die totaal, maar dan ook echt totaal geen zangtalent is dat is het dat figuur.
Kennelijk wil iemand persé dat hij door gaat.
Zit hier een molletje onder het gras?
martxx
 martxx - zaterdag 14 januari 2012 - 00:42   quote  deeplink  
En dan nog iets, ik dacht dat van Velzen er verstand van had, maar dat valt kennelijk ook tegen anders had hij wouter wel 99 punten gegeven en dat andere geval 1, voor zijn naam.
Torsten2
 Torsten2 - zaterdag 14 januari 2012 - 02:02   quote  deeplink  
Iets snap ik nog steeds niet. Paul kreeg van van Velzen 49 punten en van het public 101. Had hij dan dus niet even veel als Wouter, 150? Of heb ik iets gemist?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 14 januari 2012 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 02:02 schreef Torsten2 het volgende:
Iets snap ik nog steeds niet. Paul kreeg van van Velzen 49 punten en van het public 101. Had hij dan dus niet even veel als Wouter, 150? Of heb ik iets gemist?
De 101 punten is de stem van het publiek samen met die van de coaches oftewel de uiteindelijke uitslag bij elkaar opgeteld.
Het publiek had dus 52 punten aan Paul gegeven (afgezien dat volgens mij de publiekstem zwaarder meeweegt, maar dat laat ik in de berekening ff achterwege)
Torsten2
 Torsten2 - zaterdag 14 januari 2012 - 02:37   quote  deeplink  
Ah, ok, begrepen,dankje! Ik had niet opgelet dat de 101 punten het totaal was
The Funz
 The Funz - zaterdag 14 januari 2012 - 08:24   quote  deeplink  
the VOICE mensen, DE STEM!!!!!!!!van NL!!!!!
IK verdenk John ervan dat hij wel een heel goedkope wijze zijn zakken vult, schaam je John!!!!!Maar ach wat maakt het mij uit, ben klaar voor seizoen 3 zal John denken.
mawi
 mawi - zaterdag 14 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
VAN VELZEN, VAN VELZEN ik ga toch wel twijfelen aan je kundigheid. Wat een afgang. Het grote publiek kiest voor een gek. Dat is al vaker gebeurt. We zoeken hier de voice. Hoog tijd om een eerlijkere strijd uit te vinden anders gaan volgend jaar de kijkcijfers omlaag.
Antje
 Antje - zaterdag 14 januari 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Helaas the voice of holland is een aanfluiting voor zijn eigen progamma geworden door Paul door te laten gaanb. Van Velzen had beter moeten enkiezen en de punten beter verdelen. Wouter, met zo'n stem, eruit voor Paul Leuk voor entertainment maar niet voor The Voice. Voice 3 hoeft niet meer hoor, ik ben er klaar mee
rikkie 015
 rikkie 015 - zaterdag 14 januari 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Dit is diep en diep triest, wat een afgang, een springende nicht die zingt als een loopse kraai en het publiek vind dit geweldig ?? hoe diep is Nederland gezonken, het lijken wel ambtenaren, hoe gekker .....hoe beter.
en martxx er zal wel geen molletje onder het gras zitten maar misschien wel wat in z'n holletje.
susy 1975
 susy 1975 - zaterdag 14 januari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
hallo allemaal, hoe oud zijn wij.
laat paul zichzelf zijn, ik vind hem geweldig, hij is niet nep.
ik hoop ook dat hij wint, want ik word blij als hij zingt.
beppie
 beppie - zaterdag 14 januari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
wat een afgang zeg die paul door,en dan die reactie van Van Velzen die wilde wouter door hebben waarom geeft hij dan niet meer punten,ik begrijp hier echt nix van.
ga echt niet naar de finale kijken,ben eigenlijk helemaal klaar met de voice,die wouter wat een vent en wat een vreselijke mooie stem,dat is voor mij de The Voice.
H & B
 H & B - zaterdag 14 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Wij kijken ook niet meer naar de finale. Vorig week dook het bericht dat je met het stemmen wordt gefopt. Immers alles wordt op vrijdag opgenomen, de aanwezigen moeten daarna een verklaring van geheimhouding tekenen. Gisteren verloor het programma definitief zijn geloofwaardigheid door Paul mee te nemen naar de finale en Luske te laten staan. ( en ook anderen die een veel betere voice hadden dan Paul)
chopin
 chopin - zaterdag 14 januari 2012 - 15:24   quote  deeplink  
kijk niet verder meer de tvoh heeft voor mij en velen afgedaan zakken vullers met smsjes
franky
 franky - zaterdag 14 januari 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Goede performer, mindere zanger. Maar het zijn al die malloten thuis die op hem stemmen en die laffe coaches die geen duidelijke keuzes maken.
Gerard63
 Gerard63 - zaterdag 14 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Pfff, wat een afgang. TVOH gaat toch over de voice? Paul Turner mag dan een goede entertainer zijn, maar quo stem en zang mag hij niet eens in de buurt van Wouter staan!! Jammer Van Velzen, beetje laf 49-51, daardoor is er een echte "voice" uitgegaan. alleen Angela durfde met de puntenverdeling echt stelling te nemen. Ook jammer voor Charly, maar hij en Chris zijn gewoon beide heel goed, hier valt niets van te zeggen. Overigens vraag je er met zo'n format om, want in principe is het hier geen wedstrijd tussen talenten, maar tussen coaches. Eerlijker zou zijn als de talenten tegen elkaar zouden strijden. Dan zou de finale er heel anders hebben uitgezien.
swennos
 swennos - zaterdag 14 januari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
Go Paul je bent niet goed bij je hoofd als je wouter goed vind met dat monotoon gejengel.
word een beetje saai
jjj
 jjj - zaterdag 14 januari 2012 - 18:34   quote  deeplink  
de haren rezen mijn te bergen wat een afgaan kijk dus ook niet naar de finale Wouter heeft voor mij gewonnen.De voice is gisteren voor mij afgelopen
thekey61
 thekey61 - zaterdag 14 januari 2012 - 19:06   quote  deeplink  
ik vind het ook een aanfluiting voor het programma, want we zijn een stem aan het zoeken!!!! Niet iemand die leukdoet daarzijn andere programma's voor.bijv holland got talent.
Wouter heeft voor mij gewonen gisteren en de coaches vond ik laf!
hj 4041
 hj 4041 - zaterdag 14 januari 2012 - 19:35   quote  deeplink  
het is ontbegrijpen dat paul turnter in de finale zit want hij is geen nederland maar een buiterlander.ik had lever iemand anders gezien.
billiebob
 billiebob - zondag 15 januari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Paul is geweldig!!niet de beste stem maar een lust voor het oog naar te kijken. Die ouwe had de beste stem, en die is er ook uitgedonderd..dus wat een gezeur. Enjoy life
Linky64
 Linky64 - zondag 15 januari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
Het gaat om THE VOICE of Holland en niet om de een of andere act van Paul Turner.
Misschien geschikt voor het rariteiten kabinet maar zeker niet voor de TVOH.
Qua stem kan hij toch niet tippen aan bijv. Charly Luske, Michelle of Bart, dus een mispeer van de vakjury van Velzen die zijn punten anders had moeten verdelen, bijv. 99 om 1, dan had die freak zeker niet in de finle gekomen.
Met alle respect maar de hele homo scene is dol enthousiast over deze freak en stemt dus op hem, maar nogmaals dat heeft helemaal niets met zijn "VOICE" te maken
jana
 jana - maandag 16 januari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
mensen, mensen, mensen, wat kunnen jullie zeiken.
ik vindt hem cool en tof.Hij krijgt te minste het publiek met zich mee, en van mij mag hij winnen. zet hem op Paultje.ik geniet ervan.veel sucses vrijdag mijn hele familie stemt op jou en dat zijn er een hele boel bijelkaar.
martxx
 martxx - dinsdag 17 januari 2012 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 19:51 schreef jana het volgende:
mensen, mensen, mensen, wat kunnen jullie zeiken.
ik vindt hem cool en tof.Hij krijgt te minste het publiek met zich mee, en van mij mag hij winnen. zet hem op Paultje.ik geniet ervan.veel sucses vrijdag mijn hele familie stemt op jou en dat zijn er een hele boel bijelkaar.
Hij kan niet zingen en daar gaat het hier om, hij zingt als een valse kraay, dan had hij aan de x-factor of zo mee moeten doen, hij kan met zingen aan niemand tippen die nu meegedaan heeft.
marchien
 marchien - dinsdag 17 januari 2012 - 10:40   quote  deeplink  
gelukkig is het zo dat smaken verschillen.
En wanneer houdt het is op HIJ IS GEEN NEDERLANDER,wat een onzin,
Van mij mag Paul winnen want ik geniet van zijn performence ik combinatie met zingen.
En jah Charly en Chris waren beiden super maar ook beiden bij dezelfde coach dus 1 valt af.
paulturnerfanclub
 paulturnerfanclub - dinsdag 17 januari 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Heeft er iemand belangstelling in het beheer van het "Paul Turner Fanclub Twitteraccount" @PaulTurner_TVOH? Ik zoek iemand die deze wil overnemen aangezien ik er niet aan toe kom maar de volgers wel toenemen en dit zonde is. Je mag het account gratis hebben, het enige wat ik van je vraag is om het Twitteraccount dezelfde functie te laten houden en niet aan te passen naar je eigen naam o.i.d. Heb je interessse: mail dan even naar paulturnerfanclub@hotmail.com en ik schrijf het twitteraccount over naar jouw e-mailadres.
Froukje1970
 Froukje1970 - dinsdag 17 januari 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Als Paul op tv is en je ziet hem dan komt er vanzelf een glimlach op je gezicht. Paul veel succes vrijdag en van mij mag je winnen!!
paulfan
 paulfan - dinsdag 17 januari 2012 - 22:46   quote  deeplink  
3 kandidaten die alleen stil staan en zingen en 1 kandidaat die zingt, danst, entertaint en een superuitstraling heeft!! Paul zet m op
martxx
 martxx - vrijdag 20 januari 2012 - 01:29   quote  deeplink  
dansen oke, maar hij zingt niet hij kraait
en het gaat nogmaals om the voice, het is niet de x-factor
The Crow
 The Crow - vrijdag 20 januari 2012 - 01:45   quote  deeplink  
Er zit bij dit programma echt een molletje onder het gras. Paul kraait knettervals, loopt wat over het podium heen, doet af en toe de microfoon omhoog, geweldig. En hop je staat in de finale van de TVOH. Wie er morgen ook wint, maar dit programma is echt nu door de mand gevallen. Beter idee is om het de kraai van Nederland te noemen. Uiteraard vertaald naar het nieuwe Nederlands the Crow.
martxx
 martxx - vrijdag 20 januari 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Wat Kraaide hij weer lekker zeg, die paul maar hij begon al goed als 4e in de voorlopige score
martxx
 martxx - vrijdag 20 januari 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................!!!!!!!!!!
HIJ IS ER UIT!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Het Paul Turner Topic









0.0087680