BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Coaches verbieden om miniem verschil te stemmen?

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 14 januari 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Waar alleen coach Angela Groothuizen een beetje haar voorkeur durfde te geven met 55 tegenover 45 procent, vond ik het erg laf van de andere coaches om 51/49 te geven.

Ik zou dus ook graag zien dat de coaches volgend jaar worden verplicht om minimaal een verschil van 10% te geven want ze schuiven het naar mijn mening teveel af op de stemming van het publiek.
hennie1507
 hennie1507 - zaterdag 14 januari 2012 - 00:48   quote  deeplink  
moet echt reageren. Wat een fout signaal van Nick en Simon. Geven eerlijk hun mening dat Charly wel "de voorkeur" heeft. Waardoor de fans van Chris massaal in de telefoon klimmen. En menig persoon die voorkeur voor Charly heeft, denkt niet te hoeven bellen. Maar bij de percentages laten ze hem mijn inziens vallen. Of niets tijdens de show over voorkeuren zeggen waardoor er "onafhankelijk" wordt gestemd. Of als je voorkeur hebt dit ook in de percentages laten zien. Ben echt klaar. Ga niet naar de finale kijken. Het voelt alsof de overwinning van Charly is gestolen. Mag toch hopen dat er een plaat van hem komt. Als we zulk talent hier laten lopen, zo compleet in alles, stem, uitstraling, looks. Nou ja. Jammer Nick en Simon.
JacquesH
 JacquesH - zaterdag 14 januari 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Wat hebben de coaches zich laten kennen zeg. Zeker bang voor de eigen plaatverkoop. 2 punten verschil aangeven is belachelijk. Als je al uitzendingen lang aangeeft dat je duidelijk een voorkeur hebt, laat dat dan ook blijken. En het heet toch de VOICE of Holland. Paul, is zelfs nog een buitenlander ook, had nooit doorgemogen.
fmeg
 fmeg - zaterdag 14 januari 2012 - 10:52   quote  deeplink  
Wat een domme reaktie om te zeggen dat Paul niet had door gemogen omdat hij een buitenlander is. Paul had niet door gemogen omdat hij niet kan zingen !
Je moet eens de beelden terug kijken en de geschokte reaktie van Roel en Nick zien.
Wat dat betreft klopt het wel dat de coaches heel laf zijn geweest(behalve Angela dan).
Bij Roel en Nick & Simon is de uitslag bepaald doordat de coaches niet voldoende hun voorkeur hebben durven uitspreken.
Om even aan te geven hoe belangrijk de puntenverdeling van de coach is : als Angela ook 51/49 had gedaan zou Niels hebben gewonnen.
Ik ben het dus wel eens met die stelling dat de coaches minstens 60/40 moeten doen.
1234
 1234 - zaterdag 14 januari 2012 - 13:20   quote  deeplink  
Inderdaad laffe coaches met dit minieme verschil geven ze aan niet geschikt te zijn voor coaches. Zeg je eerst Charly is de voice of Holland en dan 51 tegdn 49. Paul is grappig maar kan echt niet zingen. Charly onbetwist de beste in zang en performance. Jammer dat de finale zo niet meer interessant is. Niet aan het publiek overlaten, maar er zelf voor gaan.
Romamade
 Romamade - zaterdag 14 januari 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Ik ben het met Boudewijn eens. Ben eerlijk en laat het inderdaad niet van het publiek afhangen wat ze stemmen.
De coaches hebben een beter kijk op de kandidaten. De stemming van Roel heeft er voor gezorgd dat iemand doorgaat die qua zangkwaliteit het niet haalt bij Wouter.
Wij de andere kandidaten vond ik minder verschil in zangkwaliteit. Ze hadden het voor mij alle 6 kunnen vorden,maar dat Paul doorgaat is belachelijk.
Frans 26
 Frans 26 - zaterdag 14 januari 2012 - 19:48   quote  deeplink  
Angela heeft weer op het verkeerde paard gegokt.
Haar percentage's lagen ook veel te ver uit elkaar. Zo heeft het publiek te weinig invloed op de stemming. Heel egoistisch.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 14 januari 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 19:48 schreef Frans 26 het volgende:
Angela heeft weer op het verkeerde paard gegokt.
Haar percentage's lagen ook veel te ver uit elkaar. Zo heeft het publiek te weinig invloed op de stemming. Heel egoistisch.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij telt de publiekstem dubbel dus het publiek heeft dan zowiezo (te)veel invloed.
zanger
 zanger - zaterdag 14 januari 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Ik snap er niets van dat een thuispubliek op Paul stemt vooropgesteld dat het muziekliefhebbers zijn en dus het verschil van stem in het laatste duet toch wel héél opmerkelijk was , heel jammer dat dit allemaal zo gelopen is en ook voor het laffe gedrag van de coaches niet veel goeds over , chris wint dus de finale maar ik zal hem niet bekijken na deze blamage.
een teleurgestelde kijker.
ngrolle
 ngrolle - zondag 15 januari 2012 - 08:12   quote  deeplink  
ik vond de punten van de coache's ook erg laf,de beste zijn er nu uit daardoor
BasB
 BasB - zondag 15 januari 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Leuk en aardig maar "paul" had natuurlijk al bij de battles er uit gefilterd moeten worden door team van velzen.
en wat betreft het team nick en simon.
charly was dan wel de grote favoriet. maar het is chris die door de mensen massaal gedownload wordt via Itunes. en staat nu met zelfs 3 nummers in de lijst!!. wat dat aangaat een terechte winnaar dus.
Margriet
 Margriet - dinsdag 17 januari 2012 - 09:11   quote  deeplink  
paul had nooit in de finale mogen staan, snap niet wat de mensen zo leuk aan hem vinden, dat hij eerst maar zijn dos haar verbergt. Cris mag wel winnen van mij hij verdient het heeft een dijk van een stem, en een mooi eigen stemgeluid. Ook Iris een mooie aparte stem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Coaches verbieden om miniem verschil te stemmen?









0.0068650