BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Iris Kroes winnaar The Voice of Holland 2!

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 januari 2012 - 23:52   quote  deeplink  
Iris Kroes winnaar The Voice of Holland 2!

Iris Kroes heeft nipt (51%/49%) gewonnen van Chris Hordijk, de vooraf grote favoriet.

Hoewel Chris in de itunes ranglijst op nummer 1 en 7 staat met z'n nummers uit The Voice en Iris 'slechts' alleen op nummer 3 hebben de smsjes de doorslag gegeven voor Iris.

Persoonlijk vind ik de nummers van beide beginnende artiesten maar 'mwah' en was de eerste editie van The Voice met Ben Saunders en Pearl Jozefzoon naar mijn mening van een stuk hoger niveau, maargoed, Iris gefeliciteerd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door Boudewijn --
jeanette2
 jeanette2 - zaterdag 21 januari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
ik vind het wel terecht. Gefeliciteerd Iris!
jeanet Smit
 jeanet Smit - zaterdag 21 januari 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Super!!zo zie je maar.. gedoodverfde winnaars.... alleen de beste wint. En dat is Iris. prachtige stem. geen kapsones.....gefeliciteerd!!
silvia van tongeren
 silvia van tongeren - zaterdag 21 januari 2012 - 00:40   quote  deeplink  
wel raar heb wel 15 keer op chris gestem en krijg nu pas een smsje bedankt voor je stem ja ja dit klopt toch niet
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 21 januari 2012 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 00:40 schreef silvia van tongeren het volgende:
wel raar heb wel 15 keer op chris gestem en krijg nu pas een smsje bedankt voor je stem ja ja dit klopt toch niet
Ze hadden tijdens de pauze van 'moorvrouw' al gezegd dat het bedank-smsje niet werkte (reden: systeem overbelast blah blah) maar dat alle stemmen WEL aankwamen.

Heb je ook 15 keer het bedank smsje ontvangen?
Ik weet eigenlijk niet of het om betaalde smsjes ging? (ik heb nog nooit voor een talentenjacht gesmst) maar alleen het bedank-smsje is het betaalde smsje dus als je maar 1 smsje ontvangen hebt, heb je maar 1 keer hoeven te betalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Iris Kroes winnaar The Voice of Holland 2!









0.0055000