BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: FC Barcelona - Real Madrid Sport1 samenvatting mist goal en overduidelijk hands!

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 januari 2012 - 12:56   quote  deeplink  
FC Barcelona - Real Madrid Sport1 samenvatting mist goal en overduidelijk hands!

Gisteren was de return voor de Copa del Rey waarin de einduitslag 2 - 2 was en een samenvatting kun je zien via Sport1:
http://www.sport1.nl/video/3505-barcelona-real-madrid.html

Echter mis ik in die samenvatting toch belangrijke dingen zoals de (discutabel) afgekeurde goal van Ramos voor Madrid. Helaas heb ik niet de gehele wedstrijd kunnen zien maar ik had van de commentators meegekregen dat er ook twee handsballen in het strafschop gebied van Real Madrid waren gemaakt maar ook die zie ik niet terug in de samenvatting.

Hoe kan zo'n slechte samenvatting nou op internet gezet worden? Zijn het pro-Barcelona redacteuren daar bij Sport1 of mag een gratis internet filmpje niet teveel bandbreedte kosten?

De Ramos goal is vooralsnog wel op youtube te zien op 1m28:



edit: zeer goede kwaliteit samenvatting:

of een lange samenvatting in goede kwaliteit met ik nu zie een overduidelijke handsbal op 3m20. De afgekeurde goal van Ramos op 10m00.



Hopelijk wordt die laatste video niet al te snel verwijderd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door Boudewijn --
Loetje
 Loetje - donderdag 26 januari 2012 - 16:15   quote  deeplink  
boudewijn, ik denk door het gedrag van real spelers uit de afgelopen el classico's dat ze de schijn volledig tegen zich gekregen hebben, het hoort niet, maar vrees wel dat dat de aanleding is
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 januari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 16:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
boudewijn, ik denk door het gedrag van real spelers uit de afgelopen el classico's dat ze de schijn volledig tegen zich gekregen hebben, het hoort niet, maar vrees wel dat dat de aanleding is
Ik begrijp dat Madrid veel anti-fans heeft gekregen (had dat persoonlijk zowiezo al door hun enorme schuld beleid, net als Barcelona) maar dat zou voor een samenvatting van Sport1 geen reden moeten zijn om gedeeltes niet te tonen.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 januari 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 17:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik begrijp dat Madrid veel anti-fans heeft gekregen (had dat persoonlijk zowiezo al door hun enorme schuld beleid, net als Barcelona) maar dat zou voor een samenvatting van Sport1 geen reden moeten zijn om gedeeltes niet te tonen.
hahah dat ben ik met je eens, maar daar is ook iedereen inderdaad anti real dus dan krijg je dat he
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 27 januari 2012 - 00:23   quote  deeplink  
madrid had gewoon moeten winnen die waren beter als barca!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: FC Barcelona - Real Madrid Sport1 samenvatting mist goal en overduidelijk hands!









0.0090229