BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Persie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 21:56   quote  deeplink  
KLOOTZAK..
MMM
 MMM - zondag 26 oktober 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 21:56 schreef RenatoBos het volgende:
KLOOTZAK..
Ghehe
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 01:01   quote  deeplink  
Presentatie Robin van Persie bij Fehnerbache

(http://youtu.be/Cg_cRPCTPMc)
de bluffer
 de bluffer - zondag 31 juli 2016 - 15:22   quote  deeplink  
Wanneer komt hij terug
ar
 ar - zondag 31 juli 2016 - 15:28   quote  deeplink  
Over 2 jaar..naar Excelsior.
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 juli 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Heb voorgevoel ( een bepaalde jeuk aan een bepaald lichaamsdeel waar veel manne ook mee denken) dat hij er volgend seizoen staat
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 december 2016 - 22:24   quote  deeplink  
Bizarre details contract oud-Feyenoorder uitgelekt

242hf1c.jpg

Het gevreesde Football Leaks gaat zich de komende tijd richten op de contracten van voetballers. Sterker nog, dat doen ze al. Zo werd onlangs het contract van oud-Feyenoorder Robin van Persie bij Fenerbace al opgedoken.

Uit de onthullingen blijkt dat de voormalig Oranje-international 4,9 miljoen per jaar verdient, daar komt nog bovenop dat hij bij iedere 45 minuten speeltijd per duel een nette twintigduizend binnen harkt. Daarbij ligt een maximum van veertig wedstrijden.

Verder kreeg de spits in zijn eerste zes weken een gratis hotelverblijf in een vijf sterren hotel. Tegenwoordig krijgt hij een 'huisvestingsvergoeding' van zestigduizend euro per jaar. Bij het tekenen van zijn contract in Istanboel kreeg de ster ook al een aantal 'bonussen', zo kreeg hij 3,12 miljoen euro netto(!), een skybox voor acht personen en twee auto's van de nieuwste SUV Audi. 
van geil
 van geil - maandag 05 december 2016 - 21:29   quote  deeplink  
Kom ik mijn bed niet voor uit.
tomson
 tomson - donderdag 08 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 22:24 schreef RenatoBos het volgende:
Bizarre details contract oud-Feyenoorder uitgelekt

[ afbeelding ]

Het gevreesde Football Leaks gaat zich de komende tijd richten op de contracten van voetballers. Sterker nog, dat doen ze al. Zo werd onlangs het contract van oud-Feyenoorder Robin van Persie bij Fenerbace al opgedoken.

Uit de onthullingen blijkt dat de voormalig Oranje-international 4,9 miljoen per jaar verdient, daar komt nog bovenop dat hij bij iedere 45 minuten speeltijd per duel een nette twintigduizend binnen harkt. Daarbij ligt een maximum van veertig wedstrijden.

Verder kreeg de spits in zijn eerste zes weken een gratis hotelverblijf in een vijf sterren hotel. Tegenwoordig krijgt hij een 'huisvestingsvergoeding' van zestigduizend euro per jaar. Bij het tekenen van zijn contract in Istanboel kreeg de ster ook al een aantal 'bonussen', zo kreeg hij 3,12 miljoen euro netto(!), een skybox voor acht personen en twee auto's van de nieuwste SUV Audi. 
Niet verbaasd. Hele andere realiteit waar die gasten in leven. Wat hij voor zn huisje krijgt leven hier 3 arbeidersgezinnen een jaar van. En dan moet papa niet voor een minimumloon werken anders kom je er nog niet eens aan..
tomson
 tomson - vrijdag 09 december 2016 - 11:10   quote  deeplink  
Das wel weer lief :)

http://voetbalflitsen.nl/wtf/d4wcbx/prachtig-van-persie-geeft-oude-vriend-in-rolstoel-wedstrijdshirt-na-afloop-van-feyfen
van geil
 van geil - vrijdag 09 december 2016 - 11:23   quote  deeplink  
TOP
MMM
 MMM - vrijdag 09 december 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Mooi gebaar

Maar niet terughalen aub
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 december 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 12:21 schreef MMM het volgende:
Mooi gebaar

Maar niet terughalen aub
Mwah, een speler die kwalitatief nog altijd beter is dan 95% van de eredivisie, denk ik. Kwam er niet aan te pas tegenover Botteghin, dat klopt. Maar heeft denk ik ook te maken met het spel dat Fener speelde. Die gingen niet vol op de aanval, terwijl van Persie juist het beste is in een aanvallende ploeg. Counterspits is hij nooit geweest natuurlijk. Bij ons in de spits zou hij er elk jaar met gemak meer dan 20 maken. Bij Fener loopt hij al 1 op 2 hè. En die competitie is zwaarder dan de eredivisie. Als je de kans hebt, zou ik hem zeker halen. Zeker wanneer Kuyt stopt, want dan kan hij samenspelen met Jorgensen. Als Kuyt doorgaat, kan het wel lastig zijn qua opstelling. Maar als je iemand als RvP kan halen, moet je dat altijd doen natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.
van geil
 van geil - donderdag 22 juni 2017 - 16:59   quote  deeplink  
Doen , of niet doen ?
van geil
 van geil - donderdag 22 juni 2017 - 17:01   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=41231&abbr=fr12
van geil
 van geil - donderdag 22 juni 2017 - 17:03   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=14530&abbr=feyenoordpings
ar
 ar - donderdag 22 juni 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Istie er al?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 juni 2017 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 16:59 schreef van geil het volgende:
Doen , of niet doen ?
Doe Kadioglu maar .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2017 - 18:17   quote  deeplink  
''Van Persie zal ook bij Feyenoord moeten presteren''

333g0b4.jpg

Robin van Persie wordt al maanden in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord. De aanvaller staat nog één jaar onder contract bij Fenerbahce maar mag daar mogelijk vertrekken. Kees van Wonderen, oud-speler van Feyenoord, weet niet zeker of Van Persie een succes wordt als hij daadwerkelijk terugkeert in de Kuip.

“Ik weet niet hoe hij ervoor staat, of hij nog gretig is, fit is en kwaliteit kan leveren”, aldus Van Wonderen. “Ook bij Feyenoord zal je moeten presteren, anders komt ook daar kritiek. Hij zal zich moeten beseffen dat hij kwaliteit moet leveren, als Feyenoord er voor kiest om hem terug te halen.”

“In mijn periode bij Feyenoord, toen Van Persie net opkwam, zag ik al dat het een talentvolle jongen was met veel mogelijkheden. Hij heeft een mooie carrière gemaakt en heeft het vermogen om makkelijk goals te maken. Dat is een kwaliteit die niet veel jongens hebben", zegt hij.

“Robin is een ander type voetballer dan Dirk Kuyt, een ander persoon ook. Hij heeft de nodige ervaring dus kan zeker andere jongens helpen. Het belangrijkste zal zijn, net als met Dirk, dat hij moet presteren. Anders heb je een probleem. Op het laatste gebeurde dat ook een beetje bij Kuyt. Ik weet niet of Van Persie er klaar voor is om dat wel of niet te kunnen leveren.”
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 13:56   quote  deeplink  
Van Persie: ''Nog zat werk te doen bij Fenerbahce''

2ldhff8.jpg

Robin van Persie heeft zich uitgesproken over zijn toekomst. De aanvaller wordt in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord, maar daar lijkt weinig van te kloppen. Van Persie spreekt uit dat hij kampioen wil worden met zijn huidige werkgever: Fenerbahçe.

"Mijn contract bij Fenerbahçe loopt nog één jaar door, dus dat betekent dat ik in Istanbul blijf. Ik heb ook nog zat werk te doen bij Fenerbahçe", zegt hij in gesprek met Sporx. De club heeft een nieuwe trainer en ik hoor zeer positieve verhalen over hem. Met hem gaan we na de zomer vechten om het kampioenschap: ik ben Fenerbahçe dankbaar en zal alles geven.’’

Robin van Persie, die binnenkort 34-jaar wordt, geniet momenteel met zijn familie van zijn vakantie. ‘’Ik ben momenteel bezig met individueel werk en ik ben klaar voor het nieuwe seizoen. We zullen meer moeten brengen om een goede start te maken als team,’’ sluit de oud-Feyenoorder af.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 13:56   quote  deeplink  
Okay, next..
JanM
 JanM - dinsdag 27 juni 2017 - 14:00   quote  deeplink  
Ik denk dat dit ook onderdeel kan zijn van het 'spel' om transfervrij weg te kunnen? Nu de indruk wekken dat je wilt blijven en Fener dus nog een jaar aan dat salaris waar ze graag vanaf willen vastzit, om uiteindelijk toch te mogen/moeten vertrekken?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:04   quote  deeplink  
Zou kunnen maar daar geloof ik niet in. Beetje het gevoel dat ie voor z'n centen kiest..war zijn goed recht is natuurlijk..
JanM
 JanM - dinsdag 27 juni 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:
Zou kunnen maar daar geloof ik niet in. Beetje het gevoel dat ie voor z'n centen kiest..war zijn goed recht is natuurlijk..
In Turkije 5 miljoen verdienen terwijl je al genoeg hebt en je vrouw en kinderen maar af en toe zien, of lekker terug naar NL met je gezin, bij de mooiste club van de wereld spelen en nog steeds een miljoen+ bijgeschreven krijgen. Ik wist het wel!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Het was toch zijn vrouw die een overgang naar Feyenoord niet zag zitten..
JanM
 JanM - dinsdag 27 juni 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:09 schreef RenatoBos het volgende:
Het was toch zijn vrouw die een overgang naar Feyenoord niet zag zitten..
Heb ik ook gelezen ja, maar dat was een eenmalig bericht naast berichten dat zijn gezin sowieso weer in R'dam gaat wonen ...

Nogmaals, als Van Geel en Van Persie serieus gesproken hebben over een terugkeer, zou het mij helemaal niets verbazen als dit de samen uitgedokterde strategie is: Fener spreekt het tegen (want wil geld zien, wetende dat Feyenoord uit is op een transfervrije overgang) dus nu vertelt Van Persie in de media dat hij absoluut wil blijven. Hopen nu dat Fener denkt "kut, komen we ook niet van dat salaris van 5 miljoen af, en nu?".

Maar misschien heb jij ook wel gelijk hoor en blijkt Van Persie uiteindelijk gewoon een geldwolf. Mag ook hè, maar dan komt 'ie dus nooit meer terug en is het idd NEXT!
Milo
 Milo - dinsdag 27 juni 2017 - 14:30   quote  deeplink  
Die komt
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:48   quote  deeplink  
De tijd zal het leren..
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 27 juni 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:
De tijd zal het leren..
Mooi. Filosofisch bijna.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 27 juni 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:06 schreef JanM het volgende:

[..]

In Turkije 5 miljoen verdienen terwijl je al genoeg hebt en je vrouw en kinderen maar af en toe zien, of lekker terug naar NL met je gezin, bij de mooiste club van de wereld spelen en nog steeds een miljoen+ bijgeschreven krijgen. Ik wist het wel!
Mooi weer, goed eten en geen gezeik van je vrouw aan je harses alleen als je er zin in hebt
en nog 4 miljoen extra bijschrijven ook. Ik wist het ook wel Jan!
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 14:30 schreef Milo het volgende:
Die komt
Hij zegt van niet.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 27 juni 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 15:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Hij zegt van niet.
Dan niet. Doei
JanM
 JanM - dinsdag 27 juni 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 15:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Hij zegt van niet.
Voetballers zeggen wel meer. Hij zegt dat hij kampioen wil worden, maar dat kan hij bij ons ook ;-P

Nogmaals, zou mij niets verbazen (en ik hoop!) dat het een plannetje is dat hij samen met jouw grote vriend MvG heeft uitgedacht ... inclusief dat hij als hij komt voor € 0,00 in de boeken komt om toekomstige afschrijving te voorkomen ;-P
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 17:21   quote  deeplink  
:)
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 27 juni 2017 - 19:10   quote  deeplink  
nou van mij hoeft van persie niet te komen niet voor de voetballer van Persie is geen discussie over maar voor de persoon zelf je haalt een hoop gezeik en trammelant binnen en dat willen we toch zeker niet?na al die trammelant met Kazim .
haal toch gewoon Mahi bij groningen op kan op alle 3 de plaatsen in de voorhoedde heb je ineen keer genoeg concurentie voor deze posities.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2017 - 19:21   quote  deeplink  
Mahi vind ik ook een versterking. Maar daarbij mag v Persie best komen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juni 2017 - 00:22   quote  deeplink  
Rijsbergen pleit ook alweer voor Robin.
Kleffe boel.
tomson
 tomson - woensdag 28 juni 2017 - 07:04   quote  deeplink  
Zelfs lulring heeft een mening. Vermoeiend.
van geil
 van geil - zondag 16 juli 2017 - 20:58   quote  deeplink  
Duidelijk, v Geel wil hem halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juli 2017 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 21:05   quote  deeplink  
Gudde ook al
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 21:09   quote  deeplink  
Hij komt hij komt hij komt die goede spits..
van geil
 van geil - zondag 16 juli 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Ik ben ook wel voor.
Zeker omdat hij op veel posities mee kan.
ar
 ar - zondag 16 juli 2017 - 21:40   quote  deeplink  
Ik ben ook voorstander.
Wel met een 1-jarig contract
van geil
 van geil - dinsdag 18 juli 2017 - 20:01   quote  deeplink  
Up
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juli 2017 - 20:02   quote  deeplink  
Cola.
van geil
 van geil - dinsdag 18 juli 2017 - 20:03   quote  deeplink  
Bitter Lemon.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juli 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Tonic
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juli 2017 - 20:06   quote  deeplink  
En een natte kut.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 18 juli 2017 - 20:07   quote  deeplink  
Sex on the beach.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Persie









0.0116810