BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Apple / iPad / topic: The Simpsons: Tapped Out - nog veel bugs!

Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 02 maart 2012 - 15:56   quote  deeplink  
The Simpsons: Tapped Out - nog veel bugs!

Sinds gisteren is er The Simpsons - Tapped Out voor de iPad (en iphone) verschenen.
Het is zo'n verslavend genre als Farmville etc. waarbij je steeds nieuwe opdrachten krijgt om uit te voeren en dan (uren) later kunt terugkeren om de opdracht te voltooien.

Maar ik merk dat de game ENORM veel bugs bevat. Als de game crasht (en een gemiddelde ipad game wil nog wel eens veel te vaak crashen) ben je grote delen van je
De opdrachten (quests) progressie kwijt en soms is de hele stad layout veranderd en mis je gebouwen waardoor quests onmogelijk worden om uit te voeren omdat je vorige benodigde dingen kwijt bent.
Bijvoorbeeld moet je eerst een 'brown house' bouwen. Later een farm. Nu had ik beide geplaatst maar ineens na opnieuw starten was m'n brown house weg en heb ik de farm naar een andere plek gezet. Maar laat dat nou net de plek zijn waar eigenlijk de brown house zou moeten staan dus ik kreeg opnieuw een quest dat ik de brown house moest plaatsen en mag dat alleen doen op 1 specifieke plek waar de farm nu staat en dus geeft hij aan dat dat niet mag... ARGH!! Kom nu dus niet verder want ik MOET eerst de quest voltooien voordat ik andere handelingen of uberhaupt in een menu mag komen!

Oftewel: Een leuk spel met potentie, maar wacht eerst op een update, dat zal je veel tijd en frustratie schelen!

(ik zie op het EA forum trouwens veel meer mensen met dezelfde problemen dus het zal inmiddels wel bekend zijn bij ze)
MdeBoer
 MdeBoer - vrijdag 09 maart 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Hoeveel kost deze game eigenlijk? En is het ook leuk als je niet speciaal van The Simpsons houd?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 maart 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 13:19 schreef MdeBoer het volgende:
Hoeveel kost deze game eigenlijk? En is het ook leuk als je niet speciaal van The Simpsons houd?
Het is gratis en je moet echt van het genre houden (dus om de x uur ff kijken of je tasks zijn afgelopen) als je niet speciaal van The Simpsons houdt. Tot nu toe vind ik het nog maar matigjes maar ik denk ook dat ze meer bezig zijn met het oplossen van de bugs (zoals ze op Facebook melden). Op zich zijn de graphics wel goed in de simpsons stijl.
martine1990
 martine1990 - vrijdag 24 januari 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Voor alle NL Tapped out spelers met FB: Meld je aan bij deze groep voor hulp, krijg meer donuts, oude items, krusty tickets en/of meer geld!

En natuurlijk voor meer vrienden!

https://www.facebook.com/groups/641977699198698/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door martine1990 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Apple / iPad / topic: The Simpsons: Tapped Out - nog veel bugs!









0.0065391