BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / Binnenlandse Politiek / topic: Wat ik nou niet begrijp

Headliner: Politiek Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 maart 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Ik heb heel wat van de wereld gezien,en armoede is niet goed te praten echter ik zit met een dillema.
Hoe kan het zijn dat:
Mensen waarvan hun land in propblemen zit vanuit hun stoel op tv gaan vertellen hoe het daar is en niet terug gaan om te strijden aldaar (Syrie enzv)
Hoe kan het zij dat landen waar armoede heerst Oekraine en meer van dit soort deelstaten hulp moeten hebben vanuit het westen.En niet vanuit hun oude bondgenoot (die door gas leveranties schat rijk is)
Hoe kan het steeds dat China zich niet bemoeit met de wereldpolitiek en niets tegen het kernwapen programma van Iran doet en mensen laat verhongeren in Noord Korea ?
Dat we overal ter wereld een mening verkondigen en wij niet meer daadwerkelijk in de toekomst kunnen ingrijpen hoe klein dan ook (Defensie bezuinigingen)
En als slot Nederlanders blijf maar werken en zie aan hoe overal dikke bonussen gegeven gaan worden in het bedrijfs en politieke leven
NEDERLAND WEL TE RUSTEN
Quote :liedej van Armah een nederlander is een meelzak je kan er op blijven slaan hij gaat toch nooit staan>
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 00:23   quote  deeplink  
We zitten midden in een complot ik ben het wachten, las laatst op russische nieuws dat de duitsers weer marken aan het produceren zijn, vond dat wel apart heel eu is grootgebracht door hypocrieten en waarom wij die arme landjes allemaal moeten helpen omdat we nog steeds in dit land mensen hebben lopen die geloven in science. waarom moesten we afghanistan binnen vallen, Voor uncle sam. dat maakt een hoop kapot oorlogen enzo gaat geld inzitten, omdat we een vaatje meer willen AASGIEREN,

Ik heb ook een vraag!!! waarom de sympathie voor de afrikaan, en mijn buurman zit zonder eten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Politiek Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / Binnenlandse Politiek / topic: Wat ik nou niet begrijp









0.0088849