BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wenger: de eeuwige zeikerd

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - woensdag 07 maart 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Wenger trapt na: 'Veld San Siro onacceptabel'

Arsène Wenger staat niet bekend om zijn grootse manier van verliezen. Arsenal werd woensdag ondanks een puik optreden tegen AC Milan (3-0) uitgeschakeld. De Franse coach wees na afloop naar de arbitrage en naar het veld in Milaan.

Scheidsrechter Damir Skomina floot te veel op de hand van de Italiaanse bezoekers, oordeelde Wenger. "Ik ben niet blij met de arbiter. Hij gaf veel te veel vrije trappen op het middenveld", zei Wenger. "Telkens als iemand viel, floot hij. Milan maakte daar goed gebruik van."

Vervolgens richtte de Fransman zijn pijlen op het veld van San Siro, de plek waar de eerste wedstrijd werd gespeeld. "Het is misschien een makkelijk excuus, maar ik vind dat de UEFA het een en ander uit te leggen heeft. Als je een minuut te laat bent, krijg je een boete, maar van een slecht veld zeggen ze niets", aldus Wenger, die in Milaan met 4-0 verloor.

"Het hoort bij het respect voor de voetbalfans die geld betalen voor een wedstrijd dat de condities zo optimaal mogelijk zijn. Dat proberen wij hier te doen. Een veld zoals in Milaan zou voor de UEFA onacceptabel moeten zijn."

_____
Voor alle duidelijkheid ik geniet als ik Arsenal zie spelen, en gisteren waren ze er dichtbij, maar het is typisch Wenger om overal een punt van te maken. Wat een flapdrol op dit gebied
_______

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door craven --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 07 maart 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Ik had juist, zeker de eerste helft meer het idee dat de scheidsrechters teveel op de hand van Arsenal floten. Tweede helft gewoon normaal dus vind niet dat hij een punt heeft.
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 maart 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 19:55 schreef Boudewijn het volgende:
Ik had juist, zeker de eerste helft meer het idee dat de scheidsrechters teveel op de hand van Arsenal floten. Tweede helft gewoon normaal dus vind niet dat hij een punt heeft.
vind ik dus ook!
ajacied
 ajacied - donderdag 22 maart 2012 - 15:59   quote  deeplink  
De topic titel spreekt voor zich.100% eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wenger: de eeuwige zeikerd









0.0084578