BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Actueel nieuws / topic: Kinder misbruik MOET stoppen

Plaats een nieuw antwoord  
joduh
 joduh - woensdag 04 april 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

+ 1000.000
plus 5 euro
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 april 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 21:15 schreef De vrouw van het volgende:
Jij moet er om lachen maar deze hulpgroep is er wel. Waar blijft de hulp voor de kinderen die misbruikt zijn? Waarom zijn die er niet?
Nou ja lachen....niet echt dus
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 04 april 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Snap ik maar heb geen antwoord op mijn vragen, waarom worden pedofielen aan alle kanten geholpen en waarom mogen slachtoffers van deze op beesten gelijkende mensen het zelf uitzoeken, dat steekt, snap je wat ik bedoel?
reina van diepen
 reina van diepen - woensdag 04 april 2012 - 22:10   quote  deeplink  
ik snap heel goed wat je bedoelt de vrouw van
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 04 april 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 22:10 schreef reina van diepen het volgende:
ik snap heel goed wat je bedoelt de vrouw van
het is voor mij gewoon onbespreekbaar, een hulpgroep voor pedo's terwijl er zo vreselijk veel slachtoffers zijn die gewoon het maar moeten uitzoeken, zelf hulp als ze die stap durven nemen (!) zoeken. Wat me ook steekt is dat de media aandacht geeft aan dit soort website's, en niet aan de slachtoffers...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 april 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 22:09 schreef De vrouw van het volgende:
Snap ik maar heb geen antwoord op mijn vragen, waarom worden pedofielen aan alle kanten geholpen en waarom mogen slachtoffers van deze op beesten gelijkende mensen het zelf uitzoeken, dat steekt, snap je wat ik bedoel?
Ja ik snap wat je bedoeld meis,ik kan je het niet uitleggen en jij mij ook niet......het is te gek voor woorden
Blijft het verhaal van zachte heelmeesters.........keihard aanpakken die gasten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 april 2012 door Nenam_tiL --
reina van diepen
 reina van diepen - woensdag 04 april 2012 - 22:18   quote  deeplink  
ik weet er alles van de slachtoffers zijn altijd de dupe en degene die het gedaan hebben krijgen alle hulp die er is en wij kunnen het zelf uitzoeken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 april 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 22:18 schreef reina van diepen het volgende:
ik weet er alles van de slachtoffers zijn altijd de dupe en degene die het gedaan hebben krijgen alle hulp die er is en wij kunnen het zelf uitzoeken
Is gedeeltelijk waar.....er zijn mensen die wel wat voor je kunnen betekenen,zoals "de vrouw van"
Ride
 Ride - woensdag 04 april 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 22:18 schreef reina van diepen het volgende:
ik weet er alles van de slachtoffers zijn altijd de dupe en degene die het gedaan hebben krijgen alle hulp die er is en wij kunnen het zelf uitzoeken
Media opzoeken, laatst een goed stuk gelezen van een slachtoffer in de Volkskrant
reina van diepen
 reina van diepen - woensdag 04 april 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 23:44 schreef Ride het volgende:

[..]

Media opzoeken, laatst een goed stuk gelezen van een slachtoffer in de Volkskrant
helaas hebben wij geen volkskrant hier
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 april 2012 - 02:48   quote  deeplink  
Pfffffffff need i say more godverdommme........dit is mooi(in hoeverre het mooi kan zijn)



ik ben stil en ik huiver en huil....en dat meen ik..............poten af van onze kinderen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 april 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 april 2012 - 03:23   quote  deeplink  
Samen met de "de vrouw van" blijf ik de barricades beklimmen.....wij geven nooit op...
Love you schat.............dikke kus
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 april 2012 - 03:26   quote  deeplink  
BLIJF WAAKZAAM MENSEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 april 2012 door Nenam_tiL --
Stanley
 Stanley - donderdag 05 april 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Wat ik me nou afvraag, zijn we nu werkelijk zo ontwikkelt sinds de middeleeuwen?

Op sommigen vlakken ongetwijfeld maar op andere vlakken zijn we eerder achteruit gegaan!

Volgens mij moeten we veel simpeler denken.

Wanneer je bewust de wet overtreedt neem je automatisch afstand van je rechten!

En in geval van die Robert M.: straf op kindermisbruik staat max. 14 jaar. Gezien alle feiten over hoe doelbewust hij dit heeft gedaan lijkt mij deze maximum straf wel op zijn plaats.

Echter gaat het nu blijkbaar om 83 kinderen en mogelijk zelfs nog meer...

In dat geval zou ik zeggen 14 jaar keer 83 en zijn bek dichtnaaien zodat hij het wordt recht niet meer kan uitspreken en castreren.

Dat deden we vroeger toch echt beter dan tegenwoordig!
Pietje
 Pietje - donderdag 05 april 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2012 - 23:49 schreef reina van diepen het volgende:

[..]

helaas hebben wij geen volkskrant hier
Ik heb wel de Volkskrant, al sinds mijn studententijd vanaf 1967, nu dus 45 jaar...
Wellicht kun je die krant digitaal lezen en benaderen?

Ik heb het verslag gelezen en kreeg er kippenvel van. Wat is die Robert M. een verschrikkelijke schoft. Dat wisten we al langer, maar door het bedoelde VK-artikel werd een en ander nog eens bevestigd. De zwaarste straf die hij gaat krijgen, zal ik nog te licht voor hem vinden! Die klootzak vindt dat ook hij slachtoffer is omdat hij een wat verknipte jeugd heeft gehad. Het moet natuurlijk ook niet gekker gaan worden.
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 05 april 2012 - 14:15   quote  deeplink  
Vlak deze ouwe viezerik ook niet uit alsjeblieft...

Een 75-jarige man moet van het gerechtshof in Den Haag 6 jaar de gevangenis in omdat hij zijn kleindochter jarenlang seksueel heeft misbruikt. Het Openbaar Ministerie (OM), dat 8 jaar tegen de man had geëist, meldde dat donderdag. De opa misbruikte het meisje van 1997, toen zij 6 was, tot in 2006. Het OM zag geen reden rekening te houden met de hoge leeftijd van de grootvader. De jonge leeftijd van zijn kleindochter heeft hem er niet van weerhouden zijn seksuele lustgevoelens op haar te botvieren. Er bestaat dus geen enkele rechtvaardiging om wel rekening te gaan houden met de hogere leeftijd van deze verdachte, zei de aanklager in hoger beroep twee weken geleden tegen het gerechtshof.
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 05 april 2012 - 15:44   quote  deeplink  
OM eist 20 jaar met TBS+ dwangverpleging tegen Robert M.
http://www.nu.nl/binnenland/2781029/eist-20-jaar-cel-en-tbs-robert-m.html
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 10 april 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 15:44 schreef De vrouw van het volgende:
OM eist 20 jaar met TBS+ dwangverpleging tegen Robert M.
http://www.nu.nl/binnenland/2781029/eist-20-jaar-cel-en-tbs-robert-m.html
Levenslang dus.
hippy
 hippy - dinsdag 10 april 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 12:53 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

Levenslang dus.
Gelijk afmaken...kost ons alleen maar klauwen met geld...gewoon kogeltje
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 10 april 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 12:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Gelijk afmaken...kost ons alleen maar klauwen met geld...gewoon kogeltje
Nop,

ballen en pik afhakken, handen afbinden op rug.
En dan met een sonde nog 50 jaar in leven houden en elke nacht door een dekhengst laten bestijgen.
Heb ik wel gemeensschapsgeld voor over.
Moordenaars direkt afmaken. Scheelt ook gevangenis
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 april 2012 - 04:51   quote  deeplink  
Sorry ben te heftig.......heb het aangespast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Nenam_tiL --
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 11 april 2012 - 07:50   quote  deeplink  
ik denk dat 2 stenen veel effectiever werkt, nou vooruit we geven ze een heel licht roesje dan voelen ze iets minder, maar ze moeten het wel voelen, want hun slachtoffers voelen het ook en die krijgen geen roesje maar worden letterlijk gechanteerd dat ze hun mond moeten houden, anders gaat de lieve oom naar de gevangenis en dan worden papa en mama boos. Hoe meer ik er aan denk hoe beter ik het idee ga vinden. Laat dan de ouders van het slachtoffer de straf uitvoeren, zeker weten dat deze dit met alle liefde zullen doen, ik denk zelfs nog glimlachend ook.
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 11 april 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Hierbij een quote van een verdrietige vader welke ik las:

"Open brief aan Robert M.

Een dag nadat het Openbaar Ministerie een eis van 20 jaar cel en tbs uitsprak tegen Robert M., de hoofdverdachte in de Amsterdamse zedenzaak die wordt vervolgd voor het seksueel misbruik van 67 kinderen, ontving de redactie van deze krant deze hartverscheurende brief. Geschreven door een vader van wie het dochtertje op 5-jarige leeftijd werd misbruikt. De dochter is nu volwassen, maar ze is getekend door het misbruik in haar jeugd, en haar ouders lijden met haar mee. Ik wil de ouders waarschuwen. Wees alert op signalen van uw kind. Maar bovenal wil ik dat Robert M. weet wat hij met zijn daden heeft aangericht en mogelijk nog gaat aanrichten, aldus de vader die om privacyredenen anoniem wil blijven. Mensen zoals Robert M. vermoorden ons kind niet, nee. Ze vermoorden hun ziel, hun waardigheid, hun toekomst, hun vertrouwen en dat van hun ouders.

Robert: je achternaam weet ik niet, want in dit beschaafde land wordt jouw privacy bescherming geboden. Zeker zolang je verdachte bent en dat is een groot goed! Dat is anders dan de slachtoffers, wier namen vaak bekend zijn.

Het is een forse eis Robert: 20 jaar en tbs. Je leek niet aangedaan. Dat begrijp ik; want wat is 20 jaar en tbs vergeleken bij het levenslang van je slachtoffertjes en hun dierbaren? Ja, levenslang! Ik weet het uit ervaring: mijn dochtertje was 25 jaar geleden een mooi en vrolijk blond meisje van 5 jaar oud. Zij stond blij en ongeschonden in het leven. Zij speelde onbevangen op het speelveldje achter ons huis met haar vriendjes en vriendinnetjes totdat op een dag: een man, één van je collegas met dezelfde behoeften als jij, haar over zijn tuinhekje tilde.

Zij had pijn in haar buikje en de kinderarts ontdekte daar een knobbel. Ik, als bezorgde vader, moest plotseling de behandelkamer uit en begreep niet waarom. Robert, later begreep ik dat zij dachten dat ik haar iets had aangedaan. Ik, die altijd zo zorgvuldig en liefdevol met onze dochters was en nog steeds ben.

Ons kindje vertelde de artsen niets. Die aardige man had haar namelijk gedreigd dat zij, wanneer zij iets zou vertellen, haar ouders nooit meer zou zien. En dat wilde zij natuurlijk niet, want bij haar ouders was zij veilig, of niet? De man is, God zij dank, al jaren dood. Daar waar wij hem niet konden treffen, greep de Goede God in.

Het meisje groeide op. Zij studeerde om anderen in de zorg te kunnen helpen. Toen zij vijftien jaar oud was liep zij stage bij een zorginstelling, een paar dorpen verderop. En daar Robert, ontmoette zij weer een van je vrienden. Hij sloot haar op in een ruimte waar hij onder meer verstandelijk gehandicapten op elkaar legde om hen de liefde te laten bedrijven. Zij moest toekijken. Hij liet haar kennis maken met opsluiting, had haar vastgegespt in een zogenoemde stalen verpleegster. En ook hij misbruikte haar. Zij blokkeerde volledig en kon er ons ook tóen niet over vertellen. Een geluk voor die man

Later, toen ons meisje volwassen was, deed zij aangifte bij de politie en raadt eens: de officier van justitie wilde er geen zaak van maken. Zijn woord tegen jouw woord, werd haar gezegd. De zedenrechercheurs zelf waren verbijsterd! Maar deze zaak is nog niet afgedaan, wordt nog even aangehouden. Bij deze dader komt op een dag de klop op de deur

In haar huwelijk was onze dochter niet gelukkig. Zij had namelijk niet geleerd hoe een goede keus te maken. Haar, naar later bleek, alcoholverslaafde man mishandelde haar, vernederde haar, ging vreemd en bezorgde haar een SOA. Ook toen kon zij zich tegenover ons niet uiten. Zij had dat immers niet geleerd. Het moest toch eens goed gaan, zei zij later.

Toen stortte zij inen wij hoorden eindelijk wat er allemaal was gebeurd. Zij ging scheiden. Verloor haar baan. Ons meisje werd opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Weet je wat dat is: je eigen kind wegbrengen naar een inrichting; volledig in een psychose? Haar aangedaan door mensen zoals jij? Vast niet, zoiets verschrikkelijks heb je vast nog niet meegemaakt! Ik zie haar nog huilen bij het raam terwijl wij wegreden in het donker. Viereneenhalf half jaar intensieve therapie! Compleet met isoleercel en platspuiten. Ons kind is voor haar leven afgekeurd: zij kan niet werken, geen stress verdragen. Zij leeft nu van een minieme uitkering. Zij kan zich niet binden, zal nooit een gezin hebben

Zij heeft al die jaren s nachts herbelevingen. Wordt badend in het zweet wakker. Soms drie keer per nacht je lakens verschonen! Weet je Robert, zij werd met vijf andere meisjes behandeld. Daarvan hebben er inmiddels drie een eind aan hun leven gemaakt. Misbruikte meisjes. En ons meisje is doorgegaan. Wat een moed toch? Wij hebben haar dag in dag uit, nacht in nacht uit zien strijden, vechten en langzamerhand komt zij uit het zuigend moeras. En wij als ouders Robert, wij die ons kind, in alle oprechtheid, voor al het kwaad wilden beschermen? Die haar een mooie en gelukkige jeugd en toekomst wilden geven? Wij voelden het als falen! Het heeft ons gebroken!...

Weet je wat het is: dagenlang, wekenlang, jarenlang je moeten beheersen om niet het recht in eigen hand te nemen? Wraak kan helend zijnen is toch zo verleidelijk.

Maar gelukkig hebben wij wel een geweten en geloven nog in de rechtsstaat. En wie weet grijpt ook hier de Goede God in. Je weet maar nooit, Robert.

Je leek niet aangedaan bij het formuleren van de eis. Maar al die kinderen die je verwoest hebt en al die ouders Hun ogen en hun hartverscheurend lijden en verdriet zullen je je leven lang achtervolgen.

Kijk Robert: dat is nou levenslang!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2012 door IdiJoods --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 april 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Jezus hier keert je hart toch een slag van om.........ik zit hier te janken,wat een brief

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Nenam_tiL --
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 11 april 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Godverdomme excuus maar de tranen lopen nu over mijn wangen..
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 13 april 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Dank voor de woorden en pb's.
Het moge duidelijk zijn voor andere dat niet ik dit geschreven heb maar een andere getroffen vader.
Ik vond dat dit hier een goede plaats kon hebben.
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 13 april 2012 - 11:10   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11901371/__Pedo-echtpaar_voor_rechter__.html

En het gaat maar door en door..
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 13 april 2012 - 11:14   quote  deeplink  
https://twitter.com/#!/SaskiaBelleman

hier een verslag te lezen..
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 13 april 2012 - 13:09   quote  deeplink  
gvd.

weet niet wie er meeleest met twitter van Saskia maar wat een stumperds bij het OM en Justitie zeg.
Als dit het nivo is.
die advocaat fileert ze ter plekke.
Helaas.
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 13 april 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 13:09 schreef IdiJoods het volgende:
gvd.

weet niet wie er meeleest met twitter van Saskia maar wat een stumperds bij het OM en Justitie zeg.
Als dit het nivo is.
die advocaat fileert ze ter plekke.
Helaas.
Ik volg Saskia ook op twitter en heb ook gelezen dat de vrouw niet vervolgd kan worden wegens een fout. het OM is lekker bezig (sarcastisch)Die vrouw mag nooit geen moeder meer worden, want welke moeder keurt het goed dat een volwassen man seks met een kind van 8 jaar heeft? Ik volg het niet meer, ik snap het allemaal niet meer, maakt me dat ik me machteloos voel...
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 14 april 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 17:48 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Ik volg Saskia ook op twitter en heb ook gelezen dat de vrouw niet vervolgd kan worden wegens een fout. het OM is lekker bezig (sarcastisch)Die vrouw mag nooit geen moeder meer worden, want welke moeder keurt het goed dat een volwassen man seks met een kind van 8 jaar heeft? Ik volg het niet meer, ik snap het allemaal niet meer, maakt me dat ik me machteloos voel...
Machteloos.........? JA zéker, maar niet WEZENLOOS lieverd!
We zullen met z'n allen tóch ons moeten inzetten TEGEN die K*****lijers, IK ga voorop gvd, heb niets meer te verliezen!
Als dát de laatste daad zou kunnen zijn (het slopen van deze figuren!) van mij, man man, wat zou ik dan gelukkig zijn!!!!!!!!
De vrouw van
 De vrouw van - zaterdag 14 april 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Ik sta helemaal naast je Djee ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 april 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 20:22 schreef De vrouw van het volgende:
Ik sta helemaal naast je Djee ;-)
Ik voor hem...... ros er flink op los.....en dan mag Djee duimpie omhoog of omlaag geven.......hehehehehehehehehe weet al de uitslag
Suijltje
 Suijltje - zondag 15 april 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik voor hem...... ros er flink op los.....en dan mag Djee duimpie omhoog of omlaag geven.......hehehehehehehehehe weet al de uitslag
That's a fact!
Bw afca
 Bw afca - zondag 15 april 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Lijkt me logisch
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 16 april 2012 - 13:20   quote  deeplink  
't zal gvd toch niet waar zijn dat hij vrijkomt omdat Justitie en O.M. hebben lopen blunderen?

quote:


https://twitter.com/#!/SaskiaBelleman
Saskia Belleman þ @SaskiaBelleman Beantwoorden GeretweetRetweeten
Het zijn beelden die als bewijs dienden in 44 misbruikzaken waarin geen ander ondersteunend bewijs is, zegt advocaat. #Zedenzaak

Het gaat hier om de duizenden foto's en filmpjes die M. van het misbruik van peuters en baby's maakte. #Zedenzaak

Omdat de doorzoeking onrechtmatig is, is ook al het bewijs daaruit onrechtmatig verkregen, zegt Vd Goot. #Zedenzaak

Bovendien had M. gevraagd om een advocaat. Die kreeg hij pas na de doorzoeking van zijn huis. #Zedenzaak

Verdediging betoogt dat doorzoeking huis M. onrechtmatig was omdat er nog geen sprake was van verdenking. #Zedenzaak

Verdediging Robert M. concludeert tot vrijspraak vrijwel helle telastelegging. #Zedenzaak



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door IdiJoods --
Ride
 Ride - maandag 16 april 2012 - 22:13   quote  deeplink  
Ik mag hopen van niet.
Zo'n kutadvocaat.
Hij hoeft niet zijn best te doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 16 april 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 13:20 schreef IdiJoods het volgende:
't zal gvd toch niet waar zijn dat hij vrijkomt omdat Justitie en O.M. hebben lopen blunderen?

[..]

Gaat niet gebeuren gap......dan gaan we rellen....en met rellen bedoel ik echt rellen,dan haal ik je op vriend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 16 april 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 22:13 schreef Ride het volgende:
Ik mag hopen van niet.
Zo'n kutadvocaat.
Hij hoeft niet zijn best te doen.
geldt ook voor jou gap.............

Gaat niet gebeuren gap......dan gaan we rellen....en met rellen bedoel ik echt rellen,dan haal ik je op vriend
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 17 april 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Bureau Jeugdzorg onderzoekt of de moeder die haar 8-jarige dochter via chatsessies aan minsten zeven mannen zou hebben aangeboden voor seks, kan worden herenigd met haar kind. Dat meldt het AD vandaag. De inwoonster van Hardinxveld-Giessendam kwam enkele dagen geleden vrij tijdens het strafproces door een vormfout van justitie. Het Openbaar Ministerie heeft hiertegen meteen hoger beroep ingesteld. Het meisje is vorig jaar uit huis geplaatst en zit inmiddels in haar vierde pleeggezin.

Ik heb nooit een hoge pet opgehad van bureau jeugdzorg maar nu donder ik zowat van mijn stoel af. Ze gaan onderzoeken of een 8-jarige terug kan naar haar moeder die zelfde &^$@@$^% (kan het geen moeder meer noemen) die haar kind voor een seksdate aanbood aan pedo's? Is deze instantie wel goed bij hun hoofd??
reina van diepen
 reina van diepen - dinsdag 17 april 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 21:21 schreef De vrouw van het volgende:
Bureau Jeugdzorg onderzoekt of de moeder die haar 8-jarige dochter via chatsessies aan minsten zeven mannen zou hebben aangeboden voor seks, kan worden herenigd met haar kind. Dat meldt het AD vandaag. De inwoonster van Hardinxveld-Giessendam kwam enkele dagen geleden vrij tijdens het strafproces door een vormfout van justitie. Het Openbaar Ministerie heeft hiertegen meteen hoger beroep ingesteld. Het meisje is vorig jaar uit huis geplaatst en zit inmiddels in haar vierde pleeggezin.

Ik heb nooit een hoge pet opgehad van bureau jeugdzorg maar nu donder ik zowat van mijn stoel af. Ze gaan onderzoeken of een 8-jarige terug kan naar haar moeder die zelfde &^$@@$^% (kan het geen moeder meer noemen) die haar kind voor een seksdate aanbood aan pedo's? Is deze instantie wel goed bij hun hoofd??
nee die zijn niet goed bij hun hoofd .......ze willen alleen meer kinderen de grond in boren
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 19 april 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 21:24 schreef reina van diepen het volgende:

[..]

nee die zijn niet goed bij hun hoofd .......ze willen alleen meer kinderen de grond in boren
Ik zet er ook mijn vraag tekens bij.....vaak heb ik het gevoel dat die gasten daar geen voldoende opleiding hebben gehad.....beetje arbo arts gevoel krijg ik daar bij,regeltjes na leven...... maar invoelen ho maar
reina van diepen
 reina van diepen - donderdag 19 april 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zet er ook mijn vraag tekens bij.....vaak heb ik het gevoel dat die gasten daar geen voldoende opleiding hebben gehad.....beetje arbo arts gevoel krijg ik daar bij,regeltjes na leven...... maar invoelen ho maar
hebben ze ook niet heb een documtaire van gezien hier in eindhoven daar werd iemand aangenomen die helemaal geen opleiding had en er werden gelijk 11 kinderen naar haar toegewezen
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 19 april 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zet er ook mijn vraag tekens bij.....vaak heb ik het gevoel dat die gasten daar geen voldoende opleiding hebben gehad.....beetje arbo arts gevoel krijg ik daar bij,regeltjes na leven...... maar invoelen ho maar
Daar heb je gelijk in, ze denken na een of andere cursus dat ze de wijsheid in pacht hebben, meestal zijn het meisjes van een jaar of 19 die moeten dan beslissen of het wel goed is dat een kind bij de ouder blijft. Er zwerft op internet ergens een onderoek over jeugdzorg, ik zal er eens naar gaan zoeken.
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 20 april 2012 - 12:00   quote  deeplink  
ik ben even huilen..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11953910/___M._misbruikte_kind_90_keer___.html
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 20 april 2012 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Kan het me voorstellen, maar snap jij die gebroeders Anker nu? Hoe kun je zo'n beest (ik heb er geen andere woorden meer voor) verdedigen?
hippy
 hippy - vrijdag 20 april 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 12:54 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen, maar snap jij die gebroeders Anker nu? Hoe kun je zo'n beest (ik heb er geen andere woorden meer voor) verdedigen?
Dat is hun werk...en de publiciteit is goed...advocaten zijn de slangen onder de mensheid...
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 20 april 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Kan hun werk wel zijn en dat snap ik ook wel maar ik bedoel hebben deze mensen dan geen gewetensbezwaar? Als ik advocaat zou zijn zou ik alles bij wijze van aannemen behalve personen die een kind misbruikt hebben.
joduh
 joduh - vrijdag 20 april 2012 - 13:56   quote  deeplink  
De vrouw van Alexander!????
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 20 april 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 13:56 schreef joduh het volgende:
De vrouw van Alexander!????
willem??? neehee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Actueel nieuws / topic: Kinder misbruik MOET stoppen









0.0132188