BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Actueel nieuws / topic: Kinder misbruik MOET stoppen

Plaats een nieuw antwoord  
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 09 mei 2012 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 23:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In die grijze massa bovenin zijn er zeer zeker cellen die weten dat dit niet normaal is...dat er iets loos is...
Daarom iedereen met die hersenafwijking en strafblad op een eiland zetten met elkaar...kunnen ze elkaar daar misbruiken....
dat is nu juist het punt, dat doen ze niet. Het liefst willen ze een persoontje hebben dat tegen hen opkijkt. Ze kunnen dan manipuleren, denk erom daar zijn het meesters in. Ze kunnen het kind zo bewerken dat deze denkt dat het zo hoort. Er zijn zelfs rechtszaken geweest waarin een pedo zei: het kind wilde het zelf, ik heb het gevraagd...
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 09 mei 2012 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 10:02 schreef De vrouw van het volgende:
dan denk je dat je alles al weet wat er te koop is, krijg ik net een mailtje met bewijzen van een politicus die niet van een 13 jarige af kan blijven. Ouders willen aangifte doen worden gechanteerd.
En nu?
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 09 mei 2012 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 08:57 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

En nu?
Niets, ouders doen het niet. meisje is inmiddels 18 en woont samen met hem...
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 09 mei 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 09:27 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Niets, ouders doen het niet. meisje is inmiddels 18 en woont samen met hem...
Tsja, wat kan je er dan mee...
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 09 mei 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Niks, nog niet....
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 09 mei 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Het OM vervolgt een 60-jarige man uit Westkapelle (Zeeland) voor ontucht met acht minderjarige jongens.Er zijn drie aangiften tegen hem gedaan;zelf zegt hij dat hij de afgelopen 30 jaar circa 100 jongens heeft misbruikt.Veel zaken zijn verjaard.In het dorp is al jaren bekend dat de man met jongens rommelde. In september werd hij opgepakt.

Dat snap ik nu niet, in het dorp is al jaren bekend dat hij met jongens rommelde, waarom is er dan niet ingegrepen? Deze mensen die dit wisten zijn verdomme net zo schuldig als de dader...
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 09 mei 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 10:28 schreef De vrouw van het volgende:
Niks, nog niet....
Of naar buiten laten glippen via Televaag of AD.
Altijd handig een politicus met beschaamd verleden.
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 09 mei 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:07 schreef De vrouw van het volgende:
Het OM vervolgt een 60-jarige man uit Westkapelle (Zeeland) voor ontucht met acht minderjarige jongens.Er zijn drie aangiften tegen hem gedaan;zelf zegt hij dat hij de afgelopen 30 jaar circa 100 jongens heeft misbruikt.Veel zaken zijn verjaard.In het dorp is al jaren bekend dat de man met jongens rommelde. In september werd hij opgepakt.

Dat snap ik nu niet, in het dorp is al jaren bekend dat hij met jongens rommelde, waarom is er dan niet ingegrepen? Deze mensen die dit wisten zijn verdomme net zo schuldig als de dader...
Just one of those days you wanna rip someones head of..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 00:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Daarom sjakie....jij bent mijn man gap....ik zou willen dat er meer zo waren....love you gap.
Poten af van onze kinderen
Helemaal mee eens kerel....love you medestrijder!!!...poten af van mijn kids too...
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 09 mei 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:11 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

Just one of those days you wanna rip someones head of..
I know what you mean
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 20:24 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

I know what you mean
Power Girlllllllllllllll
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Ik vindt het soms moeilijk......de dingen die ik weet,en die andere ook weten,die andere hebben het ook moeilijk,ik weet wie die politicus is en die andere ook.....maar we kunnen er niks mee.....ja samen praten,maar ach daar bereik je niks mee.....ik laat het niet rusten,en ik houd hem/haar in de gaten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Ik heb dit topic samen met de..."de vrouw van" geopend en wij geven nooit op
reina van diepen
 reina van diepen - woensdag 09 mei 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb dit topic samen met de..."de vrouw van" geopend en wij geven nooit op
dat is ook niet de bedoeling ....we moeten blij zijn dat er mensen zoals jullie zijn ...die er voor vechten voor de rechte van het kind want het rechtsysteem hier in nederland is drie keer niks dat zie je maar weer met de uitspraak wat die militair heb gekregen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:42 schreef reina van diepen het volgende:

[..]

dat is ook niet de bedoeling ....we moeten blij zijn dat er mensen zoals jullie zijn ...die er voor vechten voor de rechte van het kind want het rechtsysteem hier in nederland is drie keer niks dat zie je maar weer met de uitspraak wat die militair heb gekregen
Daarom blijven wij strijden.......en ik hoop dat een hoop mensen met ons mee doen
reina van diepen
 reina van diepen - woensdag 09 mei 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daarom blijven wij strijden.......en ik hoop dat een hoop mensen met ons mee doen
dat hoop ik ook .... dat er mensen zijn die de handen bij elkaar steken en er voor vechten
dat onze kinderen veilig op kunnen groeien zonder dat er iemand aan hun zitten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:47 schreef reina van diepen het volgende:

[..]

dat hoop ik ook .... dat er mensen zijn die de handen bij elkaar steken en er voor vechten
dat onze kinderen veilig op kunnen groeien zonder dat er iemand aan hun zitten
Hoe kan dat dan....??...Pedofielie komt in alle lagen van de bevolking voor.....jajaja....ook onder onze advocaten,rechters en politici.....is één grote doofpot...een grote teringzooi.....en de bewijzen zijn er hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Als ik er morgen niet meer ben dan ben ik opgepakt.....tyfus lijers zijn het,vooral die zo genaamde bovenlaag
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 mei 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Is beter dat ik nu weg ga......man ben weer pissig
reina van diepen
 reina van diepen - woensdag 09 mei 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik er morgen niet meer ben dan ben ik opgepakt.....tyfus lijers zijn het,vooral die zo genaamde bovenlaag
wat wil je dan doen in je eentje ik snap je je reactie maar je kan niks alleen doen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 mei 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:59 schreef reina van diepen het volgende:

[..]

wat wil je dan doen in je eentje ik snap je je reactie maar je kan niks alleen doen
Nee,heb je gelijk in....
Suijltje
 Suijltje - donderdag 10 mei 2012 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee,heb je gelijk in....
JE STAAT IN DEZE NÓÓIT ALLEEN VRIEND!!!!!!!
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 10 mei 2012 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 07:49 schreef Suijltje het volgende:

[..]

JE STAAT IN DEZE NÓÓIT ALLEEN VRIEND!!!!!!!
jawel lieve Djee er zijn 16 miljoen Nederlanders, laten we zeggen dat er misschien een paar duizend hun mond open trekken, de rest zwijgt. Er zijn moeders die zwijgen terwijl ze weten dat hun kind misbruikt wordt, neem als voorbeeld Westkapelle, de gemeenschap wist dat de 60-jarige jaren lang kinderen misbruikte en zweeg...maar ze worden pas wakker als het hun eigen kind betreft, want dan komt het te dichtbij.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 10 mei 2012 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 08:10 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

jawel lieve Djee er zijn 16 miljoen Nederlanders, laten we zeggen dat er misschien een paar duizend hun mond open trekken, de rest zwijgt. Er zijn moeders die zwijgen terwijl ze weten dat hun kind misbruikt wordt, neem als voorbeeld Westkapelle, de gemeenschap wist dat de 60-jarige jaren lang kinderen misbruikte en zweeg...maar ze worden pas wakker als het hun eigen kind betreft, want dan komt het te dichtbij.
Da's dan ook weer waar meis, maar ik zou zó ontzettend graag willen, dat ALLE mensen die dit soort zaken verafschuwen, eens écht opstonden en daadwerkelijk "eigen rechter' zouden gaan spelen, maar dit zeg ik natuurlijk weer verkeerd........kutwereld!
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 10 mei 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Nou dan heb je een bloedbad dat wil je niet weten, er zijn ongeveer 160.000 geregistreerde pedoseksuelen, de rest slaapt of houd zich slapende. Als je weet dat 1 op de 4 meisjes in hun jeugd misbruikt is en 1 op de 7 jongens dan gaan je nekharen recht overeind staan. Je zegt het in zoverre verkeerd, eigen rechter spelen mag niet, nee we laten het over aan mensen die er (zogenaamd) verstand van hebben. Waarom zijn de straffen in de USA wel zwaar? Ik weet het niet jij?
Suijltje
 Suijltje - donderdag 10 mei 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Ik ook niet lieverd, ik bedoelde alleen maar, dat dit méér dan gevoelige onderwerp eens een halt toegeroepen moet worden (niet op dit topic!), maar daar zijn we het toch wel eens, en als we dan de eigen rechter mogen/kunnen spelen, dit, terwijl NL tóch té weinig, of niets eraan doet, zou een groot stuk schelen.............ik ben een groot voorstander, PAKKEN DIE SCHOFTEN!!!!
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 10 mei 2012 - 11:19   quote  deeplink  
De enige manier om het een halt toe te roepen is de straffen zwaarder maken. Dan een en ik ben daar voorstander van, laat die gasten voortaan maar zittend plassen als je snapt wat ik bedoel. Dat gezeur van ze krijgen een behandeling ken ik nu wel, dat werkt niet. vergeet niet ze zijn meesters in het manipuleren. Als menig rechter erin trapt dat het slachtoffer het zelf ook wilde dan weet je het wel. Ik heb ergens een stuk gelezen weet niet meer waar (ga ik opzoeken) dat men van de pedofiele vereniging Martijn iemand raad gaf wat hij moest zeggen bij de rechter...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door De vrouw van --
Suijltje
 Suijltje - donderdag 10 mei 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 11:19 schreef De vrouw van het volgende:
De enige manier om het een halt toe te roepen is de straffen zwaarder maken. Dan een en ik ben daar voorstander van, laat die gasten voortaan maar zittend plassen als je snapt wat ik bedoel. Dat gezeur van ze krijgen een behandeling ken ik nu wel, dat werkt niet. vergeet niet ze zijn meesters in het manipuleren. Als menig rechter erin trapt dat het slachtoffer het zelf ook wilde dan weet je het wel. Ik heb ergens een stuk gelezen weet niet meer waar (ga ik opzoeken) dat men van de pedofiele vereniging Martijn iemand raad gaf wat hij moest zeggen bij de rechter...
Het laatste zegt me idd ook iets ja..........té gek voor woorden he!
IdiJoods
 IdiJoods - donderdag 10 mei 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 10:24 schreef De vrouw van het volgende:
Nou dan heb je een bloedbad dat wil je niet weten, er zijn ongeveer 160.000 geregistreerde pedoseksuelen, de rest slaapt of houd zich slapende. Als je weet dat 1 op de 4 meisjes in hun jeugd misbruikt is en 1 op de 7 jongens dan gaan je nekharen recht overeind staan. Je zegt het in zoverre verkeerd, eigen rechter spelen mag niet, nee we laten het over aan mensen die er (zogenaamd) verstand van hebben. Waarom zijn de straffen in de USA wel zwaar? Ik weet het niet jij?
pedosexuelen of pedofielen?

Wezenlijk verschil nog.

Ze hun klokkenspel laten afsnijden is de allerbeste oplossing + vrouwelijk oestrogeen toedienen zodat ze empathie leren te krijgen met hun slachtoffers.
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 10 mei 2012 - 14:35   quote  deeplink  
een pedofiel is een voorloper van een pedoseksueel. Een pedofiel droomt ervan en als hij de lijn overgaat, en dat gebeurd na verloop van tijd dan is het een pedoseksueel..
samengevat is een pedofiel een tikkende tijdbom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door De vrouw van --
joduh
 joduh - donderdag 10 mei 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 08:10 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

jawel lieve Djee er zijn 16 miljoen Nederlanders, laten we zeggen dat er misschien een paar duizend hun mond open trekken, de rest zwijgt. Er zijn moeders die zwijgen terwijl ze weten dat hun kind misbruikt wordt, neem als voorbeeld Westkapelle, de gemeenschap wist dat de 60-jarige jaren lang kinderen misbruikte en zweeg...maar ze worden pas wakker als het hun eigen kind betreft, want dan komt het te dichtbij.
Is niet alleen met dit voorbeeld het mankement bij Nederlanders .....egoïstische verwende klootzakken zijn het.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 mei 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 18:14 schreef joduh het volgende:

[..]

Is niet alleen met dit voorbeeld het mankement bij Nederlanders .....egoïstische verwende klootzakken zijn het.....
Niet alleen Nederlanders ouwe.....het is een wereld wijd probleem......wat uitgeroeid moet worden,maar dat is een utopie
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 10 mei 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 18:14 schreef joduh het volgende:

[..]

Is niet alleen met dit voorbeeld het mankement bij Nederlanders .....egoïstische verwende klootzakken zijn het.....
Kun je nagaan hoe verrot de maatschappij al is, je wordt er triest van..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 10 mei 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij mij niet begrijpt.....geeft niet gap,neem het je niet kwalijk
ze moeten van kinderen afblijven....

gewoon jarenlang op sluiten en niet vrijlaten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 mei 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:10 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe verrot de maatschappij al is, je wordt er triest van..
Ik word er niet triest van.......wel nijdig.....laat het koppie niet hangen,maakt me strijdbaar........opbokken met die kolere lijers
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 10 mei 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Ik soms wel soms lopen de tranen over mijn wangen als ik weer iets lees wat ik toegestuurd krijg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 mei 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:29 schreef De vrouw van het volgende:
Ik soms wel soms lopen de tranen over mijn wangen als ik weer iets lees wat ik toegestuurd krijg.
Weet ik meis....maar jij staat er anders in dan ik.....daarom steun ik je ook zoveel mogenlijk
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 10 mei 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet ik meis....maar jij staat er anders in dan ik.....daarom steun ik je ook zoveel mogenlijk
I know ben er ook heel blij mee...wie had dat ooit gedacht LOL
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 mei 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 23:08 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

I know ben er ook heel blij mee...wie had dat ooit gedacht LOL
Heb diep respect voor jou dame.......vergeet dat nooit,maar dat weet je......we hebben samen dit topic geopend en die laat ik of jij niet weg zakken.
Dikke kus schat.

Wij blijven scherp
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 mei 2012 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 23:08 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

I know ben er ook heel blij mee...wie had dat ooit gedacht LOL
sorry......aangepast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door Nenam_tiL --
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 11 mei 2012 - 11:32   quote  deeplink  
De meisjes vonden het heel fantastisch om bij hun oma en haar toenmalige partner W. ten H. uit Elburg te logeren. Ze vonden het niet fijn dat de 59-jarige man hen betastte, zoals hij toegaf tegenover de rechtbank in Zutphen. Ten H. wond er geen doekjes om en bekende gewoon dat hij meerdere keren over de schreef was gegaan, de afgelopen negen jaar. Wat krijgt hij voor straf? 12 maanden waarvan 6 voorwaardelijk. De uitspraak staat op rechtspraak http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BW3765

zo helpt het natuurlijk nooit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door De vrouw van --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 mei 2012 - 19:51   quote  deeplink  
De Cognitieve Vaardigheidstraining (CoVa) 'Eerst denken, dan doen',
Vind ik wel een hele merkwaardige omschrijving,kan aan mij liggen hoor......niet aan denken en nooit doen.....lijkt me veel beter,maar dat zeg ik,zal wel aan mij liggen
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 11 mei 2012 - 23:20   quote  deeplink  
mag het misschien niet zeggen maar dit is geiten wollen sokken gelul
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 mei 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Niet zomaar een verhaal,maar waar gebeurd

Dappere Simon

Beste redactie van sks, Zo begint A. haar email aan ons, de verhalen die mensen ingezonden hebben, ik heb ze allemaal gelezen en het heeft ons over de bewuste drempel getrokken om ook ons verhaal, het verhaal van mijn man openbaar te maken.Ik wil eerst zeggen dat ik het enorm waardeer dat ik Yvonne kan bellen wanneer ik wil, en een luisterend oor vind. Mijn man is nu 38 en nog steeds heeft hij er last van, de angst aanvallen die hij heeft, het zweten s'nachts de dromen. Hij is onder behandeling, heeft medicijnen maar met het echte verwerken is hij nog steeds mee bezig.

Hij was 7 jaar en woonde met zijn broer en zusje in een leuke wijk in ********** (red: plaatsnaam verwijderd) Simon (red: fictieve naam) voetbalde graag, het was zijn lust en zijn leven. In de D tjes van de plaatselijke voetbalvereniging ******** (red: naam verwijderd) was hij vaak te vinden. Elk vrij uur dat hij had schopte hij tegen een bal, hij had talent, dat zei de trainer tegen hem. Je bent straks net zo goed als Cruijff zei Willem (de trainer) Willem zei op een gegeven moment tegen hem, als je nu wat langer blijft na de training dan kan ik je leren hoe je vrije trappen moet nemen, en Simon hoe kan het anders was dolgelukkig.
Elke dinsdag na de training bleef Simon een uurtje langer om te oefenen met vrije trappen, en het ging goed, dat zei Willem telkens. Na de trainig dronk Simon altijd een chocomel, en Willem zei op een dag kom op Simon, ik trakteer op een chocomel.Ze gingen samen naar de kantine en dronken daar chocomel en Willem dronk bier. Zo en nu douchen zei Willem en liep naar de kleedkamer. Simon had een grenzeloos vertrouwen in zijn trainer en liep achter hem aan de kleedkamer binnen. Willem deed de deur dicht en liep naar de doucheruimte zette 2 douches aan en zei: kom op uit die vieze bezwete trainingsbroek en shirt.

Zonder enige aarzeling stapte Simon onder de douche nadat hij zich ontdaan had van zijn smerige trainings tenu. Willem keek vreemd naar hem, zo vertelde Simon me toen ik er eindelijk achter was wat er gebeurd moest zijn in zijn jeugd. Hij vertelde mij, zo gaat A, verder dat Willem onder de douche stapte en een stuk zeep pakte en zichzelf begon te wassen. Op een gegeven moment zei Willem, draai je maar om dan was ik je rug wel. Simon gehoorzaamde en Willem begon hem in te zepen. Zijn schouders, zijn rug, en ook zijn billen. Het laatste kreeg erg veel aandacht van Willem, en voor dat Simon wat kon zeggen voelde hij een hand op zijn mond en werd hij omhoog getild en werd hij gewoon verkracht door zijn afgod, zijn Willem die hem overal mee hielp.

Toen Willem klaar was, gaat A sarcastisch verder, wist mijn Simon zich geen houding te geven, je mond tegen je moeder houden was het commentaar van Willem, anders pak ik je zusje ook. Volgende week zelfde tijd hier, liep weg en liet mijn Simon achter in de douche. Totaal gebroken, en bang kwam mijn Simon die avond thuis. Zijn ouders zagen niet wat er aan de hand was, en dachten dat hij moe was. De volgende week wilde Simon niet meer voetballen en trainen. Zijn moeder begreep er niks meer van, Simon was altijd gek op voetballen geweest en nu ineens had hij geen zin. Ze stuurde hem gewoon naar Willem met het commentaar, voetballen is je lust en je leven lieverd, Willem is er toch ook? Met loden schoenen ging Simon trainen en na afloop zei Willem tegen Simon, blijf je nog even? Simon durfde geen nee te zeggen bang dat zijn zusje ook door Willem gepakt zou worden. Weer werd Simon misbruikt in de douche, en ging Willem nog een stapje verder. Ik zal dit maar niet vertellen want dan wordt je echt misselijk.

Na enkele maanden deze vernedering te hebben doorgemaakt er een moeder van één van zijn vrienden van het elftal de kleedkamer in kwam en tegen Simon zei die net de douche in wilde stappen, ik wacht wel even op je Simon dan kan je meerijden met ons naar huis. Het regent zo hard.

Nog nooit was Simon zo vlug onder de douche vandaan, en nadat hij zich aangekleed had kwam Willem binnen. Wat is dat douchen zonder op mij te wachten zei Willem kwaad, en had geen erg in de moeder van zijn vriend Jan die samen zaten te wachten op Simon. Ik pak je zusje morgen zei Willem en liep dreigend op Simon toe. Op dat moment zag hij Jan en zijn moeder zitten en wist ineens dat het spel uit was. Hij wilde het zelf zei hij, ik moest hem bevredigen, nog voor de moeder van Jan wat kon zeggen. Deze pakte Simon vast en liep zonder één woord te zeggen naar de kantine en vroeg om de politie te bellen. Het balletje is gaan rollen en Willem werd ontslagen. Straf heeft Willem nooit gehad, een waarschuwing van de rechter. Maar Simon, mijn Simon was voor het leven getekend, hij had geen zin meer in voetballen en zat thuis. Van een vrolijke opgewekte jongen werd hij een stil teruggetrokken kind, dat veel huilde en veel gepest werd op school. Kortom zijn hele jeugd was weg.

Toen ik hem leerde kennen was hij 21, een verlegen man, lief en ontzettend behulpzaam. Mijn ouders liepen weg met hem, en nog. De vloer waarover ik loop is te koud, alles doet hij voor ons, want inmiddels hebben we 2 kinderen, 2 jongens die ook gek op voetballen zijn. Ze trainen op woensdagmiddag en of Simon, of ik zijn erbij, geen seconde mogen ze alleen van ons de douche in.

Maar het gaat de laatste tijd weer bergafwaarts met Simon, hij droomt van Willem, hij beleefd alles weer opnieuw. Hij zit weer aan de kalmerende pillen, zit voor zich uit te staren en weet zich geen houding te geven.Hij vertelde mij het hele verhaal een paar jaar geleden. Ik wist niet wat ik hoorde, alle gruwelijke details vertelde hij me, toen hij eenmaal aan het praten was kon hij niet meer stoppen.

Eindelijk kon hij het kwijt, maar ik moest beloven het aan niemand te vertellen. Toen we Yvonne een tijdje geleden zagen in éénvandaag zijn we de website gaan opzoeken. Dagelijks lezen we er, en hebben een diep respect voor haar. We hebben ook de verhalen gelezen en Simon zei: mijn verhaal moet daar bij! Ik wil dat mensen weten wat voor een hel het nog dagelijks is.
De vrouw van
 De vrouw van - vrijdag 11 mei 2012 - 23:49   quote  deeplink  
tjezus mijn maag draait om...
reina van diepen
 reina van diepen - vrijdag 11 mei 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:49 schreef De vrouw van het volgende:
tjezus mijn maag draait om...
de mijne ook maar het is erkenbaar voor mij
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 09:27 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Niets, ouders doen het niet. meisje is inmiddels 18 en woont samen met hem...
oh mijn god. wereldje is te zot voor woorden
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vindt het soms moeilijk......de dingen die ik weet,en die andere ook weten,die andere hebben het ook moeilijk,ik weet wie die politicus is en die andere ook.....maar we kunnen er niks mee.....ja samen praten,maar ach daar bereik je niks mee.....ik laat het niet rusten,en ik houd hem/haar in de gaten
is opzich niks mis mee gap! de dingen worden steeds gekker en het lijkt alsof op het allerergste geen grens meer opzit
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:07 schreef De vrouw van het volgende:
Het OM vervolgt een 60-jarige man uit Westkapelle (Zeeland) voor ontucht met acht minderjarige jongens.Er zijn drie aangiften tegen hem gedaan;zelf zegt hij dat hij de afgelopen 30 jaar circa 100 jongens heeft misbruikt.Veel zaken zijn verjaard.In het dorp is al jaren bekend dat de man met jongens rommelde. In september werd hij opgepakt.

Dat snap ik nu niet, in het dorp is al jaren bekend dat hij met jongens rommelde, waarom is er dan niet ingegrepen? Deze mensen die dit wisten zijn verdomme net zo schuldig als de dader...
mensen grijpen niet meer in. de straffen die ze krijgen stellen helemaal niks meer voor. echt erg!
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 08:17 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Da's dan ook weer waar meis, maar ik zou zó ontzettend graag willen, dat ALLE mensen die dit soort zaken verafschuwen, eens écht opstonden en daadwerkelijk "eigen rechter' zouden gaan spelen, maar dit zeg ik natuurlijk weer verkeerd........kutwereld!
je hebt gelijk lieve jongen!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Actueel nieuws / topic: Kinder misbruik MOET stoppen









0.0128259