BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - donderdag 19 april 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 17:49 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ajoh, is goed voor zijn ontwikkeling!
Preciezzzzzz
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Jaja en straks komt ie geblesseerd terug..d:-(
tomson
 tomson - donderdag 19 april 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Gezellig man,dat oranje....Blwaaaghhh
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 april 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 17:56 schreef tomson het volgende:
Gezellig man,dat oranje....Blwaaaghhh
[ filmpje ]
Opzouten met oranje, daar heb ik echt niets mee..roodwit dat zijn de kleuren die het erom doen..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 april 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Feyenoord gaat een poging doen Vilhena bij de ploeg te houden nu El Ahmadi geschorst is tegen AZ. Vilhena heeft een oefenst.met Oranje-17.

Aldus Jan Dirk Stouten op de TwitterT.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 april 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 15:20 schreef Bosifyable het volgende:
Feyenoord gaat een poging doen Vilhena bij de ploeg te houden nu El Ahmadi geschorst is tegen AZ. Vilhena heeft een oefenst.met Oranje-17.

Aldus Jan Dirk Stouten op de TwitterT.
oefen??? Vilhena dan maar blijven! We hebben hem nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

oefen??? Vilhena dan maar blijven! We hebben hem nodig.
Inderdaad de belangen zijn te groot om zo iemand te laten gaan voor een oefenwedstrijdje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 april 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Precies, gewoon lekker laten ballen. Komt 'ie een weekje later, bekijk het. Verwacht dat hij ook liever met Feyenoord meespeelt dan zo'n oefenstage.
kuipje
 kuipje - zondag 22 april 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 15:20 schreef Bosifyable het volgende:
Feyenoord gaat een poging doen Vilhena bij de ploeg te houden nu El Ahmadi geschorst is tegen AZ. Vilhena heeft een oefenst.met Oranje-17.

Aldus Jan Dirk Stouten op de TwitterT.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163520

staat hier ook inderdaad
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Kudt interlands
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Feyenoord wil Vilhena niet afstaan aan KNVB

Tonny Trindade de Vilhena heeft aan de Nederlandse voetbalbond KNVB gevraagd of ze het talent nog even mogen houden. De Rotterdammers moeten hem eigenlijk afstaan voor het aankomende EK, maar de Stadionclub doet dit liever niet.

Het Nederlands elftal onder de zeventien jaar speelt op 1 mei de eerste wedstrijd voor het Europees Kampioenschap. Vilhena behoort tot die selectie, maar Feyenoord denkt dat de jongeling nog van pas kan komen aan het eind van de competitie.

Omdat Karim El Ahmadi tegen ADO Den Haag zijn zevende gele kaart van het seizoen pakte is hij geschorst voor het aankomende duel met AZ. Feyenoord hoopt daarom dat Vilhena niet naar Oranje hoeft, zodat hij mee kan spelen tijdens de topper.

Bron: RTV Rijnmond
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 april 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Feyenoord heeft bij de KNVB een dringend verzoek ingediend om Tonny Trindade de Vilhena af te laten haken voor het trainingskamp van Oranje onder 17 jaar. De Nederlandse voetbalbond beslist begin deze week over het verzoek.

Trindade de Vilhena moet zich vrijdag in Zeist melden voor het trainingskamp, maar dat komt Feyenoord slecht uit. De Rotterdammers kunnen komende zondag tegen AZ namelijk niet beschikken over Karim El Ahmadi en dus is de beschikbaarheid van de talentvolle middenvelder zeer welkom.

"Feyenoord heeft gevraagd of Tonny dat trainingskamp mag overslaan", zegt bondscoach Albert Stuivenberg tegen het Algemeen Dagblad. "Daar beslissen wij deze week over. Het mag duidelijk zijn dat ik Tonny er heel graag bij heb, maar wij begrijpen ook het dilemma voor Feyenoord."

Karim El Ahmadi pakte afgelopen weekend een gele kaart en is geschorst. "Die gele kaart was heel dom", baalde El Ahmadi. "Het stond al 0-2 en ik deed juist extra voorzichtig. Toch was ik bij die situatie te gretig. Maar goed, ik speelde tegen Ajax ook niet mee en die wedstrijd wonnen wij met 4-2."

Update: De KNVB heeft gehoor gegeven aan het verzoek van Feyenoord. Tonny Trindade de Vilhena kan daardoor zondag spelen tegen AZ.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/77395/knvb-geeft-feyenorder-trindade-de-vilhena-vrij-update
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
Yesss goed nieuws Stylzz..!
tomson
 tomson - maandag 23 april 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Dat is een opluchting idd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 april 2012 - 16:37   quote  deeplink  
Goede zaak. Toeschietelijk van de KNVB ook, want wij spelen de 29ste en de eerste wedstrijd op dat EK is geloof ik al 1 mei...

EDIT foutje, begint op 4 mei.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 april 2012 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Het was net ook op het nieuws op de radio..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 april 2012 - 17:46   quote  deeplink  
Dus toch knjb?
Nu snap ik het niet meer? :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 17:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dus toch knjb?
Nu snap ik het niet meer? :)
Ik snap het ook niet meer Leon, dit is een aangename verrassing, misschien dachten ze daar 'ach onze snavels zijn toch kampioen'..
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 04 mei 2012 - 01:17   quote  deeplink  
Tonny//Held!!

Tonny Trindade de Vilhena debuteerde als B-junior in de uitwedstrijd tegen FC Twente. In deze wedstrijd hield hij het negentig minuten vol en het meest opvallende was dat de zeventienjarige speelde als een vedette. Vilhena die Feyenoord verkoos boven tal van grote buitenlandse clubs is ziet zijn droom in Rotterdam-Zuid uitkomen.
Het begon allemaal in een interlandweek waarin de in Rotterdam achtergebleven spelers een oefenwedstrijd speelden tegen Feyenoord onder 19. Vilhena trok direct de aandacht, was aanwezig en schuwde geen enkel duel. Natuurlijk heb ik respect voor oudere spelers, maar ik ga niets uit de weg, vertelt Vilhena in Voetbal International. De junior kreeg het in een duel om de bal aan de stok met Karim El Ahmadi. Ik maakte een tackle en hij reageerde daar fel op, blikt Vilhena terug. Het werd een opstootje maar ik vond dat het een fair duel was en dat heb ik hem gezegd. Ik ben opgegroeid met hard tegen hard, dus ga ik ook zo een duel aan.
Niet veel later mocht hij mee op trainingskamp in Marbella. In de Spaanse zon wilde Vilhena laten zien dat hij een stap hogerop wel aan zou kunnen. Tijdens het trainingskamp werd mede door zijn inzet de jonge speler al snel opgenomen in de spelersgroep. Het verschil viel me alles mee, meestal is het een flinke stap waarin alles veel zwaarder en harder is maar zo ervaarde ik dat niet. Ook in Spanje ging Vilhena fanatiek de duels aan. Zo blesseerde hij met een tackle Ricky van Haaren. Zo gaan die dingen, iedereen is op een voetbalveld gelijk dus ga je ook zo de duels in.
De dag voor zijn debuut in het eerste elftal van Feyenoord, sprak Koeman hij zou spelen. Een droom kwam uit. Direct kwamen de spelers naar hem toe om hem te feliciteren. Dat was wel mooi. Speel zoals je altijd speelt zeiden ze en dat heb ik gedaan. Ik had tenslotte laten zien dat ik het niveau aankan, dus het moest geen probleem zijn dacht ik. Koeman zette Vilhena tegenover Wout Brama. Die kende mij niet natuurlijk en zal vast gedacht hebben dat hij een rustige middag zou krijgen. Maar niets was minder waar. Ik volgde Brama overal en wanneer ik de bal had moest hij steeds achter mij aan. Ik had het idee dat ik wel lekker gespeeld had. Ik besefte niet dat er zoveel aandacht voor me zou komen. Ik zag s avond de beelden terug bij Studio Voetbal en een dag later bij Voetbal International hadden ze het weer over mij.
Feyenoord koestert zijn nieuwe groeibriljant. Nog voor het uitduel tegen ADO Den Haag vroeg de club al aan de KNVB om vrijstelling voor een trainingsstage ter voorbereiding op het EK onder 17. Vilhena komt vrijwel wekelijks in actie, hij pakt zijn minuten mee en doet steeds meer ervaring op. Wanneer Vilhena achttien wordt kan hij een nieuwe contract tekenen. Ik hoef nog niet naar het buitenland, kijkt Vilhena naar de toekomst. Ik wil eerst hier een aantal jaar spelen. De club heeft mij opgeleid en ik vind dat ik iets terug moet doen. Wanneer ik dan voor veel geld naar een grote club kan, is iedereen tevreden.

Volgend seizoen kan Vilhena zomaar in de Champions League spelen. Dat zou echt heel erg mooi zijn. Ik kijk er altijd naar en bestudeer de goede middenvelders als Xavi, Iniesta en Lampard. Hele mooie voetballers maar om te zeggen dat ze een voorbeeld zijn, nee. Ik ben mijn eigen voorbeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 01:31   quote  deeplink  
Ik ben mijn eigen voorbeeld zegt ie heerlijk.
Echt een kind van Zuid..!

Mooi stukkie Edje..
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 04 mei 2012 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 01:31 schreef RenatoBos het volgende:
Ik ben mijn eigen voorbeeld zegt ie heerlijk.
Echt een kind van Zuid..!

Mooi stukkie Edje..
Ik weet hoe ik jou moet kietelen d;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 01:38 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Ik weet hoe ik jou moet kietelen d;)
Whahaha d:-)..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 13:38   quote  deeplink  
"Feyenoord wil mijn contract openbreken"

Feyenoord wil het contract van Tonny Trindade de Vilhena snel openbreken en verlengen. De 17-jarige middenvelder brak in de slotfase van het voorbije seizoen door in de hoofdmacht.
Met oog op de toekomst wil Feyenoord snel handelen. "Dat klopt. De club wil mijn contract openbreken", bevestigt Vilhena in gesprek met het Algemeen Dagblad. "De gesprekken lopen nog, maar ik denk dat het wel in orde komt."

Vilhena is momenteel nog met Oranje -17 actief op het EK. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen tekent hij waarschijnlijk bij. "Eerst dit EK, dan even op vakantie. Nee, ik ben niet moe. Maar een paar weken rust kan volgens mij ook geen kwaad."

Bron: Voetbalprimeur.nl

246785.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Goed nieuws mannen..!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Vilhena: "Als ik volgende week thuis kom, ga ik eerst langs De Kuip"

 Tonny Trindade de Vilhena, kortweg Tonny Vilhena, heeft dit seizoen de afsluiting van Feyenoord gemist. De jonge middenvelder van de Rotterdammers is met Oranje onder zeventien is in Slovenië voor het Europees kampioenschap. 

"Ik heb het vanaf mijn Ipad gevolgd. Dat vond ik best moeilijk", doelde Vilhena over de seizoensafsluiting van Feyenoord in De Kuip tegenover het Algemeen Dagblad. "Jammer dat ik er niet bij was, maar ik kan me moeilijk in tweeën splitsen. Een EK is eveneens prachtig."

Hij vervolgde zijn relaas: "Het was prachtig om het te zien. De huldiging was fantastisch. Ik wil zoiets ook nog ooit meemaken. Ik focus me nu echter eerst volledig op het toernooi, maar als ik volgende week thuis kom, ga ik eerst langs De Kuip", aldus het grote talent van de Stadionclub.

Bron:AD.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 12 mei 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:38 schreef RenatoBos het volgende:
"Feyenoord wil mijn contract openbreken"

Feyenoord wil het contract van Tonny Trindade de Vilhena snel openbreken en verlengen. De 17-jarige middenvelder brak in de slotfase van het voorbije seizoen door in de hoofdmacht.
Met oog op de toekomst wil Feyenoord snel handelen. "Dat klopt. De club wil mijn contract openbreken", bevestigt Vilhena in gesprek met het Algemeen Dagblad. "De gesprekken lopen nog, maar ik denk dat het wel in orde komt."

Vilhena is momenteel nog met Oranje -17 actief op het EK. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen tekent hij waarschijnlijk bij. "Eerst dit EK, dan even op vakantie. Nee, ik ben niet moe. Maar een paar weken rust kan volgens mij ook geen kwaad."

Bron: Voetbalprimeur.nl

[ afbeelding ]
Mooi ventje, blij dat er een goede kop op zit.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mooi ventje, blij dat er een goede kop op zit.
Ons nieuwe goudmijntje T..!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 12 mei 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 14:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ons nieuwe goudmijntje T..!!
Ik hoop het. Mislukte voorbeelden te over. Zelfs Bruma zit nu op de bank bij de nr 15 van Duitsland. Kan gedag zeggen tegen het EK.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 14:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik hoop het. Mislukte voorbeelden te over. Zelfs Bruma zit nu op de bank bij de nr 15 van Duitsland. Kan gedag zeggen tegen het EK.
Ik denk het en daarom is het verlengen van zijn contract een goede zaak, blijf maar langer kunnen we gaan genieten van deze geweldenaar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 12 mei 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 14:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik denk het en daarom is het verlengen van zijn contract een goede zaak, blijf maar langer kunnen we gaan genieten van deze geweldenaar..
+1
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 16 mei 2012 - 17:52   quote  deeplink  
nu op eurosport duitsland - nederland met onze tonny in de basis dit is dus effe een tv tip
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 17:54   quote  deeplink  
Snel kijken op eurosport ....
Alexmem
 Alexmem - woensdag 16 mei 2012 - 23:33   quote  deeplink  
Hij speelde niet geweldig maar die laatste pingel was wel heel cool :-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 00:43   quote  deeplink  
Nog zo'n held..!!!
media_xl_1184730.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 17:01   quote  deeplink  
'Feyenoord gaat verbintenis met Vilhena openbreken'

20110330_contr_vilhena_rh.jpg

Feyenoord verwacht Tonny Vilhena voor langere tijd vast te leggen. De middenvelder ontwikkelt zich volgens de club erg goed en de Rotterdammers zijn van plan de jeugdinternational in De Kuip te houden.

Feyenoord wil Vilhena met een nieuw contract belonen voor zijn ontwikkeling, meldt Voetbal International. De stadionclub ging in mei al in gesprek met de jongeling, maar mede door de zomerstop kwamen beide partijen nog niet tot een akkoord. De verwachting is dat Vilhena alsnog tekent op korte termijn.
De middenvelder ligt nog tot 2014 vast. Het is niet bekend tot wanneer de nieuwe verbintenis van de 17-jarige Vilhena zal lopen. De jeugdinternational kwam dinsdagavond in voorronde van de Champions League als invaller binnen lijnen tegen Dinamo Kiev (2-1 verlies)
 Bron:Elfvoetbal.nl
legrande
 legrande - woensdag 01 augustus 2012 - 17:16   quote  deeplink  
Wordt een klasbak. Lang houden die vent. toppertje.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Dit is ons goudmijntje..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 augustus 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Ik weet t nog niet. Ik hoop t.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 augustus 2012 - 18:11   quote  deeplink  
Liet zich gelden in de uitwedstrijd tegen FC Twente. Daarna weinig gezien. Was wel aanwezig, maar was niet extreem goed zoals in de genoemde wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 18:29   quote  deeplink  
En gisteren helemaal niet opgevallen..
MMM
 MMM - donderdag 02 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 18:11 schreef Bosifyable het volgende:
Liet zich gelden in de uitwedstrijd tegen FC Twente. Daarna weinig gezien. Was wel aanwezig, maar was niet extreem goed zoals in de genoemde wedstrijd.
Ook één van de weinige keren dat hij in de basis begon. Moet het hebben van invalbeurtjes op dit moment, dan is het moeilijk om je te laten zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2012 door MMM --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 augustus 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 13:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook één van de weinige keren dat hij in de basis begon. Moet het hebben van invalbeurtjes op dit moment, dan is het moeilijk om je te laten zien.
True, en vooral in een wedstrijd zoals dinsdag is het lastig. Kiev begon toen flink gas te geven, en dan ben je 'nergens' als 17-jarige. Evengoed wel vertrouwen in dit ventje.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Van Geel hoopt contract Vilhena met één jaar te verlengen

Martin van Geel hoopt dat Tonny Vilhena zijn contract met een jaar wil verlengen tot 2015, zo meldt het Algemeen Dagblad. De gesprekken met diens zaakwaarnemer werden daarvoor onlangs geopend. Overigens is Mino Raiola, die spelers zelf het liefst snel naar het buitenland brengt, sinds kort zijn zaakwaarnemer. Het huidige contract van Vilhena loopt tot 2014. Net als bij Kongolo wordt gepoogd het contract met een jaar te verlengen. Uiteindelijk hoopt Feyenoord een goede transfersom te kunnen vangen bij een vertrek van Vilhena naar het buitenland.

Bron : Feyenoord netwerk
craven
 craven - maandag 03 september 2012 - 00:32   quote  deeplink  
ff uppen: deze gast verdiend meer speeltijd...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Ghehe..was al een aardig eindje gezakt denk ik..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 september 2012 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 00:32 schreef craven het volgende:
ff uppen: deze gast verdiend meer speeltijd...
Komt wel, hele jonge gast.
craven
 craven - maandag 03 september 2012 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 00:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Komt wel, hele jonge gast.
klopt maar kan me een wedstrijd tegen twente herinneren vorig jaar waar hij sterk speelde.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:48   quote  deeplink  
Speelde die super..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 september 2012 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 00:45 schreef craven het volgende:

[..]

klopt maar kan me een wedstrijd tegen twente herinneren vorig jaar waar hij sterk speelde.
Zeker, daarom hoeven we niet bang te zijn dat Koeman hem vergeten is. Dat hij tegen Kiev minuten maakte, geeft aan dat Koeman hem hoog heeft zitten. Vergeet niet dat Vilhena pas helemaal aan het begin van zijn professionele carriere staat.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 03 september 2012 - 03:09   quote  deeplink  
En toch kun je zeggen over Koeman wat hij wil, hij moet niet alles ten koste van mentaliteit laten gaan. Hij heeft bij Ajax niet voor niets gezeik gehad met Zlaten, vd Vaart en Sneijder dacht ik, Koeman heeft er hard voor moeten werken, sommige jongens hebben het al, moet je anders aanpakken! Weet zeker dat types als Ronaldo en Romario nooit groot waren geworden onder Koeman!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0118899