BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: UFC on Fox 3 - Alan Belcher twister

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 10 mei 2012 - 05:19   quote  deeplink  
Afgelopen weekend was UFC on Fox 3 met oa. Rousimar Palhares vs. Alan Belcher waarin Belcher een twister probeerde.
Persoonlijk vind ik de twister een erg mooie move die enige uitleg nodig heeft en deze twee video's van de top BJJ instructeurs zijn daar perfect voor.
Uiteraard ga ik er gemakshalve van uit dat je UFC on Fox 3 hebt gezien...

Verplichte kost voor de echte MMA fanaat!

Gracie breakdown (ff skippen naar 1.50):



Eddie Bravo (ff skippen naar 1.35):



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Boudewijn --
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 14 mei 2012 - 19:01   quote  deeplink  
Palhares (Paul Harris) is een echte killer als hij iemand aanraakt breekt tie hem al zoveel respect voor zijn kunde op de grond,natuurlijk vooral de heel hook en kneebar

Maar wat Belcher met Palhares deed vond ik ongelofelijk,hij ontsnapte enkele keren van een Heelhook en KneeBar van iemand die dat het beste kan van de wereld.En hoe hij hij het gevecht eindigde was bruut en mooi,Ellebogen als je de techniek weet is dodelijk hard. Belcher veel talent altijd al maar nu en de komende jaren gaat dat talent met hard werken tot hoge hoogtes komen,

Geweldige prestatie, Belcher zijn grond skills zijn van een hoog niveau dat wist ik al, de Twister is een fenomenaal stukje kunst op de grond.ik en sparringpartners hebben die techniek vaak beoefent, Heel moeilijk kan ik je zeggen, ziet er allemaal makkelijk uit voor vele tot dat ze zelf op de grond liggen.

een van mijn Favoriete Submissions zijn
Rear Scissor Choke From The Guard een van de moeilijkste !!!
Omoplata From A Failed Guard Arm-Bar
Suicide Choke

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: UFC on Fox 3 - Alan Belcher twister









0.0067820