BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: De Coup van Feyenoord

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 13 mei 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Er waren weinig goede woorden voor de spelersrevolte van de piepjonge selectie vorigjaar tijdens de oefencampagne.

Sportdwaas was blij, want net als de meerderheid van de spelers was hij uitgekeken op de bluf-trainer Been. Met R. Koeman en de assistenten van Gastel en Bronckhorst was ik direct tevreden. Koeman is een levende voetballegende en als coach kan hij terugkijken of successen in binnen- en buitenland.


feyenoord.coolsingel.425.jpg


Dankzij het Heerenveenakkoord haalde de grootmacht uit Rotterdam-Zuid de voorronde van de Champions League. Als die voorronde wordt overleeft is een plaats in de groepsfase van de EL een feit. En ga er maar vanuit dat R. Koeman een manier zal proberen te vinden de groepsfase van de Champions League te halen.

Het lijkt mogelijk.

De selectie voor volgend jaar ziet er prima uit en laat het maar aan van Geel over nog wat slimme zetten te doen. Met Goossens, Vormer, Tevrede en Janmaat heeft Feyenoord transfervrij jonge spelers aangetrokken met ervaring op eredivisie niveau. Ruud Vormer en Mitchell te Vrede zijn in mijn optiek de beste aanvullingen. Janmaat en Goosens die beiden blessure-gevoelig lijken te zijn over hun hele carrière genomen kunnen onder van Gastel opbloeien. Als Feyenoord op 3 fronten in de weer gaat lijkt een brede selectie een gebod.

Waar de spelersgroep de leiding dwong afscheid te nemen van Been heeft van Geel een werkelijk voortreffelijk schaakspel gespeeld met de verkoop van Fer en in mindere mate Wijnaldum. Deze talentvolle spelers die inderdaad niet verder leken te komen werden voor goud geld verkocht. Ook van Castaignos werd afscheid genomen.

Met de vervangers Bakkal, Fernandez, Clasie, Guidetti en eigen jeugd werden de plekken beter bezet dan het jaar ervoor. Het afgelopen seizoen luidde ook de come-back in van El Ahmadi, Cisse en Schaken. Schorsingen en blessures in de beslissende fase van de competitie hadden geen invloed op de prestaties. Hier herken je het vakmanschap van de trainersstaf. Waar het spel zich vorig jaar kenmerkte door de angst te verliezen en veel terugspeelballen stapte het dit jaar elke wedstrijd het veld in om te winnen. Heerlijk. Er waren een paar zeperds, Groningen uit en Den Haag thuis maar ook in die wedstrijden waren er mogelijkheden.

Dat financieel herstel hand in hand gaat met goede prestaties op het veld is evident. Jonge talenten als Tony maken het doorselecteren makkelijk en zorgen ervoor dat anderen verkocht kunnen worden zonder dat de selectie van Feyenoord 1 aan kracht inboet.


20110315_tonny_trindade_vk_scaled_7.jpg


Feyenoord is erin geslaagd PSV en Twente af te troeven in de strijd om de tweede plek. Volgend jaar gaat Feyenoord1 voor de titel. Dat is zeker.

Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig en gescheiden en vindt Bas Nijhuis een ongelooflijke flapdrol ("een andere beslissing had mij in de problemen gebracht in het buitenland") en moet onmiddelijk worden teruggezet naar de 3e klasse KNVB Zuid-Oost.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

Dan moet het maar in Rio gebeuren!
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 14:38   quote  deeplink  
hahaha mooie 2de plaats. maar je hoort nooit niks meer van je, en net nu je een prijs pakt ataat dwaasie weer vooraan
tomson
 tomson - zondag 13 mei 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Druk baasje dat dwaasje?
deze nog wel he:

http://forum.headliner.nl/topic-25136/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door tomson --
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 14 mei 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Jammer Sportdwaas.
Het zou je sieren als je de ware kampioen recht toe doet in bovenstaand verhaal op een algemeen voetbalgedeelte...
Zelfs als feyenoorder.

Als jullie de voorrondes overleven verander ik me nickname in IdiRotterdam
craven
 craven - maandag 14 mei 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:55 schreef IdiJoods het volgende:
Jammer Sportdwaas.
Het zou je sieren als je de ware kampioen recht toe doet in bovenstaand verhaal op een algemeen voetbalgedeelte...
Zelfs als feyenoorder.

Als jullie de voorrondes overleven verander ik me nickname in IdiRotterdam
jammer deze zwartkijkerij...
infamous psv
 infamous psv - maandag 14 mei 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:55 schreef IdiJoods het volgende:
Jammer Sportdwaas.
Het zou je sieren als je de ware kampioen recht toe doet in bovenstaand verhaal op een algemeen voetbalgedeelte...
Zelfs als feyenoorder.

Als jullie de voorrondes overleven verander ik me nickname in IdiRotterdam
het zou jou sieren als je wegblijft....Jankmuil
tomson
 tomson - maandag 14 mei 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:55 schreef IdiJoods het volgende:

Als jullie de voorrondes overleven verander ik me nickname in IdiRotterdam
STAAT
Henny
 Henny - maandag 14 mei 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:01 schreef tomson het volgende:

[..]

STAAT
Mijn idee. Waarop afzeiken wat Idi zegt. Hij gaat de uitdaging aan en we zullen zien of hij woord zal/moet houden?
tomson
 tomson - maandag 14 mei 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Verwacht hij nou dat we allemaal hosanna gaan roepen of zo?
Hij heeft het over een enorme prestatie van feyenoord, om zonder poen met een jong bijeengeschraapt elftal zo hoog te eindigen. Beledigd dat het niet over je kampioen gaat,klik je dit topic toch lekker niet aan joh? We hebben dat arrogante snavelgeleuter nu al een paar weken aangehoord op radio,tv, de kranten, internet en gewoon op het werk enzovoorts. En nog kom je tekort? De ware huilebalk ben je dan!
pat
 pat - woensdag 16 mei 2012 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 20:08 schreef tomson het volgende:
Verwacht hij nou dat we allemaal hosanna gaan roepen of zo?
Hij heeft het over een enorme prestatie van feyenoord, om zonder poen met een jong bijeengeschraapt elftal zo hoog te eindigen. Beledigd dat het niet over je kampioen gaat,klik je dit topic toch lekker niet aan joh? We hebben dat arrogante snavelgeleuter nu al een paar weken aangehoord op radio,tv, de kranten, internet en gewoon op het werk enzovoorts. En nog kom je tekort? De ware huilebalk ben je dan!
Hoe eens kan je het met iemand zijn, dit is een topic over 1 club. Ga niet zo arrogant doen dat dat andere cluppie erbij moet worden genoemd. Alsof we bij elk feyenoord topic die rare andere club moeten noemen? ga weg man. open je eigen neuzen topic en ga daar lekker trots doen met je zelf ingenomen titeltje.

ik zegt provoceren dit... staat tog een ban op?

en die naam moet je verdienen kerel, die kan je niet aannemen. weer zoiets arrogants bah
een feyenoorder ben je en wordt je niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door pat --
pat
 pat - woensdag 16 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
OT: die dwaas heeft tog altijd wel gave topics, jammer dat dit niet vaker gebeurt.
maar bedankt voor je tijd en toewijding aan dit artikel, een topic kan je het niet noemen.

aanpassing: tony = tonny en wat gaat er gebeuren als el ahmadi, bakkal weggaan? je speelt erop in door aan te geven dat we jeugdige goede versterkingen hebben maar zijn die goed genoeg? bakkal voor vormer kan ik zien maar het gemist van el ahmadi?
Mocht dat komen he ook dat is niet zeker
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 09:59 schreef pat het volgende:

[..]

Hoe eens kan je het met iemand zijn, dit is een topic over 1 club. Ga niet zo arrogant doen dat dat andere cluppie erbij moet worden genoemd. Alsof we bij elk feyenoord topic die rare andere club moeten noemen? ga weg man. open je eigen neuzen topic en ga daar lekker trots doen met je zelf ingenomen titeltje.

ik zegt provoceren dit... staat tog een ban op?

en die naam moet je verdienen kerel, die kan je niet aannemen. weer zoiets arrogants bah
een feyenoorder ben je en wordt je niet.
Amen
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 09:59 schreef pat het volgende:

[..]

Hoe eens kan je het met iemand zijn, dit is een topic over 1 club. Ga niet zo arrogant doen dat dat andere cluppie erbij moet worden genoemd. Alsof we bij elk feyenoord topic die rare andere club moeten noemen? ga weg man. open je eigen neuzen topic en ga daar lekker trots doen met je zelf ingenomen titeltje.

ik zegt provoceren dit... staat tog een ban op?

en die naam moet je verdienen kerel, die kan je niet aannemen. weer zoiets arrogants bah
een feyenoorder ben je en wordt je niet.
Pfffff
pat
 pat - woensdag 16 mei 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:51 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Pfffff
uitgelult of wordt je moe vanjezelf
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 16:22 schreef pat het volgende:

[..]

uitgelult of wordt je moe vanjezelf
lekke band..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 16:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

lekke band..
Moe van gasten als jullie. Geen flikker verstand van het spelletje en toch iedere keer met de NEUS voorop!
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 16:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

lekke band..
hihi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: De Coup van Feyenoord









0.0070009