BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 09:04 schreef tomson het volgende:
Zou toch wel leuk wezen om dan ook te weten en zien wat ze precies van plan zijn.
Dat wil zeggen als ze dat zelf wel precies weten dan...
Ja misschien hebben ze best een heel goed financieel plan...
Maar tijdverlies door slecht weer of verkeerde levering kan je financieel niet echt inplannen...
We gaan het de komende 6 jaar meemaken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door hippy --
tomson
 tomson - vrijdag 07 september 2012 - 09:23   quote  deeplink  
Goh... In een vorig leven bunkerbouwer geweest ?
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 09:23 schreef tomson het volgende:
Goh... In een vorig leven bunkerbouwer geweest ?
Hahahaha...heb sinds kort een eigen bunker..;)))
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 september 2012 - 09:50   quote  deeplink  
Hopelijk zijn een hoop mensen nu de emotie voorbij. Niet per se hier maar in het algemeen.
Emotie is een slechte raadgever.
De verhuizing naar de nieuwe Kuip is een beetje als een scheiding. De acceptatie dat het niet werkt duurt heel lang, men probeert het heel lang te laten werken en voor de buitenwereld en de kinderen lijkt alles ook pays en vree.

De waarheid zit vaak onder water.

En als de bom dan uiteindelijk ploft en het besluit gemaakt wordt reageert de buitenwereld verbaast, schoonouders en ouders zijn ontevreden omdat ze niet geconsulteert zijn in het besluit etc. Maar na een aantal jaren en wennen komt men meestal tot de conclusie dat dit inderdaad het beste was.

De metafoor klopt misschien niet helemaal, andere mensen zeggen waarschijnlijk dat ik geen zeggenschap heb omdat ik niet vaak in de Kuip kom, maar soms is verandering gewoon noodzakelijk. Je kan iets niet blijven oplappen.

Misschien was er weer wat gebrekkige communicatie vanuit Feyenoord, had de FSV eerder ingelicht moeten worden, maar had dat wat uitgehaald? Tegenstanders hou je en door de communicate worden die niet minder. De zaak is nu je zaak helder te maken en te overtuigen. Accepteren dat degenen die niet mee willen afvallen hoort daar ook bij. Vroeger was het zaak om je vooral te richten op diegenen die niet mee willen, dan volgde namelijk de rest vanzelf. tegenwoordig ligt de focus je te richten op degene die de kar trekken, want daar ga je uiteindelijk het meeste profijt van hebben. Dat er dan vervolgens mensen afvallen, het zij zo, je kan niet iedereen tevreden houden.

Misschien een beetje onsamenhangend verhaal, het zit in mijn hoofd komt er slecht uit, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er voor mezelf nog niet uit ben....
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 september 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Heeft iemand al bouwplannen of een eventuele schets van de nieuwe Kuip gevonden?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 september 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:
Hopelijk zijn een hoop mensen nu de emotie voorbij. Niet per se hier maar in het algemeen.
Emotie is een slechte raadgever.
De verhuizing naar de nieuwe Kuip is een beetje als een scheiding. De acceptatie dat het niet werkt duurt heel lang, men probeert het heel lang te laten werken en voor de buitenwereld en de kinderen lijkt alles ook pays en vree.

De waarheid zit vaak onder water.

En als de bom dan uiteindelijk ploft en het besluit gemaakt wordt reageert de buitenwereld verbaast, schoonouders en ouders zijn ontevreden omdat ze niet geconsulteert zijn in het besluit etc. Maar na een aantal jaren en wennen komt men meestal tot de conclusie dat dit inderdaad het beste was.

De metafoor klopt misschien niet helemaal, andere mensen zeggen waarschijnlijk dat ik geen zeggenschap heb omdat ik niet vaak in de Kuip kom, maar soms is verandering gewoon noodzakelijk. Je kan iets niet blijven oplappen.

Misschien was er weer wat gebrekkige communicatie vanuit Feyenoord, had de FSV eerder ingelicht moeten worden, maar had dat wat uitgehaald? Tegenstanders hou je en door de communicate worden die niet minder. De zaak is nu je zaak helder te maken en te overtuigen. Accepteren dat degenen die niet mee willen afvallen hoort daar ook bij. Vroeger was het zaak om je vooral te richten op diegenen die niet mee willen, dan volgde namelijk de rest vanzelf. tegenwoordig ligt de focus je te richten op degene die de kar trekken, want daar ga je uiteindelijk het meeste profijt van hebben. Dat er dan vervolgens mensen afvallen, het zij zo, je kan niet iedereen tevreden houden.

Misschien een beetje onsamenhangend verhaal, het zit in mijn hoofd komt er slecht uit, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er voor mezelf nog niet uit ben....
goed verhaal gebasseerd op de emotionel supporter..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Ze laten allemaal het achterste van hun tong niet zien denk ik er spelen zoveel belangen mee met deze bouw..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 09:23 schreef tomson het volgende:
Goh... In een vorig leven bunkerbouwer geweest ?
Ghehe ik moest gelijk aan onze boulevard denken..
bunker.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:
Hopelijk zijn een hoop mensen nu de emotie voorbij. Niet per se hier maar in het algemeen.
Emotie is een slechte raadgever.
De verhuizing naar de nieuwe Kuip is een beetje als een scheiding. De acceptatie dat het niet werkt duurt heel lang, men probeert het heel lang te laten werken en voor de buitenwereld en de kinderen lijkt alles ook pays en vree.

De waarheid zit vaak onder water.

En als de bom dan uiteindelijk ploft en het besluit gemaakt wordt reageert de buitenwereld verbaast, schoonouders en ouders zijn ontevreden omdat ze niet geconsulteert zijn in het besluit etc. Maar na een aantal jaren en wennen komt men meestal tot de conclusie dat dit inderdaad het beste was.

De metafoor klopt misschien niet helemaal, andere mensen zeggen waarschijnlijk dat ik geen zeggenschap heb omdat ik niet vaak in de Kuip kom, maar soms is verandering gewoon noodzakelijk. Je kan iets niet blijven oplappen.

Misschien was er weer wat gebrekkige communicatie vanuit Feyenoord, had de FSV eerder ingelicht moeten worden, maar had dat wat uitgehaald?
Tegenstanders hou je en door de communicate worden die niet minder. De zaak is nu je zaak helder te maken en te overtuigen. Accepteren dat degenen die niet mee willen afvallen hoort daar ook bij. Vroeger was het zaak om je vooral te richten op diegenen die niet mee willen, dan volgde namelijk de rest vanzelf. tegenwoordig ligt de focus je te richten op degene die de kar trekken, want daar ga je uiteindelijk het meeste profijt van hebben. Dat er dan vervolgens mensen afvallen, het zij zo, je kan niet iedereen tevreden houden.

Misschien een beetje onsamenhangend verhaal, het zit in mijn hoofd komt er slecht uit, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er voor mezelf nog niet uit ben....
Je hebt hier wel een aardig punt mee Stylzz, toen de Kuip verbouwt werd koste het mij ook veel moeite, maar het was snel gewend..weet je ik ben met dit stadion opgegroeid heb hier zoveel mee mogen maken en dat ga ik nu kwijt raken en dat doet me ECHT pijn..zoveel mooie herrineringen en zoveel verdriet..komt er een nieuw stadion zal ik daar ook mee moeten leven en dat zal ook wel gaan lukken want zonder Feyenoord kan geen mens natuurlijk, maar met pijn in mijn hart zal ik afscheid nemen..
Mooi stukje heb je geschreven..
STS
 STS - vrijdag 07 september 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Over 10 jaar weten we misschien niet meer beter.
Beter met een goed gevoel uit de Kuip, dan dat bouwwerk langzaam maar zeker achteruit zien gaan. Ik denk dat dat nog meer pijn doet.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 07 september 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Negatieviteit werkt nooit.
Daarom snap ik al het gezeur niet.
Ik had ook liever een extra ring op de Kuip gehad, maar dat is onbetaalbaar kwa onderhoud etc etc.
Accepteer gewoon dat als ze een nieuw stadion willen dat dan ook gebeurd.
Iedereen wil vooruit. Ik ook, dus klap maar neer dat ding.
En Beton hoeft niemand bang voor te zijn.
Zelfde geld over de sweer, die gaat gewoon mee.
Begin bij jezelf. En Feyenoord moet gewoon zorgen dat de gele zijde bijelkaar blijft, en veel overleg met de suportersvereninging.
Ben er van overtuigd dat het goed komt, als er een komt.
Ja en als er mensen zijn die weglopen dan kan ik alleen maar zeggen dat je een neppert bent.
Al bouwen ze de aller lelijkste stadion op de wereld, ik zal blijven gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 07 september 2012 - 16:18   quote  deeplink  
OP de tv gisteravond, elke zender op het nieuws.
Nieuwe kuip en het legioen huilt?
Kansloos, en waarom? Omdat de suportersvereningin zegt jaaa wij supporters willen geen nieuw stadion!
Maar mij hebben ze niets gevragen?
Ze horen 100 man wat roepen, en gelijk vind iedereen dat?
STS
 STS - vrijdag 07 september 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Mits een ontwerp wat de stad eer aan doet en geen geweld aan de oude Kuip, ben ik een voorstander vaan een nieuw.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 07 september 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Liefste de kuip behouden idd. Maarja wie gaat dat betalen?
Ben erg bang dat de sloophamer derop moet kerel.
DOet pijn, maar ik bereid me voor op het aller ergste valt het altijd mee.
Ik denk zelfs in de toekomst dat dat allemaal parkeerplaats wordt.
Heel veel mensen onderschatten dit.
De kuip kost al handen vol met geld. En wordt alleen maar duurder en duurder.
En 2 stadions blijven betalen kan en wil Feyenoord niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 17:02   quote  deeplink  
Wij kunnen daar toch niks aan veranderen en zulle ons daar bij neer moeten leggen, denk ook niet dat het tekenen van een petitie daar aan mee zal helpen (heb hem overigens wel getekend)..mijn hart ligt nu eenmaal in de Kuip..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 september 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 16:21 schreef STS het volgende:
Mits een ontwerp wat de stad eer aan doet en geen geweld aan de oude Kuip, ben ik een voorstander vaan een nieuw.
En de perfecte indeling binnenzijde +1
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 07 september 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Stylzz heeft 10000 procent gelijk. De Kuip kun je niet vervangen, en ja het doet pijn.... Maar ik ben Feyenoordsupporter! Boven alles
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Ik zie Feyenoord de komende jaren groeien naar de top, die club heeft iets magisch, wat geen enkele andere club heeft. En dat is De Kuip.
Fred Rutten

One of the greatest footballing arenas in world football, Feyenoords de Kuip makes for an intimidating place for opposition players and fans alike. A temple to the working class identity of Rotterdam, its classed as one of the most atmospheric not just in Holland, but also Europe. Het Legioen (the Legion) are a rowdy bunch, and are renowned for their vocal backing and loyalty, and standing in the Tub as 50,000 of them belt out their anthem, Hand in hand, kameraden!, is a wonderous thing. Feyenoord fans like to make it uncomfortable experience for the opposition, it can truly be; hell on earth.
Website Dynamo Kiev

De oude stadions zijn gebouwd voor de supporters, de nieuwe stadions worden gebouwd voor de sponsors.
Robert Eenhoorn bij FC Rijnmond
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 07 september 2012 - 17:58   quote  deeplink  
meer nog dan kuipsupporter...
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 september 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Ik wil dat nieuwe stadion NU!
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 september 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Ik wil dat nieuwe stadion NU!
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 september 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Ik wil dat nieuwe stadion NU!
Sensi
 Sensi - vrijdag 07 september 2012 - 18:06   quote  deeplink  
Preciousssss?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Hij is godver nog erger dan bode..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 september 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 18:05 schreef Wim2 het volgende:
Ik wil dat nieuwe stadion NU!
Misschien weet je het niet, maar je hebt een kutavatar.
De mijne is leuker.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 september 2012 - 19:28   quote  deeplink  
Jij hebt geen avatar...

225d1105189795-gollum-rap-gollum.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door Wim2 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 19:38   quote  deeplink  
Dus een stuk leuker d:-))
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 september 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Hehe nu maar hopen dat het definitief is!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 september 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Mwah, zegt 020-zoon: waarom bouwen ze niet een kopie van de oude kuip, alleen groter?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 21:31 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, zegt 020-zoon: waarom bouwen ze niet een kopie van de oude kuip, alleen groter?
Rotkind..d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door RenatoBos --
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 07 september 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 21:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Rotkind..d:-)
verstandige keuze. heeft alleen geen verstand van voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 21:33 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

verstandige keuze. heeft alleen geen verstand van voetbal.
Zo bedoelde ik het ook d:-), slecht zaad geweest d:-(
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 07 september 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 21:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het ook d:-), slecht zaad geweest d:-(
Tja ik heb toch liever dat mijn zoon homo is dan dat hij voor 020 is.
(Al lijkt dat soms hetzelfde)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door rich Arnhem --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 21:37   quote  deeplink  
+1908
d:-)))))
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 september 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 21:31 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, zegt 020-zoon: waarom bouwen ze niet een kopie van de oude kuip, alleen groter?
Dat brengt niks op blijkbaar
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 september 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 21:36 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Tja ik heb toch liever dat mijn zoon homo is dan dat hij voor 020 is.
(Al lijkt dat soms hetzelfde)
Ik wens je dan veel homo's toe.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 september 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:
Hopelijk zijn een hoop mensen nu de emotie voorbij. Niet per se hier maar in het algemeen.
Emotie is een slechte raadgever.
De verhuizing naar de nieuwe Kuip is een beetje als een scheiding. De acceptatie dat het niet werkt duurt heel lang, men probeert het heel lang te laten werken en voor de buitenwereld en de kinderen lijkt alles ook pays en vree.

De waarheid zit vaak onder water.

En als de bom dan uiteindelijk ploft en het besluit gemaakt wordt reageert de buitenwereld verbaast, schoonouders en ouders zijn ontevreden omdat ze niet geconsulteert zijn in het besluit etc. Maar na een aantal jaren en wennen komt men meestal tot de conclusie dat dit inderdaad het beste was.

De metafoor klopt misschien niet helemaal, andere mensen zeggen waarschijnlijk dat ik geen zeggenschap heb omdat ik niet vaak in de Kuip kom, maar soms is verandering gewoon noodzakelijk. Je kan iets niet blijven oplappen.

Misschien was er weer wat gebrekkige communicatie vanuit Feyenoord, had de FSV eerder ingelicht moeten worden, maar had dat wat uitgehaald? Tegenstanders hou je en door de communicate worden die niet minder. De zaak is nu je zaak helder te maken en te overtuigen. Accepteren dat degenen die niet mee willen afvallen hoort daar ook bij. Vroeger was het zaak om je vooral te richten op diegenen die niet mee willen, dan volgde namelijk de rest vanzelf. tegenwoordig ligt de focus je te richten op degene die de kar trekken, want daar ga je uiteindelijk het meeste profijt van hebben. Dat er dan vervolgens mensen afvallen, het zij zo, je kan niet iedereen tevreden houden.

Misschien een beetje onsamenhangend verhaal, het zit in mijn hoofd komt er slecht uit, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er voor mezelf nog niet uit ben....
Mooi stukkie Stylzz.
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zaterdag 08 september 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Voor mij geen nieuw stadion, ik ben het eens met Leefbaar en red de kuip dan maar geen popconcerten van artiesten die toch liever optreden in de grootste poel des verdefs. Dan maar geen 200 skyboxen en dat neppe publiek, dan ook niet dat gezeik het is 100 miljoen duurder geworden, terwijl Rotterdam zuid helemaal verpaupert ik hoef hiervan toch geen voorbeelden te geven?.Ik hou er maar over op.........
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 08 september 2012 - 09:56   quote  deeplink  
Sentiment vind ik een hele slechte raadgever. Objectief kijkend is het gewoon noodzaak dat er een nieuw stadion komt. Renoveren zal ook de sfeer in het stadion aantasten. Daarbij zet ik mijn vraagtekens bij de stevigheid van het bouwwerk (tweede ring kan nu al aardig dansen, laat staan dat daar nog een ring op komt).
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 september 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 09:38 schreef hitec fr 1971 het volgende:
Voor mij geen nieuw stadion, ik ben het eens met Leefbaar en red de kuip dan maar geen popconcerten van artiesten die toch liever optreden in de grootste poel des verdefs. Dan maar geen 200 skyboxen en dat neppe publiek, dan ook niet dat gezeik het is 100 miljoen duurder geworden, terwijl Rotterdam zuid helemaal verpaupert ik hoef hiervan toch geen voorbeelden te geven?.Ik hou er maar over op.........
Mooi! Dan ga jij in de toekomst de schulden betalen in plaats van dat nep-plubiek? Mede dankzij dat nep-publiek bestaat Feyenoord nog! Denk daar maar eens over na .... Ook het legioen heeft een mooi deel bij gedragen maar dankzij de sponsoren en 'vrienden van Feyenoord' bestaat de mooiste club van Nederland nog. . . . . . . . . . . . . . .
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 08 september 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 18:05 schreef Wim2 het volgende:
Ik wil dat nieuwe stadion NU!
IK OOK!
IK MAAK ER EEN GEKKE HUIS VAN!
gezijk over de sweer allemaal.
010-78
 010-78 - zaterdag 08 september 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Mensen, ik blijf het zeggen.
Zijn we Feyenoord supporters of Kuip supporters??
Sfeer word niet door een stadion gemaakt, maar door de mensen.
Zolang het publiek maar dicht op het veld zit en de schreeuwlelijken achter het doel op de eerste ring, komt het met die sfeer echt wel goed.
Sebbe
 Sebbe - zaterdag 08 september 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Op een bepaald moment moet je een keuze maken, wetende dat renoveren in de toekomst steeds duurder wordt is de bouw van een nieuw stadion een must wil je als club mee blijven doen om de prijzen (wat een topclub behoort te doen). Ik snap de emotie bij de supporters over de kuip, maar het mag toch niet zo zijn dat we ge generaties die na ons de mooiste club van nederland aan proberen te moedigen moeten vele malen meer moeten betalen omdat onderhoudt aan de huidige kuip bijna niet meer zijn op te brengen. Het draait om de toekomst van de club, in de kuip blijven en renoveren is een oplossing voor de korte termijn waarbij we in de toekomst worden voorbij gestreefd door clubs die hun stadions beter kunnen exploiteren. Wil je als Feyenoord in de toekomst van belang blijven zijn binnen nederland en europa is de keuze voor een nieuw multifunctioneel stadion een must. Voor Feyenoord supporters is de club alles, blijf dan niet hangen in de begrijpelijke emotie van de kuip maar steun de club in de keuze voor een nieuw stadion zodat ons Feyenoord terug kan keren waar het hoort, aan de top van Nederland en af en toe bepalend in europa.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 08 september 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 11:04 schreef 010-78 het volgende:
Mensen, ik blijf het zeggen.
Zijn we Feyenoord supporters of Kuip supporters??
Sfeer word niet door een stadion gemaakt, maar door de mensen.
Zolang het publiek maar dicht op het veld zit en de schreeuwlelijken achter het doel op de eerste ring, komt het met die sfeer echt wel goed.
Kijk jij snapt mij (Y)
Wij krijgen elk stadion aan het dansen!
En dan heb je die klote Suporters vereninging die spreek voor ons allemaal!
Zijn we helemaal mooi klaar mee?
En dan zie je op Tv op het journaal elke zender. Het legioen huilt!
Nou ik niet, en ze hebben mij niets gevragen de suportersvereninging!
Voor de zoveelste keer weer niet met niemand overlegt, maar wel spreken voor iedereen!
Ik wil wel een keer heeel graag een goed gesrpek met deze mensen. En wel meer mensen met mij.
Want er zijn al zoveel dingen gebeurd dat ze Feyenoord proberen op het verkeerde pad te brengen in de media, terwijl ze zelf ook niet heiligzijn.
En voor hun beurt spreken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 september 2012 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 08 september 2012 - 11:29   quote  deeplink  
De Kuip zonder de 12de man is ook maar een Stadion;)
Dat zij lazovic jaren geleden in een mooi Filmpje dat over de Kuip en de 12de man ging.
Ik heb in grote stadions gespeelt. Maar nergens zown mooi publiek gezien als in de Kuip.
De Kuip zonder publiek is ook maar een stadion.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 08 september 2012 - 11:34   quote  deeplink  
Youtube, en dan zoek maar de magie van de Kuip.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 september 2012 - 11:41   quote  deeplink  
ja een nieuywe kuip met veel concerten er is maar een beetje concurentie
Ziggo dome /ArenA/Gelre dome/Ahoy dus wkker worden,gewoon renoveren al die onzin over metaal moeheid.Eifel toren staat ook nog steeds.ik zie schepen varen uit 1940 zonder problemen.alles is mogelijk dus ook erg ingrijpende renovatie.En wat boeit mij het als ik niet comfortabel kan poepen,het is een voetbal stadion.
En werk eens aan de professionalisering van je beveiligers geeft ook een ander indruk als je binnenkomt.Kortom gok niet op een paard wat nooit kan rennen door te grote concurrentie (Frans spreekwoord)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 september 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 17:56 schreef Nummer Zeven het volgende:
Stylzz heeft 10000 procent gelijk. De Kuip kun je niet vervangen, en ja het doet pijn.... Maar ik ben Feyenoordsupporter! Boven alles
Ik kom al vanaf begin jaren 80 in de Kuip,heb er mijn maten zien opgroeien
van jonge fanatieke ventjes tot grijze veertigers...
Het zal idd wennen zijn zo,n nieuw stadion en ik wil niet generaliseren maar 30 jaar Kuip
is toch iets anders dan 2 a 3 wedstrijdjes daar beleefd hebben...
Kan er niks aan doen maar ik zie daar een wereld van verschil in...
ik zie ons nog gaan,kaartjes kopen bij Fritsie de plaatselijke patatzaak en dan met z,n alle met de trein
een paar haltes...Allemaal zingen en aan de noodrem trekken zodat we op de brug die trein lieten schommelen
dat je dacht dat tie zou gaan ompleuren...
Stormloop op de ingang waar je mee in op gezogen werd zodat je binnenstond met kaartje dat je het niet meer nodig had.
Op S staan vlak bij een hek anders was het gevaar dat je opeens beneden lag...Siaks Villa jassen of Ellese Lacosta sweeters en polo,s..
Dat allemaal op ongeveer jou leeftijd,en nu zijn we grijs en komt
dat fanatisme nog wel eens boven drijven in het stadion...Ik had er graag nog met me rollator willen
komen op me 70ste...
Maar een nieuw stadion bied nieuwe perspectiefen en kansen..Ik ben voor maar heb 1 tip voor Feyenoord!
Ik hoop dat iedereen uit mijn vak in het nieuwe stadion ook weer in een vergelijkbare vak geplaatst kunnen worden..Ik hoop
dat er geen stoel benummeringen komen en dat zijn mijn enige voorwaarden.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 08 september 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 14:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kom al vanaf begin jaren 80 in de Kuip,heb er mijn maten zien opgroeien
van jonge fanatieke ventjes tot grijze veertigers...
Het zal idd wennen zijn zo,n nieuw stadion en ik wil niet generaliseren maar 30 jaar Kuip
is toch iets anders dan 2 a 3 wedstrijdjes daar beleefd hebben...
Kan er niks aan doen maar ik zie daar een wereld van verschil in...
ik zie ons nog gaan,kaartjes kopen bij Fritsie de plaatselijke patatzaak en dan met z,n alle met de trein
een paar haltes...Allemaal zingen en aan de noodrem trekken zodat we op de brug die trein lieten schommelen
dat je dacht dat tie zou gaan ompleuren...
Stormloop op de ingang waar je mee in op gezogen werd zodat je binnenstond met kaartje dat je het niet meer nodig had.
Op S staan vlak bij een hek anders was het gevaar dat je opeens beneden lag...Siaks Villa jassen of Ellese Lacosta sweeters en polo,s..
Dat allemaal op ongeveer jou leeftijd,en nu zijn we grijs en komt
dat fanatisme nog wel eens boven drijven in het stadion...Ik had er graag nog met me rollator willen
komen op me 70ste...
Maar een nieuw stadion bied nieuwe perspectiefen en kansen..Ik ben voor maar heb 1 tip voor Feyenoord!
Ik hoop dat iedereen uit mijn vak in het nieuwe stadion ook weer in een vergelijkbare vak geplaatst kunnen worden..Ik hoop
dat er geen stoel benummeringen komen en dat zijn mijn enige voorwaarden.
1 tip wordt bij jou al snel twee eisen ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 14:54   quote  deeplink  
Mossou: 'Feyenoord gaat te snel voor nieuwbouw'

Sjoerd Mossou vindt dat Feyenoord te makkelijk afscheid neemt van de Kuip. In de voetbaltalkshow FC Rijnmond zegt de AD-columnist dat de club van Rotterdam-zuid te makkelijk voor nieuwbouw kiest.

Mossou is als voetbalromanticus zeer gecharmeerd van oude voetbalstadions. Zo doet het hem nog altijd pijn dat zijn favoriete club NAC ooit uit de Beatrixstraat in Breda is vertrokken. Het argument dat de Kuip dringend aan vervanging toe is gaat er bij hem niet in. 'De beleidsbepalers van Feyenoord hadden tot het uiterste moeten gaan in het onderzoek of de Kuip kan blijven bestaan.'Naast De Kuip heeft Mossou in FC Rijnmond ook een uitgesproken mening over Feyenoord's aanwinst Graziano Pellè. Hij zou volgens de schrijver te knap zijn en daarom kritischer worden bekeken.
Bron: Feyenoordnet.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0148940