BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Rutten in beeld bij Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 29 mei 2012 - 22:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Rutten in beeld bij Vitesse (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 mei 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Rutten in beeld bij Vitesse

ARNHEM - Nadat de deal tussen John van den Brom en Anderlecht de afgelopen dagen werd afgerond richt Vitesse zich op de opvolging van de oefenmeester.

Volgens de Gelderlander is Fred Rutten de voornaamste kandidaat om Van den Brom bij Vitesse op te volgen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 mei 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:57 schreef Boudewijn het volgende:
Rutten in beeld bij Vitesse

ARNHEM - Nadat de deal tussen John van den Brom en Anderlecht de afgelopen dagen werd afgerond richt Vitesse zich op de opvolging van de oefenmeester.

Volgens de Gelderlander is Fred Rutten de voornaamste kandidaat om Van den Brom bij Vitesse op te volgen.
zie VDBrom-topic.
scherp blijven Boud
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 mei 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

zie VDBrom-topic.
scherp blijven Boud
het is op het PSV forum nog niet perse nodig om verzameltopics te maken, het Rutten nieuws mag wat mij betreft in dit aparte topic besproken worden zodat het vd Brom topic over vd Brom kan gaan en wat een eikel of geweldige gast het is dat hij naar Anderlecht zou gaan.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 mei 2012 - 00:15   quote  deeplink  
yes master
jasper
 jasper - woensdag 30 mei 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat Rutten trainer wordt van Vitesse.. past absoluut niet bij de club en daarnaast vind ik het een vervelende man die nooit kritisch naar zijn club kijkt na een verloren wedstrijd
Getje
 Getje - vrijdag 01 juni 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Rutten is niks voor Vitesse, want dat is een watje, en dat heeft Vitesse juist niet nodig.
Van de Brom is een laffaard, en heeft van de situatie gebruik gemaakt om zijn zakken te vullen, hij hoeft zich nooit meer te laten zien bij ons Vitesse.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 juni 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Rutten word geen trainer bij Vitesse die heeft al wat anders..!!!!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 22 juni 2012 - 00:01   quote  deeplink  
Bestuurlijke leegloop bij Vitesse van eigenaar Jordania

21/06/2012 22:42

Het rommelt flink op bestuurlijk niveau bij Vitesse. Na het gedwongen vertrek van trainer John van den Brom en algemeen directeur Paul van der Kraan wil eigenaar Merab Jordania nu de organisatie verder doorlichten. Bert Roetert, de voorzitter van het Stichtingsbestuur Betaald Voetbal, besloot donderdag ook nog eens op te stappen.

Technisch directeur Ted van Leeuwen zou ook ter discussie staan binnen de club. Kees Bakker, behalve Jordania zelf het enige lid van de Raad van Commissarissen, heeft als klap op de vuurpijl eveneens zijn functie ter beschikking gesteld.

Eerder werd commercieel directeur Marie-José Helle ook al uit haar functie ontheven. Jordania stelde zelf zijn landgenoot Erwin Kasakowski al aan als interim-directeur.

Bovendien is Vitesse in de Eredivisie nog de enige club zonder trainer. Na het vertrek van Van den Brom leek Jordania te opteren voor landgenoot Shota Arveladze (huidige coach van Kayserispor), maar hij wil in Turkije blijven waardoor voormalig PSV-coach Fred Rutten nu de voornaamste kandidaat lijkt.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 15:41 schreef RenatoBos het volgende:
Rutten word geen trainer bij Vitesse die heeft al wat anders..!!!!
Vitesse hoopt Fred Rutten aan te kunnen stellen als de opvolger van John van den Brom. De beoogde hoofdtrainer werd dinsdagavond in gesprek met een delegatie van Vitesse, door Omroep Gelderland, gefotografeerd op een terras in Oosterbeek.

Naast Rutten zat ook Stan Valckx aan tafel. Valckx zou in Arnhem in beeld zijn voor de functie van technisch directeur. Eind mei sprak het tweetal al met Vitesse-eigenaar Merab Jordania. De 'grote baas' was er dinsdagavond in Oosterbeek niet bij.

Namens Vitesse was onder meer interim-directeur Erwin Kasakowski aanwezig. Vitesse hoopt snel zaken te doen met het tweetal, waarbij de club vooral haast maakt met het invullen van de positie van hoofdtrainer. John van den Brom koos deze zomer namelijk voor een avontuur bij het Belgische Anderlecht, waardoor de club voor het nieuwe seizoen nog geen hoofdtrainer heeft gevonden.
toto
 toto - woensdag 27 juni 2012 - 00:08   quote  deeplink  
Volgens mij is Jordania Vitesse naar de verdommenis aan het helpen.
kosters
 kosters - donderdag 28 juni 2012 - 11:40   quote  deeplink  
weet niet of mijn club er blij mee moet zijn dat rutte de nieuwe trainer wordt,,,,is een afgedankete zuur pruim
hippy
 hippy - vrijdag 29 juni 2012 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 11:40 schreef kosters het volgende:
weet niet of mijn club er blij mee moet zijn dat rutte de nieuwe trainer wordt,,,,is een afgedankete zuur pruim
Is wel de ideale trainer voor vitesse...makkelijk te manipuleren denk ik(dit was grappig bedoeld....;))...)...ik denk alleen dat sportief vitesse er niet op vooruit gaat...
Als je het bij psv niet red met zo een team...
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 juli 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Fred Rutten werkte zondag zijn eerste training af als nieuwe coach van Vitesse. De ambitie van de Arnhemse club overtuigde hem om deze week een éénjarig contract te tekenen.

"De ambitie van de club heeft mij laten tekenen", verklaart Rutten op Vitesse-website. "Het is een mooi project. Een club met veel jonge jongens, die absoluut nog verder kunnen komen. Ik denk dat het op mijn lijf is geschreven om hier te komen werken."

Tijdens de onderhandelingen heeft zowel Rutten als clubeigenaar Merab Jordania zijn eisen kenbaar gemaakt. "Ik heb de eigenaar een paar beloftes gedaan, hij mij ook een paar. Laten we hopen dat we daar aan het einde van het seizoen in zijn geslaagd."

Rutten leidde zondag de eerste training van het seizoen nog niet. "Ik heb alleen een beetje rondgekeken", legt hij uit. "Ik heb er niet echt een waarde-oordeel over. Voorbereiden op een zware voorbereiding. In mijn hoofd ben ik al voorbereid, daar hoeft men zich geen zorgen over te maken."
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 juli 2012 - 19:52   quote  deeplink  
hoop voor hem dat hij in de winterstop ook nog vol goede moed is..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 december 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 15:41 schreef RenatoBos het volgende:
Rutten word geen trainer bij Vitesse die heeft al wat anders..!!!!
Vooruitziende blik he..
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 12 januari 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 15:41 schreef jasper het volgende:
Ik hoop niet dat Rutten trainer wordt van Vitesse.. past absoluut niet bij de club en daarnaast vind ik het een vervelende man die nooit kritisch naar zijn club kijkt na een verloren wedstrijd
hoef je ook niet bang voor te zijn die gaat bijtekenen bij Feyenoord hij doet het bij ons prima
tomson
 tomson - zaterdag 17 januari 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 19:52 schreef infamous psv het volgende:
hoop voor hem dat hij in de winterstop ook nog vol goede moed is..
Viel niet tegen D. Hij is iig nog niet ontslagen. ..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Rutten in beeld bij Vitesse









0.0058169