BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Nederland-Denemarken EK 2012 18:00uur 09-06-2012

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet
 piet - zaterdag 09 juni 2012 - 16:25   quote  deeplink  
NEDERLAND-Denemarken

Vermoedelijke opstelling Oranje: Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Vlaar, Willems; Van Bommel, De Jong; Robben, Sneijder, Afellay; Van Persie (onder voorbehoud).

Vermoedelijke opstelling Denemarken: Lindegaard; Jacbosen, Kjaer, Agger, S. Poulsen; Kvist, Eriksen, C. Poulsen; Rommedahl, Bendtner, Krohn-Dehli (onder voorbehoud).

Stadion: Metalist (Charkov)
Arbiter: Skomina (Sloveniƫ)

Ik verwacht een 3-1 overwinning....
Wat denken jullie?
piet
 piet - zaterdag 09 juni 2012 - 16:29   quote  deeplink  
16.24:
De Deense spelers komen als eerste het veld op van het Metaliststadion. Het wachten is nu op de mannen van bondscoach Bert van Marwijk.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 09 juni 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Is rustig hier?????
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - zaterdag 09 juni 2012 - 19:59   quote  deeplink  
Teleurstellend, Veel en veel kansen maar ook veel slap spel geen scherpe
winnaars instelling.

Veel vergelijkingen 1988, voorbereiding tegen Bulgarije verliezen 1-2
eerste groepsduel verliezen 0-1. Maar ik zie geen senario zoals 1988
al hoop ik van wel natuurlijk.

Verder Respect voor de Denen! Ik lig er niet wakker van het blijft voor mij
echt bijzaak niet zoals in het spreekwoord maar echt menend. Veel mensen zeggen
voetbal is bijzaak maar in hun gedrag laten ze zien alsof hun leven ervan afhangt
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 09 juni 2012 - 20:23   quote  deeplink  
we gaan Duitsland woensdag helemaal slachten!
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - zaterdag 09 juni 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:23 schreef NatjosFC het volgende:
we gaan Duitsland woensdag helemaal slachten!
Ze moeten wel, Maar 6 punten halen is ook nog geen zekerheidje
en rekenen is nu al begonnen...
Walther de Boer
 Walther de Boer - zaterdag 09 juni 2012 - 21:54   quote  deeplink  
ze heel erg slecht spelen op het middenveld. Taktisch/positioneel verdedigden we zeer slecht op het middenveld en dat kostte ons veel te veel ernergie en tijd voor we de bal weer in ons bezit hadden. Denemarken werd nooit echt in problemen gebracht tijdens hun opbouw op het middenveld omdat we teveel ruimte weggaven. Dat komt deels door het slecht collectief mee verdedigen van de aanvallers en het te ver terugzakken van ons middenveld. Hoe frustrerend was het om aan te zien hoe makkelijk de Denen de bal rond speelden.

Bij voeltbal krijg de de beste kansen en wordt er het meest gescoord wanneer er genoeg momenten zijn voor omschakeling op het middenveld. Je zag ook duidelijk dat Oranje wat vermoeid was en dat kwam doordat er niet collectief goed druk werd gezet waardoor teveel energie verloren ging. Bijna elke aanval van de Denen werd pas afgeslagen rond de 16 meter.
Walther de Boer
 Walther de Boer - zaterdag 09 juni 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Ik van oranje heel erg slecht spelen op het middenveld. Taktisch/positioneel verdedigden we zeer slecht op het middenveld en dat kostte ons veel te veel ernergie en tijd voor we de bal weer in ons bezit hadden. Denemarken werd nooit echt in problemen gebracht tijdens hun opbouw op het middenveld omdat we teveel ruimte weggaven. Dat komt deels door het slecht collectief mee verdedigen van de aanvallers en het te ver terugzakken van ons middenveld. Hoe frustrerend was het om aan te zien hoe makkelijk de Denen de bal rond speelden.

Bij voeltbal krijg de de beste kansen en wordt er het meest gescoord wanneer er genoeg momenten zijn voor omschakeling op het middenveld. Je zag ook duidelijk dat Oranje wat vermoeid was en dat kwam doordat er niet collectief goed druk werd gezet waardoor teveel energie verloren ging. Bijna elke aanval van de Denen werd pas afgeslagen rond de 16 meter.
Ciler
 Ciler - zondag 10 juni 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Ik voorspel dat het Nederlands Elftal met 0 punten terug naar huis wordt gestuurd na de groepsfase. Er was geen vechtersmentaliteit geen wil om te winnen niks voor elkaar over hebben geen druk zetten op de tegenstander teveel individuele acties en geen team spirit kortom er staat een elftal dat keihard gaat falen want na de wedstrijd tegen de Duitsers is het definitief over want met zo'n kutinstelling gaan we echt niet van die Duitsers winnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2012 door Ciler --
hippy
 hippy - zondag 10 juni 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:23 schreef NatjosFC het volgende:
we gaan Duitsland woensdag helemaal slachten!
Nee...ik denk dat nederland in het mes loopt en met 3-1 verliest...
Duitsland heeft zoveel meer klasse voorin dan denemarken en met deze zwakke verdedeging, waar ik greg echt bedroefend slecht vindt, is winst niet mogelijk tegen de duitsers...het is jammer maar helaas...
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 juni 2012 - 16:53   quote  deeplink  
niet alleen de verdediging is matig mr het hele elftal is bedroevend op n paar na..
hoop dat VMarwijk wakker wordt en Huntelaar in spits gooit anders is het hasta la vista..
Ajx
 Ajx - zondag 10 juni 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Ik had gehoopt dat ze deze in elk geval nog zouden winnen en dan daarna nog 2x verliezen! Heb hem niet helemaal gezien, dus ook niet echt een mening over de wedstrijd.
hippy
 hippy - zondag 10 juni 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2012 - 17:15 schreef Ajx het volgende:
Ik had gehoopt dat ze deze in elk geval nog zouden winnen en dan daarna nog 2x verliezen! Heb hem niet helemaal gezien, dus ook niet echt een mening over de wedstrijd.
Ze speelde ook helemaal niet slecht, maar waarom zet je een afmaker als klaas op de bank...na deze wedstrijd moet bert hem wel in de spits zetten en van persie naar links...afellay is nog niet klaar voor de basis...en robin vind ik toch meer een dienende speler dan een afmaker....ook al heeft ie er zoveel gemaakt voor arsenal....was gister echt geen schim van zichzelf...zijn kwaliteiten net buiten de 16 zijn groter dan binnen de 16...dus in dienst van klaas laten spelen..dat wordt hem...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 11 juni 2012 - 13:33   quote  deeplink  
107ucmp.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Nederland-Denemarken EK 2012 18:00uur 09-06-2012









0.0071339